Exact. Incinta era mai mult potrivita p[entru SPL, deci sa folosesti difuzorul putin, cu multa putere si destul de sus pentru el... Faptul ca l-am lasat sa cante destul de mult, la volum ridicat, in incinta aia, a reusit sa incalzeasca diful destul de rau incat sa dezlipeasca efectiv bobina de pe suport... el canta in continuare, dar freaca efectiv bobina, deci inca nu am reusit sa ard bobina, mi se pare in continuare aproape imposibil, tinand cont ca e nesimtita aia de platbanda, cand il desfac, voi face si niste poze...
Astazi cu parere de rau, m-am apucat sa desfac masina, sper pentru ultima oara, urmatoarea configuratie sper sa fie cat mai "finala", cat mai "neprovizorie" dar mai ales cea mai "galagioasa" in ale db-ilor, dar si cea mai frumoasa
Am atasat niste poze cu XQ-ul defect...in poze nu se observa, dar in realitate se vede cum a curs efectiv bobina de pe suport... In orice caz, difuzorul este de vanzare, se poate vinde atat cu recone, cat si fara, ceea ce se va reflecta in pretul difului..ma rog al cadrului si al magnetului.
Saptamana asta s-a trecut la urmatorul nivel, sper ca de data asta sa fie cel din urma, nivel care necesita mai multa munca decat am depus in total pana acum, de cand am masina.
Asadar, s-a recurs la dezasamblarea totala a masinii, incluzand: motorul, usile, bordul, sistemul elecectric, etc. Iata si poze:
la masina se lucreaza in continuare.. desi astazi am scos-o la un test de drum.. sa vedem cum se simte dupa suduri)
filmuletzul cu plimbarea... un "Catalin putere"
Mersicuri domnu Mihai, mersi pentru tot!
Maine urmeaza terosonarea podelei cu cel putin 2 straturi de vopsea cauciucata ( podeaua pe dedesubt, a se vedea pe podea la interior s-a procedat la aplicarea unui strat de insonorizant "silent coat" de 2 mm grosime, ceva mai greu de lucrat decat cu M1 de la STP, dar parca si ceva mai rigid, e posibil sa mi se pare, dar cel putin folia de aluminiu e mai rigida), imediat dupa terminarea podelei si a spatiului destinat motorului se va trece la pregatirea pentru vopseala ( indreptat, tras la linie, chituit, spritchituit, matuit, vopsit, lacuit...poate si un polish ca deh...
In acelasi timp, se deruleaza si lucrarile la motor, dezasamblat fiind, fiecare bucatica din el, asteptam si pozele, urmand a fi schimbat, in mare parte, cam tot ce poate fi schimbat, mai putin blocul si mici alte amanunte...Totodata va trebui montat si un alternator de 140 de A, poate nu de ajuns pentru sistemul pe care il am in gand, dar decat deloc...Ar fi fost varianta unui alternator de 190 de A de pe Touareg, dar ca si gabarit+greutate atingea, daca nu depasea greutatea blocului motor de Tico, ceea ce probabil ar fi rupt suportii ce urmau a sustine greutatea lui plus socurile pe care le suporta la gropi plus alte "intemperii". Prin urmare, va ramane decat alternatorul de matiz de 55 sau 60 de A, care va sustine HU si sistemul electric al masinii, iar alternatorul de 140 pe cel putin 2 bvaterii deep cycle (cat mai mari posibil) sistemul audio care va fi compus din cel putin 3 amplificatoare, si probabil un minim de 16 difuzoare (aici ma refer la medii si inalte, pe bas...inca nu stiu, dar va canta tare, si sper eu cat mai mult...in functie de curent...???)
Va urma probabil intr-un viitor mai indepartat un bodykit, folosind ca suport pe cel vechi (a se vedea primele pagini), dar cu mult "imbunatatit", referindu-ma aici mai ales la finisaje, si chiar la forme, voi incerca sa fie cat mai in linie cu structura masinii...
Pentru interior, care va urma in viitorul ceva mai apropiat, rog cunoscatorii de asemenea servicii sa ma indrume si pe mine catre cineva care poate aduce alcantara, m-ar interesa pentru fetele de usi, plafon, bord plus stalpi si ce mai e pe la interior, scaunele probabil le voi schimba si le voi imbraca in piele, intoarsa de preferat sa semene cu alcantara, sau poate chiat o combinatie de piele normala ( eu as vrea perforata si chiar cu incalzire in scaune) cu piele intoarsa...mai ramane de vazut, deocamdata ne limitam la bugetul si asa destul de restrans, mai ales in urma rep[aratiei capitale a motorului, a caroseriei, lonjeroanelor, podelei, insonorizarii si vopsirii masinii. Deci as vrea si eu un contact cu cineva care aduce alcantara, de preferat orice culoare...
Multumiri, si revenim in curand cu noutati, primele etape ale proiectului urmand a se desfasura destul de rapid..gen in weekendul acesta as vrea sa fie in spritchit masina sa ramana decat vopsitoria, apoi motorul de montat saptamana viitoare, si usor usor sa ma apuc de interior...