29-08-08, 13:43
|
#256
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,147
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
stefan... pot sa zic ca ai cel mai tare trabant din oras... muzica e muzica... flacarile sunt flacari... si ) mai sperii si oameni p de-asupra ) keep the good working
|
|
|
29-08-08, 14:40
|
#257
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 785
Member of: [Fiat]
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
da dak tot ai ceva muzica in el..l-ai antifonat sa se auda klumea?
|
|
|
30-08-08, 19:07
|
#258
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
De antifonat nu e antifonat pt ca e de carton si are rezonanta Kami o sa fac un filmulet si postez cu bubuieli si flacarele in timp ce pocneste
|
|
|
18-09-08, 21:47
|
#259
|
Stage 3
Join Date: Jun 2008
Posts: 135
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
salut stefane ,am citit si eu de la prima pagina,ai facut treaba buna ,eu dealtfel stiam ,de pe forum de la trabi de tine,daca nu te superi pun si eu poza cu compartimentul motor de la trabi al meu ,cam asta iti lipseste tie,ca in rest e beton cum arata [IMG] [/IMG] , si un posibil model de masina care a fost dotat cu motor identic,cu exceptia filtrului de aer,si mici maruntisuri in rest blocul e la fel ,mai difera capacitatile 1,1 sau 1,3 cum e la mine, luat de la wartburg 1,3 ,iar asta e un polo de 1,1 toate cu aprindere alectronica [IMG] [/IMG]
|
|
|
18-09-08, 21:57
|
#260
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 785
Member of: [Fiat]
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
cam cat ajunge transplatul de motor? se merita si cat ar ajunge motoru ? ala e de golf 2?
|
|
|
18-09-08, 22:28
|
#261
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
arata destul de bine.....cam cati caluti are acum trabi?
|
|
|
19-09-08, 11:06
|
#262
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Deocamdata are cat are el original si anume 26 cp Poate ajunge la un 30 maxim cu ce am mai modificat prin el, dar nu bag mana in foc!
|
|
|
19-09-08, 15:59
|
#263
|
Stage 3
Join Date: Jun 2008
Posts: 135
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
stefane sper sa nu tesuperi ca am intrat si eu ca musca , al meu are cam 54-55cp,si da este si pe golf 2 si pe polo si pe derbi ,si am vazut si pe golf 3 dar era de 1,4 , costurile sunt in fuctie de unde gasesti poate sa fie si cateva mil. si vreo mie de euro cum a fost la mine ,plus manopera care iar se mai aduna alti bani ,daca nu o faci tu singur ,de meritat numai proprietarul unui trabi stie ,adica daca vrea cu adevarat se poate ,daca nu ,ramane original
|
|
|
19-09-08, 19:23
|
#264
|
Stage 2
Join Date: Sep 2005
Posts: 64
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Quote:
Originally Posted by remi50
stefane sper sa nu tesuperi ca am intrat si eu ca musca , al meu are cam 54-55cp,si da este si pe golf 2 si pe polo si pe derbi ,si am vazut si pe golf 3 dar era de 1,4 , costurile sunt in fuctie de unde gasesti poate sa fie si cateva mil. si vreo mie de euro cum a fost la mine ,plus manopera care iar se mai aduna alti bani ,daca nu o faci tu singur ,de meritat numai proprietarul unui trabi stie ,adica daca vrea cu adevarat se poate ,daca nu ,ramane original
|
nu mai bine iti iei un traby 1.1 ? ai iesi mai ieftin . decat 1000 euro + durere de cap :P
|
|
|
19-09-08, 20:02
|
#265
|
Stage 3
Join Date: Jun 2008
Posts: 135
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
cu trabi 1,1 cam la aceiasi suma ajungi ,cu taxa aia,plus drumuri o gramada ,iar la final dupa ce intri in posesia lu ala ,tot vrei sa ii mai schimbi ceva ,alti bani ,si tot asa ,iar la varianta cu modificarea artizanala,e asa ,orice modificare se face ,atrage dupa ea alta modificare ,cam asa e la mine ,si inca nu e terminat sunt doar pe la jumate ,lipsa si de bani si de timp,si de garaj,....
|
|
|
19-09-08, 21:32
|
#266
|
Stage 2
Join Date: Sep 2005
Posts: 64
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
Quote:
Originally Posted by remi50
cu trabi 1,1 cam la aceiasi suma ajungi ,cu taxa aia,plus drumuri o gramada ,iar la final dupa ce intri in posesia lu ala ,tot vrei sa ii mai schimbi ceva ,alti bani ,si tot asa ,iar la varianta cu modificarea artizanala,e asa ,orice modificare se face ,atrage dupa ea alta modificare ,cam asa e la mine ,si inca nu e terminat sunt doar pe la jumate ,lipsa si de bani si de timp,si de garaj,....
|
adevarul e ca daca iti place sa tot lucrezi pe el una-alta, e mult mai mishto sa iei un 601 si sa cauti sa-l modifici. succes in continuare !
__________________
nu mai fiti copilarosi ! conduceti preventiv !
|
|
|
23-09-08, 21:12
|
#267
|
Stage 1
Join Date: Sep 2008
Posts: 21
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
e super tare trabiul tau.si eu sunt fan trabi.am gasit unu la 5 mil ce zici se merita?doar ca e stat de un an. bafta la munca
|
|
|
23-09-08, 23:05
|
#268
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
bineinteles ca merita la 5 mil nu mai gasesti trabant! ca a stat 1 an nu e mare problema, intr`o sapt maxim il pui pe roti!
|
|
|
24-09-08, 13:36
|
#269
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
era un nene langa mine...cerea vre-o 2 mil pe un trabant...la exterior arata acceptabil..interioru nu am stat sa-l studiez
|
|
|
24-09-08, 18:03
|
#270
|
Stage 1
Join Date: Sep 2008
Posts: 21
|
Re: Nah ca Trabant nu era ! E akuma!
treaba e ca nu e pornit de multa vreme.am sa ma duc maine sa-l pornesc si sai bag niste cauciucuri ca nu are si cam atat.pluc ca-mi mai da si niste bucsi pivoti si niste segmenti a zis ca mai are.asta e tot.
|
|
|
|
|