Quote:
Originally Posted by St3FaN
Foarte frumoasa masinuta si cu jantele astea e cu totu altceva! Acu ai luat cauciucurile astea lasa`le asa cum sunt, dar pe viitor te sfatuiesc sa iei cauciucuri mai late si balon mai mic pentru ca daca ai 6j latima intra pana la 195 pe janta fara probleme. Si las`o mai jos daca nu stii te invat eu cum cu arcurile originale .... o sa ai o stabilitate de invidiat, un aspect bestial si va fi mai aproape de strazi
|
Lasata mai jos cu arcurile originale? Asta chiar nu stiu, sau nu stiu ce ai putea modifica. Nu am fost foarte atent mai sus cand am zis ca stiu... stiu, dar nu folosind arcurile originale. Daca e vorba de taiat arcurile helicoidale si de scos foi din arcurile cu foi stiu si eu
Quote:
Originally Posted by St3FaN
aaa si inca o intrebare spune`mi are vreo influenta toba aia pe fata adica ai simtit ceva in putere sau sunet?
|
Toba am montat-o in acelasi timp cu filtrul de aer, since simt doar un raspuns mai bun din partea ei, in rest nu stiu daca a mai adus vreo
iapa . Oricum eu trebuie sa imi schimb toba spate ca e nasolita rau, dar vreau sa iau direct una sport. Toba ta de unde ai luat-o, ca eu gasesc doar tobe cu intrarea de 50-63 mm, dar la Trabant teava e de 27 mm (parca asa am masurat ultima data) si nu stiu daca cineva le poate suda.
O poza cu pragurile. Mai trebuie putin aranjate si puse pe masina.