Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Alte discutii ROVER - MG

Reply
 
Thread Tools
Old 19-03-09, 19:00   #181
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default

am citit si eu pe forum toate parerile despre rover 75. asa-i romanu daca nu e vw sau opel in rest nu sunt masini ci autoturisme. cand ai asa masina trebuie sa ai si un statut in societate parerea mea. iti ei asa masina ca iti place o admiri pe plan doi te intereseaza intretinerea si piesele. am fost si eu la autocenter din curiozitate sa intreb de piese pret . in cateva ore aveam orice piesa. romanu ar vrea un maybach mic sa consume 1l la 1000 km si sa nu ai consumabile deci un perpetuum mobile. daca nu vreti sa va coste nimic mergeti pe jos fratilor

salut, workaholic. esti tare.

Last edited by alex MG ZR 160; 20-03-09 at 07:03.
arni is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 10:43   #182
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default Re: Fan Rover 75 ??

sa va zic pe bune ce probleme am avut. cum a fost achizitionata din germania masina nu avea 3 ani dupa 3 sapt a cazut pompa de motorina am schimbat-o fara probleme era in garantie am luat-o la 140000 km acum are 219000. si un suport pe la motor un cauciuc a costat 200 ron nu ma pricep ca sunt medic asa ca ce discuta de masina workalholic pe forum pt mine e sf. a pornit mereu la prima cheie chiar si la -30 a stat o perioada in maramures. a dupa ce am schimbat placutele bineinteles meseriasii mi-au facut varza senzorul de la placute si imi apare pe bord. un senzor e 60 ron.
cateodata la miscarea scaunlui pasag fata imi aparea in bord airbag. dar toate astea eu nu le bag in seama
arni is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 11:19   #183
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by arni View Post
sa va zic pe bune ce probleme am avut. cum a fost achizitionata din germania masina nu avea 3 ani dupa 3 sapt a cazut pompa de motorina am schimbat-o fara probleme era in garantie am luat-o la 140000 km acum are 219000. si un suport pe la motor un cauciuc a costat 200 ron nu ma pricep ca sunt medic asa ca ce discuta de masina workalholic pe forum pt mine e sf. a pornit mereu la prima cheie chiar si la -30 a stat o perioada in maramures. a dupa ce am schimbat placutele bineinteles meseriasii mi-au facut varza senzorul de la placute si imi apare pe bord. un senzor e 60 ron.
cateodata la miscarea scaunlui pasag fata imi aparea in bord airbag. dar toate astea eu nu le bag in seama
Suportul inferior de la motor se "duce", cauciucul imbatraneste si crapa din cauza vibratiilor si cuplului, in special la diesel, la km pe care-i ai e normal.
Nu-i invinui neaparat, mecanicii sunt in general o pacoste, dar senzorul ala din plastic se coace pur si simplu din cauza incalzirii franelor si devine foarte casant. Eu l-am salvat, dar lucrand cu mare grija. Pretul e corect, in Anglia e vreo 10 firfirei de-ai lor, daca vrei il schimbi, daca nu, nu. E pus acolo cam pentru blonde, e mai util ala de la lichidul de parbriz, doar se verifica grosimea placutelor la cea mai amarata revizie; pe mine personal m-ar enerva sa-l vad aprins. Daca vrei o solutie temporara scoate mufa si scurtcircuiteaz-o, senzorul nu e altceva decat o sarma imbracata in plastic, se rupe cand ajunge la disc si deschide circuitul.
Avaria de airbag e datorata conectorilor de sub scaune (s-a mai discutat pe forum), se slabesc, strange-le putin; nu circula cu acel beculet aprins, in caz de doamne fereste accelerometrele nu vor avea cui sa transmita ca-i bai.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 11:26   #184
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Suportul inferior de la motor se "duce", cauciucul imbatraneste si crapa din cauza vibratiilor si cuplului, in special la diesel, la km pe care-i ai e normal.
Nu-i invinui neaparat, mecanicii sunt in general o pacoste, dar senzorul ala din plastic se coace pur si simplu din cauza incalzirii franelor si devine foarte casant. Eu l-am salvat, dar lucrand cu mare grija. Pretul e corect, in Anglia e vreo 10 firfirei de-ai lor, daca vrei il schimbi, daca nu, nu. E pus acolo cam pentru blonde, e mai util ala de la lichidul de parbriz, doar se verifica grosimea placutelor la cea mai amarata revizie; pe mine personal m-ar enerva sa-l vad aprins. Daca vrei o solutie temporara scoate mufa si scurtcircuiteaz-o, senzorul nu e altceva decat o sarma imbracata in plastic, se rupe cand ajunge la disc si deschide circuitul.
Avaria de airbag e datorata conectorilor de sub scaune (s-a mai discutat pe forum), se slabesc, strange-le putin; nu circula cu acel beculet aprins, in caz de doamne fereste accelerometrele nu vor avea cui sa transmita ca-i bai.
senzorul din bord l-am rezolvat ca taranu am lipit o banda neagra il schimb cand schimb si placutele
arni is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 11:31   #185
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default Re: Fan Rover 75 ??

desi placutele sunt la jum de viata teoretic acum fac 10000 pe an si o mai tin 1-2 ani dar le schimb pana la urma cu tot cu discuri. dupa cred ca urmeaza volvo s 60si sper in 3-4 ani sa-mi iau un jaguar s-type 2.7 diesel 207 cai fac spume la gura cand o vad
arni is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 11:36   #186
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by arni View Post
desi placutele sunt la jum de viata teoretic acum fac 10000 pe an si o mai tin 1-2 ani dar le schimb pana la urma cu tot cu discuri. dupa cred ca urmeaza volvo s 60si sper in 3-4 ani sa-mi iau un jaguar s-type 2.7 diesel 207 cai fac spume la gura cand o vad
Discurile fata se schimba cand ajung la 19 mm grosime, spatele la 10 mm.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 11:49   #187
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default Re: Fan Rover 75 ??

bai englezii astea au masini f frumoase vezi bentley rolls jaguar aston
arni is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 11:54   #188
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default Re: Fan Rover 75 ??

workaholic crede-ma nu sunt un vitezoman am familie copil. pana acum am avut dacia 1300 am calatorit cu ea si mare si munte mai mult de 70-80 nu am mers desi comenta nevasta mea de ce merg asa incet si cu rover la fel in afara nu merg mai de 90 tr 5 da r si mie cum e cu turatiile e bine la 1800
arni is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 12:05   #189
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default Re: Fan Rover 75 ??

pt toti cei care zic ca e scump rover la intretinere vede-ti si voi ce intretinere au korea si franta
arni is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 12:51   #190
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by arni View Post
workaholic crede-ma nu sunt un vitezoman am familie copil. pana acum am avut dacia 1300 am calatorit cu ea si mare si munte mai mult de 70-80 nu am mers desi comenta nevasta mea de ce merg asa incet si cu rover la fel in afara nu merg mai de 90 tr 5 da r si mie cum e cu turatiile e bine la 1800
La diesel 1800-1900 e in regula pt. croaziera. Oricum, in general motoarele iti cam spun cand nu le place ceva, daca ai cuplu, nu se chinuie si nu consuma e ok.
Motoarelor cu benzina le place cam cu 30-50% mai turat.
Comportamentul e oarecum invers. Diesel-ul nu trebuie supraturat iar pe Otto il enerveaza daca-l "odihnesti".

Last edited by workaholic_ro; 20-03-09 at 13:00.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 13:12   #191
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
La diesel 1800-1900 e in regula pt. croaziera. Oricum, in general motoarele iti cam spun cand nu le place ceva, daca ai cuplu, nu se chinuie si nu consuma e ok.
Motoarelor cu benzina le place cam cu 30-50% mai turat.
Comportamentul e oarecum invers. Diesel-ul nu trebuie supraturat iar pe Otto il enerveaza daca-l "odihnesti".
mersi pt informatie
arni is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 13:15   #192
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default Re: Fan Rover 75 ??

asa o simt si eu pe la 1800-1900 consumul la mine e ok 7-8 max in oras si nu-mi consuma ulei. si mai am o rugaminte antigelul cand il schimb am inteles ca e ceva gen G 12 habar nu am ce inseamna
arni is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 13:20   #193
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default Re: Fan Rover 75 ??

nu l-am schimbat niciodata am intrebat la service si mi-au zis cu nu e nevoie altii zic ca odata pe an tr sa-l schimb
arni is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 13:52   #194
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by arni View Post
nu l-am schimbat niciodata am intrebat la service si mi-au zis cu nu e nevoie altii zic ca odata pe an tr sa-l schimb
Adevaru-i undeva la mijloc. Sa-l schimbi anual sunt bani aruncati, nu "imbatraneste" chiar asa, in fond e un etilen-glicol cu ceva aditivi anticorozivi, dar nu e bine nici sa uiti de el. Daca n-a fost schimbat niciodata si o faci acum poti sa uiti de el pana schimbi masina. Obligatoriu OAT (organic acid technology).
De obicei e colorat in roz, eventual portocaliu, in nici un caz verde sau albastru, dar culoarea NU e ogarantie; e de obicei respectata dar nu e un standard si se cunosc exceptii.
G12 de pe piata romaneasca e conform unei formule adoptate de VAG, eu din ala am, nu-mi amintesc producatorul dar e sigur nemtesc. EDIT: mi-am amintit, e HEPU
In doua vorbe de ce OAT sau nu: OAT e bun pentru aluminiu (motor si radiator) dar ataca lipiturile cu cositor de la instalatiile vechi, non-OAT merge la clasice dar ataca radiatoarele de aluminiu
Cel mai bine e sa te uiti in specificatiile din cartea tehnica.

Last edited by workaholic_ro; 20-03-09 at 14:30.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 16:11   #195
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default Re: Fan Rover 75 ??

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Adevaru-i undeva la mijloc. Sa-l schimbi anual sunt bani aruncati, nu "imbatraneste" chiar asa, in fond e un etilen-glicol cu ceva aditivi anticorozivi, dar nu e bine nici sa uiti de el. Daca n-a fost schimbat niciodata si o faci acum poti sa uiti de el pana schimbi masina. Obligatoriu OAT (organic acid technology).
De obicei e colorat in roz, eventual portocaliu, in nici un caz verde sau albastru, dar culoarea NU e ogarantie; e de obicei respectata dar nu e un standard si se cunosc exceptii.
G12 de pe piata romaneasca e conform unei formule adoptate de VAG, eu din ala am, nu-mi amintesc producatorul dar e sigur nemtesc. EDIT: mi-am amintit, e HEPU
In doua vorbe de ce OAT sau nu: OAT e bun pentru aluminiu (motor si radiator) dar ataca lipiturile cu cositor de la instalatiile vechi, non-OAT merge la clasice dar ataca radiatoarele de aluminiu
Cel mai bine e sa te uiti in specificatiile din cartea tehnica.
antigelul e portocaliu am sa-l schimb in toamna cand schimb si ulei filtre
arni is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -