Pe suportul de placaj stratificat al traductoarelor din portiera urmeaza a fi montata o rama de protectie constuita din Al si Inox.
Amplificatoarele pentru traductoarele din fata vor fi instalate sub buzunarul de manusi, numai amplificatorul pentru sub-bas va fi instalat in spatele automobilului.
Astfel a trebuit intrerupt traseul de curent ce intra in automobil pe partea soferului si folosind papuci auriti / prindere cu surub pentru cabluri de 50mmp (modificat prin largire cu burghiul pentru a intra cablul de 70mm) si respectiv de 35mmp.
Pe noul traseu de 35mmp ce merge catre amplificatoarele din fata, la mai putin de 40cm de la punctul de legatura, o siguranta de protectie pentru sectiunea de 35mmp a fost instalata ( conform Regulamentului Instalare EMMA sectiunea 4.2.1 Any power wire fused properly
).
Aceasta siguranta a fost pozitionata pe un suport solid de fier prins in doua suruburi din caroserie. Siguranta va fi de 150A conform cu sectiunea cablului (Legatura la caroserie a acestui circuit - minusul - se va face tot printr-un cablu de 35mmp, altfel, in cazul in care cablul de legatura la caroserie ar fi fost de sectiune mai mica... siguranta ar fi trebuit aleasa in functie de sectiunea lui si nu de sectiunea cablului de plus din acest traseu).
Terminatiile cablurilor au fost protejate.