Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 24-04-10, 17:05   #1726
ebenezer

Stock
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Si eu azi dupa spalatul la interior imi arata portbagajul deschis,dar i-a trecut,sensibila,dar faina,si...mai apoi oricum ii trece!
ebenezer is offline   Reply With Quote
Old 01-05-10, 21:01   #1727
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

va salut din nou domnilor
de o saptamana vad ca nu mai are nimeni probleme cu masina. asta e bine. nu pot decat sa ma bucur pentru voi. si acum ca a venit oficial vara vreau sa va urez o vara cat mai pe placul vostru si fara evenimente rutiere !

p.s. doar eu am probleme oare?
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app
player1 is offline   Reply With Quote
Old 02-05-10, 15:11   #1728
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

stie cineva cum se inlocuiesc lichidele de frana si servodirectie?
multumesc anticipat
player1 is offline   Reply With Quote
Old 03-05-10, 13:22   #1729
sylvyano

Stage 1
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 10
Default probleme ambreiaj

Gata, am patit-o. Am plecat la munte iar pe la Comarnic, în timpul mersului, am vrut să schimb în a 5-a şi când am apăsat pedala de ambreiaj atunci s-a întâmplat necazul: a rămas apăsată la podea, nu a mai revenit, a murit. Am reuşit să o trag pe dreapta şi am constatat că nu mai mergea deloc pedala, nu mai puteam să o folosesc pentru a o băga în viteze. Cu motorul oprit am băgat-o în a 2-a şi apoi am pornit motorul şi cu chiu cu vai am reuşit să o deplasez încă vreo 10 km, cât mai aveam până la destinaţie, după vreo 50 m de dat la automat de am zis că îi sar pistoanlele, întrucât dădea în nas din cauza faptului că era băgată în a doua. De acolo am adus-o cu platforma acasă.
Acum oare ce o fi? Ştie cineva ce s-a rupt pe acolo? ce trebuie schimbat? Eu până acum, odata la cateva luni mă duceam la un mecanic şi mai îmi băga câteva seringi de lichid jos la pedala, într-un cilindru, întrucât se slabea pedala şi intra greu în viteză. Am zis că merge aşa, să completez cu lichid, dar uite că nu a ţinut.
Deci, ce trebuie să fac? Ce piesă a căzut? N mă pricep deloc la mecanică. Mi-au zis nişte băieţi că ar fi cilindrul de ambreiaj sau pompa de ambreiaj, ceva de genul asta. Sau ceva legat de nişte garnituri.
Aştept sfaturri urgent pt că am nevoie de masina. Multumesc anticipat
sylvyano is offline   Reply With Quote
Old 03-05-10, 14:36   #1730
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: probleme ambreiaj

Quote:
Originally Posted by sylvyano View Post
Gata, am patit-o. Am plecat la munte iar pe la Comarnic, în timpul mersului, am vrut să schimb în a 5-a şi când am apăsat pedala de ambreiaj atunci s-a întâmplat necazul: a rămas apăsată la podea, nu a mai revenit, a murit. Am reuşit să o trag pe dreapta şi am constatat că nu mai mergea deloc pedala, nu mai puteam să o folosesc pentru a o băga în viteze. Cu motorul oprit am băgat-o în a 2-a şi apoi am pornit motorul şi cu chiu cu vai am reuşit să o deplasez încă vreo 10 km, cât mai aveam până la destinaţie, după vreo 50 m de dat la automat de am zis că îi sar pistoanlele, întrucât dădea în nas din cauza faptului că era băgată în a doua. De acolo am adus-o cu platforma acasă.
Acum oare ce o fi? Ştie cineva ce s-a rupt pe acolo? ce trebuie schimbat? Eu până acum, odata la cateva luni mă duceam la un mecanic şi mai îmi băga câteva seringi de lichid jos la pedala, într-un cilindru, întrucât se slabea pedala şi intra greu în viteză. Am zis că merge aşa, să completez cu lichid, dar uite că nu a ţinut.
Deci, ce trebuie să fac? Ce piesă a căzut? N mă pricep deloc la mecanică. Mi-au zis nişte băieţi că ar fi cilindrul de ambreiaj sau pompa de ambreiaj, ceva de genul asta. Sau ceva legat de nişte garnituri.
Aştept sfaturri urgent pt că am nevoie de masina. Multumesc anticipat

Ambreiajul are un cilindru "master" la pedala si unul "slave" in cutie. Unul din ei e dus si trebuie schimbat, cel de la pedala mai simplu, celalalt mai greu, pentru ca trebuie data cutia jos. Se verifica intai primul mai fiind accesibil. Daca dai un "search" pe forum, gasesti multe mesaje despre problema ta. Pretul e in Anglia e cam 120 GBP pentru master si cam 100 pentru slave. Nu pune second-uri, vor crapa si alea si-i pacat de efort. Gasesti noi e eBay.
In caz de urgenta, cativa kilometri se pota face fara ambreiaj. Daca te "joci" finut din maneta si pedala de acceleratie poti schimba vitezele si nedebreiat.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 03-05-10, 14:41   #1731
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
stie cineva cum se inlocuiesc lichidele de frana si servodirectie?
multumesc anticipat
Pentru frana deshizi aerisitoarele la roti, pui un tub de silicon si un borcan si dai la pedala pana curge tot. Lichidul e DOT4.
La servo n-am schimbat niciodata, de ce vrei sa-l schimbi ?
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 03-05-10, 20:20   #1732
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Pentru frana deshizi aerisitoarele la roti, pui un tub de silicon si un borcan si dai la pedala pana curge tot. Lichidul e DOT4.
La servo n-am schimbat niciodata, de ce vrei sa-l schimbi ?
nu stiu cand, cine si daca le a schimbat vreodata si m am gandit sa cumpar lichide noi pentru inlocuirea celor vechi.
bun am inteles ca lichidul o sa se scurga in borcan dar cu tubul de silicon cum fac, pt ce trebuie?
si dupa ce curge tot umplu rezervorul de lichid de frana intre min si max?
se face vreo aerisire? daca da , cum anume?
multumesc anticipat
player1 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-10, 16:43   #1733
gabrielzaman

Stock
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 8
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salutare am si eu o problema cu usa de pe partea stanga,nu se mai deschide din telecomanda stie cineva cei pot face??
gabrielzaman is offline   Reply With Quote
Old 04-05-10, 16:47   #1734
BanditBora

Stage 3
 
BanditBora's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by gabrielzaman View Post
Salutare am si eu o problema cu usa de pe partea stanga,nu se mai deschide din telecomanda stie cineva cei pot face??
Salut,

Ai verificat motorasul de la inchidera centralizata? Cand apesi pe telecomanda se aude un zgomot in usa? Daca nu inseamna ca este ars motorasul de la inchiderea centralizata.
BanditBora is offline   Reply With Quote
Old 05-05-10, 07:46   #1735
gabrielzaman

Stock
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 8
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by gabrielzaman View Post
Salutare am si eu o problema cu usa de pe partea stanga,nu se mai deschide din telecomanda stie cineva cei pot face??
Am uitat sa precizez telecomanda este montata intrun servis si cei de acolo zic ca nui din cauzalor ,cheia nu o pot folosi pt ca butucul nu functioneaza va rog ajutor ma disperat usa asta an 4 ani am avut numai probleme cu aceas usa.
gabrielzaman is offline   Reply With Quote
Old 05-05-10, 08:44   #1736
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: probleme ambreiaj

Quote:
Originally Posted by sylvyano View Post
Gata, am patit-o. Am plecat la munte iar pe la Comarnic, în timpul mersului, am vrut să schimb în a 5-a şi când am apăsat pedala de ambreiaj atunci s-a întâmplat necazul: a rămas apăsată la podea, nu a mai revenit, a murit. Am reuşit să o trag pe dreapta şi am constatat că nu mai mergea deloc pedala, nu mai puteam să o folosesc pentru a o băga în viteze. Cu motorul oprit am băgat-o în a 2-a şi apoi am pornit motorul şi cu chiu cu vai am reuşit să o deplasez încă vreo 10 km, cât mai aveam până la destinaţie, după vreo 50 m de dat la automat de am zis că îi sar pistoanlele, întrucât dădea în nas din cauza faptului că era băgată în a doua. De acolo am adus-o cu platforma acasă.
Acum oare ce o fi? Ştie cineva ce s-a rupt pe acolo? ce trebuie schimbat? Eu până acum, odata la cateva luni mă duceam la un mecanic şi mai îmi băga câteva seringi de lichid jos la pedala, într-un cilindru, întrucât se slabea pedala şi intra greu în viteză. Am zis că merge aşa, să completez cu lichid, dar uite că nu a ţinut.
Deci, ce trebuie să fac? Ce piesă a căzut? N mă pricep deloc la mecanică. Mi-au zis nişte băieţi că ar fi cilindrul de ambreiaj sau pompa de ambreiaj, ceva de genul asta. Sau ceva legat de nişte garnituri.
Aştept sfaturri urgent pt că am nevoie de masina. Multumesc anticipat
ai pm

M.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 05-05-10, 11:55   #1737
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
nu stiu cand, cine si daca le a schimbat vreodata si m am gandit sa cumpar lichide noi pentru inlocuirea celor vechi.
bun am inteles ca lichidul o sa se scurga in borcan dar cu tubul de silicon cum fac, pt ce trebuie?
si dupa ce curge tot umplu rezervorul de lichid de frana intre min si max?
se face vreo aerisire? daca da , cum anume?
multumesc anticipat
Teoretic se recomanda schimbarea periodica, ala de frana se spune ca se chiar altereaza lent,"inghite" vapori de apa, dar la directie nu m-as baga.
Furtunul se pune pe aerisitoarele de la frana, ca sa nu imprastii lichid peste tot la golire. De asemenea, va fi util la aerisire dupa ce-l schimbi, daca lucrezi singur. (Il pui in borcanul cu lichid, slabesti aerisitorul, apesi pedala pana la fund si iese aerul, iar cand o ridici nu intra aer inapoi, ci lichid) Daca ai un asistent nu-i necesar. Nu se poate sa nu gasesti pe internet undeva un articol cu poze, doar sa ai rabdare sa cauti. Nu prea conteaza marca, franele-s frane. Imi pare rau, n-am, poze, de altfel ultima data cand am avut nevoie sa fac operatiunea a fost acum vreo 15 ani la un BMW .
Atentie, lichidul de frana ataca sau dizolva tot ce prinde, vopsea, unele plasticuri, cauciucuri si altele. Deseori l-am folosit la suruburi intepenite de rugina. Ala siliconic nu, dar nu cred ca ai din ala, nici nu-ti recomand sa pui altceva decat ce scrie in carte: DOT4.
Daca tot umbli la frane, arunca o privire la placute si masoara grosimea discurilor. Asa, ca sa stii ce si cand te asteapta.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 05-05-10, 22:20   #1738
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Teoretic se recomanda schimbarea periodica, ala de frana se spune ca se chiar altereaza lent,"inghite" vapori de apa, dar la directie nu m-as baga.
Furtunul se pune pe aerisitoarele de la frana, ca sa nu imprastii lichid peste tot la golire. De asemenea, va fi util la aerisire dupa ce-l schimbi, daca lucrezi singur. (Il pui in borcanul cu lichid, slabesti aerisitorul, apesi pedala pana la fund si iese aerul, iar cand o ridici nu intra aer inapoi, ci lichid) Daca ai un asistent nu-i necesar. Nu se poate sa nu gasesti pe internet undeva un articol cu poze, doar sa ai rabdare sa cauti. Nu prea conteaza marca, franele-s frane. Imi pare rau, n-am, poze, de altfel ultima data cand am avut nevoie sa fac operatiunea a fost acum vreo 15 ani la un BMW .
Atentie, lichidul de frana ataca sau dizolva tot ce prinde, vopsea, unele plasticuri, cauciucuri si altele. Deseori l-am folosit la suruburi intepenite de rugina. Ala siliconic nu, dar nu cred ca ai din ala, nici nu-ti recomand sa pui altceva decat ce scrie in carte: DOT4.
Daca tot umbli la frane, arunca o privire la placute si masoara grosimea discurilor. Asa, ca sa stii ce si cand te asteapta.
gata am prins jmecheria - tubul de silicon e de fapt un furtunas, nu stiu de ce ma gandeam la altceva
pt placutele de frana o sa ma uit in carte sa vad cat e minimul si apoi poate o sa ma uit si in buzunar. alea sunt usor de schimbat?
multumesc pentru raspuns
player1 is offline   Reply With Quote
Old 06-05-10, 03:59   #1739
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
gata am prins jmecheria - tubul de silicon e de fapt un furtunas, nu stiu de ce ma gandeam la altceva
pt placutele de frana o sa ma uit in carte sa vad cat e minimul si apoi poate o sa ma uit si in buzunar. alea sunt usor de schimbat?
multumesc pentru raspuns
Usor, iti trebuie o cheie Allen (inbus) de 7 mm.
Masoara si discurile, cele din fata trebuie sa aiba min. 19mm.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 06-05-10, 10:03   #1740
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Usor, iti trebuie o cheie Allen (inbus) de 7 mm.
Masoara si discurile, cele din fata trebuie sa aiba min. 19mm.
m am uitat in carte am gasit despre discuri 19 mm fata 8 mm spate dar de placute nu spune ce grosime minima trebuie sa aiba
alea le schimb numai cand ajunge la senzor si imi arata in bord?
daca le schimb mai repede pot recupera senzorii de frana sa nu mai cumpar altii sau nu se pot separa de placute?
player1 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -