Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > Despre 4Tuning.ro / Noutati / Sugestii / Reclamatii > Revista 4TuningRO > Articole revista 4TuningRO

Articole revista 4TuningRO Revista 4TuningRO : Articole si poze cu masini tunate din Romania

Reply
 
Thread Tools
Old 13-11-09, 15:00   #1
sunblease7

Stage 5
 
sunblease7's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 336
Member of:
[Super Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
[Colectionar Machete]
Default 370 CP pe un Audi S3

De data asta nu vom spune `Bond, James Bond`. Vom spune doar Ionescu. Mai exact, Domnul Ionescu. L-am intalnit la sediul MBM Tuning. Oare pe ce problema? Imposibil sa nu fost ceva legat de Tuning... Ideea este ca dl. Ionescu are un Audi S3 din 2003. Dar daca era doar un alt Audi S3, probabil ca nu ne-ar fi sarit in ochi si nu am fi asteptat cu sufletul la gura sa vi-l prezentam.

Masina este una cu totul speciala, asta e clar. Dar nu multa lume stie ca exact acest model prezentat in revista, chiar aceasta masina, este unicat in lume. Toata masina a fost facuta integral in Germania de ce mai consacrate firme de tuning, styling si audio din domeniu. Scopul urmarit a fost creearea unei masini puternice, cu exterior frumos si totodata "cuminte" si cu un sistem audio performant. Intr-un cuvant, o masina de show si circuit.





Proprietarul merge cu masina numai in weekend, atunci cand este in Romania, sau pe circuitul de 22km de la Nurburgring. Masina are in total 20000 de km efectuati, deci clar nu este o masina de strada, de zi cu zi. Chiar daca pe autobahn, acolo unde salasluieste semnul cel mai ravnit de catre noi - No Speed Limit, masina ajunge la 300 km/h, proprietarul nu este adeptul vitezei maxime, ci mai degraba a acceleratiei. De aceea a luat si acest S3 care face 0-100 km/h in 4,7 secunde.

Motorul masinii este cel de 1,8 Turbo, cu modificari majore. Se pare ca a fost alezat la 2,2 litri pentru a permite pstoanele si bielele forjate, o turbina mai mare si o cu totul alta electronica. Motorul care initial era de 1,8 turbo acum dezvolta peste 370 CP. Cei de la Muggianu Turbo nu s-au incurcat cu una cu doua si aproape au dublat puterea. Dar acolo unde avem cai, trebuie sa fie si frane pe masura. Nici la acest capitol nu exista jumatati de masura - discurile pe fata sunt de la Porsche GT3, 322 mm X 32, iar cele de pe spate, care acum erau scoase, sunt de 310 mm X 32. De tinuta de drum si intrarile in viraj se ocupa o suspensie complet reglabila de la HR. Ca sa incheiem capitolul tuning motor, evacuarea Nichel/Titan este responsabila de un sunet superb, de "muscle-car", dar si de evacuarea gazelor emanate de cei aproape 400 de cp.

In materie de styling, masina a fost "imbracata" tot de Muggiano Turbo. Jantele uriase, pe 19'', sunt primul set de Schmidt Revolution Du Crom puse pe un Audi. Acestea sunt incaltate cu anvelope Dunlop SP Sport 9000 de 235 40 ZE19 pe fata si 265 pe spate. Totul este foarte bine pus la punct, decent si de efect. Body Kitul nu sare in evidenta , nici macar nu te duce cu gandul la o masina performanta. In schimb, jantele uriase care lasa sa se vada discurile cu etrierii inscriptionati Porsche o dau de gol ...

In interior, s-a lucrat ceva mai mult. Pana la urma, o masina de show trebuie sa aiba si interior, nu numai motor, nu? Primul lucru pe care e imposibil sa nu-l vezi la interior este roll-bar-ul cromat care troneaza in spatele scaunelor fata, scotand total din uz bancheta din spate. In rest, portbagajul ascunde minuni. Inevitabil, am ajuns la sistemul audio. Unitatea centrala este un mp3 player de la Sony, model MEX-5di. Amplificatoarele sunt Helix HXA 500 si HXA 500 Q MKII, care imping puterea spre cele 3 subwoofere Rockford Fosgate Punch de cate 800 de wati si catre sistemul de boxe si tweetere.

Si ca puterea in sistem sa nu scada, 4 condensatoare inmagazineaza energie pentru cei 2400 W. Nu putem sa nu mentionam cadrele difuzoarelor si radiatoarele amplificatoarelor devenite acum cromate. Asa ca sa nu credeti ca asa arata de serie. Cele trei difuzoare de bas sunt amplasate intr-o incinta inchisa, acoperita cu carbon. Pentru design, pentru uz practic ... cine stie?

Concluzia? O masina foarte tare, o masina reusita de care ne-am indragostit. Este un lup in blana de berbec. Ce sa fie mai misto - franele gigantice care dau de gol o masina puternica sau sistemul audio de mare fidelitate si calitate? Noua ne-a placut toata.

Ionescu. Domnul Ionescu ... Ne-a povestit ca printre primele sale masini s-a numarat un Oldsmobile Toronado si un Porsche Strosek. Acum are un Infinity si doua Audi S3. Cel facut de BB Tuning este al sotiei sale, care are numai 300 de ceva de caluti ... De ce intotdeauna femeile primesc masini mai putin puternice? Ca planuri de viitor, se prefigureaza un Corvette lasat pe mana celor de la Lingenfelter, cam de 750 de cai, nu mai mult. Oaree cine va ramane cu Audi si cine va lua "muscle car-ul" modificat? Dar despre asta, intr-un episod viitor ...
sunblease7 is offline   Reply With Quote
Old 14-11-09, 11:17   #2
Cristi01

Stage 5
 
Join Date: May 2009
Posts: 311
Default Re: 370 CP pe un Audi S3

Frumos audi
Cristi01 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -