Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Tg-Jiu

Reply
 
Thread Tools
Old 01-10-09, 21:24   #136
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Personal nu am vazut,stiu ca am stat o data cu Stan de vorba si mia zis ca face 1 boost si 1.2 overboost ,in legatura cu bowu ii merge bine ,se aude de la o posta ) in fine acuma nu vreau sa ne luam in cunostinte mecanice ti-am zis ce stiam eu ,stii mult mai multe despre masina lui...felicitari lui si bafta si tie cu masina si la cat mai multe victime .
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 21:32   #137
bikks

Stage 5
 
bikks's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 870
Member of:
[Mitsubishi]
[Pole Position Racers]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

ai incercat vreodata sa testezi 0-100 al producatorilor? sa vezi daca e aprox la fel? Nu este la fel, sa inveti sa pleci cu o masina din punctul ei forte e un pic de munca, dar si rasplata pe masura. Eu am 0-100 5.7 secunde la evo de fabrica, iar masina scotea 5 din cea mai proasta plecare. Sau un exemplu mai clar, ia o solenza care e cat de cat in mintile ei, are 0-100 de fabricant 13 si ceva , daca inveti plecarea o sa vezi ca ceasul se va opri la 11s. Si lancia nu o mai poti numi stock, nu mai are nimic in ea, are evacuare pe 63 fara cat, si urmeaza si un soft. Bineinteles ca evacuare nu influenteaza atat de mult 0-100 dar greutatea da , iar cu softul...vom vedea dupa ce va fi pus, cred ca o sa bata in 5.xx s 0-100. Oricum ideea e ca lancia a batut honda de n ori, de vreo 3 ori am vazut eu , iar cu 850 a vazut tot aeroportul tirul dintre ei
__________________
COMBGORJ SA
bikks is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 21:34   #138
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Nu iesim pe la agip mai stam de vorba ? Era doar o propunere ,ne stragem mai multi
Ma cronometrat si pe mine un prieten 0-100 11.5 cat scrie ,cand aveam clapeta de 2.0 16v pe ea scoteam sub 11 singur in masina ,acuma vreau sa mai scap de greutate si niste axe de la modelul de 130 de cai si sa ma invart undeva pe la 9-10 sec , eu zic ca e bunisor pt un 1.6 din 95

Last edited by GTXR; 01-10-09 at 21:37.
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 21:35   #139
bikks

Stage 5
 
bikks's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 870
Member of:
[Mitsubishi]
[Pole Position Racers]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Din pacate ala nu e bov ul care ii se aude, refularea aia se aude in filtru, asa mi se aude si mie la nissan (din cauza admisiei directe turbina face un fel de forfecare), iar stan e incapatant si nu vrea sa dea 50 de euro pe un boostcontroler sa vada cum e treaba.
bikks is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 21:36   #140
bikks

Stage 5
 
bikks's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 870
Member of:
[Mitsubishi]
[Pole Position Racers]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Eu ma duc acum la agip ca nu mai am tigari
bikks is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 21:38   #141
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

OK, vin si eu sa-mi dau un jet ca e nespalata de o luna jumate )
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 23:30   #142
Ruff_Ryders
Opel Driver

Stage 5
 
Ruff_Ryders's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of:
[Opel]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

oricum lancia e campioana si va mai bate de acum incolo....iesiti si voi deseara la agip sa mai discutam...app bikks ai terminat cu nissanul?
Ruff_Ryders is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 23:33   #143
bikks

Stage 5
 
bikks's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 870
Member of:
[Mitsubishi]
[Pole Position Racers]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

am 3 turbine sparte la activ, urmeaza sa vina a 4...sa speram ca nu se sparge si asta
bikks is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 23:34   #144
Ruff_Ryders
Opel Driver

Stage 5
 
Ruff_Ryders's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of:
[Opel]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

poi din ce cauza?
Ruff_Ryders is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 02:07   #145
bikks

Stage 5
 
bikks's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 870
Member of:
[Mitsubishi]
[Pole Position Racers]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Seconduri, uzura mare, joc mare in ax, presiune mare in turbo
bikks is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 03:09   #146
cosminCOX

Stage 2
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 29
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

deci : oameni buni ce am zis eu nu sa intamplat intre 2 oameni au fost mai multi de fata credeam ca va aflati intre ei.
manu moderatoru frate incearca sa vezi altfel posturile nu sarii repede in ajutoru cuiva si cu gramatica nu e chiar asa.
stii si tu cum e,iti vine ideea o gandesti si o expui nu mai stai de punctuatii asta se intampla.ca ai facut tu coalitie cu cel din bacau sau de unde e nu stiu de ce ai facut tu asta si dece nu sa auzit la tine de indulgenta.
sa fiu mai concret verifica in postul scris de mine nu prea sunt greseli si baiatu cu poza cu seria 1 sa simtit atacat oarecum ca am zis ca alte bmw-uri probabil.cu el nu sunt la prima altercatie mai e ranca,mama lu ionut,chiar nu isi vede de ale lui.
inainte sa posteze sa mai iasa din casa sa se mai intereseze sa mai vorbeasca cu lumea ca e usor sa scrii,bun. nu o lua ca pe un atac fii corect,el nu ca nu a inteles ce scrisesem o da in aere ca nu suntem asa copii.uitate mai bine cum da :
eu explic o chestie ca am vazut ca tot era oarecum offtopic si imi parea rau oarecum ma simteam dator sa zic asta,el sare cu un comment asa asa si tu dai o explicatie de punctuatie.
mai corect dai un pm si spunemi frate ai grije mai baga si tu o virgula,gata punct.
legat de ultimile posturi,baieti eu vorbesc de lancia cea neagra nu de ce a fost la nou,ionut va explicat si oarecum zic eu ca trebuia sa stiti ca ce da producatoru nu e real,e todeauna mai putin,normal ca conteaza si de voi da ideea e ca masina poate sub.
si niciodata nu am inteles ideea ca nu mai are caii ca nustiu ce.asta e masina si lancia nu e noua si celalalte la fel.eu zic ca nu mai conteaza aspecte si detalii.
eu am si zis ca un rezumat al verii ca si la liniutele legale si daca ratezi treapta de viteza ai pierdut.lancia a stat in fata.asta e un fapt intamplat si punct.
cand mai veniti prin agip ascultati cum merge 850 eu zic ca merge binisor spre bine nu e chiar asa de moarta nici ideea ca e masina de autobahn nu e ceva concludent orice masina se masoara si de uzina si de orice revista la fel. si sunt oameni profesionisti in domeniu da iei nu le testeaza ca noi mai spre extrem.deci daca si o utilitara si o super sportiva decurg prin aceleasi teste e clar ca una sportiva trebuie sa si accelereze,viteza generala samd.
ei zic ca unele se preteaza pentru autobahn din cauza la mai multii factorii : parcari,racirea motorului samd.
cealalalta masina 745 penultimul model km putini totu k,era automata poate si asta
s2000 desi la start se vedea avantajul tractiuni spate dupa prima treapta lancia inainta serios la 400 trecea fara probleme.
au fost fapte nu vorbe.ca una era mai grea ca nu stiu ce.eu vam zis care a stat in fata si uite asa ati aflat si voi,dar sunt convins ca multi stiau si au fost si de fata,dar na asta e.
sper si la anul sa avem o vara ca asta si cat mai multii cai la start.

Last edited by cosminCOX; 02-10-09 at 03:29.
cosminCOX is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 18:28   #147
cosminCOX

Stage 2
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 29
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

frate gtxr, nu stiu ce sa zik de afirmatia ta ca stai bine la 1.6.
daca e 16v nu stai bine deloc.sincer esti la cap cu o solenza.ce sa fie mai jos ca si performanta? sub astea deja numai poti sa numesti acceleratie,e o 'plimbare' pana la 100 la ora.
da un pm cu nr de telefon si ne mai sfatuim sa scada ceva mai mult de acolo da lasa un post si zimi daca e 16v.
iar de treaba cu anu din nou nu este valabila atunci erau alte norme de poluare de unde rezolta pe langa un setup al injectiei mai bogat si o evacuare mai lejera cele noi sunt destul de restrictionate de aceste norme de poluare de aia sa si renuntat sa mai dezvolte litrajele mici,sa ales dupa cum ai vazut supra alimentarea lor.
de aia a si mers masina mai bine cu clapeta de 2.0 .era destula benzina,aer i mai trebuia,dar banuiesc ca si avea un oarecum mers iregulat datorita micilor chestii de reglaj care necesitau dupa.da de la noi mai greu de rezolvat asta.
pentru mine astea mai batrane fac ciorba mai buna si datorita simplitatii lor.
e valabil la litrajele mici.numai bine.
cosminCOX is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 22:21   #148
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Quote:
Originally Posted by cosminCOX View Post
frate gtxr, nu stiu ce sa zik de afirmatia ta ca stai bine la 1.6.
daca e 16v nu stai bine deloc.sincer esti la cap cu o solenza.ce sa fie mai jos ca si performanta? sub astea deja numai poti sa numesti acceleratie,e o 'plimbare' pana la 100 la ora.
da un pm cu nr de telefon si ne mai sfatuim sa scada ceva mai mult de acolo da lasa un post si zimi daca e 16v.
iar de treaba cu anu din nou nu este valabila atunci erau alte norme de poluare de unde rezolta pe langa un setup al injectiei mai bogat si o evacuare mai lejera cele noi sunt destul de restrictionate de aceste norme de poluare de aia sa si renuntat sa mai dezvolte litrajele mici,sa ales dupa cum ai vazut supra alimentarea lor.
de aia a si mers masina mai bine cu clapeta de 2.0 .era destula benzina,aer i mai trebuia,dar banuiesc ca si avea un oarecum mers iregulat datorita micilor chestii de reglaj care necesitau dupa.da de la noi mai greu de rezolvat asta.
pentru mine astea mai batrane fac ciorba mai buna si datorita simplitatii lor.
e valabil la litrajele mici.numai bine.
frate asta de il am eu foarte greu tunabil in sensul ca valvele de pe admisie sunt foarte mici 24 de mm ,da e 16v ,din pacate are doar 90 cai,luni incolo o sa-mi fac si distributia cu pompa de apa si dupa sa vad ce ii fac ,dar vreau sa scot sub 10 ...nu stiu care e treaba prea multi senzori posibil sa nu mearga ceva la ea ,cand o sa-mi iau un AFR o sa vad exact care e treaba.La turati mici gen 2000-2500 daca bag picioru greu pana pe la 3500 deabea creste dupa se duce bine ,mam documentat daca pun axele de 130 de cai tot de pe zetec ,cica o sa am puterea maxima pe la vro 6250 fata de 5500 cat e acuma ,si mai merge volanta de la modelul de 1.6 8v care e cu 1.5 kg mai usoara ca a mea ,numai ca nu gasesc inca...ASTEPT SFATURI

Last edited by GTXR; 02-10-09 at 22:30.
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 13:10   #149
DolusD

Stage 5
 
DolusD's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 870
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DACIA]
[MERCEDES]
Default Re: Intalnirea de Vineri seara !

Inceraca sa cureti iac-urile , parghiile de la clapeta de accelerati si in cazul in care mai ai catalizatorul pe masina sa incerci sa-l dai jos (este infundat mai mult ca sigur) !
DolusD is offline   Reply With Quote
Old 04-10-09, 17:33   #150
StreetNightRacer

Stage 1
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 16
Default

fratilor eu nu vam zis dar sunt unul dintre voi .... nu ma stiti nici 1 macar da ...eu va multumesc foarte mult pt detalii despre lancia desii le stiam am fost prezent de la SEAT pana la s2000 ... eu il felicit pe stan si ii urez numai sanatate si numai victorii la liniute la fel si voua ... da vreau sa va zic ... voi vreodata DRIFT ati incercat sa faceti? adica eu sincer inca nu am gasint explicatia si rostul liniutelor... uite bikks are o viitoare bestiuta (so numim asa) in dezvoltare si din cate il cunosc eu pe baiat o sa si faca nebunii cu ea prin oras sa sper ca nu o sa aibe vre-un incident
Data viitoare cand vreti sa faceti o liniute intrebati-va si voi "ba da de ce sa merg eu 402m blana cu masina si sami risc viata la viteze foarte mari unde orice se poate intampla cand pot sa caut si 100% sigur o sa gasesc un loc unde ma pot invartii fara sami risc viata " acu na e alegerea fiecaruia si stiu ca o sa zica cineva oricine..."da da cauciucuri " daca esti destept te duci la o vulcanizare iti cumperi 2 cu 50 ron (e o cifra nu stiu daca sunt atat) si te invarti ...chiar si cu tractiune spate ....unii dintre noi se invarteau in fata bisericii la o nunta) ma rog eu va urez sanatate si sa nu aveti parte nici de o pana macar la masinile voastre
peace

ma scuzati ma gandeam la altceva am vrut sa zic..."chiar si cu tractiune FATA" iertati-ma

a da si inca ceva si eu am terminat
0-100 la foarte multe masini excluzand supercarurile este facut cu masina plecata sub turata de la 1000 de ture sau cat are respectiva la relantiu si deasta toate scot mai bine cand 0-100 este facut din turatiile perfecte unde masina nu e subturata si nuci prea mult
eu va multumesc ca mi-ati citit commenturile va rog sa ma iertati daca primu comment a fost o insulta DMX frate e masina ta pana la urma nu eu decid pt tine sau altcineva va urez bafta in continuare si fara incidente sanatate la toti

Last edited by manu_96xls; 04-10-09 at 20:11.
StreetNightRacer is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -