Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > Despre 4Tuning.ro / Noutati / Sugestii / Reclamatii > Revista 4TuningRO > Articole revista 4TuningRO

Articole revista 4TuningRO Revista 4TuningRO : Articole si poze cu masini tunate din Romania

Reply
 
Thread Tools
Old 12-11-09, 09:16   #1
sunblease7

Stage 5
 
sunblease7's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 336
Member of:
[Super Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
[Colectionar Machete]
Default Ford Taunus - Muscle car with Angel Eyes

Nu stiu cum esti tu, dar noua ne mai plac si clasicele. Nesigure in ziua de azi, zic specialistii. De multe ori mari, grele, cu motoare serioase, mari consumatoare si in acelasi timp poluante. Confort in functie de model, tehnica mai multa sau mai putina, de la caz la caz. O specie aparte in lumea clasicelor sunt muscle car-urile, prin definitie americane. Un mod de viata, o intreaga istorie scrisa cu V8-uri si compresoare, cu caroserii uriase, frane pe tamburi si mult fum de cauciucuri.


Din pacate, in tara e mai greu sa pui mana pe asa ceva. Cand pasiunea e mare si bugetul mic, iti faci visul din ce poti. Chiar si dintr-un Ford Taunus din 1975. Dintre remarcile publicului amintim "Ce model de Opel e asta?", "asta da muscle-clar, imi imaginez cum merge!", "La cum arata, sigur e americana cu ceva V8 ..." sau "Nu am habar ce masina e, dar arata bine!".

Daca va uitati cu atentie la linia caroseriei unui Taunus ramaneti in cel mai bun caz cu impresia ca in Europa nu am avut parte de tot ce era frumos la americanele din acea vreme. Si, totusi, are doua usi, a fost echipat si cu motoare in V pe carburatie, iar forma caroseriei permite multe, cu multa imaginatie si mult mai multa munca.

Daca e sa fie "muscle", trebuie sa incepi cu un model bun, reusit si apreciat. Cautari si argumente in balanta, dar in final ca sursa de inspiratie s-a ale sun Camaro SS din 69, cel putin pentur liniile generale ale caroseriei, o masina legenda a acelei perioade. La atelierul Smoke Design au fost efectuate toate lucrarile, de la masina stock la rezultat final. Si lista nu e nici aici mica.





In partea din fata a masinii s-a optat pentru o constructie masiva din fibra, care include aripile evazate di botul masinii. Tot acest ansamblu se demonteaza unitar. Capota este si ea din fibra de sticla. Greutatea totala a acestor subansamble este cu mult mai mica decat cele de fabrica, iar pentru acest lucru exista acum ranforsari solide la structura de rezistenta din fata a masinii.

Farurile cu "Angel Eyes" erau initial gandite pentru un Golf 2, dar au prins perfect aici. Grila de inox este si ea construita manual. Mai departe, pe lateralele masinii pragurile sunt remodelate din tabla, la fel si fata portierelor care sunt acum shaved, adica fara clante, ornamente simodelul original imprimat. De iesit din masina, iesi daca ai comanda pentru deschiderea usilor sau, daca nu, pe geamurile deschise. La fel si cu intratul al volan. Aripile spate au fost si ele evazate, partea din spate a masinii a fost refacuta si prelungita, lucrare efectuata integral in tabla.

Acum au avut loc si noile stopuri, initial clare fiindca provin de pe alta masina si aveau alta utilitate. Mai exact, semnalizari si pozitii fata pentru un Vento. Fusta spate a fost remodelata si impreuna cu ea si noul esapament cu care motorul respira mai bine, dar si suna mult mai bine. Tot la exterior se remarca si jantele Keskin KT5 de 15 inci, late de 7 inci pe fata si 8,5 pe spate, alegere fortata de necesitatea omologarii.

Fiindca tot ce se vede pe aceasta masina este aprobat si legal. Capota a fost vopsita in negru mat, in contrast cu cel lucios de pe restul masinii pentru un plus de detaliu, desi prima incercare a inclus vopseaua perlata si pe capota. Niste finisaje de ultim moment au inclinat, insa, balanta spre forma finala. Clipsurile de prindere ale acesteia si vinilul de pe lateral (aparut tot din necesitate) sunt micile picanterii pentru tabloul exterior.


La interior a fost ceva mai usor. S-au montat scaune sport de la FK, remodelate si retapitate in negru, ca de altfel tot interiorul. Bordul a fost restaurat si el. Volanul si nuca schimbatorului au fost alese din catalogul Momo. Ca sa si cante ceva, sonorizarea este asigurata de firma MNC. Un set de componente The Rock in panouri de fibra, difuzoare coaxiale de 16 cm in spate, doua subwoofere de 10 toli si 2 amplificatoare pentru toate acestea, in portbagaj.

Sursa este un mp3 player Sony. Pentru atmosfera si drumuri lungi, e numai bine. Stim, va ganditi la motor. Suspans momentan, fiindca este un capitol in lucru. Noi ii acordam titlul de muscle-car pentru pasiunea, investitia financiara si munca din care s-a nascut acest proiect, poate unic in Romania. Speram sa creasca mare si puternic si sa aduca dupa el si alte exemple. Fiindca noua (si nu numai) ne plac si clasicele.
sunblease7 is offline   Reply With Quote
Old 09-01-10, 17:38   #2
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Ford Taunus - Muscle car with Angel Eyes

Poze cu "opelul" asta nu ai ?
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 10-01-10, 00:34   #3
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Ford Taunus - Muscle car with Angel Eyes

Iar articol prost documentat ... masina in cauza nu are cum sa fie 1975 fabricatie.... daca va plac clasicele ar trebui sa fiti si putin informati despre ele !
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 24-02-10, 11:17   #4
duesenberg

Stage 5
 
duesenberg's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,592
Member of:
[MERCEDES]
[Old School Cars]
Exclamation Re: Ford Taunus - Muscle car with Angel Eyes

Al meu CAPRI- FORD CAPRI , este din 78. Nu am umblat prea mult la exterior ,dar pentru ca iubesc MUSTANG-ul l-am mascat !!! Am gasit si un Mustang <> dar nu am bani sa il cumpar asa ca m-am hotarat sa vand Capri-ul ... ei ce ziceti ???
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	download (6).jpg
Views:	96
Size:	13.7 KB
ID:	1330803   Click image for larger version

Name:	06.JPG
Views:	93
Size:	361.8 KB
ID:	1330804   Click image for larger version

Name:	13.JPG
Views:	85
Size:	1.32 MB
ID:	1330805  

Click image for larger version

Name:	18.JPG
Views:	82
Size:	1.20 MB
ID:	1330806   Click image for larger version

Name:	12.JPG
Views:	89
Size:	1.32 MB
ID:	1330807   Click image for larger version

Name:	14.JPG
Views:	85
Size:	1.29 MB
ID:	1330808  

Click image for larger version

Name:	08.JPG
Views:	93
Size:	1.19 MB
ID:	1330809   Click image for larger version

Name:	09.JPG
Views:	101
Size:	1.30 MB
ID:	1330810   Click image for larger version

Name:	17.JPG
Views:	135
Size:	1.33 MB
ID:	1330811  

Attached Images
 
duesenberg is offline   Reply With Quote
Old 03-03-10, 22:11   #5
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re: Ford Taunus - Muscle car with Angel Eyes

ai stricat frumusete de masina
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Old 18-04-11, 17:40   #6
ana_logan

Stage 3
 
ana_logan's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 82
Default Re: Ford Taunus - Muscle car with Angel Eyes

nice car.
ana_logan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -