Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Alte evenimente > SERRES-CUP - weekend race track - 27-30 septembrie 2007

Reply
 
Thread Tools
Old 11-09-07, 00:22   #1
dr_v

Stage 3
 
dr_v's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 130
Member of:
[Moderators]
Default Regulament complet Serres Cup

Extras din regulamentul particular al competitiei de la Serres:

semnificatia steagurilor pe circuit:

13.1. Steaguri
13.1.1 Semnalele prin drapele ce urmează să fie utilizate de Directorul Cursei sau de adjunctul său pe linia de start (Linie)
a) Drapelul naţional.
Acest drapel este în mod normal utilizat pentru a da semnalul de start al cursei. Semnalul de start trebuie dat coborând drapelul, care în ce priveşte probele cu start stationar, nu trebuie să fie ridicat deasupra capului înainte ca să nu fie oprite toate automobilele pe grilă şi în nici un caz mai mult de 10 secunde.
b) Drapelul roşu.
Acest drapel este agitat pe linia de plecare când se va decide oprirea unei şedinţe de antrenament sau a cursei. Simultan, la fiecare post de supraveghere din jurul circuitului va fi de asemenea agitat un drapel roşu.
c) Drapelul cu pătrăţele negre şi albe .
Acest drapel agitat semnifică sfârşitul antrenamentelor sau a cursei.
d) Drapelul negru.
Acest este utilizat pentru a informa un anumit pilot că trebuie să se oprească, data viitoare când se va apropia de intrarea la standul său sau de locul fixat lui de către regulamentul particular sau cel al campionatului.
Dacă dintr-un motiv oarecare, pilotul nu respectă această instrucţiune, drapelul negru nu va fi prezentat mai mult de 4 ture consecutive. Decizia de prezentare a acestui drapel este de resortul exclusiv al Comisarilor sportivi şi decizia trebuie comunicată imediat echipei respective.
e) Steagul negru cu disc oranj (40 cm. diametru).
Acesta se utilizează ca să informeze un anumit pilot că are defecţiuni mecanice capabile de a constitui un pericol pentru el însuşi şi pentru ceilalţi concurenţi şi că trebuie să se oprească la standul său sau la următorul pasaj. Dacă problemele mecanice sunt remediate, satisfăcând pe comisarul tehnic, maşina poate reintra în cursă.
f) Steagul negru şi alb, divizat printr-o diagonală.
Acesta va fi prezentat decât o singură dată şi constituie un avertisment făcând cunoscut unui anumit pilot că a fost semnalat pentru conduită nesportivă.

Ultimele steaguri de mai sus (e.d.f.) vor fi prezentate în mişcare şi însoţite de un panou negru purtând un număr alb care trebuie prezentat pilotului ce conduce maşina cu numărul de concurs afişat.
Aceste steaguri vor putea fi prezentate nu numai la linia de plecare, dacă Directorul Cursei consideră necesar. Echipa respectivă va fi imediat informată asupra deciziei.

13.1.2 Semnalizarea prin steag utilizată de posturile de supraveghere.
a) Drapel roşu :
Acesta va fi prezentat prin agitare doar dacă e cerută de Directorul Cursei. În cazul când devine necesară pentru oprirea unei şedinţe de antrenbament sau a unei curse. Toţi piloţii trebuie să încetinească şi să ia drumul standurilor şi trebuie să fie pregătiţi să oprească dacă va fi nevoie. Depăşirile sunt interzise.
b) Drapelul galben
Este un semnal de primejdie şi trebuie prezentat piloţilor în două moduri cu semnificaţiile următoare :
- Un singur steag agitat : reduceţi viteza, nu dublaţi şi fiţi gata să schimbaţi direcţia. E o primejdie în faţă sau pe o parte a pistei.
- Două steaguri agitate : reduceţi viteza, nu dublaţi, fiţi gata să schimbaţi direcţia sau să vă opriţi. Un pericol obstruează total sau parţial pista.
În mod normal, steagurile galbene nu trebuie ridicate decât la posturile Comisarilor cursei, aflaţi în imediata apropiere a locului periculos. Totuşi în unele cazuri, Directorul cursei poate ordona prezentarea steagului mai multor posturi de comisari, în amont de incident. Depăşirile sunt interzise între primul steag galben şi cel verde ridicat după incident.
Steagurile galbene nu vor fi arătate pe drumul spre stand, doar dacă are loc vreun accident şi trebuie prevenit pilotul.
c) Steag galben cu benzi roşii.
Acesta va fi prezentat imobil piloţilor pentru a-i avertiza despre o deteriorare a aderenţei datorate prezenţei uleiului sau a apei pe pistă în aval de steag. Respectivul drapel va fi prezentat, în timp, cel puţin 4 ture (depinzând de circumstanţe) sau dacă asfaltul redevine normal, mai devreme. In aval, nu va fi prezentat si steagul verde.
d) Steag albastru deschis.
În mod obişnuit el va fi agitat pentru a indica unui pilot că este pe punctul de a fi depăşit. Nu are aceeaşi semnificaţie în timpul antrenamentelor şi în cel al cursei.
În orice moment, un steag imobil urmează să fie prezentat unui pilot care-şi părăseşte standul, dacă una din maşini se apropie pe pistă.
În timpul antrenamentelor: Cedează trecerea unei maşini mai puternice care se pregăteşte să te dubleze.
În timpul cursei: În mod normal ar trebui să fie prezentat unei maşini pe punctul de a fi depăşită de către alta, care prin această manevră va număra cel puţin un tur în avans faţă de prima. Şi atunci când i se prezintă, pilotul atenţionat trebuie să permită, cu prima ocazie, să fie depăşit de maşina care îl urmează.
e) Steag alb.
Acesta va fi agitat. El este utilizat pentru a indica pilotului că există un vehicul mai lent pe porţiunea de pistă controlată de postul respectiv de supraveghere.
f) Steag verde.
Acesta trebuie utilizat pentru a indica faptul că pista e degajată şi ar trebui agitat la postul Comisarilor imediat după ce incidentul care a necesitat utilizare a unuia sau a mai multor drapele galbene. El ar putea de asemenea să indice plecare într-un tur de încălzire sau a unei şedinţe de antrenament dacă Directorul Cursei consideră necesar
__________________
www.rally.ro
.
dr_v is offline   Reply With Quote
Old 12-09-07, 15:14   #2
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Regulament complet Serres Cup

Regulamentul complet al competitiei
Attached Files
File Type: pdf regulament_particular_1.pdf (3.80 MB, 12 views)
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 12-09-07, 23:05   #3
dr_v

Stage 3
 
dr_v's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 130
Member of:
[Moderators]
Default Re: Regulament complet Serres Cup

taxa de inscriere individuala auto - 150E
taxa de inscriere Echipa/Club -0E

cererile de inscriere:
cerere_inscriere_individuala.doc
cerere_inscriere_echipa.doc

Extras din Regulamentul Particular:

5.1. Începerea înscrierilor : Luni 10.09.2007
5.2. Închiderea înscrierilor : vineri 21.09.2007
5.3. Nr de automobile admise : curse A – 16, curse B – 32, curse C – 32 – curse D - 32
dr_v is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -