02-09-11, 21:05
|
#1381
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 460
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [RENAULT]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Quote:
Originally Posted by Liniutza
Uitati ce am facut in lipsa de timp ) :
|
da ,frumos ,mai scrie cineva pe aici si mai si face ceva !pentru club restul sunt in concediu>?
|
|
|
02-09-11, 21:32
|
#1382
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of: [Moderators]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Michael Schumacher, Ralf Schumacher, Sebastian Vettel si …. Roberto Ene
Pe 24 august, la Kerpen, in Germania a avut loc un concurs jubileu cu ocazia implinirii a 50 de ani de la infiintarea clubului si construirea pistei pe care s-a antrenat in copilarie cel mai bun sportiv german din istorie, Michael Schumacher- septuplu campion in Formula 1, fratele acestuia Ralf, precum si actualul campion mondial, Sebastian Vettel.
La clasa BAMBINI la care au participat cei mai buni piloti din kartingul german, cu varste cuprinse intre 9 si 13 ani, a concurat un singur roman, braileanul Roberto Florin Ene. Prezenta sportivului roma pe aceeasi pista cu elitele sportului cu motor – fratii Michael si Ralf Schumacher, Sebastian Vettel, Timo Glock si Jorg Muller- a fost posibila datorita Fundatiei Fiii Brailei prin domnul Sergiu Diacomatu, care a suportat toate costurile legate de antrenamente, concurs, deplasare si echipament.
Chiar daca a luat startul la o competitie dupa exact un an de pauza, datorata lipsei fondurilor pentru participarea in campionatul national, evolutia pilotului nostru a fost incurajatoare.
In antrenamentele libere, dinaintea cursei, Roberto a avut al doilea timp, la amai putin de o zecime de cel mai rapid sportiv german. Sistemul de concurs insa i-a adus sportivului nostru, foarte multe batai de cap. La acest concurs, pilotii clasei Bambini, au alergat cu motoare oferite de organizator, aceste impreuna cu carburatoarele aferente fiind sigilate, neavand voie sa se umble la ele.
Dupa primirea motorului, Roberto a avut al saptelea timp, in antrenamentele oficiale. In mansa cronometrata insa, datorita unei defectiuni aparute la carburator, acesta a reusit abia al 21-lea timp.
Au urmat doua manse prefinale, pentru ocuparea pozitiei pe grila de start in finala, in care Roberto, urma sa plece dupa pozitia castigata in mansa cronometrata. In prima mansa, plecat de pe 21, Roberto a reusit in 8 tururi sa ajunga pana pe 12. In cea dea doua mansa, mecanicul si antrenorul care s-a ocupat de Roberto, a riscat totul pentru o pozitie mai buna pe grila de start in finala. In ciuda faptului ca incepuse ploaia, Roberto a fost singurul pilot care a plecat “incaltat” cu slick-uri. Mecanicul german a mizat pe faptul ca pista nu va fi inundata de apa, incercand astfel ca in ultimile doua tururi, aderenta anvelopelor lui Roberto, mai buna decat a celorlalti, sa ii dea posibilitatea sa urce cat mai mult in clasament. A fost o tactica foarte bine aleasa insa, in turul 5 din cele 8 ce urmau sa se parcurga, Roberto, aflat pe un spectaculos loc 9 ( daca tinem cont ca aplecat de pe 21 ), a fost acrosat de un alt sportiv. In urma acestui incident, Roberto a pierdut protectia fata a kart-ului si a fost, conform regulamentului, descalificat..
Fusese intr-adevar, o tactica de totul sau nimic, de aceasta data, nu alegerea facuta l-a facut pe sportivul nostru, sa piarda, ci incidental de cursa. In urma clasarilor din mansele prefinale, Roberto avea sa castige doar doua pozitii pe grila finala.
O finala asadar cu plecarea sportivului roman de pe pozitia a 19-a. Roberto nu a dezamagit nici in finala, reusind insa dupa opt tururi sa se devanseze 9 piloti, reusind sa termine pe pozitia a 12-a.
Tehnicienii clubului german au fost placut impresionati de stilul lui Roberto de pilotaj, nepunand mare pręt pe locul ocupat in finala, acesta fiind viciat de intamplarile nefavorabile de care acesta a avut parte si de faptul ca, era pentru prima data pe acel circuit.
Am ramas impresionati cu totii de evenimentul la care am luat parte, de anvergura acestuia si de marile personaje din lumea motorsportului mondial care au fost prezente pe pista.
Un vis implinit pentru Roberto, acela de a fi langa cei mai buni sportivi, care domina Formula 1 la aceasta ora si care sunt idolii a sute, poate chiar mii de kartisti.
__________________
|
|
|
02-09-11, 22:04
|
#1383
|
Stage 1
Join Date: Sep 2011
Posts: 24
|
Re: MAK Motorsport Braila
Quote:
Originally Posted by florin_
da ,frumos ,mai scrie cineva pe aici si mai si face ceva !pentru club restul sunt in concediu>?
|
Zi ce sa mai scriu ca de facut stiu ce sa ii fac
|
|
|
03-09-11, 00:53
|
#1385
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Quote:
Originally Posted by Liniutza
Uite
|
cei aia?
|
|
|
03-09-11, 00:58
|
#1386
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Quote:
Originally Posted by el nino
Michael Schumacher, Ralf Schumacher, Sebastian Vettel si …. Roberto Ene
Pe 24 august, la Kerpen, in Germania a avut loc un concurs jubileu cu ocazia implinirii a 50 de ani de la infiintarea clubului si construirea pistei pe care s-a antrenat in copilarie cel mai bun sportiv german din istorie, Michael Schumacher- septuplu campion in Formula 1, fratele acestuia Ralf, precum si actualul campion mondial, Sebastian Vettel.
La clasa BAMBINI la care au participat cei mai buni piloti din kartingul german, cu varste cuprinse intre 9 si 13 ani, a concurat un singur roman, braileanul Roberto Florin Ene. Prezenta sportivului roma pe aceeasi pista cu elitele sportului cu motor – fratii Michael si Ralf Schumacher, Sebastian Vettel, Timo Glock si Jorg Muller- a fost posibila datorita Fundatiei Fiii Brailei prin domnul Sergiu Diacomatu, care a suportat toate costurile legate de antrenamente, concurs, deplasare si echipament.
Chiar daca a luat startul la o competitie dupa exact un an de pauza, datorata lipsei fondurilor pentru participarea in campionatul national, evolutia pilotului nostru a fost incurajatoare.
In antrenamentele libere, dinaintea cursei, Roberto a avut al doilea timp, la amai putin de o zecime de cel mai rapid sportiv german. Sistemul de concurs insa i-a adus sportivului nostru, foarte multe batai de cap. La acest concurs, pilotii clasei Bambini, au alergat cu motoare oferite de organizator, aceste impreuna cu carburatoarele aferente fiind sigilate, neavand voie sa se umble la ele.
Dupa primirea motorului, Roberto a avut al saptelea timp, in antrenamentele oficiale. In mansa cronometrata insa, datorita unei defectiuni aparute la carburator, acesta a reusit abia al 21-lea timp.
Au urmat doua manse prefinale, pentru ocuparea pozitiei pe grila de start in finala, in care Roberto, urma sa plece dupa pozitia castigata in mansa cronometrata. In prima mansa, plecat de pe 21, Roberto a reusit in 8 tururi sa ajunga pana pe 12. In cea dea doua mansa, mecanicul si antrenorul care s-a ocupat de Roberto, a riscat totul pentru o pozitie mai buna pe grila de start in finala. In ciuda faptului ca incepuse ploaia, Roberto a fost singurul pilot care a plecat “incaltat” cu slick-uri. Mecanicul german a mizat pe faptul ca pista nu va fi inundata de apa, incercand astfel ca in ultimile doua tururi, aderenta anvelopelor lui Roberto, mai buna decat a celorlalti, sa ii dea posibilitatea sa urce cat mai mult in clasament. A fost o tactica foarte bine aleasa insa, in turul 5 din cele 8 ce urmau sa se parcurga, Roberto, aflat pe un spectaculos loc 9 ( daca tinem cont ca aplecat de pe 21 ), a fost acrosat de un alt sportiv. In urma acestui incident, Roberto a pierdut protectia fata a kart-ului si a fost, conform regulamentului, descalificat..
Fusese intr-adevar, o tactica de totul sau nimic, de aceasta data, nu alegerea facuta l-a facut pe sportivul nostru, sa piarda, ci incidental de cursa. In urma clasarilor din mansele prefinale, Roberto avea sa castige doar doua pozitii pe grila finala.
O finala asadar cu plecarea sportivului roman de pe pozitia a 19-a. Roberto nu a dezamagit nici in finala, reusind insa dupa opt tururi sa se devanseze 9 piloti, reusind sa termine pe pozitia a 12-a.
Tehnicienii clubului german au fost placut impresionati de stilul lui Roberto de pilotaj, nepunand mare pręt pe locul ocupat in finala, acesta fiind viciat de intamplarile nefavorabile de care acesta a avut parte si de faptul ca, era pentru prima data pe acel circuit.
Am ramas impresionati cu totii de evenimentul la care am luat parte, de anvergura acestuia si de marile personaje din lumea motorsportului mondial care au fost prezente pe pista.
Un vis implinit pentru Roberto, acela de a fi langa cei mai buni sportivi, care domina Formula 1 la aceasta ora si care sunt idolii a sute, poate chiar mii de kartisti.
|
FELICITARI!!! esti si pe prima pagina! https://www.4tuning.ro/
|
|
|
03-09-11, 23:01
|
#1387
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 338
Member of: [Opel]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Bravo Edi si Roberto. O veste super. Abia astept sa ne povestesti mai multe. Asta da experienta. Sper sa inceapa o poveste frumoasa de aici incolo pentru voi. Succes.
|
|
|
05-09-11, 22:53
|
#1388
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Cum mai se prezinta Sos. Baldovinesti unde se tineau cursele?
|
|
|
06-09-11, 00:52
|
#1389
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Denivelata
|
|
|
06-09-11, 07:18
|
#1390
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MAK Motorsport Braila
OK, dar alta locatie foarte buna nu exista pentru curse de 402m?
|
|
|
06-09-11, 08:40
|
#1391
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 338
Member of: [Opel]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Anul trecut s-a facut la Ianca pe Aeroport.
Am vandut VAL-ul din avatar. Vand si Supernova. Poftim activitate.
|
|
|
06-09-11, 09:15
|
#1392
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
OK, dar alta locatie foarte buna nu exista pentru curse de 402m?
|
Aeroportul este foarte bun ca aderenta conform multor soferi care au participat anul trecut acolo!
soseaua baldovinesti este in aceeasi stare. e buna, nu are gropi, doar denivelarile care au fost prezente mereu.!
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7
Volvo 480 TURBO 1.7
|
|
|
06-09-11, 16:53
|
#1393
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Quote:
Originally Posted by Nel Biggson
Anul trecut s-a facut la Ianca pe Aeroport.
Am vandut VAL-ul din avatar. Vand si Supernova. Poftim activitate.
|
Multumesc pentru informatie dar nu e raspunsul la intrebarea mea.
Quote:
Originally Posted by Sirius
Aeroportul este foarte bun ca aderenta conform multor soferi care au participat anul trecut acolo!
soseaua baldovinesti este in aceeasi stare. e buna, nu are gropi, doar denivelarile care au fost prezente mereu.!
|
Da probabil ca este dar una este Braila oras si alta este Ianca Aeroport...
Te rog sa-mi spui care este masina pe care a fost utilizata de tine pentru testare?
|
|
|
06-09-11, 20:37
|
#1394
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Fiat]
|
Re: MAK Motorsport Braila
Orice masina ai folosi ..tot denivelat e ..nu e de dat ..in special pentru masinile cu exit speed mare..si portiunea de franare e denivelata.
In poza atasata e o zona cu 4 benzi asfalt f bun, zona de parcare, Benzinarie Petrom, cai secundare de acces pentru Statiunea Lacul Sarat, cai ocolitoare de acces/iesire din oras
|
|
|
06-09-11, 21:11
|
#1395
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MAK Motorsport Braila
|
|
|
|
|