Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Car Audio > Coltul incepatorului

Coltul incepatorului Intreaba si afla ce vrei sa stii

Reply

Thread Tools
Old 19-02-12, 03:16   #1
darkofeel

Stage 3

darkofeel's Avatar

Default Recomandare Subwoofer + Statie + Accesorii (R Symbol)

Va salut cu respect!

Am nevoie de ajutorul vostru in cautarea combinatiei ideale si pentru asta am pusi la bataie 2000 RON + sau - depinde de cat va fii totalul.

Am un Renault Symbol din 2005 si dupa cum stiti nu are mare portbagaj, imi place basul foarte mult si pentru asta sunt pregatit sa investesc in el, numai ca sunt incepator si nu prea am habar in ce sa investesc.

Mi-a placut in trecut un Tipe R al unui prieten cu o incinta custom... In prezent imi doream acelasi lucru numai ca in urma altor threaduri am fost bombardat cu multe pareri contrare, cum ca:
-mai bine m-as da pe SPL Dynamics cu nu stiu ce amplificator
-mai bine cu 2x PB s12 si un Hollywood 3k (chiar imi place aceasta statie si as vrea sa merg pe ea, asta in cazu in care nu aveti alte pareri)

Cert este ca vreau un subwoofer bun cu incinta custom si o statie capabila.

Eu tot ce vreau este sa-mi cheltuiesc cu cap acesti bani si pentru cei ce ma ajuta si sunt si din Bucuresti sunt si dispus sa cinstesc pentru acest serviciu!

Multumesc Cristian.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_2536.JPG
Views:	112
Size:	2.19 MB
ID:	2332380  

Last edited by ReLLaXX; 19-02-12 at 11:21.
darkofeel is offline   Reply With Quote
Old 19-02-12, 09:32   #2
ReLLaXX

Stage 5

ReLLaXX's Avatar

Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: Recomandare Subwoofer + Statie + Accesorii (R Symbol)