Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Competitii Car-Audio > EMMA

Reply
 
Thread Tools
Old 01-08-05, 08:12   #16
dracula

Stage 3
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 148
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"DaciaMustang\"
pt dracula: daca aveam si eu passat ca tine imi permiteam sa rup 350-400 euro ca sa schimb bateria, dar eu am un amarat de tico si asta valoreaza cam 2000 euro + 1300 dolari muzica de pe el, daca mai dau 400 euro si pe baterie am dublat valoarea masinii
si tin sa-ti spun ca am cabluri adecvate phonocar, si plus si masa si rca-uri, dar bateria e oarecum dispensabila asa ca nu ma arunc...sa inteleg ca tu la passatul tau nu-ti permiti sa decupezi niste amarate de fetze de usi pentru boxe si sa-ti cumperi altele cand vinzi masina? daca nu investesti in muzica nu mai presupune tu despre altii si despre \"zgarcenia\" lor, sa fii tu sanatos cu passatul tau neprihanit si cu boxele tale custom-fit
mai intales gresit.
mam referit la cei care dau o gramada de bani pe woofer si statie.
dar cand ii vorba de curent se \"zgarcesc\" nu la cei care cu putin bani incearca sa isi puna ceva muzica in masina.
iar bateria nu a fost asa scumpa, un exxide se primeste din ungaria la vreo 160 Euro daca nu ma insel si ii foarte buna, lasati mana de pe BatCap ( care din pacate o am si eu ca bateria nr.2 ) ii scumpa si aduce doar 30% mai multa putere.
In revista recenta de AutoHifi o fost un mic test despre baterii si cea mai ieftina a primit o nota foarte buna. daca intereseaza pe cineva caut revista si scriu.
iar despre fata de usa... dece sa o decupez daca imi incape boxa fara nici o problema ? si fetele de usi la un passat highline cred ca sunt ceva mai scumpe ca la fostu meu golf3.
pe langa asta nu mar ajuta cu nimica ca dupa fata de usa mai am tabla si aici ar devini deja complicat. dar cum am spus nu intaleg dece sa imi decupez daca imi incap boxe pe 16cm la fix, si tweeterele incap lafel foarte bine.
deci mai calmeazate putin si nu lua totu personal
dracula is offline   Reply With Quote
Old 01-08-05, 15:16   #17
DaciaMustang

Stage 4
 
DaciaMustang's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 227
Default

imi cer scuze, am inteles cu totul altceva, nu am citit bine...si ti-am vazut si masina pe undeva pe forum si m-am lamurit ca te-am incadrat gresit in categoria celor care isi cauta boxe standard pentru masina lor (custom-fit speakers, care sunt mult mai ieftine si destul de slabute); la fel si cu bateria, am crezut ca n-ai baterie deep cycle si ca iti dai si tu cu parerea cum face multa lume pe-aici pe 4tuning....imi retrag cuvintele
__________________
small guy, small ride...
DaciaMustang is offline   Reply With Quote
Old 04-08-05, 04:24   #18
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

Intrebarea mi se pare putin retorica. Exista posesori de masini facute special pentru sonorizari? Sau sunt multi posesori de masini unicat sau serie limitata dispusi la proiecte de genul? Masinile in general se preteaza la sonorizari performante, dar asta deja nu mai e decizia masinii. Neajunsurile masinii se compenseaza. Cat de greu, asta e altceva. Sa cumperi o masina de serie special pentru a o pregati la capitolul asta e una. Sa faci ce ai la mana, e altceva. Cred ca mai dureaza putin pana ne uitam la dealerii de masini noi ca sa alegem urmatoarea masina pentru sonorizare. Se lucreaza pe materialul pus la dispozitie. Fie ca e de show, de SPL sau de SQ, se poate face. Depinde cat de simplu. Desi simplu si bun nu e niciodata...

