Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Car Audio > Coltul incepatorului

Coltul incepatorului Intreaba si afla ce vrei sa stii

Reply

Thread Tools
Old 19-06-10, 22:17   #1
MoldamiN

Stage 4

MoldamiN's Avatar

Default Alegere sonorizare!

Buna! Sunt "extrem" de incepator in domeniu si din acest motiv, probabil o sa pun intrebari stupide, deci cer iertare de la inceput! Bun, sa incep cu ce vreau si ce nu vreau. Am un Mercedes-Benz W202 si vreau sa-i schimb casetofonul din dotare. Vreau ceva simplu, cat mai apropiat de designul old, al interiorului masinii, ceva sa faca destula galagie,(pentru mine destula galagie, inseamna sa aud motorul, fara sa se auda de afara muzica ce o ascult,sau sa vibreze numarul masinii...mi se pare de prost gust sincer) si sa aiba intrare usb. Am inteles ca, sistemul masinii ar fi ceva dezvoltat de ALPINE, dar nimic concret, de aceea as merge pe acelasi producator. Bugetul, nu il stiu exact, undeva pana in 500 de lei. Nu vreau sa schimb altceva, doar asa zisul CD-player, deoarece am fost cu o alta masina, precum al meu si avea totul "stock", doar playerul schimbat(ceva JVC) si pt. ce vreau eu, era mai mult decat suficient, ma refer la sunet. Masina are 8 difuzoare, 2 in bord, 2 in portierele fata, 2 in cele spate si 2 sus langa luneta. M-am gandit si la Audio10 de la Mercedes-Benz, insa mi s-a spus ca este relativ scump, in raportul calitate pret si nu are nici intrare usb. Pun si o poza cu interiorul, pt alegerea unui model apropiat de designul actualului player. Multumesc anticipat!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	S6300127.JPG
Views:	90
Size:	850.6 KB
ID:	1525827   Click image for larger version

Name:	S6300128.JPG
Views:	83
Size:	806.5 KB
ID:	1525828  
Old 21-06-10, 11:07   #2
AlexBanu
VW Driver

Stage 5

AlexBanu's Avatar

Member of:
[VW]
[PARTICIPANT CURSE]
Exclamation Re: Alegere sonorizare!