Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > Despre 4Tuning.ro / Noutati / Sugestii / Reclamatii > Revista 4TuningRO > Articole revista 4TuningRO

Articole revista 4TuningRO Revista 4TuningRO : Articole si poze cu masini tunate din Romania

Reply
 
Thread Tools
Old 13-11-09, 15:20   #1
sunblease7

Stage 5
 
sunblease7's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 336
Member of:
[Super Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
[Colectionar Machete]
Default Nissan Zet 350 - Soty

Sa zicem ca joci NFS, printezi imaginea unei masini si ca aceasta ia viata. Ei bine, noi am gasit aceasta masina in Bucuresti. Proprietarul, Andrei, Soty cum ii zic prietenii, membru al clubului 4 Speed Squad, are de ce sa fie mandru. Detine una din cele mai frumos modificate masini din Romania.

Masina de baza este un Nissan 350z de 280 de cp, dupa care si asa intoarce capul orice admirator de frumos. Andrei insa a reusit ca pana si cei mai pretentiosi critici auto sa-i priveasca masina cu admiratie. Si nu este greu de inteles de ce. Nissanul a fost adus din Statele Unite asa cum iese de pe usile fabricii, fara exterior modificat. Odata ajuns in tara, a fost dotat cu un body-kit STROSEK adus din Germania si montat in Romania.

Spoilerul fata, cel spate, pragurile si eleronul sunt marca STROSEK. Tot la exterior nu pot fi trecute cu vederea jantele imense marca KONIG pe 19 inci, ce pun pe asfalt anvelopele BF Goodrich G-Force 275/35/ZR19. Stopurile spate Lexus Style sunt de origine japoneza, de la firma de tuning KKK (triple K). Exteriorul negru este deasemenea completat cu un vinil de la Stillen, model existent si in jocul NFS. Liniile exteriorului sunt perfect continuate de fiecare unghi din care privesti. Nu poti trece cu vederea gaura mare din spoilerul fata, folosita pentru alimentarea unei potentiale turbine. Cine stie, poate pe viitor... Tot body-kitul este realizat exceptional, reusit si fara defect, chiar si pentru cei mai pretentiosi ce au impresia ca le-au vazut pe toate.





Desi nu a venit cu un body-kit din Statele Unite, aceasta masina a venit cu sistemul audio de peste ocean. Head-unitul este un DVD-player cu ecran LCD motorizat de 6.5 inci Kenwood, model DDX-7017. Un alt ecran de 7 inci este folosit numai pentru imaginile camerei video Audiovox amplasate langa numarul spate, pentru a monitoriza parcarea si traficul posterior. Sunetul insa este redat de difuzoare Rockford Fosgate, firma care a inventat amplificatorul audio. Cred ca asta spune tot. O statie Hifonics Zeus amplifica cele 3 subwoofere Rockford Fosgate PUNCH de 10 inci si 400 de wati muzicali. Aceeasi statie pune la punct si cele 4 boxe coaxiale Rockford Fosgate Power Series de cate 60 de W rms fiecare. Sunetul este foarte clar, nu neaparat puternic, insa de o calitate exceptionala. Masina nu numai ca arata foarte bine si agresiv, dar este si un potential concurent la competitiile de SQ (sound quality). Si ca sa fie totul complet, na ca a mai fost loc si pentru o masca Audiobahn cu lumini albastre pentru cele doua woofere din spate... Da bine la femei.

Andrei a vrut ca masina lui sa fie unica. Asta a si facut. Tot interiorul a fost retapitat cu piele neagra cu galben, facut la comanda in Romania. Au fost acoperite usile, plafonul, chiar si incinta subwooferelor. Totul a fost realizat pentru ca masina sa capete personalitate, dupa dorinta proprietarului. Si asta nu e tot. Andrei participa cu masina la etapele Legal Racing de fiecare data cand poate, aratand ca sub "haina sexy" pe care a capatat-o masina se gasesc cei aproape 400 de cp japonezi. Pe viitor, se prefigureaza si mai multe modificari la motor. Abia asteptam reactualizarea listei cu "victime" de la curse.

Prea arata bine masina asta ca sa fie lasate performantele de fabrica. Cum cei 280 de cai putere nu erau de ajuns pentru o masina supersport, iar montatul unei turbine necesita multe modificari ale motorului, Andrei s-a hotarat sa apeleze la un sistem de azot umed. Dar nu orice sistem de azot - ci un sistem NX asistat de modulul Fire&Ice, ce permite buteliei de azot sa aiba o presiune constanta, indiferent de cantitatea de lichid din aceasta. Sistemul este completat de Unichip. Shot-urile sistemului de azot sunt de 100 cp. Impreuna cu bujiile racing, puterea masinii a crescut cu 100 de cp, masurati pe dyno. Mai exact, 370 de cp la 5122 rpm si 542 Nm la 4678 rpm. Destul cat sa "afume" un Maserati Quattroporte de peste 400 de cp...

Last edited by sunblease7; 13-11-09 at 15:22.
sunblease7 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -