Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 11-01-12, 16:10   #3856
sergo

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 128
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by luttecodrut View Post
din ce am auzit eu s-ar putea ca problema sa fie la termostat pe acolo sa se piarda lichidul. cam asta e problema v6-lor
Nu te contrazic...Parca ar fi ceva pe acolo...Tre sa desfac ceva mai complicat ca sa schimb furtunele de la termostat ???
sergo is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 16:13   #3857
luttecodrut

Stage 3
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 86
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sergo View Post
Nu te contrazic...Parca ar fi ceva pe acolo...Tre sa desfac ceva mai complicat ca sa schimb furtunele de la termostat ???
nu stiu, eu ma dezmembrez rover 75 dar pe motorina, nu stiu cum arata cele pe benzina, dar stiu ca termostatul in sine este problema v6-lor, se fisureaza nu stiu cum (din ce am auzit si eu)
luttecodrut is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 16:20   #3858
sergo

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 128
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by luttecodrut View Post
nu stiu, eu ma dezmembrez rover 75 dar pe motorina, nu stiu cum arata cele pe benzina, dar stiu ca termostatul in sine este problema v6-lor, se fisureaza nu stiu cum (din ce am auzit si eu)
Probabil se fisureaza carcasa,care este din plastic....Cred ca o sa-mi comand unul pe ebay,cu tot cu carcasa si furtune....
sergo is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 16:26   #3859
luttecodrut

Stage 3
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 86
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sergo View Post
Probabil se fisureaza carcasa,care este din plastic....Cred ca o sa-mi comand unul pe ebay,cu tot cu carcasa si furtune....
intai verifica defectiunea si apoi cumpara. sa fi sigur ca aia e problema
luttecodrut is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 16:38   #3860
sergo

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 128
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by luttecodrut View Post
intai verifica defectiunea si apoi cumpara. sa fi sigur ca aia e problema
Nu cumpar pana nu vad exact unde este buba...Oricum as vrea sa schimb si bujiile si cablurile asa ca intai desfac si apoi comand....
sergo is offline   Reply With Quote
Old 12-01-12, 10:17   #3861
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by dj4u View Post
stie cineva ce sistem de prindere are spatarul de la bancheta din spate??S-a desprin intr-o parte si-mi troncane la denivelari.
spatarul banchetei spate are doua butoane, unul pe dreapta si celalalt pe partea opusa in lateralul tetierelor. daca le apesi pe amandoua poti rabata spatarul banchetei. apasa le simultan si impinge spatarul in fata apoi da l pe spate sa se fixere in locasul lui facand "clic".

daca este desprins din alta parte nu pot sa mi dau cu parerea ca nu stiu de unde si cum exact.
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app
player1 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-12, 15:59   #3862
dj4u

Stage 3
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 75
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
spatarul banchetei spate are doua butoane, unul pe dreapta si celalalt pe partea opusa in lateralul tetierelor. daca le apesi pe amandoua poti rabata spatarul banchetei. apasa le simultan si impinge spatarul in fata apoi da l pe spate sa se fixere in locasul lui facand "clic".

daca este desprins din alta parte nu pot sa mi dau cu parerea ca nu stiu de unde si cum exact.
Ms pt raspuns.Nu am resusit sa o rabatez...dar am reusit sa o prind in clema din care era desprinsa.
dj4u is offline   Reply With Quote
Old 12-01-12, 22:08   #3863
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sergo View Post
Nu cumpar pana nu vad exact unde este buba...Oricum as vrea sa schimb si bujiile si cablurile asa ca intai desfac si apoi comand....
Scoti aparatoarea de plastic de pe motor (2 suruburi, tubulara de 8 )
Luminezi cu o lanterna spatiul din interiorul "V" ului, adica dintre cele doua bancuri de pistoane. Daca vezi pete portocalii e termostatul. Nu se vad scurgeri pe nicaieri pantru ca de acolo lichidul de racire se evapora, KV6 urca lejer peste 100 de grade. (termostatul deschide pe la 88, dar asta-i alta poveste)
Bujii NGK platinum se gasesc si pe eBay si la dealerii locali.



Asa arata un termostat NOU "carpit" preventiv cu poxilina; miroase putin ciudat cand deschizi capota, temperatura e cam la limita; acum as face operatiunea cu Bison Aqua care tine la 130 grade, dar pe vremea aia nu era.



Edit: uite-l si pe ala spartu' (articol complet pe mg-rover)

__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.

Last edited by workaholic_ro; 12-01-12 at 22:17.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 12-01-12, 22:22   #3864
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by dj4u View Post
Ms pt raspuns.Nu am resusit sa o rabatez...dar am reusit sa o prind in clema din care era desprinsa.
E o problema cu spatarele alea. Articulatia lor are doua bucse din plastic (PE) care uneori se misca de la locul lor si deplaseaza totul cu 2-3mm. Nu se vede, dar e suficient ca sa nu mai agate blocatoarele banchetei si nu mai sar inapoi nici butoanele de deblocare. Trebuie scos spatarul cu totul si verificat daca prostiile alea-s la loc. Vine simplu in sus, nu e mare lucru.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 12-01-12, 22:34   #3865
bemveudani

Stock
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 4
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salut am si eu u rover 75 cu motor de bmw 320 si trebuie sa ii schimb intinzatorul automat,problema e k nu stiu cum as putea sa il scot ma poate ajuta cineva multumiri anticipat.pentru raspunsuri contactati la bemveu_dani@yahoo.es PS: rog seriozitate

Last edited by bemveudani; 12-01-12 at 23:00.
bemveudani is offline   Reply With Quote
Old 12-01-12, 22:42   #3866
sergo

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 128
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Scoti aparatoarea de plastic de pe motor (2 suruburi, tubulara de 8 )
Luminezi cu o lanterna spatiul din interiorul "V" ului, adica dintre cele doua bancuri de pistoane. Daca vezi pete portocalii e termostatul. Nu se vad scurgeri pe nicaieri pantru ca de acolo lichidul de racire se evapora, KV6 urca lejer peste 100 de grade. (termostatul deschide pe la 88, dar asta-i alta poveste)
Bujii NGK platinum se gasesc si pe eBay si la dealerii locali.



Asa arata un termostat NOU "carpit" preventiv cu poxilina; miroase putin ciudat cand deschizi capota, temperatura e cam la limita; acum as face operatiunea cu Bison Aqua care tine la 130 grade, dar pe vremea aia nu era.



Edit: uite-l si pe ala spartu' (articol complet pe mg-rover)

Multumesc pentru poze si lamuriri....Am azut ceva umezeala pe acolo...Si sunt mai mult decat sigur ca asta este defect....Asa ca o sa-mi comand tot ansamblul cu furtune cu tot.....La mine nu exiata carpaceala....Le comand noi....La fel si bujiile ,pe care vreau sa le comand,sunt cele cu iridiu....In niciun caz nu comand la comerciantii romani....Am foarte putina,de fapt spre deloc,incredere in astia......Nu merita....Sa ai o seara buna,si incaodata multumesc de ajutor.....
sergo is offline   Reply With Quote
Old 12-01-12, 22:52   #3867
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sergo View Post
Multumesc pentru poze si lamuriri....Am azut ceva umezeala pe acolo...Si sunt mai mult decat sigur ca asta este defect....Asa ca o sa-mi comand tot ansamblul cu furtune cu tot.....La mine nu exiata carpaceala....Le comand noi....La fel si bujiile ,pe care vreau sa le comand,sunt cele cu iridiu....In niciun caz nu comand la comerciantii romani....Am foarte putina,de fapt spre deloc,incredere in astia......Nu merita....Sa ai o seara buna,si incaodata multumesc de ajutor.....
Nu m-ai inteles. Termostatul ala "carpit" ESTE nou. M-a costat vreo 250 de lei. I-am fabricat o "centura" suplimentara peste sudura din pasta aia epoxidica pentru ca sa nu mai patesc acelasi lucru.
Bujii iridium nu sunt la NGK in catalog pentru motorul asta. Doar Platinum, dar sunt in regula si originalele (brand-uite "Rover") sunt cam la fel.
Spor la treaba si drumuri bune!
Gasesti negustori buni si la noi. Doi, dar gasesti.

Edit: daca vrei iti dau datele de contact ale unui sudafrican care face carcase de termostat din aluminiu. Daca ai rabdare sa astepti si esti dispus sa platesti mai mult.

Last edited by workaholic_ro; 12-01-12 at 22:55.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 13-01-12, 08:30   #3868
sergo

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 128
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Nu m-ai inteles. Termostatul ala "carpit" ESTE nou. M-a costat vreo 250 de lei. I-am fabricat o "centura" suplimentara peste sudura din pasta aia epoxidica pentru ca sa nu mai patesc acelasi lucru.
Bujii iridium nu sunt la NGK in catalog pentru motorul asta. Doar Platinum, dar sunt in regula si originalele (brand-uite "Rover") sunt cam la fel.
Spor la treaba si drumuri bune!
Gasesti negustori buni si la noi. Doi, dar gasesti.

Edit: daca vrei iti dau datele de contact ale unui sudafrican care face carcase de termostat din aluminiu. Daca ai rabdare sa astepti si esti dispus sa platesti mai mult.
Interesanta ideea cu centura la termostat....Am sa desfac si am sa comand piesele....Raman la ideea mea de a le comanda de afara....Romania nu mai reprezinta nimica pentru mine de mult timp...Totusi te mai rog ceva...Este ceva special,care ar merita o mai mare atentie ,in a demonta ansamblul de evacuare ca sa schimb bujiile si termostatul ???

Apropos...da-mi datele de cntact ale celui care face carcase din aluminiu...Si ica ceva..ai comandat,sau stii pe cineva care a facut-o,de la acest tip,din africa de sud....Nu stiu daca sa am sau nu incredere...Este,totusi,Africa de sud,tara cu cea mai mare rata a infractionalitatii....

Sa ai o zi buna....
sergo is offline   Reply With Quote
Old 13-01-12, 13:17   #3869
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sergo View Post
Interesanta ideea cu centura la termostat....Am sa desfac si am sa comand piesele....Raman la ideea mea de a le comanda de afara....Romania nu mai reprezinta nimica pentru mine de mult timp...Totusi te mai rog ceva...Este ceva special,care ar merita o mai mare atentie ,in a demonta ansamblul de evacuare ca sa schimb bujiile si termostatul ???

Apropos...da-mi datele de cntact ale celui care face carcase din aluminiu...Si ica ceva..ai comandat,sau stii pe cineva care a facut-o,de la acest tip,din africa de sud....Nu stiu daca sa am sau nu incredere...Este,totusi,Africa de sud,tara cu cea mai mare rata a infractionalitatii....

Sa ai o zi buna....
Da, rampa de injectie, e din plastic si n-ai vrea sa o rupi. Nu trebuie demontat nimic la evacuare.
1. scoti capacul de pe motor, pe urma racordurile dintre camera de acceleratie si filtrul de aer (unul gros, principal, unul subtire, de ralenti, doua gume si doua coliere); filtrul de aer si bateria daca te incurca;
2. in spate, sub camera de plastic a sistemului de admisie sunt doua surubele, pe langa bobinele de inductie ale bancului din spate; ai nevoie de o oglinda ca sa le gasesti;
3. galeria de admisie din fata si camera anterior pomenita sunt fixate cu suruburi (patru, cred); la cea din spate sunt doar O-ring-uri.
4. dupa ce ai scapat de suruburile cu pricina si, desigur, ai desfacut toate mufele de la senzori si valvele VIS, tubuletele si cablul de acceleratie, poti scoate monstruozitatea aia de camera de plastic; iese greu;
5. deconectezi mufele de la injectoare, scoti sigurantele de fixare a rampelor de injectie si pe urma, cu grija, scoti rampele de injectie de pe coada injectoarelor; atentie sa nu pierzi O-ring-urile; nu incerca sa scoti injectoarele din galerii; jumatate se rup, se cunosc nenumarate cazuri.
6. scoti galeria de admisie din fata (cu injectoarele pe ea) si ai acces la termostat; cea din spate nu e nevoie; unii au reusit fara a scoate nici macar galeria din fata, dar iti trebuie multa experienta anterioara in operatii de apendicita; indeasa niste carpe in gaurile de admisie din chiulasa; daca scapi vreo piulita acolo ai pus-o...
7. daca ai experienta in a surubari diverse lucruri poti sa te apuci cu incredere, daca nu, roaga pe cineva priceput sa te ajute; nu e ceva teribil de complicat, dar sunt multe maruntisuri la care trebuie sa fii atent.

Piese necesare:
- termostat +conducta de plastic intre termostat si pompa de apa
- O-ringuri din EPDM pentru termostat si anexe (originalele sunt modeste, iar pe cele aftermarket nu m-as baza de loc)
- garnitura pentru galeria de admisie - e subtire si fragila, cu depunere de silicon, s-ar putea sa nu supravietuiasca; gasesti pe eBay

Undeva pe mg-rover gasesti operatiunea cu tot cu setul de poze.

Pentru acces la bujiile de la bancul din spate trebuie sa demontezi capacul de pe panoul de foc (doua suruburi sau piulite M5 sau M6, nu mai stiu sigur), altfel n-ai loc pentru tubulara; bobinele de inductie sunt pe capacul culbutorilor, fiecare e prinsa cu doua piulite; ies afara cu fisa cu tot, nu exista cabluri; iti trebuie cheie de bujii cu garnitura de retinere sau...trucuri cu sforicele.

Sudafricanul e userul Kaiser de pe the75andztclub; a trimis termostate in Anglia, Franta, Olanda, nu cred ca-i de pus la indoiala onestitatea; parerile sunt impartite asupra produsului, gasesti pe forum detalii.

Spor!
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 14-01-12, 09:30   #3870
kell

Stock
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 7
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

buna ziua,La muti ani roveristilor pe anu asta.M-am tot straduit eu sa imi vand roveru nu am reusit deacum nu cred ca o sa mai pot face asta.si daca tot am ramas cu el am nevoie de ajutor un pic.
trebuie sa ai fac schimbul de ulei ce fel de ulei si filtru imi trebuie.
modelul e 75 2000 benzina v6.117.000 km Va multumesc.
kell is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -