Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 05-10-09, 18:26   #901
scooby89

Stage 3
 
scooby89's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 147
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by vacarm View Post
ms.
daca ma poti ajuta cu keia..da as vrea sa ne vdm..
insa acm in dim asta alta belea s-a abataut ...nici nu mai vreausa postez p site k ma fac de ras,naiba.
pornesc motorul.si knd calc ambreiajul..ramane la podea...adike moale asa si nu mai intra in viteza...acm trebsa merg cu ea la service sa vad c draq are...
Si eu am avut aceeasi problema... la mine a fost de la master cylinder, nu mai facea presiune. L-am schimbat am dat 1300 lei pe el, si dupa ceva timp, adica mai exact 2 sap aceeasi problema.... l-am dat jos, i-am curatat supapa si merge dar nu prea bine.... si am ajuns la o concluzie'' trebuie schimbat kitul cu totul...'' vad ca la mine este si din slave,,, gasesc mereu pilitura de cauciuc in borcanul de la master...( si sa vad dupa aceea pe ebay undeva la 1500 tot kitul''master, slave , placa presiune si disc'' dar vad ca pana la urma tre sa schimb si eu tot kitul...// revino si tu cu un raspuns sau detalii dupa ce o vei rezolva si spune-ne si noua ce ai facut./..
scooby89 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 18:37   #902
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Bine ai revenit....din "Plimbare" am mai asteptat un tel dar daca nu a venit inseamna ca a fost OK....

Tu pana la urma ce ai facut ai schimbat tot ?
Sau mai cureti la pilitura....

M.

Daca ne strangem mai multi poate iesim mai ieftin la kit de ambreaj.
Daca sunteti inscrisi acolo puteti beneficia de serviciul de comenzi pe ebay, numai pentru membrii.

Eu lucrez la un tutorial cu explicatii despre ce si cum cu kitul de ambreaj.
(spun si de pilitura ta )
__________________
ROVER MG Club Romania
Club Rover MG Romania - DIAGNOZA ELECTRONICA PENTRU POSESORII DE ROVER MG - CU TESTER ORIGINAL REPREZENTANTA T4 Testbook, si tot ce mai tine de rover/mg... rovermgclubro@gmail.com
Intalnirea Nationala Rover MG Club Romania 2018 - 08, 09, 10 iunie 2018 !!! - data limita inscriere 15 mai 2018 ! – locuri limitate
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 20:12   #903
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Tutorialu complet numai aici.
Incerc sa lamuresc "problema" de la Rover 75 cu ambreajul.
NU ESTE O PROBLEMA A MASINI, UN DEFECT, ESTE UN CONSUMABIL CA ORICARE ALTUL CARE SE SCHIMBA ATUNCI CAND SE UZEAZA !!!
(cand schimbam la Dacie sau alta masina discul, placa,rulmentul si pompa de apa la 60k ca asa se schimba nu mai ziceam atata ca este o problema...)(sigur si eu as vrea sa ma tina 4000k .. )
Acum ca am spart mitul probemei ambreajului sa vedem ce si cum:
Am pus o poza din manualul service a Rover cu schema de principiu ansamblului ambreaj, si una cu piesele care il compun.
Avem o pompa (pompa ambreaj) care se afla fixata pe pedala - cilindrul master - cel care face presiune cu ajutorul apasarii pe pedala si actioneaza rulmentul din cutia de viteze care la randul lui este hidraulic - cilindrul slave - care imbraca acest rulment, si care la presiunea venita din pistonasul de la pedala impinge cu forta rulmentul pe "soarele" (acele petale de metal din interiorul placii de presiune) placii de presiune care la randul ei se cupleaza de discul de ambreaj+volanta care este actionata de motor.(cei care stiti puteti adauga ceva sau corecta daca am gresit, doresc sa incercam sa dam explicatii si la un nivel mai redus de cunostinte mecanice sa intelegem impreuna ce se intampla)
Cum a aparut mitul…cauza este datorita caderii fulgeratoare a ambreajului, acesta dand decat 1 sau 2 semne de mica oboseala care apar inaite cu cativa km (cam 2 km in Bucuresti) fata de caderea totala, fiind un ansamblu hydraulic merge bine pana la ultima suflare pentru ca priza se face cu o forta mare pana se duce si discul de ambreaj total daca se blocheaza unul din pistonase.
De aceea se crede ca este o problema pentru ca ramai acolo cu ea acolo unde sa stricat, dar cate masini “tari” ati vazut pe platforma…
De obicei se pierde lichidul din pistonasul master, se completeaza pana ne plictisim (a se citi pana avem bani de unul nou) si tragem de el pana se stica de tot.
In principiu se duc garniturile din pistonasul master si incepe sa se “roada” si axul facand acea pilitura pe care o gasiti in borcanas. Aceasta este foarte daunatoare pentruca infunda micile orificii ale pistonasului, iar daca trec ataca pistonasul slave. Daca pistonasul master nu functioneza corect acesta da “comenzi” eronate pistonasului slave si suprasolicita discul + placa de presiune, volanta.
O sa vedeti in pozele pe care le-am atasat diferentele intre cele noi si cele folosite.
DACA SE RESPECTA TERMENUL LA CARE TREBUIESC SCHIMBATE NUVETI AVEA PROBLEME !!!
(uleiul, filtrele le schimbati ? NU ?....atunci incercati sa inlocuiti si kitul de ambreaj la nr de km respectivi)
La diesel se spune ca tine 100.000 km – recomandare schimbatil la 75.000 km, daca mergeti in regim de taxi in oras la 60.000 km.
La benzina rog sa completati cei care stiu exact……..
IMPORTANT !!!
Daca cumparati din UK atentie cereti cilindru master pentru masini cu volanul pe partea stanga !!!
(LHD)
Indiferent de caz trebuie schimbat tot kitul, altfel aveti surpriza neplacuta sa va tina putin celelate componente care déjà sunt uzate, si o luati de la capat.
IMPORTANT !!!
Pistonasul slave care vine cu tot cu rulment nu trebuie lovit nu trebuie scapat pe jos….daca aveti nesansa aceasta trebuie altul, nu este obligatoriu sa se vada ceva pe el…..este subliniat si in manualul rover de doua ori.
(banuiesc ca are componente casante si care la socuri fac microfisuri…aici cine stie exact vreau completare)

Pretul …(toti sunt interesati)…pretul pe Ebay este in jur de 260 lire + transport care este de la 20 la 60 lire functie de vanzator (o spun din experienta) puneti la 5 lei lira (cam atata iese cu comisioane rata de schimb etc) si obtineti pretul real, pentru Ebay aveti nevoie de cont cu Feedback bun pentru a putea comanda, cont PAYPAL, cont in banca etc.
Cel mai bine iesiti daca cumparati tot kitul odata. Daca faceti cum am facut eu am luat intai disk+placa+rulment (pistonas slave) si pe urma pistonasul master mai adaugati 25 lire in plus 

.......................... Timpul in care vin produsele sunt intre 5 si 10 zile lucratoare........................................ ............................

Daca doriti sa completati cu alte informatii pertinete strict despre acest subiect va asteptam.
M.
in loc de puncte mai scrie ceva dar aici nu putem scrie le gasiti dincolo
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	194.88.148.40.jpg
Views:	167
Size:	222.8 KB
ID:	1115320   Click image for larger version

Name:	194.88.148.41.jpg
Views:	140
Size:	214.2 KB
ID:	1115321   Click image for larger version

Name:	kit vechi vs kit nou.jpg
Views:	230
Size:	222.4 KB
ID:	1115322  

Click image for larger version

Name:	pistonas slave cu garnitura de cauciuc de pe cutie.jpg
Views:	190
Size:	224.0 KB
ID:	1115323   Click image for larger version

Name:	pistonas slave uzat vs nou.jpg
Views:	221
Size:	62.8 KB
ID:	1115324   Click image for larger version

Name:	pistonas slave uzat.jpg
Views:	155
Size:	58.7 KB
ID:	1115325  

Click image for larger version

Name:	pistonasul master pe locatie.jpg
Views:	254
Size:	113.8 KB
ID:	1115326  
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 23:45   #904
Georgel1982

Stage 2
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 41
Default Problema HP

Salutare!
Revin din nou... am postat acum vreo 3 sapt o problema legata de puterea motorului: 2.00cdti 131hp... si cand am testat-o (la auto test - ceva gen RAR, pe role)imi dadeau doar 72 sau 74.. cineva mi*a sugerat sa scot mufa de la maf... eu nu am simtit nicio diferenta...
intre timp am fost la o diagnoza (cineva care cica se pricepe) si mi*a dat 2 erori : mentionez ca testerul era ceva carman wi... softul stiu sigur ca era carma scan... bun: erorile: prima eroare era 0111 - ceva de fuel (a trecut ceva vreme de atunci si am uitat ce era exact) iar a 2-a era ceva de genul unidentified error - 0000... nici pe prima nu am gasit-o (am incercat autodata) a 2-a nu mai vb..
unde sa merg sa fac un test cum se cade, sa stiu si eu ce are masina...
inca ceva.. eu am mers cu ea mai turata si acum aud ceva la toba .. probabil vreo gaura ... ma gandesc eu asa, sa fie ceva de la evacuare?
si inca ceva... mi-a atins cineva oglinda si a crapat sticla.. unde pot gasi 2 oglini incalzite, heliomate (doar sticla).. si sa ajunga si repede la mine (nu prea conteaza cat costa.. am gasit doar incalzite la 35 lei buc, deci si heliomate cat de scumpe pot fi?!)
Georgel1982 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 23:56   #905
Georgel1982

Stage 2
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 41
Default kit ambreiaj

Am aproape 75 000 km ... si m-ar interesa si pe mine un kit nou... am inteles ca mai sunt cativa care vor? daca da, mi*ar fi mult mai comod sa dau niste bani si sa imi vina acasa, fara prea mult efort (asta in cazul in care cineva oricum comanda si e familializat cu ebay, paypal, etc... bineinteles, dau si eu un butoi de bere peste).. deci, daca e cineva interesat sa isi aduca kit ambreiaj si sa faca si un comision pe langa, sa imi dea si mie un mesaj... daca este cineva aici care si monteaza.. m-am scos..
Georgel1982 is offline   Reply With Quote
Old 06-10-09, 05:12   #906
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: kit ambreiaj

Quote:
Originally Posted by Georgel1982 View Post
Am aproape 75 000 km ... si m-ar interesa si pe mine un kit nou... am inteles ca mai sunt cativa care vor? daca da, mi*ar fi mult mai comod sa dau niste bani si sa imi vina acasa, fara prea mult efort (asta in cazul in care cineva oricum comanda si e familializat cu ebay, paypal, etc... bineinteles, dau si eu un butoi de bere peste).. deci, daca e cineva interesat sa isi aduca kit ambreiaj si sa faca si un comision pe langa, sa imi dea si mie un mesaj... daca este cineva aici care si monteaza.. m-am scos..
sal,
Daca dai click pe "Tutorialu complet numai aici" mai aflii ceva raspunsuri la intrebarile tale.
Ca sa ai acces trebuie facut cont.....daca nu te descurci da-mi PM.
Si eu sunt in cautare de oglinzi heliomate... depinde de modelul de masina..etc
M.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 06-10-09, 08:52   #907
vacarm

Stage 1
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 14
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

mda... am fst cu masina la service si i-a pus likid din ala si acm merge, dar dupa cate vad aici trebuie sa schimb totul/.deci km 15 mil fara mana d lucru.
claxoanele le cumpar azi si le montez maine.

cu keia nu am rez inca...
vacarm is offline   Reply With Quote
Old 06-10-09, 09:07   #908
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by vacarm View Post
mda... am fst cu masina la service si i-a pus likid din ala si acm merge, dar dupa cate vad aici trebuie sa schimb totul/.deci km 15 mil fara mana d lucru.
claxoanele le cumpar azi si le montez maine.

cu keia nu am rez inca...
sal,
incearca sa scrii cuvintele complet nu ca la Mirc ca o sa iei ban...si nu vrem asta
Nu te baza foarte mult ca ai pus lichid si ca acum merge...ca nu tine foarte mult....
Clacsoanele defecte ? Nu prea cred...nu se ard cel putin nu amandoua ....cine ti-a spus ? siguranta sa verificat ? releul ?
Cu cheia daca "reusim" sa ne vedem vino cu amandoua si incercam sa facem una din doua...oricum iti trebuie si o baterie noua....daca a doua cheie este de la masina ta nu are voie sa nu mearga.....

M.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 06-10-09, 09:16   #909
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Problema HP

Quote:
Originally Posted by Georgel1982 View Post
Salutare!
Revin din nou... am postat acum vreo 3 sapt o problema legata de puterea motorului: 2.00cdti 131hp... si cand am testat-o (la auto test - ceva gen RAR, pe role)imi dadeau doar 72 sau 74.. cineva mi*a sugerat sa scot mufa de la maf... eu nu am simtit nicio diferenta...
intre timp am fost la o diagnoza (cineva care cica se pricepe) si mi*a dat 2 erori : mentionez ca testerul era ceva carman wi... softul stiu sigur ca era carma scan... bun: erorile: prima eroare era 0111 - ceva de fuel (a trecut ceva vreme de atunci si am uitat ce era exact) iar a 2-a era ceva de genul unidentified error - 0000... nici pe prima nu am gasit-o (am incercat autodata) a 2-a nu mai vb..
unde sa merg sa fac un test cum se cade, sa stiu si eu ce are masina...
inca ceva.. eu am mers cu ea mai turata si acum aud ceva la toba .. probabil vreo gaura ... ma gandesc eu asa, sa fie ceva de la evacuare?
si inca ceva... mi-a atins cineva oglinda si a crapat sticla.. unde pot gasi 2 oglini incalzite, heliomate (doar sticla).. si sa ajunga si repede la mine (nu prea conteaza cat costa.. am gasit doar incalzite la 35 lei buc, deci si heliomate cat de scumpe pot fi?!)
Sal,
Din pacate unicul loc in care au un tester special pentru rover este bavaria
dar avand in vedere ca il folosesc rar nu prea se pricep....sper sa ma insel....
In afara de testerul de rover original nu exista un tester care sa mearga 100 % pe rover, toate dau informatii exacte cam 85%, 10 % incurca codurile pentru ca calculatorul de rover are altele decat celelate masini si 5% nu le pot citi.

Testerele mai sofisticate pentru BMW pot citi ceva mai multi parametrii ai motorului...dar nu toti, asta daca este pe motorina....

Eu inca sper sa putem face rost de un tester pentru rover
Deci in concluzie bavaria....

M.

Ai ceva pe PM.



Iti trimit pe pm ceva...
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 06-10-09, 18:33   #910
vacarm

Stage 1
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 14
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

sal.
cum dau cautare pe ebay pt kitul asta de ambreiaj? cum scriu motamon?

ps. marcel ai un pm
vacarm is offline   Reply With Quote
Old 06-10-09, 18:43   #911
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by vacarm View Post
sal.
cum dau cautare pe ebay pt kitul asta de ambreiaj? cum scriu motamon?

ps. marcel ai un pm
Clik aici.
M.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 07-10-09, 10:37   #912
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salutare din nou, stie cineva cum sta treaba cu webasto asta, poate fi programat sa pornesca la o anumita ora ?
am gasit pe ebay.de upgrade auxiliar pt webasto cu ceas. stie cineva cum si ce e cu el? multumesc

aici e linku sper sa am voie sa l postez

http://cgi.ebay.de/Webasto-Zuheizer-...d=p3286.c0.m14
player1 is offline   Reply With Quote
Old 07-10-09, 12:46   #913
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
salutare din nou, stie cineva cum sta treaba cu webasto asta, poate fi programat sa pornesca la o anumita ora ?
am gasit pe ebay.de upgrade auxiliar pt webasto cu ceas. stie cineva cum si ce e cu el? multumesc

aici e linku sper sa am voie sa l postez

http://cgi.ebay.de/Webasto-Zuheizer-...d=p3286.c0.m14
Da este interesant...are o toba pentru Webasto o telecomanda (care poate programa functionarea de la 0.60 la 60 minute) este un fel de timer....ceva cablaj..nu vad sa aiba si pompa de alimentare care este separata....mai exista si o telecomanda .......
Este cam ametita treaba si pe siteul englezilor cu telecomenzile si ceasurile....
1. intai verifica daca iti functioneaza webasto
2. daca se opreste dupa ce a incalzit apa...(trebuie sa ajunga la 60 grade)
3. exista o varianta cu ceva diode si releu sa il controlezi din masina
4. cu o mica adaptare si o alarma mai inteligenta o il poti controla sa porneasca la o anumita ora etc...
5. mai studiez si eu problema ....dar momentan masina este in vizita pe la munte

M.

PS. maine pleaca cu posta......
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 07-10-09, 14:36   #914
scooby89

Stage 3
 
scooby89's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 147
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marcellr View Post
Bine ai revenit....din "Plimbare" am mai asteptat un tel dar daca nu a venit inseamna ca a fost OK....

Tu pana la urma ce ai facut ai schimbat tot ?
Sau mai cureti la pilitura....

M.

Daca ne strangem mai multi poate iesim mai ieftin la kit de ambreaj.
Daca sunteti inscrisi acolo puteti beneficia de serviciul de comenzi pe ebay, numai pentru membrii.

Eu lucrez la un tutorial cu explicatii despre ce si cum cu kitul de ambreaj.
(spun si de pilitura ta )
pai l-am curatat de cateva ori acel cauciuc din vasul de la master si vad ca nu a mai facut, cu toate ca , eu cred ca ar mai fii trebuit sa il mai desfac sa vad daca a mai aparut... si sa fac o aerisire... dar .. nu am facut,,, ca de... romanul.. dar oricum... cred ca am sa il schib si eu cam peste 1 luna.....''kitul'' .... oricum.... am sa mai revin cu un tel la tine, in caz ca o sa am nevoie de un kit....
scooby89 is offline   Reply With Quote
Old 07-10-09, 14:58   #915
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by scooby89 View Post
pai l-am curatat de cateva ori acel cauciuc din vasul de la master si vad ca nu a mai facut, cu toate ca , eu cred ca ar mai fii trebuit sa il mai desfac sa vad daca a mai aparut... si sa fac o aerisire... dar .. nu am facut,,, ca de... romanul.. dar oricum... cred ca am sa il schib si eu cam peste 1 luna.....''kitul'' .... oricum.... am sa mai revin cu un tel la tine, in caz ca o sa am nevoie de un kit....
ok
oricand cu placere.
Daca mai ai drum in bucuresti nu ne ocolii poate pica cu urmatoarea intalnire...
ne si cunoastem .....alea, alea..

M.
marcellr is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -