Sistemul Audio de pe Masina Mea Sistemul Audio de pe Masina Mea |
06-12-11, 23:56
|
#16
|
Competitor CNCA
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 448
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
Quote:
Originally Posted by ludo_ludovic2003
marinu...sincer nu am nimic cu nimeni ....
SQ addict spune ca ce ma intereseaza ce face omul cu banii lui ...chiar nu ma intereseaza ..faca ce-o vrea cu ei (cred ca sunt ultimul om din lume care ar trebuii sa spuna asta, dupa toate experientele avute de mine in trecut , si stiti si voi foarte bine)...am spus doar ca nu este combinatia perfecta...atat ...cat despre un mijloc de transport care te duce din punctul a pana la b se poate deplasa si cu dacia (daca tot este mijloc de transport)...
gata nu mai zic nimic off-topic!!!!
|
Ludo, nici eu nu am nimic cu tine, daca nu ne-am cunoaste as mai fi zis. Probabil nu asociezi nick-ul cu persoana...las' ca te trag de urechi data viitoare cand ne vedem.
Vezi ca ti-am scris si pe pagina cealalta. Nu e vorba de tine ca te intereseaza sau nu ce face cu banii, eu zic ca el vrea o masina "fun" din toate punctele de vedere.
__________________
Doo cp.
«Music is your safe place in an unsafe world!»
|
|
|
07-12-11, 00:03
|
#17
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
Quote:
Originally Posted by SQ Addict
Ludo, nici eu nu am nimic cu tine, daca nu ne-am cunoaste as mai fi zis. Probabil nu asociezi nick-ul cu persoana...las' ca te trag de urechi data viitoare cand ne vedem.
Vezi ca ti-am scris si pe pagina cealalta. Nu e vorba de tine ca te intereseaza sau nu ce face cu banii, eu zic ca el vrea o masina "fun" din toate punctele de vedere.
|
si nu o va avea ...poate doar in SQ daca o izoleaza bine marinu sa nu se auda toba, motorul , turbina si restul zgomutului scoase de sute de cai putere (asta inseamna kg) sa nu spun ca pentru o masina din asta trebuie sa ai o suspensie foarte dura si un talon foarte mic la roti ...auzi si simti fiecare groapa in care dai ( traim in romania )
sunt deacord cu asta daca nu mai participa la curse...dar nu o va face ...sau se va duce la ilegale si spune ca are mai putini cai ...si ii bate pe aia cu 325,328 poate un 340 v8 aspirate normale ( exagerez putin acum ) ii bate de ii ia toti nervi ....dar ... nu poti sa faci ceva sa fii bun si acolo si acolo ... asta am spus ...vei fi intotdeauna bunicel si acolo si acolo...trebuie intotdeauna sa renunti la una....
ps. stiu cine esti ....te cunosc dupa id...o sa iti fac un hairtrick cand ne-om vedea
Last edited by ludo_ludovic2003; 07-12-11 at 00:06.
|
|
|
07-12-11, 00:09
|
#18
|
Competitor CNCA
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 448
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
Tre' sa imi las parul lung in cazul asta!
|
|
|
07-12-11, 00:09
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 697
Member of: [Moderators] [Competitor CNCA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
Mi se pare logic ce spui, ai dreptate, ficare kg conteaza, insa depinde pentru fiecare, cat de mare e compromisul.
Un alt caz, este cel al lui Fuscobal, care a usurat masina cat de mult a putut, chiar cu costuri destul de mari, insa la muzica nu a renuntat. Si el face cel putin 3-4 drunuri pe an, sa se dea pe circuite de afara...
Poate ei frecventeaza competitiile auto, mai mult pentru placerea personala, si nu pentru a castiga, sau a demonstra ceva.
|
|
|
07-12-11, 07:54
|
#21
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
Quote:
Originally Posted by alex MG ZR 160
|
nu se cearta nimeni cu nimeni...chiar ca "bravo lui cu ce face in masina lui "... fiecare si-a spus punctul de vedere....
"Tre' sa imi las parul lung in cazul asta!" ...te confund???????
|
|
|
07-12-11, 09:12
|
#22
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
Quote:
Originally Posted by ludo_ludovic2003
"Tre' sa imi las parul lung in cazul asta!" ...te confund???????
|
da sigur te confund.... chiar nu stiu cu cine am avut disputa
|
|
|
07-12-11, 10:48
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 765
Member of: [2 Roti] [FORD] [Hyundai] [Competitor CNCA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
""Head Unit - Alpine INA W310"" daca nu ma insel este este o greseala...nu exista acest model...
Oricum felicitari pentru sistem...
|
|
|
07-12-11, 11:56
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 697
Member of: [Moderators] [Competitor CNCA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
Da Tibi ai dreptate, INA W910, mersii. O sa editez si in prezentare
|
|
|
18-12-11, 16:39
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 194
Member of: [SKODA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
Marinu, nu uita de cele 4 scaune Recaro Sportster CS care vor ajunge la interior De asemenea de noul player
Quote:
Originally Posted by ludo_ludovic2003
marinu...sincer nu am nimic cu nimeni .... am spus si am sa repet nu ma gandesc ca nu vei face ceva extraordinar intr-o masina extraordinara...serios...
50 kg inseamna extrem de mult in mometul in care ai o masina de aproape 500cp...conteaza fiecare kg in plus.... eu spun ca omul se da la curse, spun asta pentru ca nu faceam un drum atat de lung pana in Anglia daca nu aveam asta in sange...sunteti deacord? daca ai o masina de 500cp si x kg te dai si intri in categorie tot cu masini care au 500cp ...+ / - aia usureaza masinile in draci si tu urci in kilograme...ce rost mai are sa te dai cu ei ? oricum manaci bataie !!!!
asta am vrut sa spun ....este cumva ca SPL si SQ adik vreau sa dau 160 db si sa am scena nu stiu pe unde si sa-i bat pe aia ( in cazul de fata) pe avansatii de la 7 canale ( nu ma pricep la clasele de la SQ)
adik scoti un timp pe 402 m cu 5 litri de benzina si dupa te duci si faci plinul la masina si te oftici ca vine unul cu un golf 3 cu usi si capote din fibra si geamuri din plexiglas cu 300 cp si te bate de iti e rusine sa spui ca ai masina de 500cp..in fond totul se rezuma la kg/cp...
eu vreau sa dau un exemplu si dupa aia ma opresc... ursul meu de 300cp m-am dat cu un e46 de 210cp cu scaunele originale pe urs m-a batut ... am schimbat si am pus scaune scoica si l-am batut cu 2 masini... scaunele cantareau exact 56kg si am pus scaune care cantareau amandoua 8 kg...diferentele sunt extraordinar de mici de miimi de secunda ... asta este exemplu cel mai bun ....
SQ addict spune ca ce ma intereseaza ce face omul cu banii lui ...chiar nu ma intereseaza ..faca ce-o vrea cu ei (cred ca sunt ultimul om din lume care ar trebuii sa spuna asta, dupa toate experientele avute de mine in trecut , si stiti si voi foarte bine)...am spus doar ca nu este combinatia perfecta...atat ...cat despre un mijloc de transport care te duce din punctul a pana la b se poate deplasa si cu dacia (daca tot este mijloc de transport)...
gata nu mai zic nimic off-topic!!!!
|
Salut Ludovic. M-am dus in Anglia la GTI International pentru ca evenimentul a fost sponsorizat de Revo Technik, si am fost invitat acolo impreuna cu echipa Revo Romania. Nu sunt fan liniute, dar acolo in Anglia am incercat pentru prima data in viata asa ceva. M-am dus in Anglia pt placerea de a conduce. Consumul pana in Anglia si inapoi a fost de 10%.
Masina nu o sa fie foarte grea, deoarece am schimbat multe piese. Cum a zis si Marinu, masina o sa fie cam cu 50kg mai grea decat este stock. O sa aibe 1600kg.
586CP la 1600kg e decent. In Primavara or sa mai ajunga unele piese la motor, astfel incat putem creste boost-ul la 2.2bari si puterea 650+.
Suspensia este un Bilstein B16 PSS10, jantele Team Dynamics (destul de usoare). Oricum masina in setup-ul actual face 0-100km/h in mai putin de 4s.
Vara merg cu Toyo R888.
Repet: nu sunt fan drag racing. Daca vreodata o sa ma hotarasc sa ma implic in acest sport, o voi face cu un S4 B5 2.7TT (modificat cu 900+ cp si interiorul gol).
Cateva poze de cand am ajuns la Marinu:
https://www.youtube.com/watch?v=8iO9A...xhznX7CHbtxnug
Last edited by xht20; 18-12-11 at 16:49.
|
|
|
18-12-11, 19:39
|
#26
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
masina este una dintre cele mai frumoase masini si felicitari pentru ea...sincere
eu am spus o parere pe care ai contrazis-o... e bine ...atunci... e foarte bine ca pui muzica de calitate , iar marian este chiar super smecher in domeniu
|
|
|
18-12-11, 21:03
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 194
Member of: [SKODA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
Multumesc frumos. O da fie un proiect frumos
|
|
|
19-12-11, 01:56
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 918
Member of: [AUDI]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
O masina superba si in aparenta destul de normala, cred ca trece destul de usor neobservata... poate stickerul de pe portiere sa tradeze ceva din fiara care zace sub capota. Oricum cred ca nimeni nu isi poate imagina ca e o masina de +500 cp... probabil e singurul Golf din tara, modificat asa! Se merita un sistem audio realizat de un maestru in domeniu.
Din poze vad ca sa asfaltat in zona...nu am mai ajuns din 2008 pe la Marian.
Numai bine si succes, in tot ceea ce iti mai doresti sa realizezi pe viitor.
|
|
|
19-12-11, 14:10
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 194
Member of: [SKODA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
Multumesc 11tun. Pana in clipa de fata este singurul Golf R din lume modificat la asemenea nivel. Mai exista un Golf R al APR Australia cu Big Turbo, dar este facut doar la partea de motor si frane.
Oricum nimeni (dintre cei care nu sunt in domeniu) nu isi poate imagina ca un Golf poate ajunge la asemenea putere.
Si mai am un prieten tot in Australia, care avea tot APR big turbo, dar a trecut la Revo, este destul de modificat si al lui, + frane, + scaune foarte usoare (7kg scaun).
|
|
|
19-01-12, 20:57
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Competitor CNCA]
|
Re: VW Golf-R Z-Studio "Art.In.Motion"
|
|
|
|
|