Nu e asa de greu sa faci un montaj stealth. E realizabil, cel putin la partea de SQ. Dar cine vrea o masina cu N mii de euro in sunet care arata identic cu aia noua cumparata? M-as mira sa aprecieze cineva pe la noi o masina de genul asta, desi dincolo unele bine facute mai castiga si premii...
__________________
www.melodix.ro
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 04-08-05, 09:44   #19
saxo

Stage 5
 
saxo's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,302
Member of:
[Moderators]
Default

Problema cu masinile si cu sonorizarile de performanta e mult mai delicata decit pare la prima vedere.Poatre parea ciudat pentru multi,dar cele mai multe masini \"neprietenoase\"-cum le zic eu-sunt din cele scumpe...
S-ar putea face un top dar lista ar fi prea lunga si in mod categoric ar trebui facuta de mai multi instalatori pentru ca e greu de crezut ca unul singur sa se fi intilnit cu toate masinile...
In mare,dupa parerea mea,sunt 2 categorii de preparari;
-Preparari cu modificari constructive majore,evident si cele mai costisitoare.
-Preparari cum zici \"Stealth\",pe care eu le prefer din mai multe motive.
Prima categorie este cea mai dificila si scumpa pentru ca necesita constructii suplimentare gen panouri de usi,cutii dedicate,etc.Totodata daca lucrarea nu este foarte bine facuta,masina va suna foarte prost.
Avantajul mare este acela ca poti pozitiona difuzoarele cit se poate de bine.
La a doua varianta,trebuie sa accepti amplasarea de fabrica a difuzoarelor si ai mai mult sau mai putin de lucru la prepararea usilor,daca se poate !!!!
In privinta \"simplitatii\",cred ca e foarte clar pentru toata lumea ca multe difuzoare nu inseamna si sunet bun.Atentie ! a nu se intelege gresit :multe grupate e ok adica pe o usa 2 sau mai multe e bine.Rau e daca se incepe cu imprastierea difuzoarelor prin masina !
Unii prefera prima varianta,altii pe a 2-a.Chestie de gust,de scop urmarit si buget.
CLAR e un singur lucru:Sunetul obtinut depinde in cea mai mare parte de calitatea instalarii.E de preferat o instalare buna cu componente medii decit componente bune instalate prost.....Cel putin asta e parerea mea.
__________________
Quality first !
saxo is offline   Reply With Quote
Old 04-08-05, 12:34   #20
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

Saxo....cate instalari \"dupa ochi\" crezi ca avem la ora actuala in Romania?

Cate incinte universale in portbagaje? Ca deja dupa o vreme poti sa ajungi la o solutie \"universala\". Faci incinte intre 40 si 50 L cu un port de 10 cm diametru si vreo 12 adancime si ai incinta universala. Care in majoritatea cazurilor va fi acordata destul de sus si va suna tare cu aproape orice fel de bas. Sau faci sealed la 40 si aceeasi poveste. Si acum sa fim seriosi. Trebuie sa nu vrei ca 2 basi de 12 toli si un amplif sa nu faca putin scandal in masina. Eventual sa-i legi in antifaza sau sa orientezi membranele spre bancheta, lipindu-le de ea. Dar si atunci se aude bine, dupa gusturile multora. Intrebarea mea este: Cat de mult se poate face la un anumit nivel de investitie? Aici consider ca se poate creste calitativ la ora actuala. Cati bani necesita de ex o masina decenta de SQ? Una care sa se preteze la nivel de Romania si care sa nu iasa cu capul jos in lume... Raspunsul depinde enorm de costurile aparaturii. Si ne intoarcem la prima faza, cea a proiectarii sistemului. Si ai dreptate....pana cand lumea va intelege ca prepararea masinii este esentiala, mai trece ceva vreme. Un montaj foarte bun fara prepararea ulterioara a masinii iti lasa un posibil plus calitativ la dispozitie. Dar nu ti-e groaza sa-ti dai jos tot montajul cand in sfarsit, l-ai convins pe om ca trebuie sa antifoneze si sa izoleze? Asta este. Mergem inainte. Sper.
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 05-08-05, 23:47   #21
Luky

Stage 1
 
Luky's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 17
Default

Sint multi propietari de masini care folosesc sistemul audio de serie ,dar care sunt si necunoscatori in ale domeniului car audio ,dar care ,paradoxal,au si pretentii sa-si faca un \"upgrade\" dupa ureche( a a auzit la un taximetrist pe Dacie cum \"bubuie\" muzica).Asta este piatza din RO...Aici mai apare si problema atelierelor cunoscatoare de car audio,trebuie sa facem compromisuri de a ne cistiga painea de zi cu zi,nu mai trebuie sa enumar problemele de care ne lovim.Sint oameni putini care sunt dispusi sa-si faca un sistem car audio performant si care sa \"cotizeze\" .In legatura cu proiectarea sistemului,deci prima faza,uneori mergem dupa instinct si il facem in mersul lucrarii,dar acesta nu este un lucru permanent de care sa uzam frecvent.Depinde de ce vrea clientul,de ce avem noi pe stoc ,si compromisul......sa traim.Degeaba uneori ii explicam omului ca ceea ce vrea el nu se poate realiza cu costuri \"moca\".
Cred ca si in Bucuresti sint multe ateliere care se lovesc de chestia: \"Ma duc la altii ca aia au mai ieftin....,DAR clientul nu stie dedesubtul multor lucruri,si nu sunt prea multi care sa-i explice.Eu pun problema altfel:
Vrei sa-ti pastrezi sistemul de fabrica ? vrei un upgrade tip Dacia?sa intoarca lumea capul la semafor?
DA...atunci ... statie+ciubar in portbagaj= bubuie.....rezultat garantat.
NU....atunci ...in ce bani vreti sa va incadrati cu sistemul audio?
Vreti calitate la sunet,sunteti cunoscator SQ,audiophile?
Concluzia la care am ajuns in scurt timp este ca tot noi atelierele care ne respectam trebuie sa ridicam standardul clientului,sa formam piatza...
Ar mai fi multe de spus ..
Deviza la clientul roman este inca...\"Ieftin si foarte bun ,de firma sa fie ,si sa tzina o vesnicie\"
Scuze daca m-am abatut de la topic.
Luky is offline   Reply With Quote
Old 06-08-05, 01:25   #22
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

Bine ai venit Lucky... si no comment la cele scrise de tine. Sunt probleme reale de care se lovesc toti cei ce incearca sa faca ceva in domeniul acesta. Pana cand omul nu va intelege aceste lucruri si pana cand nivelul de cunostinte in domeniu nu o sa creasca in randul clientilor singurii de care mai depinde totul sunt acei ce au rabdare sa explice si sa demonstreze, uneori pe timpul, pe munca si pe banii lor, ce si cum se poate. Fiindca intotdeauna exista o solutie. Parerea mea este ca in urmatorii 2-3 ani piata aceasta va avea un salt mare, cantitativ si calitativ. Curand posesorii de basi pusi direct pe player o sa inteleaga de ce nu merge asa. Si multe alte lucruri trebuie corectate.

Cat despre aspectul financiar, exista doua variante. Sa faci de nota 10 cu bani putini nu poti. Sa faci din pocnitori sistem de sunet, nici asta nu poti. Asa ca in prima varianta vor fi in continuare promovate marci cu marfa de provenienta dubioasa la pretul acceptabile si calitate discutabila. A doua varianta presupune promovarea seriilor entry-level ale marcilor de renume. Peste tot exista variante de pret. Recunosc ca sunt si cazuri cand serii entry-level de la firme de renume suna la nivel de produse de bazar. Dar daca la un moment dat reusesti ca si comerciant si montator sa cresti calitativ chiar daca asta inseamna sa-ti urci putin preturile, lucrurile se schimba putin. Daca consideram ca avem cat de cat urechi antrenate, putem sa alegem.

Lipsesc cu desavarsire review-urile la aparatura. Toata lumea intreaba peste tot cum e X si cum e Y. Poate o sectiune dedicata special review-urilor despre aparatura auto car & video ne-ar scuti de multe intrebari. Multi dintre noi au experimentat multe. Orgoliu si interesele financiare nu ar trebui sa primeze aici. Vorbin corect despre produs. Montaj realizat, metode, constructii, pregatiri, concluzii si pareri. Asta nu ar aduce decat de castigat tutror. Si poate asa se alege pana la urma ceea ce merita de ceea ce se vinde pur si simplu fiindca poarta un nume comercial.

Scuzand Off-Topic-ul la sfarsit ma repet ca pana cand va exista in Romania un cult educat al sunetului in masina, mai este destul de mult. Ca se poate, se stie. Cu restul e mai greu...
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 06-08-05, 01:42   #23
viperu

Stage 5
 
viperu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 386
Member of:
[Moderators]
Default

Fie ca vorbim de masini, calculatoare sau aparatura electronica de orice fel, cred ca este destul de evident pentru toata lumea ca piata cere produse tot mai ieftine, iar aceasta reducere de preturi se reflecta in produse mai putin bune, dar care impresioneaza la fel de mult...

cum erau facute masinile acum 20 ani ? cum sunt acum ?
cum aratau calculatoarele acum 15 ani ? cum sunt acum ?
cum sunau sculele audio acum 15 ani ? cum suna acum ?

pe de o parte este de inteles ca producatorii raspund pietei prin produse
din ce in ce mai atractive, dar cred ca cei care scot banul din buzunar ar trebui sa se gandeasca mai mult decat la a gusta din roadele marketingului ...

ca sa revin acum la partea de car audio, sincer cred ca lumea trebuie sa asculte mai mult cum suna o masina, decat sa citeasca reviste si review-uri pe net... nu cred ca exista in momentul de fata review-uri 100% obiective si nici nu vad cum ar putea sa existe... din moment ce exista gusturi atat de diferite...

personal, cred ca un pasionat de car audio trebuie sa fie multumit de cum suna masina lui, iar cei care sunt implicati in domeniu trebuie sa-i ofere un etalon fata de care pasionatul sa se raporteze...
__________________
Arguing on the Internet is like competing in the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
viperu is offline   Reply With Quote
Old 06-08-05, 01:55   #24
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default

viper....daca vrei sa-mi spui ca review-urile de pe net si din reviste nu ghideaza cumparatorii, atunci eu cred ca glumesti si esti bine dispus la ora asta. Nu vorbim de cazul ideal, unde omul poate sa asculte oricand o masina ca a lui cu un sistem dorit montat spre auditie. Ca stii ca nu e asa simplu ca la home hi-fi... Duci sculele acasa, le asculti si daca nu-ti place le duci inapoi. Degeaba ii arat eu omului cum suna un sub cu o cutie custom si unghiuri de reflexie calculate intr-un hatchback daca el are o berlina unde sunetul va fi cu totul si cu totul altfel. Stii foarte bine in lumea audiofililor cat amar de controvesre si pareri exista pe tema unor scule pe care ei nici nu si le permit. Dar pentru asta tot se scriu si se citesc review-uri. Informatia e vitala, fie ea si intr-o forma nesigura ca aceasta. E mai bine decat nimic. Daca tu comercializezi marca X si clientului nu-i place respectivul sunet, poti sa iei de la \"concurenta\" marca Y si sa-i dai omului ce vrea? Asta e intrebarea. Subiectivism exista peste tot. O parere exprimata pe tema unui produs, fie si prin prisma gusturilor personale valoreaza mai mult decat nimic.

Cum un review depinde de subiectivitate asa si un montaj depinde de realizare. Eu am incredere in cuvantul tau si sunt in stare sa citesc un post considerandu-l obiectiv desi nu am nici un interes comercial in asta. Peste tot parerile (si subliniez pluralul) pro si contra decid balanta. Si nu doar in acest domeniu.


Eu iti dau dreptate, ar fi mai bine sa facem auditii si demonstratii cu montaje etalon. Dar de cate ori se poate face asta? Ca asa ajungem iar la faza cu corectitudinea montajului si nevoia competitiilor. Si pana cand scriem amandoi 10 articole fiecare pe tema asta putem scrie 5 articole despre 5 produse fiecare. Si dupa care dintre activitati crezi ca am fi mai castigati?
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 06-08-05, 07:50   #25
viperu

Stage 5
 
viperu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 386
Member of:
[Moderators]
Default

sunt sigur ca cumparatorii se ghideaza dupa review-uri... n-am nici un dubiu... insa io nu la asta ma refeream... ma refeream la faptul ca review-urile nu sunt obiective... si iar ma refer la masini, calculatoare si scule audio in general... citesc o gramada de review-uri in fiecare luna.... si de fiecare data cand am avut sansa sa testez in realitate acelasi lucru am avut alta parere...

la masini intotdeauna se scot in evidenta partile bune...
la calculatoare intotdeauna se \"tuneaza\" calculatorul pentru a scoate anumite rezultate...
iar la scule audio in general se scrie orice...

de-asta zis io ca testarea cu propriile urechi este cea mai buna...
viperu is offline   Reply With Quote
Old 06-08-05, 07:55   #26
viperu

Stage 5
 
viperu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 386
Member of:
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"ReLLaXX\"
Daca tu comercializezi marca X si clientului nu-i place respectivul sunet, poti sa iei de la \"concurenta\" marca Y si sa-i dai omului ce vrea? Asta e intrebarea.
Eu pot si chiar o fac... in sensul ca trimit omul respectiv la altcineva... dar nu cred ca este relevant...
viperu is offline   Reply With Quote
Old 06-08-05, 12:58   #27
saxo

Stage 5
 
saxo's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,302
Member of:
[Moderators]
Default

Domeniul car-audio este si devine din ce in ce mai delicat.Motivele sunt extrem de multe dar eu vreau sa punctez numai citeva aspecte,evident cu titlu de parere personala si NU ca regula generala...
Incep cu acele critici din revistele de specialitate,si vreau sa spun ca am ramas uneori surprins de faptul ca am vazut produse evident inferioare,pe care le cunosc BINE si care au iesit la punctaje peste unele clar superioare cu care lucrez si le stiu bine.Nu e o regula generala,dar se intimpla destul de des.E ca intr-un test in care am citit clar un punctaj mai bun la un Renault decit la un Audi......
Eu cred totusi ca un dealer care se respecta,va folosi numai acele produse care vor putea face ca orice masina care pleaca din atelier sa-i placa in primul rind lui.Ideea ca daca-i place clientului e OK,indiferent cum suna,eu personal NU o agreez si nu o voi face in veci.
Chiar daca montez componente ieftine,trebuie in mod obligatoriu ca masina sa sune civilizat iar instalarea sa fie executata corect.
Am avut clienti care au dorit fie sa le instalez componente alese aiurea sau produse necunoscute de mine pe care i-am refuzat.Exista destule ateliere care pentru citeva sute de mii sunt capabile sa monteze in masini si amplifuri de casa cu convertoare 12/220 V....
Un lucru extrem de important este acela ca TOT ce instaleaza un atelier,( chiar daca vine clientul cu el la pachet ) sa fie bine cunoscut instalatorului.
Eu mi-am furat-o acum un an cu un aparat marca X,pe care eu nu l-am vindut niciodata,cu care a venit clientul sa-l montez.Dupa montaj nu mai functiona interogarea masinii cu vag-ul....Ei bine acel brand X a gasit de cuviinta ca in cupla exclusiv de alimentari si comenzi sa-i puna un sub audio out !!!!! pe un pin in care TOATE schemele este NEFOLOSIT.Nu vreau sa stiti cit am avut de tras cu acel client necioplit care ma injurat si la telefon,si a postat pe un forum Y ca am fi cei mai prosti din buc. etc....
Ei bine,de atunci NU mai instalez NIMIC din marcile pe care eu nu le vind sau le cunosc.E ca ala care se duce cu un BMW la Porsche Romania pentru service si pe urma reclama ca-s prosti.....
In privinta brandurilor pe care le vinde un dealer,evident ca alegerea ii apartine.Mie personal,daca un client imi cere un produs pe care nu-l vind in mod normal,(dar pe care-l cunosc ca fiind ok si ca suna bine ) il comand si-l montez,sau pur si simplu il trimit la un coleg care vinde asa ceva.Consider ca fiind normal sa indrumi clientul la un coleg de breasla daca tu nu ai ce-si doreste.NU am considerat niciodata un coleg ca fiind concurenta....din contra.Din pacate NU toti gindesc asa....
Nu trebuie sa se simta nimeni ofensat,dar exista ateliere si magazine cu produse pentru toate buzunarele,si consider ca e BINE si NORMAL sa fie asa.
In legatura cu discutiile pe marginea brandurilor,nu stiu cum s-ar putea derula pentru ca n-am idee cum se poate evita o parere proasta despre X marca de difuzoare sau HU etc..,care poate sa faca mult rau brandului daca discutia se poarta pe un forum public.Personal NU voi spune pe un forum ca nu stiu ce brand suna prost.
Sunt in domeniu de ceva ani buni,si din pacate a trebuit sa renunt la anumite marci super cunoscute si poate cele mai vidute pentru ca imi era pur si simplu rusine sa predau masina clientului sunind in halul respectiv....
Stiu ca nu a fost o solutie comerciala buna dar am RENUNTAT la acele marci.
Revenind la critica brandurilor,singurul lucru realizabil,cred ca este acela de a prezenta anumite masini facute,si discutii pe marginea configuratiei,a cum suna si a modului de executie.Concluziile le vor trage fiecare.
In privinta educatiei clientilor,e drept ca trebuie sa mai treaca ceva timp pina cind cea mai mare parte a clientilor vor fi constienti de ce inseamna tuningul audio de calitate,dar !!!! depinde FF MULT si de ce vad ca se poate realiza in ro. cu alte cuvinte daca dealerii NU lucreaza masini BINE si cu sume( vezi:componente ) modeste,nu se va realiza NIMIC !!!,sau aproape nimic.
Insist asupra faptului ca sunt parerile mele PERSONALE,si accept orice critica.
saxo is offline   Reply With Quote
Old 06-08-05, 13:54   #28
Luky

Stage 1
 
Luky's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 17
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"viperu\"
Quote:
Originally Posted by \"ReLLaXX\"
Daca tu comercializezi marca X si clientului nu-i place respectivul sunet, poti sa iei de la \"concurenta\" marca Y si sa-i dai omului ce vrea? Asta e intrebarea.
Eu pot si chiar o fac... in sensul ca trimit omul respectiv la altcineva... dar nu cred ca este relevant...

Eu unul nu pot intotdeauna sa trimit clientul la altcineva deoarece atunci pot creea o imagine nefavorabila mie ,dar aici ma refer la calitatea unei lucrari,nu la achizitia unui produs.Mai apare o problema legata de calitatea executiei unei lucrari care este indoielnica ,a unor ateliere care pentru niste sume de te umfla risul iti fac niste inventii.De aici pleaca si neincrederea unor clienti de a-si lasa masina pe mina atelierelor( pe de alta parte vorba merge repede ...reclama proasta),de aici deriva si faptul ca fie le place sau nu le place cum suna o sonorizare de serie ,mai bine stau cu masina asa cum au cumparat-o ,decit sa aiba batai de cap.
Plus de asta nu sunt multi dispusi sa cumpere o masina in care fostul propietar a bagat sume mari de bani in audio...
In fine...cum s-a spus si mai sus dar sub alta forma...Rabdare si tutun ..
Luky is offline   Reply With Quote
Old 14-05-07, 19:59   #29
silentBMW

Stage 3
 
silentBMW's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 133
Default Re: Se preteaza o masina de serie la un sistem audio performant?

Quote:
Originally Posted by DaciaMustang View Post

JEEZUS SQUEEZE US!!! DE BANII AIA IMI IAU DVD + LCD!!! MAI BINE CONDENSATOR SI SCHIMB BATERIA DE 2-3 ORI PE AN...(scuze pt. caps)
pai de ce sa iti schimbi bateria de 2-3 ori pe an cand daca iti cumperi o baterie deaia nu o mai schimbi vreo 2 ani...acuma depinde si de $$$ de care dispui!
silentBMW is offline   Reply With Quote
Old 14-05-07, 20:02   #30
silentBMW

Stage 3
 
silentBMW's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 133
Default Re:

Quote:
Originally Posted by dracula View Post
ce bine zici.
asta ii, stiu multi care isi iau un woofer scump, dupaia cand ii vorba de cabluri sau baterie se zgarcest si se mira dece nu le suna ...
eu la passatu meu nu am modificat nimica radical ce sa se vada sau sa trebe sa schimb daca vand masina.
Fata de usa chiar nu este deloc modificata si singurile gauri ce leam dat este la un plastic la motor sa pot trece cu cablurile de la baterie pana in masina.
si sunt destule masini de serie care suna excelent de bine.
Si mai ales la VW era montarea de fiecare data foarte simplu si la golf si la passat.
mda...asta asa este si eu m-am pus woofer si cum zice si dracula...am dat o singura gaura si eu...si am un bmw 316 din 2003...super masina ca sa ma dau si eu mare :P
silentBMW is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -