Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
30-10-09, 14:27
|
#1036
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Pierde presiune undeva in instalatie, o etansare e probabil pe duca.
Ca regula, la Rover nu e bine sa dormi cu piciorul pe ambreiaj. Se incalzeste rulmentul de presiune, pana aici n-ar fi problema, dar transmite caldura cilindrului "slave", asta e din plastic si nu se bucura. In cel mai rau caz sfarseste prin a se topi, am vazut poze, nu e de dorit. Se lasa cu demontat cutie etc.
|
bun, o chestie am inteles: ca nu e bine sa tin ambreiajul apasat mult timp ,dar in cazul in care e aglomeratie n ai ce i face, sau ar mai fi solutia sa o scoti din viteza si atunci menajez cilindrul slave de supraincalzire, dar mai trebuie apasat o data ca sa introduc din nou in viteza si atunci ma gandesc ca tot nu e bine daca l tot apas si cand scot si cand introduc in viteza, sau e mai bine decat sal tin apasat?
si acum cealalta chestie: cum verific pe unde pierde presiunea (adica lichidul), si ce fel de lichid trebuie introdus, si pe unde? sau n are rost sa o lungesc asa, mai bine l schimb. multumesc
|
|
|
30-10-09, 14:49
|
#1037
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
bun, o chestie am inteles: ca nu e bine sa tin ambreiajul apasat mult timp ,dar in cazul in care e aglomeratie n ai ce i face, sau ar mai fi solutia sa o scoti din viteza si atunci menajez cilindrul slave de supraincalzire, dar mai trebuie apasat o data ca sa introduc din nou in viteza si atunci ma gandesc ca tot nu e bine daca l tot apas si cand scot si cand introduc in viteza, sau e mai bine decat sal tin apasat?
si acum cealalta chestie: cum verific pe unde pierde presiunea (adica lichidul), si ce fel de lichid trebuie introdus, si pe unde? sau n are rost sa o lungesc asa, mai bine l schimb. multumesc
|
Cartea tehnica zice DOT3, desi n-am inteles niciodata de ce; frana e cu DOT4. In principiu trebuie sa completezi cu ceea ce a folosit precedentul prorietar, daca n-ai luat-o noua. (?)
Scoate din viteza ca nu pateste nimic, nu tine ambreiajul mult apasat.
Daca pierde, pierde ori la "slave" (nasol de tot), ori la "master" (mai putin deranj da' tot scump), ori se intoarce inapoi in rezervor (cel mai bine, poti merge asa linistit pana crapa de tot). Verifica master-ul, ca la slave n-ai acces.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
Last edited by workaholic_ro; 30-10-09 at 14:52.
|
|
|
30-10-09, 15:24
|
#1038
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Cartea tehnica zice DOT3, desi n-am inteles niciodata de ce; frana e cu DOT4. In principiu trebuie sa completezi cu ceea ce a folosit precedentul prorietar, daca n-ai luat-o noua. (?)
Scoate din viteza ca nu pateste nimic, nu tine ambreiajul mult apasat.
Daca pierde, pierde ori la "slave" (nasol de tot), ori la "master" (mai putin deranj da' tot scump), ori se intoarce inapoi in rezervor (cel mai bine, poti merge asa linistit pana crapa de tot). Verifica master-ul, ca la slave n-ai acces.
|
multumesc pentru sfaturi. o sa verific daca nivelul in vas e cel care l stiu eu, si o sa ma uit si la master sa l intreb de sanatate.
|
|
|
30-10-09, 15:40
|
#1039
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
multumesc pentru sfaturi. o sa verific daca nivelul in vas e cel care l stiu eu, si o sa ma uit si la master sa l intreb de sanatate.
|
Vasul e pe cilindrul master (probabil ca stiai), nu e ca la batranele BMW-uri comun cu cel de frana (mult mai bun sistemul, dar nu dezvolt aici).
|
|
|
30-10-09, 15:53
|
#1040
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
salutare tuturor in spetza Work. apropo problema de ambreiaj personal cand ajung la semafor si e rosu de la 15 sec in sus automat o scot din viteza. am patit-o si eu acum dupa revizie cu treapta1 si marsalier am avut perioade cand intra foarte greu[kit schimbat 1150ron],dar de 2 zile e ok, oricum intru stresat in masina ca intra ca nu intra in1. o fi problema mai departe slave cilindru[am un amic in londra si un slave cilindru e 135lire + tva15% cica pe ebay e mai ieftin,da si cica mai e pe la ambreiaj DMF[dual mass flywheel] asta e 350 lire+tva.ma doare capu mai bine imi aduc unul din UK cu 1500lire pt piese ca altfel muncesc pt masina.
|
|
|
30-10-09, 16:35
|
#1041
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
|
|
|
30-10-09, 16:41
|
#1042
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by arni
salutare tuturor in spetza Work. apropo problema de ambreiaj personal cand ajung la semafor si e rosu de la 15 sec in sus automat o scot din viteza. am patit-o si eu acum dupa revizie cu treapta1 si marsalier am avut perioade cand intra foarte greu[kit schimbat 1150ron],dar de 2 zile e ok, oricum intru stresat in masina ca intra ca nu intra in1. o fi problema mai departe slave cilindru[am un amic in londra si un slave cilindru e 135lire + tva15% cica pe ebay e mai ieftin,da si cica mai e pe la ambreiaj DMF[dual mass flywheel] asta e 350 lire+tva.ma doare capu mai bine imi aduc unul din UK cu 1500lire pt piese ca altfel muncesc pt masina.
|
sal,
explicatiile le gasesti in linkul de mai sus....
Din pacate nu se rezolva nimic doar cu disk + placa....nu trebuie mai mult ca sigur sa schimbi volanta dubla adica DMF[dual mass flywheel]
Daca iei piesele de pe ebay iesi ieftin ....nu trebuie sa muncesti pt masina....si daca aduci unul din anglia pentru piese crezi ca kitul de ambreaj second este mai "breaz" decat al tau....si acolo se cam marita masinile inaite sa cada kitul de ambreaj....acolo nu scapi cu o manopera de 6 ~ 7 mil
Intra dincolo si poate te putem ajuta sa rezolvi problema....
M.
__________________
ROVER MG Club Romania
Club Rover MG Romania - DIAGNOZA ELECTRONICA PENTRU POSESORII DE ROVER MG - CU TESTER ORIGINAL REPREZENTANTA T4 Testbook, si tot ce mai tine de rover/mg... rovermgclubro@gmail.com
Intalnirea Nationala Rover MG Club Romania 2018 - 08, 09, 10 iunie 2018 !!! - data limita inscriere 15 mai 2018 ! – locuri limitate
|
|
|
30-10-09, 21:16
|
#1043
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 58
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
va salut domnilor,
am o mica problema si cred ca stiu care e rezolvarea dar vreau sa ma asigur.
daca tin ambreajul apasat o perioada mai lunga de timp (sa zicem 30 de secunde) nu mai pot introduce in treapta intai de viteze schimbatorul iar pedala de ambreiaj se simte mai slaba la picior,adica nu revine cu forta cu care revine cand este tinuta apasat o perioada scurta de timp (sa zicem 5 secunde).dar daca o las sa revina si apas ambreiajul normal intra in viteza si revine normal.cu problema asta m am confruntat cand faceam scoala de soferi pe camion roman sau saviem: daca tineam pedala apasata mai mult timp nu mai intra in viteza decat daca mai apasam o data.
imi vine sa cred ca viata kitului meu de ambreiaj e pe sfarsite.asa sa fie? sau e o problema care se poate rezolva cu completarea lichidului hidraulic?
va multumesc anticipat pentru raspuns
|
Problema la ambreiaj este aceea că se egalizează presiunea din sistem dacă este ţinută prea mult apăsată pedala.
Pistonul din pompa de la pedală are în cap o supapă care ar trebui să menţină presiunea, adică să nu o dea înapoi. Cel mai repede se strică această supapă din capul pistonului. Aşa fiind, atât timp cât această mică supapă nu menţine presiunea, lichidul intră în borcan prin corpul pistonului iar nu pe lângă el.
Având o astfel de problemă, recomand tuturor ca în situaţia în care se află într-un ambuteiaj să apese pedala la jumătate. Veţi vedea că intră aşa de uşor în viteze ....
|
|
|
31-10-09, 01:08
|
#1044
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by cristea
Problema la ambreiaj este aceea că se egalizează presiunea din sistem dacă este ţinută prea mult apăsată pedala.
Pistonul din pompa de la pedală are în cap o supapă care ar trebui să menţină presiunea, adică să nu o dea înapoi. Cel mai repede se strică această supapă din capul pistonului. Aşa fiind, atât timp cât această mică supapă nu menţine presiunea, lichidul intră în borcan prin corpul pistonului iar nu pe lângă el.
Având o astfel de problemă, recomand tuturor ca în situaţia în care se află într-un ambuteiaj să apese pedala la jumătate. Veţi vedea că intră aşa de uşor în viteze ....
|
multumesc tare mult de sfat, o sa incerc cu ambreiajul la jumatate, iar pistonul cand cade o sa l schimb cu tot kitul.sau merge carpit?
|
|
|
31-10-09, 07:20
|
#1045
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Din pacate daca incerci sa te "carpesti"...mai rau te rupi.....
Si eu am incercat dar nu a iesit cum era si normal fiind un circuit inchis si autonom ori le schimbi pe toate ori.....le schimbi pe fiecare cam la 3 luni ) asta daca te tin atat
piesa defecta defecteaza piesa buna. Aceasta este regula de baza.
M.
|
|
|
01-11-09, 13:51
|
#1046
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marcellr
Din pacate daca incerci sa te "carpesti"...mai rau te rupi.....
Si eu am incercat dar nu a iesit cum era si normal fiind un circuit inchis si autonom ori le schimbi pe toate ori.....le schimbi pe fiecare cam la 3 luni ) asta daca te tin atat
piesa defecta defecteaza piesa buna. Aceasta este regula de baza.
M.
|
am inteles: toate odata sau niciuna. multumesc
|
|
|
02-11-09, 02:26
|
#1047
|
Stock
Join Date: Nov 2009
Posts: 2
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salut, am si eu un rover 75 motor 1800cmc 16v, verde metalizat, piele verde cu crem, fabricatie 2001 luna noiembrie, dublu climatronic geamuri si oglinzi el , 6 airbag, carkit nokia, jante aliaj originale, comenzi pe volan, cauciucuri noi, masina are toate consumabilele noi( curea distributie rola fixa si intinzatoare noi, curea pt anexe si rola intinzatoare noi.
Masina este in Pitesti si este de vanzare. Nu are cine sa o foloseasca si vreau sa deblochez banii. Oricine doreste poze sau mai multe informatii ma poate contacta la 0044 7846 366 326 sau Aur3l4you@yahoo.com
|
|
|
02-11-09, 14:17
|
#1048
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Aur3l4you
Salut, am si eu un rover 75 motor 1800cmc 16v, verde metalizat, piele verde cu crem, fabricatie 2001 luna noiembrie, dublu climatronic geamuri si oglinzi el , 6 airbag, carkit nokia, jante aliaj originale, comenzi pe volan, cauciucuri noi, masina are toate consumabilele noi( curea distributie rola fixa si intinzatoare noi, curea pt anexe si rola intinzatoare noi.
Masina este in Pitesti si este de vanzare. Nu are cine sa o foloseasca si vreau sa deblochez banii. Oricine doreste poze sau mai multe informatii ma poate contacta la 0044 7846 366 326 sau Aur3l4you@yahoo.com
|
pune un pret si niste poze ca tot e forum rover sa vedem si noi
|
|
|
03-11-09, 02:06
|
#1049
|
Stock
Join Date: Nov 2009
Posts: 2
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Pretul este 2350euro usor negociabil. Vizioneaza pozele
|
|
|
03-11-09, 09:42
|
#1050
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 128
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salut...Va rog sa-mi spune-ti ce antigel sa pun la motor..Rover 75,V6,2000 cmc,benzina...Ms ..si sa aveti o zi buna..
|
|
|
|
|