Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Tg-Jiu

Reply
 
Thread Tools
Old 23-09-09, 20:30   #121
bikks

Stage 5
 
bikks's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 870
Member of:
[Mitsubishi]
[Pole Position Racers]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Quote:
Originally Posted by StreetNightRacer View Post
am aflat intre timp ca masina este o lancia delta, daca nu m-a mintit cel care mi-a zis, dar eu stiu ca delta arata altfel. in fine, va multumesc ca mi-ati zis.
E o delta HPE din 96 2.0 turbo 187cp tractiune fata. Nu are nici o legatura cu modelul HF, modelul mai "patratos" bine cunoscut prin lumea raliurilor si grupa B.
__________________
COMBGORJ SA
bikks is offline   Reply With Quote
Old 24-09-09, 10:37   #122
StreetNightRacer

Stage 1
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 16
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

va multumesc pt informatii tocmai am mai invatat ceva despre o masina care habar nu aveam ca exista ms
StreetNightRacer is offline   Reply With Quote
Old 25-09-09, 10:55   #123
StreetNightRacer

Stage 1
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 16
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

fratilor pe 3-4 octombrie Bucuresti baneasa shopping city
10-11 octombrie vitantis shopping center (parcarea de la autovit) Bucuresti
festival 4 tuning va astept
StreetNightRacer is offline   Reply With Quote
Old 30-09-09, 03:32   #124
cosminCOX

Stage 2
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 29
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

daca tot sa vorbit de lancia e pacat sa nu se spuna ca masina la toate liniile din vara asta nu a stiut sa piarda.poate nu e corect sa se vorbeasca de ia ca'uite si lancia aia'.sincer va spun,stiu multi despre ia si nu se vorbeste poate daca era bmw era altceva.recunosc ca a avut de furca cu cateva si multe probleme mecanice si electrice.singurele care au facut fata asta asa ca un rezumat al verii un opel kadet si seatul leon[la acest capitol nu intra evo si sti]pur si simplu masinile joaca la alta liga[pro].deci campioana de vara asta ramane lancia pe 2 kadetu,speram ca si la anu sa apara si mai tari 'jucarii' de acest gen si se preconizeaza asa.cel putin a lui bikks e[atomic bomb]si putini se vor juca cu el din tara mai sunt si peste da masina va fii acolo sus.ca o chestiune lancia cu un cronometru al pasagerului scotea 0-100 6.2-6.8 incercati sa vedeti unde va aflati.
cosminCOX is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 13:43   #125
confuzzling

Stage 4
 
confuzzling's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 244
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Quote:
Originally Posted by cosminCOX View Post
daca tot sa vorbit de lancia e pacat sa nu se spuna ca masina la toate liniile din vara asta nu a stiut sa piarda.poate nu e corect sa se vorbeasca de ia ca'uite si lancia aia'.sincer va spun,stiu multi despre ia si nu se vorbeste poate daca era bmw era altceva.recunosc ca a avut de furca cu cateva si multe probleme mecanice si electrice.singurele care au facut fata asta asa ca un rezumat al verii un opel kadet si seatul leon[la acest capitol nu intra evo si sti]pur si simplu masinile joaca la alta liga[pro].deci campioana de vara asta ramane lancia pe 2 kadetu,speram ca si la anu sa apara si mai tari 'jucarii' de acest gen si se preconizeaza asa.cel putin a lui bikks e[atomic bomb]si putini se vor juca cu el din tara mai sunt si peste da masina va fii acolo sus.ca o chestiune lancia cu un cronometru al pasagerului scotea 0-100 6.2-6.8 incercati sa vedeti unde va aflati.
poate imi explica si mie cineva ce a vrut sa scrie el aici.
confuzzling is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 17:06   #126
cosminCOX

Stage 2
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 29
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

am scris in romana nu vad ce e greu e un site public si nu merge sa scriu concret poate pare un pic aiurea pt tine dar multi stiu despre ce e vorba acu imi dau seama clar ca nu prea iesi sa te 'plimbi' daca ai nelamuriri trimite un pm cu nr de telefon si te sun si iti explic,dar pot sa iti zik ca lancia asta a stat in fata la multe masini prin craiova si iti zik o lista:325i,330i,850i,745i,s2000,golf 1.4 tsi,samd singurele care a avut de furca au fost alea de sus chiar si cu mps din mers de pe la 80 pana la 200 au mers cap la cap,dai un pm si iti explic si mai clar da nu cred ca e nevoie
cosminCOX is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 17:27   #127
manu_96xls

Stage 5
 
manu_96xls's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,465
Member of:
[Moderators]
[Virtual Tuning]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Se referă la faptul că īn posturile tale semnele de punctuație sunt absente.
Citește te rog regulamentul și respectă-l. Este necesar să scrii corect romānește.
__________________
Second to a hammer , a cable tie can fix anything!
manu_96xls is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 21:15   #128
DolusD

Stage 5
 
DolusD's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 870
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DACIA]
[MERCEDES]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Quote:
Originally Posted by cosminCOX View Post
am scris in romana nu vad ce e greu e un site public si nu merge sa scriu concret poate pare un pic aiurea pt tine dar multi stiu despre ce e vorba acu imi dau seama clar ca nu prea iesi sa te 'plimbi' daca ai nelamuriri trimite un pm cu nr de telefon si te sun si iti explic,dar pot sa iti zik ca lancia asta a stat in fata la multe masini prin craiova si iti zik o lista:325i,330i,850i,745i,s2000,golf 1.4 tsi,samd singurele care a avut de furca au fost alea de sus chiar si cu mps din mers de pe la 80 pana la 200 au mers cap la cap,dai un pm si iti explic si mai clar da nu cred ca e nevoie
Nu prea cred sa fi batut un 850i (poate daca nu era masina in totate mintile ) sau un 745i , tu sti mai bine, orice este posibil atata timp cat masina are un sofer mai putit experimentat la volan !
DolusD is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 21:24   #129
Ruff_Ryders
Opel Driver

Stage 5
 
Ruff_Ryders's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of:
[Opel]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

chiar a batut un 850. am fost de fata
Ruff_Ryders is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 21:35   #130
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Da si eu ,gandeste-te ca si greutatea conteaza foarte mult , Lancia e goala ,are decat 2 scaune ...bmw e greu ,nu e masina de liniute,e masina de autostrada ....CosminCOX si care sunt kaddetu si leonu ,da mai multe detali..
Ce mi se pare mai asa cu Honda S2000 ,ma mir..

Last edited by GTXR; 01-10-09 at 21:37.
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 21:52   #131
bikks

Stage 5
 
bikks's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 870
Member of:
[Mitsubishi]
[Pole Position Racers]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Masina are 900 kg 187 de cai...mai are o evacuare o admisie directa si atat. Deci masina are cam 0.207 cp/kg , iar cu s2000'ul...are 1200kg 240cp, deci are fix 0.200 cp/kg...masinile la capitolul asta stau cap pe cap, diferenta fiind facuta de sofer , aderenta, sau chiar greutatea soferului . Iar cu 850i... 1500-1700 kg greutate , si din aia 300 de cai cat trebuia sa aiba mai sunt 200... mai are rost sa facem calculul weight to power ratio? Si sa nu uitam si de cuplul celor doua masini, lancia fiind un motor supraalimentat are un avantaj de 20-40 nm fata de honda, care mai e si cu 300kg mai grea, avand mai multa nevoie de cuplu decat lancia. dpdv matematic - lancia bate
bikks is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 21:58   #132
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Da frate daca e cum zici tu ,lancia din ce an e ? Sau mai dus caii...pe cand honda e mult mai noua ,motor aspirat de turatie ,am vazut cadranele pana la 9500 parca ,si sa nu imi zici ca lancia are doar admisie si evacuare ,mia zis ca merge cu 1 bar si 1.2 in overboost parca deci 187 de cai cam armasari...Si oricum motorul e asemanator ca c20let de pe opel care doar din chip se duce in 240 de cai deci sa nu mai vb...personal nu stiu ce modificari poate o sa intre proprietarul sa ne lamureasca dar multi nu dau din 'casa'.
Intra pe carfolio si uitate acolo stock lancia are 1330 de kg ,oricum 900 de kg nu are cum sa aiba sunt 400 de kg nu le scoti doar din interior ,parerea mea e ca are peste 1 tona ,orium il respect pe Stan ,fapte nu vorbe ,ca mai erau uni intr-o seara din faceau din 2.8 de bmw aspirat 400 de cai cu chip si tobe )

Last edited by GTXR; 01-10-09 at 22:07.
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 22:15   #133
bikks

Stage 5
 
bikks's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 870
Member of:
[Mitsubishi]
[Pole Position Racers]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Quote:
Originally Posted by GTXR View Post
Da frate daca e cum zici tu ,lancia din ce an e ? Sau mai dus caii...pe cand honda e mult mai noua ,motor aspirat de turatie ,am vazut cadranele pana la 9500 parca ,si sa nu imi zici ca lancia are doar admisie si evacuare ,mia zis ca merge cu 1 bar si 1.2 in overboost parca deci 187 de cai cam armasari...
1. Lancia e din 96, fiind intretinuta foarte bine motorul nu prea a pus probleme
2.Honda e din 2008 - Fiind un motor aspirat nu are decat 220nm care ii dezvolta la 6500rpm si 240 de cai care intra in actiune la 7800.
3. Lancia are un motor 2.0 litri turbo cu 187cp de la 5500rpm si cu 290NM de la 3400rpm, cu o compresie de 8:00:1, Ca sa iti faci o idee de compresie la un motor aspirat, la o dacia solenza compresia trebuie sa fie undeva pe la 12-13, motoarele supraalimentate au un raport de compresie scazut datorita aerului care intra sub presiune (creeat de turbosuflanta) Deci un motor turbo, supraalimentat are mult mai multe sanse ca performantele sa nu ii fie afectate decat unul aspirat, daca masina nu mai trage bine, se schimba turbo . Compresia la s2000 e 11:00:1 asta ca fapt divers.
4. Honda da afara la 9200.
5. Lancia lui stan nu ii face presiune 1 si nici 1.2 in overboost, solenoidul (boostcontrolerul) turbine, cel de care se leaga vacuumurile de la westgate,bow,admisie nu ii merge, masina aia merge pe o presiune de maxim 0.8 in overboost, nu are putere nici macar sa deschida bov'ul.
6. 850 avea o compresie sanatoasa in motor, pana la urma aspiratele pe compresie se bazeaza, acum nu cred ca depaseste 9-10, o compresie de motor supraalimentat.
7. Lancia are autoblacant
8. Honda are un LSD slab, zici ca nu e deloc.
9. Lancia are 0-100km/h timp facut de mine la volan 6.2 s
10. Honda 0-100km/h 6.6-7s
11. Bineinteles ca diferenta dintre cele doua nu se face de pe loc, ci din mers, unde cuplul lanciei e intodeauna in fata.
Alta intrebare ?
bikks is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 22:22   #134
bikks

Stage 5
 
bikks's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 870
Member of:
[Mitsubishi]
[Pole Position Racers]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Si inca o chestie, V'urile sunt recunoscute pentru fiabilitatea lor, dar si pentru pierderea de cai ex: 100.000km - 5kw. (pentru ca, compresia se reduce, garnitura de chiuloasa se uzeaza si asa mai departe)
bikks is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 22:23   #135
DolusD

Stage 5
 
DolusD's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 870
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DACIA]
[MERCEDES]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Datele date de producator pentru Lancia sunt :
0-60 mph in 7:50 s , nu stiu cum ai facut tu 6,2 s in cazul in care lancia ar fi stock (din cate am inteles) !
Cum ziceam de bmw 850i , are un cuplu de apox 440nm la 5500 rpm si face 100 in 7:10 s

FI atent aici :
http://www.globalcar.com/datasheet/L...0_HF_Turbo.htm

http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=10021

Last edited by DolusD; 01-10-09 at 22:26.
DolusD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -