Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salutare! sunt nou pe aici si vroiam sa pun cateva intrebari.
Aveti idee cum functioneaza pilotul automat? si a doua intrebare,cum functioneaza senzorul de lumini ca sunt nedumerit.Multumesc
Am uitat sa specific,am un Rover 75 din 2006 2.0 cdti
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Cand accelerez se aude un tacanit, f incet ce i drept, pana cand revine motorul la relanti'. Fara sa acelerez nu se aude. Poate fi o problema? Eu in Valcea nu am gasit nici macar un tester sa pun masina. Toti mecanicii se uita la ea ca la avioane. Nu au in cap decat VW, BMW,Opel si Logan.....
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by dorrian1
Salutare! sunt nou pe aici si vroiam sa pun cateva intrebari.
Aveti idee cum functioneaza pilotul automat? si a doua intrebare,cum functioneaza senzorul de lumini ca sunt nedumerit.Multumesc
Am uitat sa specific,am un Rover 75 din 2006 2.0 cdti
Sal,
Bine ai veni in randul posesorilor de Rover MG ! Te asteptam si AICI.
2006 prima inmatriculare ?
1. ai pdf - mai jos
2. ai pdf - mai jos
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Rovercedes
Cand accelerez se aude un tacanit, f incet ce i drept, pana cand revine motorul la relanti'. Fara sa acelerez nu se aude. Poate fi o problema? Eu in Valcea nu am gasit nici macar un tester sa pun masina. Toti mecanicii se uita la ea ca la avioane. Nu au in cap decat VW, BMW,Opel si Logan.....
daca nu gasesti la valcea incerca http://www.autotest2000.ro/
am mai vb cu tine despre asta... in caz ca ai uitat
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by arni
salutare tuturor in spetza Work. apropo problema de ambreiaj personal cand ajung la semafor si e rosu de la 15 sec in sus automat o scot din viteza. am patit-o si eu acum dupa revizie cu treapta1 si marsalier am avut perioade cand intra foarte greu[kit schimbat 1150ron],dar de 2 zile e ok, oricum intru stresat in masina ca intra ca nu intra in1. o fi problema mai departe slave cilindru[am un amic in londra si un slave cilindru e 135lire + tva15% cica pe ebay e mai ieftin,da si cica mai e pe la ambreiaj DMF[dual mass flywheel] asta e 350 lire+tva.ma doare capu mai bine imi aduc unul din UK cu 1500lire pt piese ca altfel muncesc pt masina.
aceeasi problema am si eu ... dupa ce am schimbat kitul imi intra fff greu in viteza .... nu stiu ce sa mai cred .... si tot asa raportul 1 si marsalier. si daca stiti careva .. ce lichid trebuie bagat.. dot 3 sau 4 si mai ales de la ce firma sa fie... eu ma gandesc ca in kiturile acestea noi au bagat dot 4 .. dar nu stiu sigur .. voi ce ziceti ? am nevoie de un sfat ...
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
sal,
ai incercat o aerisire ?...
doar la masinile fabricate in 2005 se baga dot 4 scrie pe capac la master
in rest dot 3 (un "lichid" de marca Mobil, etc...nuuu ro este prost si reactioneza nasol la variatiile mari de temperatura)
singurul lucru care ar fi si trebuie tinut cont este la montarea tzevii pistonasului sub furtunul de la instalatia de incalzire(de sub baterie) pentru a compensa temperatura scazuta de afara.
si mie imi intra "usor" mai greu cand este rece motorul (eu din pacate am tzeava pe deasupra si se incalzeste mai greu) dar dupa ce sa incalzit acceptabil merge usor.
scooby89 tie iti face asa si dupa ce ai mers destul cu masina si este calda ?
intra mai la fel de greu ?
ambreajul cum este la fel de tare cum era prima data ?
sau usor mai moale.....
daca este o idee mai moale ca si originalul nu este nici o problema ..numai sa nu fie moale de tot....
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by scooby89
aceeasi problema am si eu ... dupa ce am schimbat kitul imi intra fff greu in viteza .... nu stiu ce sa mai cred .... si tot asa raportul 1 si marsalier. si daca stiti careva .. ce lichid trebuie bagat.. dot 3 sau 4 si mai ales de la ce firma sa fie... eu ma gandesc ca in kiturile acestea noi au bagat dot 4 .. dar nu stiu sigur .. voi ce ziceti ? am nevoie de un sfat ...
La inceput DOT3 la ambreiaj si DOT4 la frane, nu stiu daca au schimbat intre timp. Firma nu conteaza e aceeasi chimie daca are acelasi cod.
Daca ai probleme cu debreierea si totul a fost montat corect trebuie aerisita instalatia.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Multumesc pt tot,dar tot nu sunt lamurit cum functioneaza senzorul de lumini.Se aprind singure vreodata?sau au un comutator gen auto sau ceva asemanator? Multumesc.
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
cum se manifesta un termostat defect? mai precis care sunt efectele pe care le produce functionarea lui defectuoasa?
multumesc anticipat
In principiu daca nu inchide complet motorul nu ajunge la temperatura de regim normal, daca nu deschide motorul se supraincalzeste; evident cu diferentele date de temperatura de afara.
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
In principiu daca nu inchide complet motorul nu ajunge la temperatura de regim normal, daca nu deschide motorul se supraincalzeste; evident cu diferentele date de temperatura de afara.
si cum as putea sti exact daca e tremostatul defect? la mine motorul nu ajunge la temperatura de regim normal, de fapt povestea o stiti, e pe paginile anterioare. multumesc