Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Galati / Braila

Reply
 
Thread Tools
Old 06-03-10, 13:42   #946
el nino

Stage 5
 
el nino's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of:
[Moderators]
Thumbs up

Iacata ca au inceput oaminii sa se dez'mortzeasca ....
Semne bune anul are ...
Bucurie mare ca ca s-a planuit un program pentru raliurile de anul asta. Asta inseamna ca iarna nu ne-a ingropat!
Calendarul suna bine, nu ramane decat sa ne pregatim sufleteste. Problemutze se pare ca sunt insa ( dupa parerea mea ), nu majore dar de care zic eu ca tre' sa tinem cont!
As vrea sa mi se raspunda, daca se doreste si daca se poate ... la urmatoarele observatii:
1 - De ce sa plateasca un concurent dublu a doua zi ( sambata inaintea inceperii concursului ), daca saracul om abia atunci ajunge in Braila. Vezi ex. copiilor de la Cluj, Iasi, Constanta care au venit si s-au dat anul trecut la noi ... Dupa ce ca vine de la sute de km, le mai luam si bani si dublu pe deasupra daca nu sunt de vineri in Braila. Puteti cere astfel de lucruri daca le asigurati oamenilor cazarea. Atunci e cu totul altceva!
Daca omul munceste si nu stie sigur ca poate veni .... si face pe dracu'n patru si ajunge pana la urma ... ii luam dublu ca a venit .... Nu mi se pare corect!
2 - De ce trebuie sa avem numere unice ? Din mica mea experienta, stiu ca pe fiecare numar, in functie de organizator, se mai trece cate un sponsor, finantator, numele concursului ... etc. Credem oare ca aici este economia ? Rezolvam problemele sau unele din ele cu acest lucru ? Nu cred. Este iarasi o parere personala care nu trebuie impartasita de toata lumea sau de cei care au stabilit acest lucru. Mentionez ca la memorialul din iulie ... se vor elibera numere pentru fiecare participant!
3 - De ce trebuie sa fie obligatoriu 3 etape de legatura? Stim cu totii ca majoritatea participantilor de anul trecut sunt copii care nu au servicii, nu au bani si abia se chinuie sa isi tina masinile pe langa ei ca sa se mai poata si da ... Daca nu au posibilitati ... ii aruncam in strada ? Eu zic ca fiecare club, in functie de doleantele membrilor sai sa stabileasca inainte de desfasurare configuratia evenimentului.

Este de apreciat faptul ca se vor face doua clasamente, echipaj si pilot!
Astfel, fiecare va sti unde va trage si experienta in "cititul" etapelor de legatura nu va mai face diferenta intre cei vechi si noi! Aici se va elimina si suspiciunea ca cei "batrani" vor face raliurile grele ca sa nu poata fi accesate si de cei ce sunt la inceput de drum! Ca novice in ale descifrarii hieroglifelor mai sus mentionate, ma bucur enorm de acest lucu!!!
Sa ne comunicati si noua, care este exact punctajul folosit, pentru ca anul acesta, in F1, s-a modificat de doua ori sistemul de punctare!
__________________
<b>Campionatul National de Karting</b>

Last edited by Snapy_xxl; 08-03-10 at 16:02.
el nino is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 14:05   #947
iMAGiNE

Stage 5
 
iMAGiNE's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,101
Member of:
[VW]
[PEUGEOT]
[Echipa de sprijin]
Default Re: MAK Motorsport Braila

Edi, felicitari pentru ce se va intampla la 4TuningDays!
M-am bucurat foarte mult cand am citit articolul despre Roberto!
Succesuri!
iMAGiNE is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 14:08   #948
el nino

Stage 5
 
el nino's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of:
[Moderators]
Thumbs up

Multumesc!
Nu e meritul meu insa ..... ei m-au contactat, nu stiu in urma caror imprejurari...
Mi-au spus ca vor sa ma ajute, incercand sa imi gaseasca niste sponsori!
Imi vor plati tot ce inseamna "deranj"...
Sper sa se materializeze ceva... nu am nimic de pierdut! Anul asta oricum nu am cu ce sa ma duc cu Roberto .....

Vis-a-vis de realizarea clasamentului general, in care se face referire la calcularea punctelor pentru "n-3"... mi se pare iarasi ca ne taiem craca de sub picioare! Stimularea celor care vin sa se dea ... nu o facem lasandu-i sa vina cand li se par lor raliurile mai usoare sau accesibile, ci la toate! Putem face un "n-1", caci se intampla acest lucru in zilele noastre ( auto, karting )... -3 insa mi se pare mult!
Incercati va rugam sa analizati si acest aspect!
Oamenii trebuie stimulati sa vina ... nu trebuie lasati sa se culce pe o ureche!

iMAGiNE ... sa-ti strunesti cu placere ... calutzii ursuletzului !!!!
Si anul asta ... poate termini si tu cu panarama si te dai !
si ... FARA EVENIMENTE !!!!!!

Last edited by Snapy_xxl; 08-03-10 at 16:03.
el nino is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 14:23   #949
iMAGiNE

Stage 5
 
iMAGiNE's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,101
Member of:
[VW]
[PEUGEOT]
[Echipa de sprijin]
Default Re: MAK Motorsport Braila

Pai anul asta chiar tre' sa ma dau si eu... ca am rabdat prea mult!
Hai Doamne-ajuta!
iMAGiNE is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 11:42   #950
petruca

Stage 2
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 61
Default Re: MAK Motorsport Braila

Quote:
Originally Posted by el nino View Post
Iacata ca au inceput oaminii sa se dez'mortzeasca ....
Semne bune anul are ...
Bucurie mare ca ca s-a planuit un program pentru raliurile de anul asta. Asta inseamna ca iarna nu ne-a ingropat!
Calendarul suna bine, nu ramane decat sa ne pregatim sufleteste. Problemutze se pare ca sunt insa ( dupa parerea mea ), nu majore dar de care zic eu ca tre' sa tinem cont!
As vrea sa mi se raspunda, daca se doreste si daca se poate ... la urmatoarele observatii:
1 - De ce sa plateasca un concurent dublu a doua zi ( sambata inaintea inceperii concursului ), daca saracul om abia atunci ajunge in Braila. Vezi ex. copiilor de la Cluj, Iasi, Constanta care au venit si s-au dat anul trecut la noi ... Dupa ce ca vine de la sute de km, le mai luam si bani si dublu pe deasupra daca nu sunt de vineri in Braila. Puteti cere astfel de lucruri daca le asigurati oamenilor cazarea. Atunci e cu totul altceva!
Daca omul munceste si nu stie sigur ca poate veni .... si face pe dracu'n patru si ajunge pana la urma ... ii luam dublu ca a venit .... Nu mi se pare corect!
2 - De ce trebuie sa avem numere unice ? Din mica mea experienta, stiu ca pe fiecare numar, in functie de organizator, se mai trece cate un sponsor, finantator, numele concursului ... etc. Credem oare ca aici este economia ? Rezolvam problemele sau unele din ele cu acest lucru ? Nu cred. Este iarasi o parere personala care nu trebuie impartasita de toata lumea sau de cei care au stabilit acest lucru. Mentionez ca la memorialul din iulie ... se vor elibera numere pentru fiecare participant!
3 - De ce trebuie sa fie obligatoriu 3 etape de legatura? Stim cu totii ca majoritatea participantilor de anul trecut sunt copii care nu au servicii, nu au bani si abia se chinuie sa isi tina masinile pe langa ei ca sa se mai poata si da ... Daca nu au posibilitati ... ii aruncam in strada ? Eu zic ca fiecare club, in functie de doleantele membrilor sai sa stabileasca inainte de desfasurare configuratia evenimentului.

Buna ziua tuturor!
citeva precizari :
1. pentru participantii care vin de la peste 50 de km nu numai ca nu se va dubla taxa , ba chiar se va reduce la jumatate , respectiv 15 lei pentru inscriere echipaje si 25 lei pentru echipa (minim 3 masini)

2.numerele unice pentru tot campionatul sunt necesare pentru intocmirea clasamentelor in functie de echipajele inscrise intrucit se va premia si prestatia lor la sfirsitul campionatului respectiv la ultimul raliu " CUPA MOS NICOLAE" se vor premia locurile 1,2,3 pentru cistigarea campionatului

3.pentru a putea puncta in clasamentul general trebuie ca si navigatorul sa aibe treaba ....astfel vor fi minim 3 etape de legatura , astfel punctajele cumulate de la piloti si etape vor fi baza clasamentului general pentru care se vor acorda premii

clasamentul va fi astfel:
locul 1 : 10p
locul 2 : 8p
locul 3 : 6p
locul 4 : 5p
locul 5 : 4p
locul 6 : 3p
locul 7 : 2p
locul 8 : 1p

referitor la "n-3" este minimul de participare , nu ne opreste nimeni sa venim la toate pentru a acumula punctajul cel mai bun .
petruca is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 16:13   #951
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: MAK Motorsport Braila

Quote:
Originally Posted by el nino View Post
Iacata ca au inceput oaminii sa se dez'mortzeasca ....
Semne bune anul are ...
Bucurie mare ca ca s-a planuit un program pentru raliurile de anul asta. Asta inseamna ca iarna nu ne-a ingropat!
Calendarul suna bine, nu ramane decat sa ne pregatim sufleteste. Problemutze se pare ca sunt insa ( dupa parerea mea ), nu majore dar de care zic eu ca tre' sa tinem cont!
As vrea sa mi se raspunda, daca se doreste si daca se poate ... la urmatoarele observatii:
1 - De ce sa plateasca un concurent dublu a doua zi ( sambata inaintea inceperii concursului ), daca saracul om abia atunci ajunge in Braila. Vezi ex. copiilor de la Cluj, Iasi, Constanta care au venit si s-au dat anul trecut la noi ... Dupa ce ca vine de la sute de km, le mai luam si bani si dublu pe deasupra daca nu sunt de vineri in Braila. Puteti cere astfel de lucruri daca le asigurati oamenilor cazarea. Atunci e cu totul altceva!
Daca omul munceste si nu stie sigur ca poate veni .... si face pe dracu'n patru si ajunge pana la urma ... ii luam dublu ca a venit .... Nu mi se pare corect!
2 - De ce trebuie sa avem numere unice ? Din mica mea experienta, stiu ca pe fiecare numar, in functie de organizator, se mai trece cate un sponsor, finantator, numele concursului ... etc. Credem oare ca aici este economia ? Rezolvam problemele sau unele din ele cu acest lucru ? Nu cred. Este iarasi o parere personala care nu trebuie impartasita de toata lumea sau de cei care au stabilit acest lucru. Mentionez ca la memorialul din iulie ... se vor elibera numere pentru fiecare participant!
3 - De ce trebuie sa fie obligatoriu 3 etape de legatura? Stim cu totii ca majoritatea participantilor de anul trecut sunt copii care nu au servicii, nu au bani si abia se chinuie sa isi tina masinile pe langa ei ca sa se mai poata si da ... Daca nu au posibilitati ... ii aruncam in strada ? Eu zic ca fiecare club, in functie de doleantele membrilor sai sa stabileasca inainte de desfasurare configuratia evenimentului.
Pentru ca cei care au stabilit calendarul raliurilor locale, in sistem campionat judetean, au imbratisat ideea de regulament si program.
Vineri, inainte de sambata concursului, seara, catre orele 18.00 se fac inscrieri, sedinta tehnica cu participantii, chiar, am dori unele demonstratii despre organizarea posturilor de control si atitudinea participantilor. etc.
alte precizari:
1. - pentru ca secretariatul sa pregateasca lista de start, si sa se asigure de participarea la sedinta tehnica , ca si la festivitatea de premiere.
2. - pentru ca este un campionat judetean, iar numerele sunt unice pe sezon ( nu era cazul sa intrebati ) daca dorim sa ne respectam.
- pentru ca pe numerele de concurs si pe panourile de la posturi nu se practica spatii publicitare. Locurile de publicitate sunt spatii speciale, rezervate, si sunt spatii generoase pe automobile.
- pentru ca unii participanti, isi pot pregati numere pe folii magnetice ! (vezi tip plotter-design)
3.- pentru ca raliurile nu sunt potpuriu de 2 -3 probe asa cum din pacate s-a practicat.
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 19:43   #952
el nino

Stage 5
 
el nino's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of:
[Moderators]
Thumbs up Re: MAK Motorsport Braila

Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu View Post
Pentru ca cei care au stabilit calendarul raliurilor locale, in sistem campionat judetean, au imbratisat ideea de regulament si program.
Vineri, inainte de sambata concursului, seara, catre orele 18.00 se fac inscrieri, sedinta tehnica cu participantii, chiar, am dori unele demonstratii despre organizarea posturilor de control si atitudinea participantilor. etc.
alte precizari:
1. - pentru ca secretariatul sa pregateasca lista de start, si sa se asigure de participarea la sedinta tehnica , ca si la festivitatea de premiere.
2. - pentru ca este un campionat judetean, iar numerele sunt unice pe sezon ( nu era cazul sa intrebati ) daca dorim sa ne respectam.
- pentru ca pe numerele de concurs si pe panourile de la posturi nu se practica spatii publicitare. Locurile de publicitate sunt spatii speciale, rezervate, si sunt spatii generoase pe automobile.
- pentru ca unii participanti, isi pot pregati numere pe folii magnetice ! (vezi tip plotter-design)
3.- pentru ca raliurile nu sunt potpuriu de 2 -3 probe asa cum din pacate s-a practicat.
Draga tovarase ing. Valentin Nemtanu,
Nostalgia vremurilor frumoase ( comuniste ) pentru multi dintre cei trecuti de prima tinerete, dainuie in mentalitate si trairi zilnice. Mi-ati raspuns dar nu m-ati convins!
1 - Care campionat judetean tovarase ? Ati uitat oare ( ati fost ani la sefia CJAK Braila ), ce inseamna un campionat judetean si in ce conditii se desfasoara? Cine tuteleaza tovarase acest campionat judetean ? Nu-mi spuneti ca sunteti si in prezent presedintele sau conducatorul CJAK Braila!
2 - Despre numerele de concurs, in regulamente scrie ca trebuie sa aiba o anumita culoare, anumite dimensiuni ( inaltimea, latimea si grosimea cifrei ) si in anumite cazuri fundalul pe care este aplicat! Este mentionat ca nu trebuie sa fie obturat de anumite inscrisuri. Atasez diferite modele de numere de concurs ... de la profesionisti ... poate intelegem astfel despre ce e vorba in propozitie! Totul fiind facut insa din pura pasiune si placere, dezinteresat total, cred ca e mai putin important daca incalcam cu un centimetru sau nu spatiul alocat!
3 - Adevarat este tovarase, ca unii isi pot pregati numere din acelea ... cum spuneti dumneavoastra, dar va reamintesc ca, marea majoritate a celor ca doresc sa se scalambaie la cate un raliu, sunt copii fara bani, care muncesc pe 5-6 milioane de lei vechi pe luna .... asa ca .. haideti sa lasam figurile, ca noi, cei multi, nu avem bani de dat pe asa ceva ... e criza si totul il facem cu economie! Daca doriti dumneavoastra sa va confectionati, faceti-o linistit, ca noi nu ne suparam!
4 - Raliurile au fost pot.... cum ziceti dumneavoastra, pentru ca asa am crezut noi, cei care le-am organizat ( prost dupa parerea multor "spectatori" dar destul de reusite din punctul de vedere al participantilor ). Am considerat ca este primul pas pe care trebuie sa il facem in atragerea unui numar cat mai mare de participanti. Si aici, trebuie sa recunoasteti, ca am reusit cu mare succes! Am apelat la serviciile unui cunoscator la primul raliu ... si ne-am dat cap in cap vreo 6-7 masini, pe o straduta prin centru .... De ce ? Ca suntem atat de idioti ca nu stim araba sau .. ce limba o fi aia in care sunt scrise foile alea dupa care trebuie sa ne luam! Si ne-am speriat! Am zis ca nu mai vrem...... Sau cel putin la vremea aceea!
5 - Cat despre secretariate, secretare, sex oral, portavoci si gargara cu musetel .... credeti-ma ca pentru mine aceste lucruri nu au nici o valoare! Nu ca organizarea nu ar conta, dar daca se doreste sa se faca ceva, se face si cu si fara secretariate!

Concluzionand, m-as bucura, ca anul acesta, sa existe raliuri cu foarte multi participanti, deodata, nu pe rand, de la care sa plece toata lumea multumita!
M-as bucura ca toata lumea sa inteleaga, ca din pacate, la start, nu mai vin 25 de masini de cunoascatori, ci 5-6 cunoscatori si 20 de masini, la volanul carora, sunt niste copii pasionati si nerabdatori, ambitiosi poate peste masura si enervant de irascibili, pe care trebuie sa ii invatam, pas cu pas, adevarata frumusete a acestor raliuri.
Cu deosebit respect, unul care pune palma pentru copii!!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	800px-SAG2004_132_Nissan_Paris-Dakar.JPG
Views:	58
Size:	131.4 KB
ID:	1352803   Click image for larger version

Name:	800px-Toyota_Corolla_WRC_01.jpg
Views:	66
Size:	99.2 KB
ID:	1352804   Click image for larger version

Name:	2006_SAG_-_Paris-Dakar_-_Pajero_-_Picard-Alphand_-02.JPG
Views:	61
Size:	757.9 KB
ID:	1352805  

Click image for larger version

Name:	peugeot_206_wrc_10.jpg
Views:	63
Size:	193.3 KB
ID:	1352806   Click image for larger version

Name:	img5622q.jpg
Views:	74
Size:	104.8 KB
ID:	1352817   Click image for larger version

Name:	car1.jpg
Views:	62
Size:	38.9 KB
ID:	1352888  

Click image for larger version

Name:	Marco-Tempestini.jpg
Views:	69
Size:	37.6 KB
ID:	1352889  
el nino is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 19:59   #953
el nino

Stage 5
 
el nino's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of:
[Moderators]
Thumbs up Re: MAK Motorsport Braila

Quote:
Originally Posted by petruca View Post
Buna ziua tuturor!
citeva precizari :
1. pentru participantii care vin de la peste 50 de km nu numai ca nu se va dubla taxa , ba chiar se va reduce la jumatate , respectiv 15 lei pentru inscriere echipaje si 25 lei pentru echipa (minim 3 masini)

2.numerele unice pentru tot campionatul sunt necesare pentru intocmirea clasamentelor in functie de echipajele inscrise intrucit se va premia si prestatia lor la sfirsitul campionatului respectiv la ultimul raliu " CUPA MOS NICOLAE" se vor premia locurile 1,2,3 pentru cistigarea campionatului

3.pentru a putea puncta in clasamentul general trebuie ca si navigatorul sa aibe treaba ....astfel vor fi minim 3 etape de legatura , astfel punctajele cumulate de la piloti si etape vor fi baza clasamentului general pentru care se vor acorda premii

clasamentul va fi astfel:
locul 1 : 10p
locul 2 : 8p
locul 3 : 6p
locul 4 : 5p
locul 5 : 4p
locul 6 : 3p
locul 7 : 2p
locul 8 : 1p

referitor la "n-3" este minimul de participare , nu ne opreste nimeni sa venim la toate pentru a acumula punctajul cel mai bun .
Da nenea Ionut,
1 - Acum stim exact cum se puncteaza.
2 - Am inteles si de ce tre' sa fie "n-3", cu toate ca s-ar putea gasi o solutie, care sa iti permita si tie participarea la mai multe etape, din care sa rezulte un "n-1", mult mai dulce...
3 - E foarte frumos faptul ca la cei ce vin mai de departe, sa li se reduca taxa de participare!
4 - Referitor la faptul ca se dau numere de la inceputul anului, nu m-a convins nici tov ing Valentin Nemtanu. Sau poate ca nu am inteles eu despre ce e vorba. Se da numarul efectiv, pe hartie, sau se atribuie numarul fiecaruia si la raliuri isi primeste hartia inscriptionata cu numarul alocat .... Sunt blond ... n-ai ce face .. tre sa imi desenezi!
el nino is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 22:42   #954
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: MAK Motorsport Braila

@Nemtanu: s-au schimbat foarte multe lucruri intre timp... asa cum zicea si edi ..majoritatea care vin acum la raliuri sunt pentru prima data sau la inceput de drum si nu stiu regululile ( nici n-au chef sa le invete..ca asa vrea muschiu' lor...nici nu putem sa fortam pe nimeni ..ca nu suntem la puscarie) dar sunt entuziasmati de eveniment si posibil si foarte buni la asta ..a se vedea baiatul cu logan de CJ care a facut f f bun. E de a juns sa facem lucrurile interesante ca sa ajunga acolo 25-30 de masini din 5 judete ( ca la noi ) nu trebuie sa venim noi cu reguli care la un moment dat pot exclude pe cineva..nu ne permitem sa pierdem concurenti si asa suntem putini ramasi
@ Ionut Petruca. Unele reguli sunt bune ..dar eu nu inteleg de ce:
- trebuie sa coste X participarea...asta se discuta in functie de sponsor si in functie de club..de ce nu pot eu ( MAK) sa pun mai mult sau mai putin ..
- trebuie sa fixam un numar de la inceput ..avand in vedere ca nu stim cine vine si cine nu vine ..da sigur !! ne putem baza pe 4-5 care vin sigur ..dar restul ( pana la 25 ) tot trebuiesa le aleaga pe loc ..deci nu vad de ce atata TAM TAM pe asta pentru 4-5 masini plus ca majoritatea celor care se vor da...se vor da pentru locurile la clasamentul de piloti...
__________________
New project GT Panda Group AP1 / S2
Project Uno turbo MK1 Group AP1 / S2

www.facebook.com/BR14WTF

The objects in the mirror are losing...
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 23:26   #955
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: MAK Motorsport Braila

Quote:
Originally Posted by CRC'ul View Post
dar restul ( pana la 25 ) tot trebuie sa le aleaga pe loc
Nu neaparat. Pot sa-si aleaga la prima participare un numar din cele disponibile, numar care sa le corespunda pana la finalul anului, chiar daca nu vin la toate etapele. Cei care si-au ales la prima etapa (la care au participat) un numar, cand vin urmatoarea data, li se da automat hartia (abtibildul) cu numarul respectiv. Si pe masura ce trec etapele, vor aparea din ce in ce mai putini care nu au deja un numar alocat. Probabil ca avand fiecare un singur numar, e mai usor sa se faca, la final, clasamentul.
Si cred ca n-ar fi rau sa existe si etape de raliu (probe de regularitate + probe speciale - cum a fost primul eveniment MAK), si etape doar de indemanare (cum au fost ultimele doua evenimente MAK) care sa faca parte din acelasi campionat. Eventual sa existe un numar minim de raliuri in campionat si/sau un numar minim de raliuri la care un participant trebuie sa se prezinte ca sa obtina un loc in clasament, la finalul anului.
Spre exemplu, daca sunt 8 etape, sa trebuiasca sa fie minim 4-5 raliuri si restul sa poata fi curse de indemanare. Si tot ca exemplu, un participant sa trebuiasca sa ia startul in cel putin jumatate din raliuri, putand ca restul de prezente (pana la n-3, sau cat se stabileste) sa le aiba la curse de indemanare, pentru ca la final sa intre in clasament.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 09-03-10, 09:55   #956
Gabi TAZ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Gabi TAZ's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,602
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: MAK Motorsport Braila

Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu View Post
Pentru ca cei care au stabilit calendarul raliurilor locale, in sistem campionat judetean, au imbratisat ideea de regulament si program.
Vineri, inainte de sambata concursului, seara, catre orele 18.00 se fac inscrieri, sedinta tehnica cu participantii, chiar, am dori unele demonstratii despre organizarea posturilor de control si atitudinea participantilor. etc.
alte precizari:
1. - pentru ca secretariatul sa pregateasca lista de start, si sa se asigure de participarea la sedinta tehnica , ca si la festivitatea de premiere.
2. - pentru ca este un campionat judetean, iar numerele sunt unice pe sezon ( nu era cazul sa intrebati ) daca dorim sa ne respectam.
- pentru ca pe numerele de concurs si pe panourile de la posturi nu se practica spatii publicitare. Locurile de publicitate sunt spatii speciale, rezervate, si sunt spatii generoase pe automobile.
- pentru ca unii participanti, isi pot pregati numere pe folii magnetice ! (vezi tip plotter-design)
3.- pentru ca raliurile nu sunt potpuriu de 2 -3 probe asa cum din pacate s-a practicat.
Quote:
Originally Posted by el nino View Post
Draga tovarase ing. Valentin Nemtanu,
Nostalgia vremurilor frumoase ( comuniste ) pentru multi dintre cei trecuti de prima tinerete, dainuie in mentalitate si trairi zilnice. Mi-ati raspuns dar nu m-ati convins!
1 - Care campionat judetean tovarase ? Ati uitat oare ( ati fost ani la sefia CJAK Braila ), ce inseamna un campionat judetean si in ce conditii se desfasoara? Cine tuteleaza tovarase acest campionat judetean ? Nu-mi spuneti ca sunteti si in prezent presedintele sau conducatorul CJAK Braila!
2 - Despre numerele de concurs, in regulamente scrie ca trebuie sa aiba o anumita culoare, anumite dimensiuni ( inaltimea, latimea si grosimea cifrei ) si in anumite cazuri fundalul pe care este aplicat! Este mentionat ca nu trebuie sa fie obturat de anumite inscrisuri. Atasez diferite modele de numere de concurs ... de la profesionisti ... poate intelegem astfel despre ce e vorba in propozitie! Totul fiind facut insa din pura pasiune si placere, dezinteresat total, cred ca e mai putin important daca incalcam cu un centimetru sau nu spatiul alocat!
3 - Adevarat este tovarase, ca unii isi pot pregati numere din acelea ... cum spuneti dumneavoastra, dar va reamintesc ca, marea majoritate a celor ca doresc sa se scalambaie la cate un raliu, sunt copii fara bani, care muncesc pe 5-6 milioane de lei vechi pe luna .... asa ca .. haideti sa lasam figurile, ca noi, cei multi, nu avem bani de dat pe asa ceva ... e criza si totul il facem cu economie! Daca doriti dumneavoastra sa va confectionati, faceti-o linistit, ca noi nu ne suparam!
4 - Raliurile au fost pot.... cum ziceti dumneavoastra, pentru ca asa am crezut noi, cei care le-am organizat ( prost dupa parerea multor "spectatori" dar destul de reusite din punctul de vedere al participantilor ). Am considerat ca este primul pas pe care trebuie sa il facem in atragerea unui numar cat mai mare de participanti. Si aici, trebuie sa recunoasteti, ca am reusit cu mare succes! Am apelat la serviciile unui cunoscator la primul raliu ... si ne-am dat cap in cap vreo 6-7 masini, pe o straduta prin centru .... De ce ? Ca suntem atat de idioti ca nu stim araba sau .. ce limba o fi aia in care sunt scrise foile alea dupa care trebuie sa ne luam! Si ne-am speriat! Am zis ca nu mai vrem...... Sau cel putin la vremea aceea!
5 - Cat despre secretariate, secretare, sex oral, portavoci si gargara cu musetel .... credeti-ma ca pentru mine aceste lucruri nu au nici o valoare! Nu ca organizarea nu ar conta, dar daca se doreste sa se faca ceva, se face si cu si fara secretariate!

Concluzionand, m-as bucura, ca anul acesta, sa existe raliuri cu foarte multi participanti, deodata, nu pe rand, de la care sa plece toata lumea multumita!
M-as bucura ca toata lumea sa inteleaga, ca din pacate, la start, nu mai vin 25 de masini de cunoascatori, ci 5-6 cunoscatori si 20 de masini, la volanul carora, sunt niste copii pasionati si nerabdatori, ambitiosi poate peste masura si enervant de irascibili, pe care trebuie sa ii invatam, pas cu pas, adevarata frumusete a acestor raliuri.
Cu deosebit respect, unul care pune palma pentru copii!!!
Quote:
Originally Posted by el nino View Post
Da nenea Ionut,
1 - Acum stim exact cum se puncteaza.
2 - Am inteles si de ce tre' sa fie "n-3", cu toate ca s-ar putea gasi o solutie, care sa iti permita si tie participarea la mai multe etape, din care sa rezulte un "n-1", mult mai dulce...
3 - E foarte frumos faptul ca la cei ce vin mai de departe, sa li se reduca taxa de participare!
4 - Referitor la faptul ca se dau numere de la inceputul anului, nu m-a convins nici tov ing Valentin Nemtanu. Sau poate ca nu am inteles eu despre ce e vorba. Se da numarul efectiv, pe hartie, sau se atribuie numarul fiecaruia si la raliuri isi primeste hartia inscriptionata cu numarul alocat .... Sunt blond ... n-ai ce face .. tre sa imi desenezi!





-1 . atacurile si intepaturile dintre voi doi sunt deja plictisitoare
Gabi TAZ is offline   Reply With Quote
Old 09-03-10, 17:48   #957
el nino

Stage 5
 
el nino's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 312
Member of:
[Moderators]
Thumbs up Re: MAK Motorsport Braila

Quote:
Originally Posted by Gabi TAZ View Post
-1 . atacurile si intepaturile dintre voi doi sunt deja plictisitoare
Asa este Gabi, dar postez astfel de comment-uri, ca acest om sa inteleaga, ca nu ne intereseaza ideile lui, indiferent daca are sau nu dreptate! Motor Sport Club, a luat fiinta pentru a scapa de acest om! E ca raia ... nu dispare nici cu DTT! Am plecat de la Motor Sport, pentru a scapa de anumite lucruri! Nu putem ... prin acest Nemtanu, vin peste noi!!!!!! Asa idioti cum ne crede el pe noi, am aratat multora, ca am fost in stare sa organizam 3 evenimente automobilistice foarte frumoase, cu ocazia carora, am adus la start un numar foarte mare de masini! Asta este tot ceea ce ne intereseaza .... sa ne dam in numar cat mai mare!
Poate acum, isi va da seama, ca NU VREM sa avem absolut nimic in comun cu el!
Sa faca raliuri, pampoane, etichete, legi, ce vrea el ... sa ne lase pe noi in pace! Sa isi faca un thread al lui, sa posteze acolo ce vrea el, cu prietenii lui .... sa ne lase pe noi in pace! Titlul acestui thread e "MAK Motorsport Braila"! Astia suntem noi, nu el si noi nu il vrem !!!!!
Imi cer scuze daca aceste posturi deranjeaza ochiul vostru, dar crede-ma ca nu pot nici sa tac ... nici sa ma abtin, pentru ca stiu mult mai multe despre el decat stiti voi toti la un loc!
el nino is offline   Reply With Quote
Old 09-03-10, 23:33   #958
Gabi TAZ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Gabi TAZ's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,602
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: MAK Motorsport Braila

Quote:
Originally Posted by petruca View Post
Buna ziua tuturor!
citeva precizari :
1. pentru participantii care vin de la peste 50 de km nu numai ca nu se va dubla taxa , ba chiar se va reduce la jumatate , respectiv 15 lei pentru inscriere echipaje si 25 lei pentru echipa (minim 3 masini)

2.numerele unice pentru tot campionatul sunt necesare pentru intocmirea clasamentelor in functie de echipajele inscrise intrucit se va premia si prestatia lor la sfirsitul campionatului respectiv la ultimul raliu " CUPA MOS NICOLAE" se vor premia locurile 1,2,3 pentru cistigarea campionatului

3.pentru a putea puncta in clasamentul general trebuie ca si navigatorul sa aibe treaba ....astfel vor fi minim 3 etape de legatura , astfel punctajele cumulate de la piloti si etape vor fi baza clasamentului general pentru care se vor acorda premii

clasamentul va fi astfel:
locul 1 : 10p
locul 2 : 8p
locul 3 : 6p
locul 4 : 5p
locul 5 : 4p
locul 6 : 3p
locul 7 : 2p
locul 8 : 1p

referitor la "n-3" este minimul de participare , nu ne opreste nimeni sa venim la toate pentru a acumula punctajul cel mai bun .
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu View Post
Pentru ca cei care au stabilit calendarul raliurilor locale, in sistem campionat judetean, au imbratisat ideea de regulament si program.
Vineri, inainte de sambata concursului, seara, catre orele 18.00 se fac inscrieri, sedinta tehnica cu participantii, chiar, am dori unele demonstratii despre organizarea posturilor de control si atitudinea participantilor. etc.
alte precizari:
1. - pentru ca secretariatul sa pregateasca lista de start, si sa se asigure de participarea la sedinta tehnica , ca si la festivitatea de premiere.
2. - pentru ca este un campionat judetean, iar numerele sunt unice pe sezon ( nu era cazul sa intrebati ) daca dorim sa ne respectam.
- pentru ca pe numerele de concurs si pe panourile de la posturi nu se practica spatii publicitare. Locurile de publicitate sunt spatii speciale, rezervate, si sunt spatii generoase pe automobile.
- pentru ca unii participanti, isi pot pregati numere pe folii magnetice ! (vezi tip plotter-design)
3.- pentru ca raliurile nu sunt potpuriu de 2 -3 probe asa cum din pacate s-a practicat.
Quote:
Originally Posted by el nino View Post
Asa este Gabi, dar postez astfel de comment-uri, ca acest om sa inteleaga, ca nu ne intereseaza ideile lui, indiferent daca are sau nu dreptate! Motor Sport Club, a luat fiinta pentru a scapa de acest om! E ca raia ... nu dispare nici cu DTT! Am plecat de la Motor Sport, pentru a scapa de anumite lucruri! Nu putem ... prin acest Nemtanu, vin peste noi!!!!!! Asa idioti cum ne crede el pe noi, am aratat multora, ca am fost in stare sa organizam 3 evenimente automobilistice foarte frumoase, cu ocazia carora, am adus la start un numar foarte mare de masini! Asta este tot ceea ce ne intereseaza .... sa ne dam in numar cat mai mare!
Poate acum, isi va da seama, ca NU VREM sa avem absolut nimic in comun cu el!
Sa faca raliuri, pampoane, etichete, legi, ce vrea el ... sa ne lase pe noi in pace! Sa isi faca un thread al lui, sa posteze acolo ce vrea el, cu prietenii lui .... sa ne lase pe noi in pace! Titlul acestui thread e "MAK Motorsport Braila"! Astia suntem noi, nu el si noi nu il vrem !!!!!
Imi cer scuze daca aceste posturi deranjeaza ochiul vostru, dar crede-ma ca nu pot nici sa tac ... nici sa ma abtin, pentru ca stiu mult mai multe despre el decat stiti voi toti la un loc!
ok man. inteleg.
Gabi TAZ is offline   Reply With Quote
Old 10-03-10, 10:06   #959
petruca

Stage 2
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 61
Default Re: MAK Motorsport Braila

ok.....referitor la numerele de concurs!!!
ele nu se vor atribui , la primul raliu pentru echipajele deja constituite va exista o tragere la sorti a numarului de concurs , numar care il va primi la fiecare raliu in care va alerga cu acelasi navigator , e doar o masura pentru a usura calculul clasamentului pentru tot campionatul, pentru cei care vor merge numai la piloti , sau in alte conditii numarele de concurs se vor atribui in functie de ora inscrierii si numarele ramase disponibile!
cit priveste taxa de participare , conditiile de participare , regulament particular al raliului , aici depinde si sponsor daca el exista si plateste , atunci trebuie sa-i respectam dorintele!
petruca is offline   Reply With Quote
Old 15-03-10, 18:50   #960
vGaBy

Stage 4
 
vGaBy's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 299
Member of:
[VW]
Default Re: MAK Motorsport Braila

A facut vreo ceva cel mai mic membru al clubului la 4tuning days?
vGaBy is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -