Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > Despre 4Tuning.ro / Noutati / Sugestii / Reclamatii > Revista 4TuningRO > Articole revista 4TuningRO

Articole revista 4TuningRO Revista 4TuningRO : Articole si poze cu masini tunate din Romania

Reply
 
Thread Tools
Old 13-11-09, 14:03   #1
sunblease7

Stage 5
 
sunblease7's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 336
Member of:
[Super Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
[Colectionar Machete]
Default Cum poti modifica un Megane 2

Iulian este un baiat caruia ii plac masinile in general si Renault-urile in particular. Recent, si-a luat un Renault Megane 2 1.5 dci pe care l-a transformat, prin investitii serioase, efort constant si mult bun gust, intr-o poveste de succes.

Privind acum automobilul finalizat iti dai seama ca Iulian (user: Iulianr26) este tipul de om care a modificat masina in primul rand pentru ca lui ii face placere si nu exclusiv pentru a impresiona. Aceasta perspectiva o ai si daca ii citesti postarile pe indelete, inca de la bun inceput Iulian precizand ca a umblat initial la o teava infundata ce facea masina sa traga destul de greu si la franele pe spate pe care le-a inlocuit cu Zimmermann.


La estetica, al nostru Iulian a inceput sa umble initial prin inlocuirea stopurilor. Masina a primit ulterior si provizoriu jante pe 15"si bara spate originala de Megane RS. S-a adus apoi modificari la partea din fata: bara fata Megane 2.2, faruri xenon originale Megane RS, proiectoare, grile si stropitori.





Intre timp, proprietarul nu a stat degeaba si a inceput sa mestereasca cu talent inclusivsistemul audio, care a fost inlocuit cu o statie Magnat Rock 6000 2x JBL 1000W. Si ca sunetul sa nu sufere din cauza ca masina nu a fost antifonata, Iulian a izolat portbagajul, haionul si tava din portbagaj cu un material dedicat acestei operatiuni.


Totodata, luminile din interior, de la cele din bord pana la cele din torpedou si bortbagaj au fost inlocuite cu leduri alb neon de cea mai buna calitate. Pentru ca dupa atata munca masinii parca ii lipsea inca stralucirea ei de la inceput, aceasta a primit un polish care a dat Meganului un suflu nou.


Apoi au venit si alte modificari de bun simt: camera de mers inapoi montata in 8-ul de la numar, jante pe 17 vopsite ulterior in negru lucios, etriere, tipsuri noi, plafon in acelasi negru lucios, capota in carbon si sa nu uitam de ceasurile manometre care vin sub player-ul din bord.


Pe fata exista acum frane de la EBC, iar farurile au fost demontate cu grija pentru a primi lupe bixenon cu angel rosu pe faza lunga. Motorul nu a fost uitat nici el. Propulsorului pe motorina de 1,5 i-au mai fost oferiti in plus, printr-un cip la motor, 20CP si 45 de Nm.


Pe scurt, Iulian a demonstrat, prin ceea ce a facut la acest Megane 2, nu numai ca ii plac masinile, dar ca stie sa le si aprecieze.
sunblease7 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -