Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 15-02-10, 18:36   #1561
artur88

Stock
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 2
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salut am rover 400 8v sai gasesc alt motor de la 414 16 v va merge
artur88 is offline   Reply With Quote
Old 17-02-10, 19:42   #1562
sylvyano

Stage 1
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 10
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

mersi pt raspuns player1. cu intarziere dar........mersi
sylvyano is offline   Reply With Quote
Old 17-02-10, 19:52   #1563
sylvyano

Stage 1
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 10
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Deci am un rover 75 diesel, an 2002,motor 2000 si am numai probleme cu el. Am inteles ca suieratul pe dreapta, sub capota, e de la niste role. Nu inteleg anume ce. Nu ma prea pricep la mecanica. Suieratul se aude din mometul in care pornesc motorul si insoteste ca intensitate turatia motorului. E f deranjant. Ce trebuie schimbat? Am fost la un service si mi-a dat cu un spray in zona aceeea, nu a mai facut insa dupa ce am plecat, la 3 min, a inceput din nou. Daca ma duc la un service ce trebuie sa schimb? Alta problema: am schimbat amortizoarele pe spate. De atunci parca am bataie pe spate, bataie pe care parca o aud in sapte, in portbagaj. la drum denivelat si gropi imi bate de parca n-as avea amortizoare. Care o fi cauza? Deasemenea am schimbat basculele fata ;i bucsile de la bascule. Tot mi se pare ca bate.. mecanicul mi/a verificat manula rotile si a spus ca e ok, insa nu mise pare asa. de la ce se aude bataie, mai ales pe dreapta. Dupa ce am schimbat atatea parca mi se pare ca am articulatia varza.
sylvyano is offline   Reply With Quote
Old 17-02-10, 20:58   #1564
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sylvyano View Post
Deci am un rover 75 diesel, an 2002,motor 2000 si am numai probleme cu el. Am inteles ca suieratul pe dreapta, sub capota, e de la niste role. Nu inteleg anume ce. Nu ma prea pricep la mecanica. Suieratul se aude din mometul in care pornesc motorul si insoteste ca intensitate turatia motorului. E f deranjant. Ce trebuie schimbat? Am fost la un service si mi-a dat cu un spray in zona aceeea, nu a mai facut insa dupa ce am plecat, la 3 min, a inceput din nou. Daca ma duc la un service ce trebuie sa schimb? Alta problema: am schimbat amortizoarele pe spate. De atunci parca am bataie pe spate, bataie pe care parca o aud in sapte, in portbagaj. la drum denivelat si gropi imi bate de parca n-as avea amortizoare. Care o fi cauza? Deasemenea am schimbat basculele fata ;i bucsile de la bascule. Tot mi se pare ca bate.. mecanicul mi/a verificat manula rotile si a spus ca e ok, insa nu mise pare asa. de la ce se aude bataie, mai ales pe dreapta. Dupa ce am schimbat atatea parca mi se pare ca am articulatia varza.
Daca-i diesel are distributie pe lant, deci nu poate fi decat o rola de ghidare/intindere de la cureaua de alternator & compania. Spray-urile pe baza de teflon sunt carpeli temporare, schimba ce-i uzat, eventual si cureaua.
Ai schimbat bucse si bascule, rulmentul nu e, ca s-ar vedea imediat, mai raman amortizoarele si rulmentii de pe ele cu toate hangaralele de rigoare. (Bieletele se vad imediat si alea nu fac asa urat). Nu cred ca-i "varza" ceva daca nu se simte cu masina ridicata pe elevator, cred ca in zona de sus a amortizoarelor e beleaua ta.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 17-02-10, 21:09   #1565
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sylvyano View Post
Deci am un rover 75 diesel, an 2002,motor 2000 si am numai probleme cu el. Am inteles ca suieratul pe dreapta, sub capota, e de la niste role. Nu inteleg anume ce. Nu ma prea pricep la mecanica. Suieratul se aude din mometul in care pornesc motorul si insoteste ca intensitate turatia motorului. E f deranjant. Ce trebuie schimbat? Am fost la un service si mi-a dat cu un spray in zona aceeea, nu a mai facut insa dupa ce am plecat, la 3 min, a inceput din nou. Daca ma duc la un service ce trebuie sa schimb? Alta problema: am schimbat amortizoarele pe spate. De atunci parca am bataie pe spate, bataie pe care parca o aud in sapte, in portbagaj. la drum denivelat si gropi imi bate de parca n-as avea amortizoare. Care o fi cauza? Deasemenea am schimbat basculele fata ;i bucsile de la bascule. Tot mi se pare ca bate.. mecanicul mi/a verificat manula rotile si a spus ca e ok, insa nu mise pare asa. de la ce se aude bataie, mai ales pe dreapta. Dupa ce am schimbat atatea parca mi se pare ca am articulatia varza.

problemele pe care le ai cu el sunt din cauza faptului ca anumite parti (piese) nu au fost schimbate la timp (cand s au defectat ori cand s au uzat), din acesta cauza s au adunat mai multe probleme si ai senzatia ca "e varza"

suieratul de pe partea dreapta e intradevar de la rolele curelei auxiliare (sunt doua role - una de ghidaj si una intinzatoare. rulmentii sau rulmentul uneia a obosit, deci trebuie schimbat, dar dupa cum bine stii unele parti nu se livreaza decat impreuna, si in acest caz rulemtul vine cu rola) sau de la rulmentul pompei de apa. daca ai scurgeri de lichid pe la pompa de apa, atunci e probabil sa fie de acolo.
bataia pe fata tine de elementele de suspensie: daca zici ca ai schimbat bascule (brate inferioare de suspensie) si bucsele lor atunci raman de verificat : bucse bara stabilizatoare, bielete antiruliu, vezi capetele de bara (desi sunt de la directie), amortizoare fata
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app

Last edited by player1; 17-02-10 at 21:13.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 18-02-10, 12:16   #1566
sylvyano

Stage 1
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 10
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

bun, deci pentru suierat am inteles, sa ma duc la un service si sa le spun sa se uite la role , curea sau poma de apa, nu? In ceea ce priveste articulatia pe fata, eu stiu ca am schimbat basculele, bucsile de la bascule, astea acul recent iar acum 1 an, amortizoarele, flansele si bieletele antiruliu. Mai am putin si schimb tot la ea, mi-a mancat zilele. Mi-a spus un mecanic ca bataia pe fata ar putea fi de la caseta de directie sau de la o bucsa de teflon de la aceasta iar caseta am inteles ca se schimba cu totul. Acum ma gandesc sa merg sa verific captele de bara, asa cum am citit pe aici, sa elimin si asta. Dar pe spate care ar fi problema cu amortizoarele, de tot imi bate dupa ce le-am schimbat, ca atunci cand merg pe teren mai accidentat, linii de tramvia de ex., imi troncane de parca am masina break, cum se aude haionul la acestea. Si pe deasupra m-am uitat sub ea si am vazut ca la amortizoarele spate, la alte rover, exista un fel de bucsi la terminatia de jos a amortizorului, langa roate, eu nu le am. Au vreo importanta? Si inca o chestie: de bratul de fier de la roata dr. spate, sub masina, e prinsa o chestie de plastic neagra, fara sa-i vad rostul, fara fire sau alte conexiuni, e doar prinsa acolo. Care e treaba cu ea? Am dat-o jos, ca mi se desprinsese. Pana acum am mai schimbat electroventilatorul de la clima( era ars),, intercoolerul,(era spart). Mi-a mancat zilele masina asta. Am bagat atatia bani in ea incat cred ca imi luam masina noua cu banii astia +diferenta. Acum asta e, dupa ce am bagat atat mi-e ciuda sa o dau, dar tot continua sa ma sece cu diverse defectiuni.
sylvyano is offline   Reply With Quote
Old 18-02-10, 19:49   #1567
gaby26c

Stage 5
 
gaby26c's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 307
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sylvyano View Post
bun, deci pentru suierat am inteles, sa ma duc la un service si sa le spun sa se uite la role , curea sau poma de apa, nu? In ceea ce priveste articulatia pe fata, eu stiu ca am schimbat basculele, bucsile de la bascule, astea acul recent iar acum 1 an, amortizoarele, flansele si bieletele antiruliu. Mai am putin si schimb tot la ea, mi-a mancat zilele. Mi-a spus un mecanic ca bataia pe fata ar putea fi de la caseta de directie sau de la o bucsa de teflon de la aceasta iar caseta am inteles ca se schimba cu totul. Acum ma gandesc sa merg sa verific captele de bara, asa cum am citit pe aici, sa elimin si asta. Dar pe spate care ar fi problema cu amortizoarele, de tot imi bate dupa ce le-am schimbat, ca atunci cand merg pe teren mai accidentat, linii de tramvia de ex., imi troncane de parca am masina break, cum se aude haionul la acestea. Si pe deasupra m-am uitat sub ea si am vazut ca la amortizoarele spate, la alte rover, exista un fel de bucsi la terminatia de jos a amortizorului, langa roate, eu nu le am. Au vreo importanta? Si inca o chestie: de bratul de fier de la roata dr. spate, sub masina, e prinsa o chestie de plastic neagra, fara sa-i vad rostul, fara fire sau alte conexiuni, e doar prinsa acolo. Care e treaba cu ea? Am dat-o jos, ca mi se desprinsese. Pana acum am mai schimbat electroventilatorul de la clima( era ars),, intercoolerul,(era spart). Mi-a mancat zilele masina asta. Am bagat atatia bani in ea incat cred ca imi luam masina noua cu banii astia +diferenta. Acum asta e, dupa ce am bagat atat mi-e ciuda sa o dau, dar tot continua sa ma sece cu diverse defectiuni.


dupa cum ti-au spus baietii uitate la role de acolo e sigur sau pompa apa,apoi la zgomot uitate la flanse amortizor, la portbagaj uitate daca joaca cand stai pe loc porbagajul daca nu uitate la roata de rezerva si ce mai ai pe acolo sa fie toate stranse,apoi uitate la amortizoare+telescoape, am inteles ca le-ai schimbat dar mecanicul a pus totul la loc cum era?(cu piesele noi bineinteles)
in fata mai uitate si la tampoane motor
Dar eu merg pe caseta de directie asa se auzeau si la mine apoi toti mecanicii isi dadeau cu presupusul apoi unul mai bunisor a spus fara sa se uite la masina de caseta de directie si uite asa am vandut eu masina ptr bagubele ptr care mai trebuiau bagati o carca de bani
si acum caut un altul poate gesesc mai bun decat ala sa imi manance toti banii si sa nu meaarga asa cum vreau eu
ca motor super
dar cu ajutorul lui marcel am descoperit fff multe la ea
imi pare rau dupa aia dar in acelasi timp caut alta isi merita toit banii masinutele astea
sa nu fii dezamagit ca bagi niste bani dar stii ca tot ce bagi e ptr tine si este totul nou multa bafta si multi km si nunumai tie ci tuturor roveristilor si mg
__________________
Conduceti prudent ! Nu se merita
gaby26c is offline   Reply With Quote
Old 18-02-10, 21:02   #1568
scooby89

Stage 3
 
scooby89's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 147
Talking Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by gaby26c View Post
dupa cum ti-au spus baietii uitate la role de acolo e sigur sau pompa apa,apoi la zgomot uitate la flanse amortizor, la portbagaj uitate daca joaca cand stai pe loc porbagajul daca nu uitate la roata de rezerva si ce mai ai pe acolo sa fie toate stranse,apoi uitate la amortizoare+telescoape, am inteles ca le-ai schimbat dar mecanicul a pus totul la loc cum era?(cu piesele noi bineinteles)
in fata mai uitate si la tampoane motor
Dar eu merg pe caseta de directie asa se auzeau si la mine apoi toti mecanicii isi dadeau cu presupusul apoi unul mai bunisor a spus fara sa se uite la masina de caseta de directie si uite asa am vandut eu masina ptr bagubele ptr care mai trebuiau bagati o carca de bani
si acum caut un altul poate gesesc mai bun decat ala sa imi manance toti banii si sa nu meaarga asa cum vreau eu
ca motor super
dar cu ajutorul lui marcel am descoperit fff multe la ea
imi pare rau dupa aia dar in acelasi timp caut alta isi merita toit banii masinutele astea
sa nu fii dezamagit ca bagi niste bani dar stii ca tot ce bagi e ptr tine si este totul nou multa bafta si multi km si nunumai tie ci tuturor roveristilor si mg
aceeasi problema am si eu la al meu.. bate tare pe partea dreapta fata... si bataile le cam simt in volan ( tin cate am vz este cam din caseta de directie! nu exclud, eu mai am si joc la flansele amortizoarelor, dar .. nu ar trebui sa imi dea socul direct in volan.. daca ar fii din flanse ar trebui sa simti in podea... in fine..
app... cum ai reusit sa o vinzi... ca si eu vreau sa scap de ea ..
same problem.... of... poate pe viitor gasesc una mai buna..
scooby89 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 08:56   #1569
BanditBora

Stage 3
 
BanditBora's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by scooby89 View Post
aceeasi problema am si eu la al meu.. bate tare pe partea dreapta fata... si bataile le cam simt in volan ( tin cate am vz este cam din caseta de directie! nu exclud, eu mai am si joc la flansele amortizoarelor, dar .. nu ar trebui sa imi dea socul direct in volan.. daca ar fii din flanse ar trebui sa simti in podea... in fine..
app... cum ai reusit sa o vinzi... ca si eu vreau sa scap de ea ..
same problem.... of... poate pe viitor gasesc una mai buna..
Salutare tuturor,

Acum ceva timp o cunostinta mi-a zis despre un site util
http://casetadirectie.eu Eu nu am lucrat cu oamenii de acolo, persoana care m-a informat de ei, mi-a zis ca sunt ok la preturi si la calitatea lucrarii. Nu incerc sa fac reclama, sau orice altceva, dar m-am gandit ca poate ajuta pe cineva.

Numai bine,
Bora.
BanditBora is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 11:44   #1570
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by scooby89 View Post
aceeasi problema am si eu la al meu.. bate tare pe partea dreapta fata... si bataile le cam simt in volan ( tin cate am vz este cam din caseta de directie! nu exclud, eu mai am si joc la flansele amortizoarelor, dar .. nu ar trebui sa imi dea socul direct in volan.. daca ar fii din flanse ar trebui sa simti in podea... in fine..
app... cum ai reusit sa o vinzi... ca si eu vreau sa scap de ea ..
same problem.... of... poate pe viitor gasesc una mai buna..
nu vad de ce cautati sa le vindeti ca sa cumparati apoi altele - tot la mana a doua si tot cu o suta doua de mii de km la bord,cu alte probleme,poate de data asta prin alte locuri, ca 75-uri noi nu mai gasiti, e de stiut - (pana la urma toate sunt masini si toate se defecteaza) inloc sa schimbati ce e de schimbat si totul va merge ok (e adevarat;o perioada).asta daca nu cumva cautati una cu mai multe dotari sau cu alt tip de motor. si eu am schimbat piese de mii de lei pana acum dar nu consider ca imi mananca zilele. pe de alta parte cum s ar putea sa merga o masina la infinit fara sa bagi bani in ea???
oricum, e alegerea dumneavoastra

Last edited by player1; 19-02-10 at 12:10.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 11:49   #1571
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by BanditBora View Post
Salutare tuturor,

Acum ceva timp o cunostinta mi-a zis despre un site util
http://casetadirectie.eu Eu nu am lucrat cu oamenii de acolo, persoana care m-a informat de ei, mi-a zis ca sunt ok la preturi si la calitatea lucrarii. Nu incerc sa fac reclama, sau orice altceva, dar m-am gandit ca poate ajuta pe cineva.

Numai bine,
Bora.
multumim foarte mult pentru info Bora. e foarte utila
player1 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 18:42   #1572
cataline85

Stage 2
 
cataline85's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 36
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

stiu ca sa mai vb pe forum de problema de identitate la rover 75.. cilindru master ,sau asa cv. nu stiu exact cu ce se mananca ,dar povestea incepe cam asa rover 75 2000cmc CDT de 2 zile are momente cand nu imi intra deloc in viteza si daca fortez doar in a III
, asa ca o iau groi cu a trei apoi pot sa schimb toate vitezele ca si cum nu ar avea nimic. iar cand e oprit motoru pot sa o bag in orice viteza . ne stiind simtomele am crezut ca e uleiul din cutie, azi am mers la mecanic si dupa 20min de teorie se urca la volan si ii da 2 3 pedale si imi zice e buba cu ambreiajul , o inceput sa imi insire cilindru ... pompa sau lichidu ,el zicea ca ar fii indicat daca tot schimb una din ele care e buba sa o schimb si pe cealalta ca, cand incepe una ,urmeza si cealalta ,da cum am mai zis nu stie exact ,si fiind sincer zice ca nici nu a mai schimbat numai la benzinar...” da tot asa tre sa fie ” acuma indicatiile si ideiile ar fii ,ce poate sa fie mai exact ,daca ar fii bine sa nu o mai birjalesc sa nu se duca si altceva si cat ar fii piesele si pretul corect la manopera, si cu ce ma sfatuiti sa incep.
cataline85 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 19:04   #1573
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by cataline85 View Post
stiu ca sa mai vb pe forum de problema de identitate la rover 75.. cilindru master ,sau asa cv. nu stiu exact cu ce se mananca ,dar povestea incepe cam asa rover 75 2000cmc CDT de 2 zile are momente cand nu imi intra deloc in viteza si daca fortez doar in a III
, asa ca o iau groi cu a trei apoi pot sa schimb toate vitezele ca si cum nu ar avea nimic. iar cand e oprit motoru pot sa o bag in orice viteza . ne stiind simtomele am crezut ca e uleiul din cutie, azi am mers la mecanic si dupa 20min de teorie se urca la volan si ii da 2 3 pedale si imi zice e buba cu ambreiajul , o inceput sa imi insire cilindru ... pompa sau lichidu ,el zicea ca ar fii indicat daca tot schimb una din ele care e buba sa o schimb si pe cealalta ca, cand incepe una ,urmeza si cealalta ,da cum am mai zis nu stie exact ,si fiind sincer zice ca nici nu a mai schimbat numai la benzinar...” da tot asa tre sa fie ” acuma indicatiile si ideiile ar fii ,ce poate sa fie mai exact ,daca ar fii bine sa nu o mai birjalesc sa nu se duca si altceva si cat ar fii piesele si pretul corect la manopera, si cu ce ma sfatuiti sa incep.
te sfatuim sa incepi cu un kit nou de ambreiaj (pompa de ambreiaj, placa de presiune, disc, cilindru receptor) pretul de pe ebay aproximativ 330 de lire adica 1650 de lei, mai pui transportul +/- 200 de lei tot aproximativ si iesi la 1850 de lei plus manopera care e cateva sute (aici nu stiu). cel mai bine te poate orienta marcell in legatura cu preturile de pe ebay. daca ai bani de te incurca atunci poti sa ti iei kitul de la noi din Romanica la un pret mult mai mare. apoi poti sa termini cu lichid de ambreiaj DOT 4 si ulei pentru cutie MTF94 (sau similar 75w90) cum spune cartea...
player1 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-10, 17:58   #1574
cvbv

Stage 2
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 38
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salutare tuturor ,
stie cineva daca la indicatorul nivelului de combustibil functionarea e pe acelasi principiu ca la indicatorul temperaturii apei ? adica informatia trece prin ECU si apoi spre bord astfel incat se afiseaza practic o medie.
Intreb asta pentru ca am ramas fara benzina desi in bord imi arata un sfert de rezervor . Am desfacut pompa de benzina si am verificat contactul "plutitorului" dar pare totul in regula .
cvbv is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 14:15   #1575
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by cvbv View Post
salutare tuturor ,
stie cineva daca la indicatorul nivelului de combustibil functionarea e pe acelasi principiu ca la indicatorul temperaturii apei ? adica informatia trece prin ECU si apoi spre bord astfel incat se afiseaza practic o medie.
Intreb asta pentru ca am ramas fara benzina desi in bord imi arata un sfert de rezervor . Am desfacut pompa de benzina si am verificat contactul "plutitorului" dar pare totul in regula .
e normal ca informatia sa treaca prin ECU, altfel nu vad cum ar putea fi procesata. ceasul analogic arata nivelul de combustibil din rezervor,la un moment dat.(0-empty, 1 -full) nu face media.nici cel de la apa nu face media (exista o un interval de temparatura -cateva zeci de grade- in care acul ceasului sta la pozitia orizontala. cand temperatura depaseste un anumit nivel (115 grade celsius)acul urca. s a mai discutat pe forum despre asta-pagina 83 postul #1240) dar sa nu deviem de la subect. da, trece prin ECU si nu e pe acelasi principiu. cel de la lichidul de racire e cu senzor de temperatura iar cel din rezervor indica valoarea pe ceas proportional cu nivelul la care sta plutitorul
player1 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -