Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
26-10-09, 15:24
|
#1021
|
Stage 2
Join Date: Oct 2009
Posts: 54
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Volan pe dreapta nu recomand nimanui, dar aici am inteles ca vorbesc cu peretii
Daca are doua chei, n-a fost lovita si nu da semne ca ar avea vreo problema de ce sa te tot tangui ?; o iei si mai departe cum ti-o fi norocul. Da' spune-ne si noua o suma, la asta ne putem da cu parerea.
Edit: si acte in regula si MOT la zi evident.
|
Salut workaholic_ro
Nu stiu daca ai verificat ca ti am trimis pm. As vrea sa discutam un pic...Ti am lasat un id acolo.
Masina e un Rover 75 Connoisseur 2L CDT, 2001 si 140k, full option , full service histiry etc. Pare o masina f ingrijita.
|
|
|
26-10-09, 15:45
|
#1022
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Rovercedes
Salut workaholic_ro
Nu stiu daca ai verificat ca ti am trimis pm. As vrea sa discutam un pic...Ti am lasat un id acolo.
Masina e un Rover 75 Connoisseur 2L CDT, 2001 si 140k, full option , full service histiry etc. Pare o masina f ingrijita.
|
Nu am pm, am verificat.
|
|
|
26-10-09, 22:17
|
#1023
|
Stage 2
Join Date: Oct 2009
Posts: 54
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Nu am pm, am verificat.
|
Ai pm.
Multumesc!
|
|
|
27-10-09, 08:45
|
#1024
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Sunt si aditivi, nu stiu insa ce aduce importatorul din Romania. Spray-uri am vazut la statiile Mol si prin supermarket-uri, dupa aditivi nu m-am uitat, stiu doar ca ce am cumparat de la ei curata incredibil. Probabil fiindca-s americani si li se rupe si de toxicitate si de ecologie.
http://www.berkebileoil.com/ATFluids.htm
|
Mersi pt informatie,am sa caut si spray si aditiv.
|
|
|
27-10-09, 19:56
|
#1025
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salutare tuturor,
Am si eu din nou o problema cu a mea masina - benzinarul 1.8 16v 120cp. Din pacate se pare ca as avea garnitura de chiuloasa fisurata . Am gasit o substanta cafenie uleioasa (emulsie cred ca ii zice) atat in vasul de expansiune cat si pe fundul baii de ulei (in varful jojei de ulei cand o scot am acea emulsie de dimensiunea unui bob de piper). Am fost cu masina la service, iar acolo oamenii mi-au zis ca ar trebui schimbatii si tachetii care acum aproape o saptamana cica "bateau" la rece (de Sambata de fiecare data cand am pornit motorul nu se mai auzea nici o bataie chiar dc pornirea se facea la rece sau la cald). Rugamintea mea este daca aveti cunostinta, sa-mi recomandati si mie un service bun care sa se priceapa la Rover si care sa nu ma jupoaie. Mentionaez ca sunt din Bucuresti asa ca as fi interesat doar de service-uri in oras, la cele din afara orasului imi este frica sa ma deplasez deoarece nu as vrea sa merg cu masina acum si sa risc sa topesc cuzinetii si sa distrug motorul.
Asadar, daca stie cineva un service bun in Bucuresti care sa nu ma jupoaie de bani (sau si dc o fac macar sa stiu ca dupa interventia lor nu voi mai avea probleme cu masina) va rog sa-mi spune-ti si mie.
O seara cat mai buna in continuare,
Bora.
|
|
|
28-10-09, 09:17
|
#1026
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by BanditBora
Salutare tuturor,
Am si eu din nou o problema cu a mea masina - benzinarul 1.8 16v 120cp. Din pacate se pare ca as avea garnitura de chiuloasa fisurata . Am gasit o substanta cafenie uleioasa (emulsie cred ca ii zice) atat in vasul de expansiune cat si pe fundul baii de ulei (in varful jojei de ulei cand o scot am acea emulsie de dimensiunea unui bob de piper). Am fost cu masina la service, iar acolo oamenii mi-au zis ca ar trebui schimbatii si tachetii care acum aproape o saptamana cica "bateau" la rece (de Sambata de fiecare data cand am pornit motorul nu se mai auzea nici o bataie chiar dc pornirea se facea la rece sau la cald). Rugamintea mea este daca aveti cunostinta, sa-mi recomandati si mie un service bun care sa se priceapa la Rover si care sa nu ma jupoaie. Mentionaez ca sunt din Bucuresti asa ca as fi interesat doar de service-uri in oras, la cele din afara orasului imi este frica sa ma deplasez deoarece nu as vrea sa merg cu masina acum si sa risc sa topesc cuzinetii si sa distrug motorul.
Asadar, daca stie cineva un service bun in Bucuresti care sa nu ma jupoaie de bani (sau si dc o fac macar sa stiu ca dupa interventia lor nu voi mai avea probleme cu masina) va rog sa-mi spune-ti si mie.
O seara cat mai buna in continuare,
Bora.
|
Service nu stiu nici macar in Cluj unde petrec mai mult timp.
Dar...tachetii bat daca nu le place uleiul pur si simplu, cu atat mai mult daca tu ai in baie o emulsie (popular ii zice maioneza). Pot fi intradevar cu probleme, sau nu.
Sfatul meu este ca dupa ce schimbi garnitura sa pui un ulei ieftin si sa incerci sa cureti motorul cu el. Dupa un pic de rulaj il arunci si pui uleiul bun. Nu forta motorul cu uleiul prost. E posibil sa fii nevoit sa folosesti un detergent de curatat motoare. Idea nu e foarte agreata, dar daca maioneza nu se duce altfel...
Dupa detergent aceasi recomandare. Intai ulei prost ca sa inglobeze si sa elimine urmele de detergent.
Nu-ti fa probleme, uleiurile intre ele nu precipita. Spre deosebire de lichidul de frana si diverse alte "chimii" auto, absolut toate sunt miscibile, mineral, semi sau sintetic.
Din pacate nu "se pare", e sigur . "Maioneza" = apa in ulei.
Edit: mai pot sa-ti recomand sa cauti un alt tip de garnitura de chiulasa. Sunt doua modele, pentru Land Rover Freelander (varianta mai noua) si Lotus. Se pot gasi la furnizorii din Anglia si se pare ca au eliminat aproape in totalitate problema. Desigur ca trebuie sa-i intrebi daca merge pe motorul tau, din cate stiu eu, da.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
Last edited by workaholic_ro; 28-10-09 at 09:25.
|
|
|
28-10-09, 09:25
|
#1027
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Service nu stiu nici macar in Cluj unde petrec mai mult timp.
Dar...tachetii bat daca nu le place uleiul pur si simplu, cu atat mai mult daca tu ai in baie o emulsie (popular ii zice maioneza). Pot fi intradevar cu probleme, sau nu.
Sfatul meu este ca dupa ce schimbi garnitura sa pui un ulei ieftin si sa incerci sa cureti motorul cu el. Dupa un pic de rulaj il arunci si pui uleiul bun. Nu forta motorul cu uleiul prost. E posibil sa fii nevoit sa folosesti un detergent de curatat motoare. Idea nu e foarte agreata, dar daca maioneza nu se duce altfel...
Dupa detergent aceasi recomandare. Intai ulei prost ca sa inglobeze si sa elimine urmele de detergent.
Nu-ti fa probleme, uleiurile intre ele nu precipita. Spre deosebire de lichdul de frana si diverse alte "chimii" auto, absolut toate sunt miscibile, mineral, semi sau sintetic.
Din pacate nu "se pare", e sigur . "Maioneza" = apa in ulei.
|
Mutlumesc pentru raspuns si sfaturi. Dumneavoastra ma sfatuiti sa schimb doar garnitura de chiuloasa fara tacheti? Sincer eu nush daca trebuiesc schimbati tachetii la mine deoarece acum nu mai bat deloc. Tacheti la Rover 75 nu sunt hidraulici? Daca cumva unii tacheti au pierdut lichidul hidraulic atunci nu trebuiesc schimbati?
Cu detergentul de motor am inteles ca nu e prea indicat pentru ca "isi face mult prea bine treaba". Adica dupa o curatare cu detergent cand pun uleiul tot nu va ajunge pe peste tot sa faca ungerea cum trebuie. Ce parere aveti de asta? Daca ati fi in locul meu ce ati face cu masina?
Multumesc,
Bora.
Last edited by BanditBora; 28-10-09 at 09:28.
|
|
|
28-10-09, 09:47
|
#1028
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Edit: mai pot sa-ti recomand sa cauti un alt tip de garnitura de chiulasa. Sunt doua modele, pentru Land Rover Freelander (varianta mai noua) si Lotus. Se pot gasi la furnizorii din Anglia si se pare ca au eliminat aproape in totalitate problema. Desigur ca trebuie sa-i intrebi daca merge pe motorul tau, din cate stiu eu, da.
|
Garnitura de chiuloasa am gasit in Bucuresti la magazinele auto cu 140 roni si mi-o aduc in 2 ore. Este din otel si cei de la magazinele de piese mi-au zis ca aceasta din otel ar fi mai buna decat cea care a fost originala pe masina. Ce parere aveti de asta? Sa pun o garnitura de chiuloasa din otel?
Tot cei de la piese auto mi-au zis ca doar garnituri de chiuloasa metalice sunt disponibile pentru Roverul 75.
|
|
|
28-10-09, 10:35
|
#1029
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by BanditBora
Mutlumesc pentru raspuns si sfaturi. Dumneavoastra ma sfatuiti sa schimb doar garnitura de chiuloasa fara tacheti? Sincer eu nush daca trebuiesc schimbati tachetii la mine deoarece acum nu mai bat deloc. Tacheti la Rover 75 nu sunt hidraulici? Daca cumva unii tacheti au pierdut lichidul hidraulic atunci nu trebuiesc schimbati?
Cu detergentul de motor am inteles ca nu e prea indicat pentru ca "isi face mult prea bine treaba". Adica dupa o curatare cu detergent cand pun uleiul tot nu va ajunge pe peste tot sa faca ungerea cum trebuie. Ce parere aveti de asta? Daca ati fi in locul meu ce ati face cu masina?
Multumesc,
Bora.
|
Tachetul hidraulic lucreaza cu uleiul din motor, nu are nici un alt fluid special. (nu dezvolt aici, gasesti tone de explicatii pe net)
"Isi face mult prea bine treaba" in sensul ca poate desprinde eventuale depuneri fara insa a le dizolva complet. Te alegi cu particule solide in ulei.
Ce as face eu ?
Intai as cumpara una din asta:
http://cgi.ebay.co.uk/LOTUS-ELISE-K-...05189002r17498
http://cgi.ebay.co.uk/LOTUS-ELISE-K-...item3ef0d6b406
Repet, intreaba vanzatorul daca e sigur ceea ce-ti trebuie.
Edit: nu poate fi din otel; poate avea inele din otel, sau mai stiu eu ce altceva, dar complet din otel...n-am auzit
Last edited by workaholic_ro; 28-10-09 at 10:40.
|
|
|
28-10-09, 11:33
|
#1030
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Tachetul hidraulic lucreaza cu uleiul din motor, nu are nici un alt fluid special. (nu dezvolt aici, gasesti tone de explicatii pe net)
"Isi face mult prea bine treaba" in sensul ca poate desprinde eventuale depuneri fara insa a le dizolva complet. Te alegi cu particule solide in ulei.
Ce as face eu ?
Intai as cumpara una din asta:
http://cgi.ebay.co.uk/LOTUS-ELISE-K-...05189002r17498
http://cgi.ebay.co.uk/LOTUS-ELISE-K-...item3ef0d6b406
Repet, intreaba vanzatorul daca e sigur ceea ce-ti trebuie.
Edit: nu poate fi din otel; poate avea inele din otel, sau mai stiu eu ce altceva, dar complet din otel...n-am auzit
|
Cei de la magazinul de piese auto mi-au spus ca este din otel inoxidabil.
Am mai aflat ceva legat de problema mea cu masina. Cineva mi-a spus ca ar fi posibil ca garnitura ce ciuloasa sa fie buna, dar sa am chiuloasa fisurata. Este posibil asa ceva? Adica stiti sa fie astfel de probleme la motoarele 1.8 de la 75-uri? Masina mea are 99.341 km si nu a fost forjata. Schimb vitezele pe la 3000 rpm si foarte rar ajung la 4000, exceptia facand treapta 1-a care o schimb cu a 2-a pe la 2000 rpm.
|
|
|
28-10-09, 11:42
|
#1031
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by BanditBora
Cei de la magazinul de piese auto mi-au spus ca este din otel inoxidabil.
Am mai aflat ceva legat de problema mea cu masina. Cineva mi-a spus ca ar fi posibil ca garnitura ce ciuloasa sa fie buna, dar sa am chiuloasa fisurata. Este posibil asa ceva? Adica stiti sa fie astfel de probleme la motoarele 1.8 de la 75-uri? Masina mea are 99.341 km si nu a fost forjata. Schimb vitezele pe la 3000 rpm si foarte rar ajung la 4000, exceptia facand treapta 1-a care o schimb cu a 2-a pe la 2000 rpm.
|
Garnitura complet din inox ? As vrea sa vad si eu minunea.
Toata lumea stie ca la motorul asta singura problema majora e garnitura.(de fapt si asta mai mult la turbo). Putem inventa oricate alte defecte, poate ca e o sansa de 1 la milion sa fie fisurata chiulasa. Oare sa fii tu ala ?
Desfaci si vezi, garnitura iti trebuie oricum, NU se refolosesc.
|
|
|
28-10-09, 12:27
|
#1032
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Garnitura complet din inox ? As vrea sa vad si eu minunea.
Toata lumea stie ca la motorul asta singura problema majora e garnitura.(de fapt si asta mai mult la turbo). Putem inventa oricate alte defecte, poate ca e o sansa de 1 la milion sa fie fisurata chiulasa. Oare sa fii tu ala ?
Desfaci si vezi, garnitura iti trebuie oricum, NU se refolosesc.
|
Sper sa nu fiu chiar atat de ghinionist incat sa am chiuloasa fisurata. Cu garnitura nush ce sa zic... asa mi-au spus cei de la magazinul de piese auto, asa am zis si eu. Puteti sa-mi dati si mie cateva linkuri cu principiile de functionare ale tachetilor hidraulici?
Multumesc pentru sfaturi.
|
|
|
29-10-09, 10:59
|
#1033
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by BanditBora
Sper sa nu fiu chiar atat de ghinionist incat sa am chiuloasa fisurata. Cu garnitura nush ce sa zic... asa mi-au spus cei de la magazinul de piese auto, asa am zis si eu. Puteti sa-mi dati si mie cateva linkuri cu principiile de functionare ale tachetilor hidraulici?
Multumesc pentru sfaturi.
|
Ma gandesc ca sufli si-n iaurt dar, e prematur sa te agiti atata cu tachetii:
http://www.google.ro/#hl=en&source=h...3899d8768a4840
https://www.youtube.com/watch?v=lorANZ1Tptw
|
|
|
30-10-09, 13:52
|
#1034
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
va salut domnilor,
am o mica problema si cred ca stiu care e rezolvarea dar vreau sa ma asigur.
daca tin ambreajul apasat o perioada mai lunga de timp (sa zicem 30 de secunde) nu mai pot introduce in treapta intai de viteze schimbatorul iar pedala de ambreiaj se simte mai slaba la picior,adica nu revine cu forta cu care revine cand este tinuta apasat o perioada scurta de timp (sa zicem 5 secunde).dar daca o las sa revina si apas ambreiajul normal intra in viteza si revine normal.cu problema asta m am confruntat cand faceam scoala de soferi pe camion roman sau saviem: daca tineam pedala apasata mai mult timp nu mai intra in viteza decat daca mai apasam o data.
imi vine sa cred ca viata kitului meu de ambreiaj e pe sfarsite.asa sa fie? sau e o problema care se poate rezolva cu completarea lichidului hidraulic?
va multumesc anticipat pentru raspuns
|
|
|
30-10-09, 14:18
|
#1035
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
va salut domnilor,
am o mica problema si cred ca stiu care e rezolvarea dar vreau sa ma asigur.
daca tin ambreajul apasat o perioada mai lunga de timp (sa zicem 30 de secunde) nu mai pot introduce in treapta intai de viteze schimbatorul iar pedala de ambreiaj se simte mai slaba la picior,adica nu revine cu forta cu care revine cand este tinuta apasat o perioada scurta de timp (sa zicem 5 secunde).dar daca o las sa revina si apas ambreiajul normal intra in viteza si revine normal.cu problema asta m am confruntat cand faceam scoala de soferi pe camion roman sau saviem: daca tineam pedala apasata mai mult timp nu mai intra in viteza decat daca mai apasam o data.
imi vine sa cred ca viata kitului meu de ambreiaj e pe sfarsite.asa sa fie? sau e o problema care se poate rezolva cu completarea lichidului hidraulic?
va multumesc anticipat pentru raspuns
|
Pierde presiune undeva in instalatie, o etansare e probabil pe duca.
Ca regula, la Rover nu e bine sa dormi cu piciorul pe ambreiaj. Se incalzeste rulmentul de presiune, pana aici n-ar fi problema, dar transmite caldura cilindrului "slave", asta e din plastic si nu se bucura. In cel mai rau caz sfarseste prin a se topi, am vazut poze, nu e de dorit. Se lasa cu demontat cutie etc.
|
|
|
|
|