Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > Alte marci > ASIATICE

Reply
 
Thread Tools
Old 06-01-12, 23:37   #46
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: GWM HOVER

da, nu stiam ca banneaza siteul , e autovit-ul
shrink is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 17:31   #47
geo@tfk

Stage 4
 
geo@tfk's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 189
Default Re: GWM HOVER

totusi,de ce este asa ieftina masina astaarata prea bine si mi se pare prea ieftina!dc?
geo@tfk is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 07:58   #48
diadi

Stage 2
 
diadi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
Default Re: GWM HOVER

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
Salut baieti,
nou in acest topic, sunt prezent pe forumurile 4 tuning dar cu masina de suflet, un ford capri.
de ceva vreme citesc si ma documentez despre hovver, am vorbit si cu un dealer de la noi, Tg-mures, ma gandesc...
daca sunteti amabili v-as cere parerea :
http://www.***********/gwm-hover-C22396051.html

la cat credeti ca s-ar ridica piesele, de vopsea nu ma doare, l-as colanta tot, ma pricep la asa ceva

mersi in avans!
Nu merge linck-ul - da-l pe PM sa vad despre ce e vorba.
Oricum, la ce am vazut ca sh-uri pe net sau in parcul de la Alexandros, cu o investitie minima de cosmetizare, poti sa ai o masina beton la un pret modic.
Vezi ca pe gwm-club (amintit mai sus) e un coleg ce lucreaza la o societate de leasing (asa am inteles) si el a luat una f.f.f. ieftina (recuperata) - poate te ajuta si pe tine.

@geo@tfk
Masina este asa de ieftina din mai multe motive:
- masina produsa ieftin, pe o linie de montaj moderna, cu costuri de productie si mana de lucru mici. GWM este unul din cei mai mari producatori din china, listati la bursa (~400.000 unitati produse anual).
-are pret de comercializare apropiat de "realitate" - nu se plateste inutil "firma"!
- producatorul doreste sa "atace" si sa "acapareze" si alte piete, in special UE si SUA. Pana acum s-a vandut foarte bine in china, rusia, orientul mijlociu, africa, australia si noua zeelanda. In UE au o "traditie" de cativa ani in italia, unde au avut vanzari f. bune, mai ales la pick-up, care in ultimii ani ai fost lideri de piata la segmentul respectiv.
- o politica de marketing buna, dar prost aplicata la noi (la italieni a prins f. bine) - calitate, performanta, dotari peste medie, o masina buna (nu de top), la un pret CORECT.
- isi face bine treaba pt. care a fost conceputa, fara a avea mari probleme de fiabilitate.
- intretinere ieftina
- garantie 3 ani si 100.000km + 5 ani la caroserie.
- PRETUL - la ce ofera similar concurenta, sub 50%!!!

De anul acesta vor incepe importurile de GWM ( Hover 5, Steed 5 si Volex) din Bulgaria - Made in UE .
Se doreste un atac la segmentul de piata Logan / Sandero / Duster. Pick-up Steed nu are concurenta la noi, doar dupa ce vor scoate modelul de Duster pick-up.
Toate modelele vor intra la preturi sub cele Dacia, la dotari superioare, plus ca la Hover fata de Duster, clasa, dotari, motorizare, design, fiind mult peste. Si sa nu uitam ca Hover este pe sasiu si dotat cu reductor pt. 4x4 ("off -road veritabil" ).
S-a anuntat ca toate modelele vor avea 5 ani garantie integrala.

Last edited by diadi; 10-01-12 at 08:01.
diadi is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 11:38   #49
geo@tfk

Stage 4
 
geo@tfk's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 189
Default Re: GWM HOVER

am o skoda octvia tour 2.0i full option!se merita sa o vand si sa iau un gwm hover?imi place foarte mult cum arata!
geo@tfk is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 12:11   #50
diadi

Stage 2
 
diadi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
Default Re: GWM HOVER

Si mie imi place Octavia2 (fara facelift), e singura care as fi luato.
Revenind - daca merita...
Depinde pt. ce vrei sa o iei - afaceri (incapatoare, posibilitate de tractare), masina mai mare (familie numeroasa), siguranta... 4x4 pe sasiu, putin offroad (cu reductor)... sau pur si simplu... de placere.
Parerea mea este ca merita din plin.
Am trecut de la o Nubira Break (tot mareee) la asta si dupa 2 ani sunt f. multumit.
Parerea mea, daca esti convins, sa iei modelul nou de H5, care e produs la Bulgari - vine cu facelift, ceva imbunatatiri la directie/suspensie, motor mai nou 4G69 de 2,4l pe benzina produs de Mitsubishi sau varianta diesel de 2l; fulloption cu interior nou, modern.
Varianta full va costa undeva la 14.000E fara TVA.
Daca nu vrei toate "jucariile" gen trapa electrica, scaune piele incalzite si cu reglaj electric, sezori ploaie, lumini, camera, vopsea metalizata etc, poti sa o scoti mult mai ieftin.
In plus la benzinar merge f. bine GPL-ul si poti scoate consum, echivalent benzina, de masina de oras de mic litraj (matiz) , iar reviziile/piesele sunt rezonabile ca pret.
diadi is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 16:54   #51
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: GWM HOVER

nu merge linkul, in locul stelutelor e autovit
mersi
shrink is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 11:57   #52
diadi

Stage 2
 
diadi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
Default Re: GWM HOVER

Am vazut masina - spune ca pretul e negociabil.
Cauta pe net la dezmembrari sau pe la dealeri piesele, vezi cat te costa si apoi cat poti sa tragi din pret.
Masina in sine, merita. Acum depinde cat o sa te ajunga toata lucrarea.
Ai nevoie de vopsit integral, bara fata + proiectoare, far si geamurile stanga spate, cel mic de la usa si de la portbagaj, oglinzile si lampi semnalizare de pe aripi. Vezi care e treaba si cu geamul de hayon - nu mi se pare spart. Poate mai are proprietarul ceva dintre ele in stare buna.
Daca nu are si alte probleme (motor / transmisie), cred ca o poti rezova rezonabil ca pret chiar la un service de "cartier".
Ca dealeri, pentru piese, ti-as recomanda pe cei de la Alexandros, dealerul de la Craiova sau cel de la Alexandria.
Vezi ca mai au si ei piese si din dezmembrari.

P.S. - dealerul din Tg. Mures e cumva cel de la reprezentanta Subaru?
Acolo a fost expus Hoverul meu - le-am dat avansul si l-am ridicat de la Odorhei.

Last edited by diadi; 11-01-12 at 12:13.
diadi is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 15:15   #53
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: GWM HOVER

Salut baieti,
Da mersi pt info, cu vopsitul nu m-as stresa ca l-as infolia,
da, e aceeasi dealer,are punct de lucru si in Odorhei, imi scapa numele dar pe tel mi s-a parut ok, a da Hinode e firma daca nu ma insel.
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
shrink is offline   Reply With Quote
Old 16-01-12, 11:42   #54
diadi

Stage 2
 
diadi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
Default Re: GWM HOVER

36.500 Km.
Intre timp am mai rezolvat ceva din probleme pe garantie:
- s-a inlocuit Kit-ul de ambreiaj. S-a montat Kit Valeo, Made in Koreea. Sper sa fie mult mai bun decat cel vechi care avea placa de presiune dusa, iar discul cred ca mai ducea maxim 10.000 - 15.000 km.
Dupa inlocuire, am constatat ca s-a schimbat mult "mersul" masinii - pedala mai lejera (moale), plecare de pe loc mult mai buna, in mers motorul are un comportament mult mai "elastic" si parca shimbul vitezelor sa face mai usor, mai cursiv...
- s-au polishat farurile fata si pus folie de protectie, inclusiv pe proiectoarele din bara si bullbar.
- s-au masurat amortizoarele si rezultatul a fost 60% - pentru schimb pe gatantie, trebuia sa fie sub 50% - nici o problema, inca lucreaza destul de bine si mai am un an de garantie... au timp sa scada
In plus am tras circuit separat de alimentare a proiectoarelor din bullbar (initial se aprindeau cu cele din bara) si pentru statia CB.
Cu ocazia asta am facut si I.T.P.-ul (mai aveam 2 saptamani) - 12.01.2014
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SNC00595 - Copy.jpg
Views:	287
Size:	980.7 KB
ID:	2295561   Click image for larger version

Name:	SNC00597 - Copy.jpg
Views:	210
Size:	839.6 KB
ID:	2295562   Click image for larger version

Name:	SNC00598 - Copy.jpg
Views:	189
Size:	959.6 KB
ID:	2295563  

diadi is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 20:08   #55
matiu13

Stage 5
 
matiu13's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,680
Member of:
[Moderators]
Default Re: GWM HOVER

foarte frumoasa masina!
am si eu o intrebare,ca nu inteleg un lucru...
Eu stiu ca Hover-urile au motoare si cutie de Mitsubishi...de ce cade ambreiajul la pana in 40.000km,ca am citit pe forumuri si nu ti s-a intamplat doar tie,am vazut ca au mai picat la vreo 3 Hover-uri...oare asa se intampla si la Mitsubishi? eu nu am auzit...
__________________

-Calibra 1993 2.0 xxxcp-inca exista
-Opel Astra F Caravan-1993-1.6-70cp Gpl-inca exista
-Bmw E60-520i-2004-2.2-170cp-inca exista
-Bmw E39-540i-2001-4.4-xxxcp-inca exista
-Bmw E39-528i-2000-inca exista-se pregateste de dezmembrat
-Bmw E39-540i-1998-USA-4.4 6+1-xxx cp-nou venita
-Bmw E36 Cabrio-3xx-1995-inca exista
-Bmw E36 Coupe-320-1995-inca exista
-Bmw E36 Cabrio-320-1996-inca exista
matiu13 is offline   Reply With Quote
Old 18-01-12, 07:55   #56
diadi

Stage 2
 
diadi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
Default Re: GWM HOVER

Da, are motor si transmisie Mitsubishi, dar consumabilele sunt de la diversi furnizori.
In ultimii ani foarte multe marci au inceput sa aiba probleme cu kit-ul de ambreiaj - Hyundai, Subaru, Mazda, VW, etc doar cateva de care am aflat prin service sau de pe net (forumuri).
Nu mai au calitatea celor din anii trecuti - economia de (piata) consum, trebuie sa produca si sa scoata profit!
In general cad placile de presiune sau rulmentii, oricum nici discurile nu mai au "viata" celor dinainte.
Avantajul fata de alti dealeri, este ca accepta schimbul kit-ului pe garantie, care la altii sunt considerate piese de uzura ce tin de "stilul de condus"....
Uite aici un post mai vechi de pe acest subiect (unde vb. si de ambreiaj):
https://forum.4tuning.ro/401-asiatice...ml#post3489455
...asa ca depinde si de "noroc'

Last edited by diadi; 18-01-12 at 07:58.
diadi is offline   Reply With Quote
Old 18-01-12, 12:58   #57
matiu13

Stage 5
 
matiu13's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,680
Member of:
[Moderators]
Default Re: GWM HOVER

mersi pentru raspuns!!oricum din cate am auzit de la diversi proprietari de hover...dejaincepe sa ma bata gandul bine de tot sa incerc sa achizitionez un 5....
matiu13 is offline   Reply With Quote
Old 22-02-12, 14:22   #58
diadi

Stage 2
 
diadi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
Default Re: GWM HOVER

Quote:
Originally Posted by matiu13 View Post
mersi pentru raspuns!!oricum din cate am auzit de la diversi proprietari de hover...dejaincepe sa ma bata gandul bine de tot sa incerc sa achizitionez un 5....
De acum este oficial, s-a deschis fabrica din Bulgaria:
Quote:
De azi, China invadează Europa prin Bulgaria
Sursa: Agerpres | Publicat: 21 feb 2012, 09:50 | Actualizat: 21 feb 2012, 14:09
Fabrica Litex Motors, situată īn localitate Bahoviţa, la cāţiva kilometri de oraşul Loveci din centrul Bulgariei, va fi inaugurată oficial marţi. Īn această fabrică vor fi asamblate autoturisme marca Great Wall, care este cea mai mare companie auto privată din China.
La ceremonia oficială va participa premierul bulgar Boiko Borisov, ministrul economiei şi energiei Traicio Traikov, cel al transporturilor Ivailo Moskovski şi cel al muncii şi politicii sociale Totiu Mladenov.

Fabrica va avea o capacitate de 50.000 de vehicule pe an, care vor fi destinate pieţei europene, şi va fi prima uzină a unui constructor auto chinez care va produce īn Europa. Aici vor fi asamblate trei tipuri de autoturisme: Voleex C10 (un autoturism compact), Steed 5 (camionetă), Hover H5 (autovehicul de teren, 4x4). Preţurile lor vor fi īntre 8.200 şi 14.700 de euro.

Īn prima fază, 150 de angajaţi vor produce 4.000 de automobile pe an asamblānd piese venite din China. Potrivit directorului de marketing de la Litex Motors, Ivo Dekov, producţia va creşte īn paralel cu evoluţia pieţelor atāt īn Bulgaria cāt şi īn alte ţări europene, scrie Agerpres.

Acestea vor fi primele maşini fabricate īn Bulgaria īn ultimii 16 ani, după ce la mijlocul anilor 90 a fost īnchisă fabrica producătorului englez Rover, din oraşul Varna.

Investiţia iniţială īn fabrica de la Loveci se ridică la 97 milioane de euro, dar ar putea să ajungă la 300 milioane de euro dacă proiectul va avea succes. 90% din investiţii sunt asigurate de compania bulgară Litex, iar 10% revin chinezilor de la Great Wall.
http://www.money.ro/de-azi--china-in...a_1215762.html

http://www.gwm.com.cn/en/newsDetail_...891562312.html
http://www.greatwall.bg/zapochna-sav...algariya-.html

Daca esti interesat sa achizitionezi un H5, da-mi un PM, poate reusesc sa te ajut cu ceva informatii, dealeri, oferte...
Deja am inceput sa ne strangem cativa in club... http://www.gwm-club.ro/forum/index.php
Bafta!


In toata peroada asta de ger, masina s-a comportat impecabil - a pornit la "sfert" chiar si in zilele cand am avut sub -23, iar cu 4x4 cuplat a fost o placere sa conduci. Am cupat de cateva ori si reductorul - este surprinzator cum se poate misca prin nameti si cum treci prin ei - parca ar fi "senilata"...
diadi is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 23:16   #59
diadi

Stage 2
 
diadi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
Default Re: GWM HOVER

Acum, ca a venit caldura, am facut schimbul de incaltari - la cele de vara.
Azi a fost vreme faina, asa ca, am facut o plimbare prin imprejurimile orasului - un pic de soft offroad, sa se mai "dezmorteasca" putin
Filmarea s-a facut cu telefonul, incovenientul fiind cel de calitate a imaginii si ca nu am reusit o prindere buna pe suportul gps-ului - prins cu elastic de bani si cam trepida.

https://www.youtube.com/watch?v=bflop...c6YJn0dzlVFBs=

https://www.youtube.com/watch?v=dP7ul...A40xMgTd4dWr0=
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SNC00703.jpg
Views:	135
Size:	890.6 KB
ID:	2375297   Click image for larger version

Name:	SNC00706.jpg
Views:	102
Size:	1.02 MB
ID:	2375298   Click image for larger version

Name:	SNC00710.jpg
Views:	78
Size:	896.6 KB
ID:	2375300  

Click image for larger version

Name:	SNC00713.jpg
Views:	65
Size:	1.02 MB
ID:	2375301   Click image for larger version

Name:	SNC00717.jpg
Views:	95
Size:	805.8 KB
ID:	2375302  
Attached Images
File Type: jpg SNC00707.jpg (1.32 MB, 17 views)
diadi is offline   Reply With Quote
Old 08-05-12, 11:41   #60
diadi

Stage 2
 
diadi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
Default Re: GWM HOVER

Intre timp am facut revizia de 40.000 putin mai devreme (cu vreo 1.000 si ceva).
Toata stima pentru Domnii de la importator (Boldesti) - au verificat diferentialul spate (pe garantie), care mi se paruse mie ca are un "sunet"... desfacut, dat jos, controlat, pus ulei - totul Ok!
Inafara de consumabilele uzuale, ulei si filtre, s-au mai inlocuit placutele de frana spate.
Masina fiind inca in garantie, au fost ceva obiectii referitor la bujii si uleiul folosit - adica sa se foloseasca doar cele din specificatiile producatorului.
Deoarece merg pe GPL, am pus bijii cu electrod de iridiu, garantate 90.000km, care se preteaza foarte bine pentru gaz - cele puse de mine sunt identice ca si cod, dar mult mai performante, datorita electrodului de iridiu - pana la urma s-a inteles aspectul de calitate, intrucat cele normale ar fi trebuit schimbate cam la 10.000. Am facut cu bujiile actuale peste 20.000 km si la verificarea facuta, arata impecabil si motorul merge foarte bine.
Cat priveste uleiul, eu as fi mers pe un full sintetic 5w-40, dar nu am vrut sa am probleme cu garantia, intrucat au specificat clar ca pun numai 10w-40.
Asa ca am comandat un Mobil 1, 10w-40, full sintetic direct de la sursa...
Cam astea au fost - si-a facut pregarirea pentru vara...

In minivacanta de 1 mai, am facut un scurt circuit care a inclus Baile Herculane, Valea Cernei, Transalpina - cu urcare dinspre Ranca spre Sebes, Sibiu, Brasov, Pasul Oituz....
Masina a fost full cu bagaje + 4 adulti.
La urcare s-a comportat f. bine, mers cu vitea 2 si 3, filmarea este neprelucrata, facuta la rezolutie mai mica (camera Prestigio RoadRuner 500) pentru a avea spatiu suficient pe card.
Am alimentat cu GPL la Ranca, sa fiu asigurat cu gaz, pana revin in civilizatie. Aici erau cam 28 de grade si sus, am ajuns la 11 grade.
Am plecat cu ac pornit si dupa ce am luat rampa pieptis, dupa cativa km, a crescut temperatura cam cu 3 mm peste linia de mijloc - am oprit ac, acul a revenit la mijloc si pe parcursul urcusului a mai urcat de 2 ori cam 2 mm peste mijloc, revenind la normal in cateva minute.
Peisajele sunt fantastice, imaginile nu refecta pe deplin realitatea.
https://www.youtube.com/watch?v=Lwxel2F6_Zc
Va rog sa faceti abstaracie de dialogul din masina - am lasat sonorul original - suna prea frumos motorul...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SNC00792.jpg
Views:	140
Size:	760.7 KB
ID:	2424861   Click image for larger version

Name:	SNC00825.jpg
Views:	104
Size:	600.7 KB
ID:	2424862   Click image for larger version

Name:	SNC00841.jpg
Views:	96
Size:	615.5 KB
ID:	2424863  

Click image for larger version

Name:	SNC00851.jpg
Views:	73
Size:	567.3 KB
ID:	2424864  
diadi is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -