Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > Despre 4Tuning.ro / Noutati / Sugestii / Reclamatii > Revista 4TuningRO > Articole revista 4TuningRO

Articole revista 4TuningRO Revista 4TuningRO : Articole si poze cu masini tunate din Romania

Reply
 
Thread Tools
Old 12-11-09, 10:28   #1
sunblease7

Stage 5
 
sunblease7's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 336
Member of:
[Super Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
[Colectionar Machete]
Default Porsche 997 - Brutal de frumoasa

Da, stim, e un Porsche. Inca unul. Dar daca e invitat in primul rand, cu domnisoara frumoasa la brat si pregatit de gala inseamna ca exista un motiv. Dincolo de faptul ca e alb si impresionant. Si ca sa aflam exact ce a facut sa merita invitatia, am insistat un pic pe amanunte. Sa vedem ce am aflat.

Claudiu Patrascu, proprietarul acestei masini, a vrut-o alba neaparat ca sa se asorteze cu restul colectiei. E simplu sa-ti dai seama de cateva din criteriile lui de selectie, cum ar fi Alb, Crom, Putere, Diferit. Asa asa cum e Porsche-ul asta. Dar nu de fabrica. Stock avea 480 de cai, ca doar e turbo. Si sa fim seriosi, rau nu arata nici stock. Dar cei de la MBM Professional Tuning au decis ca se poate face ceva de calitate care sa scoata in evidenta masina asta pe plan mondial, nu doar local. Ai ghicit, e ceva deosebit la mijloc! Sau la colturi?

Desi are acum doar 3000 si ceva de kilometri rulati plus cateva sute pe platforme, acest 997 are deja experienta de viata. A venit stock si dupa vreo doua saptamani a plecat in Germania, ca sa serveasca drept baza la proiectul MBM, care din motive obiective nu se putea desfasura integral aici.





In tara berii masina a stat cuminte la croitor pentru interior custom din piele alba Nappa si pentru vopsirea unor compomente printr-un procedeu deosebit pentru a imita fibra de carbon. Am ridicat scrumiera si bagam mana in foc! E vopsit, nu autocolant! Nici nu imi trece prin cap cum or fi reusit germanii, dar, vorba aia, bravo lor. Acum interiorul arata deosebit, chiar si pentru un Porsche!

Tot inauntru, dar ceva mai in spate, s-au efectuat mici modificari. Mici, dar esentiale. Baietii de la RS Tuning (Germania) au un mic avantaj. Acolo activeaza un domn pe nume Schmiele, supranumit "Porsche God". Sa spunem mai mult? Aici s-au modificat turbinele cu geometrie variabile si noua evacuare cu teava de 76mm, eliminandu-se inclusiv catalizatoarele.

Mister Schmiele a refacut ulterior softul, care, spremirarea multora, lucreaza impecabil pe acest motor, desi nu mai exista catalizattoare, lucru considerat daca nu imposibil, atunci foarte greu de realizat la un Porsche. Aici aveti exceptia care confirma regula! Cu interior frumos imbracat si partea mecanica pregatita de montat, Domnul se intoarce in Romania la garajul MBM unde este tras la linie, in special mecanic. Acum are cai destui, intre 650 si 700 se spune, dar si un interior de exceptie. Asta pentru sofer 100%. Pentru admiratori, urmeaza.

Vrei un kit pentru exteriorul unui 997 si, bineinteles, iti faci curaj si suni la Gemballa. Le explici oamenilor ca vrei sa-l montezi in Romania si ca doresti sa-l cumperi la pachet frumos, fara alte avantaje. Baietii de la Gemballa iti explica politicos ca nu vor banii daca nu monteaza ei kituri. Nu de asta, dar calitatea lucrarii e mai importanta. MBM contraataca. Se trimit poze cu lucrari efectuate, se insista si se demonstreaza pana cand domnul Uwe Gemballa revine cu un telefon si da acceptul.

Ca o prima exceptie, kitul pentru exterior urmeaza sa fie livrat si montat in Romania. Si asa se si intampla. Bara spate schimbata integral incorporeaza si noile ornamente pe evacuare. Tot in spate troneaza impresionant eleronul cu lama de carbon, integrat in capacul de portbagaj. Pragurile sunt inlocuite, iar in partea din fata o capota noua si o prelungire de carbon la bara fata completeaza lucrarea. Gemballa la exterior, am spune noi, impecabil. Cu incercari serioase nu am reusit sa gasim defecte. Alb imaculat.

Jantele. Subiect tare dezbatut. Care sunt sansele sa-ti comanzi cel mai nebun model de jante, fara sa treaca doua saptamani si sa le mai comande cineva? Sincer, nimeni nu-ti garanteaza asta. Asa ca-ti aduce MBM o pereche la comanda. La o comanda atat de speciala, incat Porsche s-ar supara sa afle, iar firma care le-a facut e mandra de lucrare, dar nu se prezinta. 20 de inci de crom plin, gravat cu sigla Porsche si numele proprietarului masinii (pe buza jantei).

Realizate la comanda speciala in State, ele au ajuns destul de greu in tara, ascunse de orice privire. Construite din 3 bucati, sutn cat se poate de sportive si de exclusiviste. In cateva cuvinte, unicate in lume! 20 cu J12 pe spate si 20 cu J10 pe fata sunt date concrete. Restul din poze.


89-59-89 si 1,70 inaltime, sau cum arata perfectiunea in centimetri. Daca la 15 ani Roxana dorea sa ajunga un fotomodel de top, azi este mai mult de atat. La 20 de ani intoarce privirea fiecarui barbat si este constienta de acest lucru. Nu demult, la sfarsitul anului 2006, ea a castigat premiul Miss Playboy Romania, obtinand astfel recunoasterea totala. Si pe langa asta, cheile unui Audi A3 Sportback, masina pe care o foloseste si acum. De loc din Timisoara, Roxana are la activ si un titlu Miss Banat obtinut in 2004, premiu care a adus-o in atentia generala.

De acolo pana la Playboy nu a mai fost mult. Ca model, indiferent ce pune sau scoate de pe ea, ii sta bine. Toate hainele cad perfect pe formele ei, iar de lenjerie nu mai spunem nimic. Cine are ochi sa vada, vede. Adica nu conteaza din ce punct de vedere studiem problema, Roxana e o fata de coperta.

Dilema noastra este urmatoarea. Sa fie masina exotica cea care avantajeaza femeia sau ea, superba si seducatoare, sa adauge tabloului ceea ce-i lipsea? Cert este ca separat arata foarte bine, dar impresuna le sta perfect. Si daca iti plac masinile puternice si deosebite, dar stii sa admiri si frumusetea unei femei, acesta este locul unde te poti bucura de toate. Roxana l-a insotit in aceasta seara pe Domnul 997 la sedinta foto si a stralucit alaturi de el. Din partea lui, numai multumiri dupa cum isi ridica usile.

Ce se vede si nu am spus sunt ledurile Brabus din praguri. E drept, nu e Mercedes. Dar trebuie sa recunoasteti ca arata foarte bine. Ascuns privirilor este si ambreiajul sport gandit sa tina la aproximativ 1100 Nm cuplu. Si de data asta ceva vizibil, usile in stil lambo de la LSD, sa acapareze privirile. Sarbatoare 4tunign cu masini 4tuning, si masina asta se incadreaza perfect! Are cam tot ce-i trebuie sa se recomande oriunde in lume si i-ar sta bine in orice stand. Baietii de la Porsche sa nu fie in zona. S-ar putea sa le placa jantele prea mult. Cat despre Claudiu, proprietarul masinii, a primit deja prima oferta serioase inainte macar sa o caute. Cineva a ridicat degetele aratand un sfert de milion de euro pentru prezenta realiazre. Ochii vad, inima cere.
sunblease7 is offline   Reply With Quote
Old 15-11-09, 15:52   #2
alex22das

Stage 5
 
alex22das's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 312
Member of:
[Opel]
Default Re: Porsche 997 - Brutal de frumoasa

arata bine si masina... dar si fata....
alex22das is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -