Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Alte discutii ROVER - MG

Reply
 
Thread Tools
Old 01-08-09, 22:01   #226
Zyxy

Stage 2
 
Zyxy's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 53
Default Re: Fan Rover 75 ??

Fanilor, am si eu o problema cu clima la Roverul meu(2.0 V6-2000). este defecta sonda(intrerupatorul) de pe una din conductele de AC, cea subtire...Nu stiu unde s-o gasesc, ca la magazine am incercat fara succes. Cum fac rost de asa ceva? Am sunat si la bulangii de la Landatelier, le-am dat datele pe care mi le-au cerut si au spus ca ma suna sa-mi comunice un pret...am asteptat mult si bine si tot nu am primit vreun raspuns...s-au smecherit si astia! Poate ma puteti ajuta intr-un fel, multumesc.
Zyxy is offline   Reply With Quote
Old 01-08-09, 22:09   #227
sosinghirca

Stock
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 4
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by adisan 45 td View Post
ambreajul e hidraulic....sti cumva cum se aeriseste cilindru "master"ca nu am gasit nici un aerisitor....daca ai rover tre sa sti...daca nu ...nu cred......trebuie schimbat cilindru din spatele pedalei...dar nu stiu cum sa aerisesc...nu vad nici un aerisitor nici la cilindru "slave"de pe motor.....
cu cheie de 13 si de 8 la baza filtrului de motorina este un capat de teava cu un aerisitorsa faca cineva pedala si sa tina apasata la fund ....atunci desfa si inchide repeta de doua trei ori si e ok.
sorin ghirca 0742484503
sosinghirca is offline   Reply With Quote
Old 09-09-09, 23:09   #228
19 BAS

Stock
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3
Default Re: Fan Rover 75 ??

daca stie cineva unde as putea gasi la un 75 disel cam tot ce tine de directie...brate st,dr bielete,capete de bara,bucsi,cap planetara st,dr de preferat noi ca de sh m-am saturat...bineinteles la un pret cat mai mic.
19 BAS is offline   Reply With Quote
Old 10-09-09, 07:05   #229
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Fan Rover 75 ??

ANGLIA....ANGLIA.....
La noi adaosuri minim 300%
M.

PS. dar nu trebuie sa schimbi cam multe ?
Ai avut un eveniment cu masina ?
da si tu mai multe detalii....
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 10-09-09, 19:20   #230
19 BAS

Stock
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3
Default Re: Fan Rover 75 ??

nu am avut nici un eveniment numai ca incet incet s-au dus....la drumurile care le evem numai dacia 1300 rezista...masinile din ziua de azi sunt comerciale ...parerea mea.ehe bratul de pe stanga are un pic de joc nici nu stiu ce sa fac sa il schimb?cel de pe dreapta e dezastru...la prima strigare asa informativ am gasit brat 530 ron si bucsa care se prinde pe brat 250 ron ATENTIE bucsa! se poate schimba separat ,bieleta 90 ron buc,capat bara 80 ron buc...
19 BAS is offline   Reply With Quote
Old 12-09-09, 11:02   #231
gogu72

Stage 1
 
Join Date: May 2008
Posts: 12
Default Re: Fan Rover 75 ??

Vand Rover 75 2.0 CDT "Charme", impecabil ca functionare si aspect, pentru cunoscatori, detalii la tel. 0740173194 sau 0723512293.
gogu72 is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 14:34   #232
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by 19 BAS View Post
....la drumurile care le evem numai dacia 1300 rezista..
Nimic mai fals dupa parerea mea, povestea cu drumurile si dacia, bujiile sinterom si benzina romaneasca etc. sunt mituri cu parfum patriotic.
1300 e o adunatura de table potrivite in jurul unui motor destul de reusit pentru vremea lui. Doar atat ca e mult mai usor de "carpit", ceea ce la o masina nu poti sa faci.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 13-11-09, 08:42   #233
iuli1406

Stage 1
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 16
Default Re: Fan Rover 75 ??

AM FACUT SI EU ACELASI LUCRU,MERGE POMPA DE BMW, M47,DAR MARE ATENTIE.....E MAI GROASA POMPA SI CREEAZA UN VOLUM MAI MARE DE LICHID CAND IMPINGE....TREBUIE LASATA NEAERISITA,VA FI SI UN PIC MAI "MOALE"
SUCCES TUTUROR
iuli1406 is offline   Reply With Quote
Old 13-11-09, 08:56   #234
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by 19 BAS View Post
nu am avut nici un eveniment numai ca incet incet s-au dus....la drumurile care le evem numai dacia 1300 rezista...masinile din ziua de azi sunt comerciale ...parerea mea.ehe bratul de pe stanga are un pic de joc nici nu stiu ce sa fac sa il schimb?cel de pe dreapta e dezastru...la prima strigare asa informativ am gasit brat 530 ron si bucsa care se prinde pe brat 250 ron ATENTIE bucsa! se poate schimba separat ,bieleta 90 ron buc,capat bara 80 ron buc...
"Dezastrul" e de obicei din cauza bucsei care are cauciucul rupt, ea preia cea mai mare parte a socurilor. De obicei pivotii scapa, deci bratul poate fi ok. O bucsa rupta se traduce printr-un joc fata-spate de 1 cm sau mai mult. Lateral - nu.
Daca nu ti-ai rezolvat intre timp problema cauta-l pe Remus Jucan de la capoda.ro
remusjucan(AT)capoda.ro
Abia acum vad unde locuiesti. Remus e ...din Gherla
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 13-11-09, 09:56   #235
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by iuli1406 View Post
AM FACUT SI EU ACELASI LUCRU,MERGE POMPA DE BMW, M47,DAR MARE ATENTIE.....E MAI GROASA POMPA SI CREEAZA UN VOLUM MAI MARE DE LICHID CAND IMPINGE....TREBUIE LASATA NEAERISITA,VA FI SI UN PIC MAI "MOALE"
SUCCES TUTUROR
Cu tot respectul, idea cu "perna" de aer nu e buna. Solutia corecta este limitarea cursei pentru a avea acelasi volum de lichid dislocat.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 13-11-09, 10:08   #236
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Fan Rover 75 ??

intrebare: pompa de BMW este macar la jumatate de pret ? sa merite artificiul ?

Care ar fi avantajele sa folosim alt model decat cel original....?


M.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 13-11-09, 10:21   #237
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by marcellr View Post
intrebare: pompa de BMW este macar la jumatate de pret ? sa merite artificiul ?

Care ar fi avantajele sa folosim alt model decat cel original....?


M.
E unul din punctele slabe. Cilindrul de BMW e mai ieftin, mai fiabil si, din cate stiu eu, reparabil.
Varianta optima ar fi sa reproiecteze cineva cilindrul de Rover, dar e o poveste cu timp si cu bani.
Sunt de altfel mai multe puncte unde se poate interveni la Rover cu mici imbunatatiri.
Pana una-alta am reusit sa repar suportul inferior de la motor. E pe masina de vreo saptamana, pare sa tina. Am "scutit" vreo 300 de lei, cheltuielile cu noul amortizor de soc sunt sub o suta.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 29-11-09, 20:27   #238
adrian nicolae

Stage 2
 
adrian nicolae's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 41
Default Re: Fan Rover 75 ??

salutare tuturor pasionatilor de rover ,am si eu un "tanculet" si sunt foarte multumit de ea
adrian nicolae is offline   Reply With Quote
Old 29-11-09, 21:03   #239
adrian nicolae

Stage 2
 
adrian nicolae's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 41
Default Re: Fan Rover 75 ??

poate sa-mi spuna cineva cam cat de dificil e sa schimbi bucsa de la brat multumesc anticipat
adrian nicolae is offline   Reply With Quote
Old 29-11-09, 21:08   #240
adrian nicolae

Stage 2
 
adrian nicolae's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 41
Default Re: Fan Rover 75 ??

salutare,stie cineva cat e de dificil schimbarea bucsei de la brat (partea din spate a bratului) multumesc anticipat
adrian nicolae is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -