Quote:
Originally Posted by dan71
am doua r 75 cel inscris in romania si unul identic adus din anglia care este mult mai agresiv la demaraje ca cel din tara.Precizez ca cel inmatriculat are motorul neuzat.Poate ma ajuta WORKAHOLIC la CJ?!
|
Sigur au aceeasi motorizare ? Poate unul e turbo si celalalt ba. Diferenta e de 30 de cai ceea ce e mult.
Din cate stiu, posibilitatile de a mari puterea la Rover la motoarele cu benzina sunt foarte limitate. Filtru de aer Pipercross sau variante si cam atat si castigul de putere este aproape nul, e doar o chestie de fite. Bujiile sunt de top din start, nu prea ai ce face acolo (ale mele le-am schimbat dupa 120.000 km si inca mergeau perfect), remapare nu am auzit sa faca cineva.
Ca sa ai un plus de putere real trebuie sa umbli la axele cu came (vezi variantele MG), marind perioada de deschidere cu cca 5 grade; complicat, alte axe de MG sau chiulasa cu totul.
La Diesel e altceva, bypass de EGR si tot felul de cutiute magice, ajung de la 116/131 de cai la peste 150, evident cu dezavantajele de rigoare.
Pe V-uri se poate monta un compresor mecanic, mareste puterea impresionant sarind mult peste 200 de cai, dar e scump.
Daca ai motorizare identica pe ambele inseamna ca ceva nu e in regula. Un defect prin senzoriada nu inseamna neaparat ca masina nu merge, soft-ul are tot felul de bucle de bypass pentru a compensa un defect electric.
Ca exemplu, un senzor de acceleratie mort va fi sesizat si reglajul de amestec va fi facut in functie de ceilalti parametri.
Fa-i intai o testare, nu stiu daca in tara exista T4 care e conceput special pentru ele, un tester standard OBDII va sari cateva chestii dar principalele coduri de eroare le va da.