Salut,bine ai venit printre noi.Sa o stapanesti sanatos e o masina foarte buna,fiabila si destul de puternica pt capacitatea motorului tinand cont ca are 1175 kg si 160 cp o face destul de pretabila pt liniute...ATENTIE la lichidul de racire din vasul de expansiune garnitura de chiuloasa se duce intre 30.000km si 70.000km si incepe sa "bea" multa apa verifica nivelul odata la 3 zile si sa ai intotdeauna antigel(rosu de la texaco recomanda fabricantul) si apa distilata altfel risti sa dai motorul in dauna totala(da-i search pe google MG HGF head gasket failure) ...in rest e o masina fiabila la fel ca si o Honda Civic pt ca,chiar civic-ul sta la baza ZR-ului.
Ai vazut ce prompt e ZR-istu?
Off: daca se duce garnitura de chiuloasa si "papa" apa, uleiul nu ar trebui sa fie "spumos" ( "maioneza"- cum am auzit pe la altii? )
Salut,bine ai venit printre noi.Sa o stapanesti sanatos e o masina foarte buna,fiabila si destul de puternica pt capacitatea motorului tinand cont ca are 1175 kg si 160 cp o face destul de pretabila pt liniute...ATENTIE la lichidul de racire din vasul de expansiune garnitura de chiuloasa se duce intre 30.000km si 70.000km si incepe sa "bea" multa apa verifica nivelul odata la 3 zile si sa ai intotdeauna antigel(rosu de la texaco recomanda fabricantul) si apa distilata altfel risti sa dai motorul in dauna totala(da-i search pe google MG HGF head gasket failure) ...in rest e o masina fiabila la fel ca si o Honda Civic pt ca,chiar civic-ul sta la baza ZR-ului.
Multumesc pentru avertizare.
Cam cat costa garnitura? Banuiesc ca u ai mai schimbat
Uleiul se amesteca cu lichidul de racire iar vasul de expansiune capata o culoare inchisa cand el trebuie sa fie roze...exista o solutie cu garnitura de chiuloasa de Land Rover care este de cupru(asta au gasit-o cei din Anglia)pe care a aplicat-o Cristi cu Mg-ul galben insa nu a mers decat vreo 2000 km nu ne putem da seama daca a reusit,eu nu am schimbat nici una...masina am cumparat-o anul acesta ea stand in garaj la fostul propietar 5 ani fara sa circule...avea 800 km la bord acum are 5600 dar sa stii ca am antigel si apa in portbagaj iar de pe loc nu plec pana nu se incalzeste motorul iar la iarna nu va circula(forja cu motorul rece cauzeaza in principal hgf-ul la mg)...intai vezi daca papa apa uita-te la cum arata lichidul in vas,cum arata vasul...daca vasul este inegrit si lichidul negru cu ulei in el posibil sa ai nevoie in curand de garnitura,insa este posibil ca vechiul propietar sa o fi schimbat-o intreaba-l si pe el...numai bine
De unde pot sa fac rost de carcasa originala de la filtru de aer?
Masina are filtru sport. Si vreau sa pun KN in cutia originala.
Si as mai avea nevoie de polita de la portbagaj...
Are cineva second?
De unde pot sa fac rost de carcasa originala de la filtru de aer?
Masina are filtru sport. Si vreau sa pun KN in cutia originala.
Si as mai avea nevoie de polita de la portbagaj...
Are cineva second?
Cam greu cu piesele pt mg...in general cel mai convenabil mod de a cumpara asemenea piese este sa comanzi online din anglia sau de pe ebay...daca dispui de vreo 350 lire poti sa achizitionezi un filtru in carcasa de carbon maxogen(recomandat de producator care e dat cu un plus de 8 cai)...in momentul de fata masina ta pierde putere cu filtrul asta sport am citit zeci de topicuri pe forumuri in anglia si se pierde putere datorita faptului ca trage aer cald foarte mult iar ei dadeau ca solutii maxogen sau pipercross venom(cam 850 ron) altfel mai bine o lasi in pace...la fel vezi sa nu scoti catalizatorul pt ca o sa pierzi iar putere http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/14/mg_...r_25/index.htm uite aici un site cu produse de performanta pt mg...numai bine
Cam greu cu piesele pt mg...in general cel mai convenabil mod de a cumpara asemenea piese este sa comanzi online din anglia sau de pe ebay...daca dispui de vreo 350 lire poti sa achizitionezi un filtru in carcasa de carbon maxogen(recomandat de producator care e dat cu un plus de 8 cai)...in momentul de fata masina ta pierde putere cu filtrul asta sport am citit zeci de topicuri pe forumuri in anglia si se pierde putere datorita faptului ca trage aer cald foarte mult iar ei dadeau ca solutii maxogen sau pipercross venom(cam 850 ron) altfel mai bine o lasi in pace...la fel vezi sa nu scoti catalizatorul pt ca o sa pierzi iar putere http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/14/mg_...r_25/index.htm uite aici un site cu produse de performanta pt mg...numai bine
Atunci daca e acelasi te-ai scos oricum scoate-l din carcasa si curata-l
asta e maxogen http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/23_21/...ion_system.htm
iar asta e pipercross viper http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/276_21...rcross.htm...e bine de verificat pe unde e montat si pe unde trage aer...am vazut 2 moduri de montaj una montand furtunul de tras aer in locul proiectorului fata si a 2-a montat in grila fata sub numar in dreapta...atentie sa nu traga apa in motor cand mergi pe ploaie.
Apropo ce an cati km are are masina si la ce pret ai luat-o daca se poate
Cateva poze noi...
O sa pun si cu motorul sa vezi filtrul..
Te rog zi-mi si mie cam cat costa garnitura de chiuloasa. Trebuie schimbata.
Lichidul de racire este cam negru...