Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Competitii Car-Audio > SPL (Presiune Sonora)

Reply
 
Thread Tools
Old 26-03-11, 13:27   #1
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default dB Drag Racing, Finala Mondiala 2011 - Italia

https://www.4tuning.ro/car-audio/fina...alia-8805.html - Articol

https://www.4tuning.ro/poze/saloane-t...011-10008.html - Galerie foto mai usor de urmarit

Vor urma si alte update-uri.
__________________
www.melodix.ro
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 19:47   #2
IM

Stage 5
 
IM's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 811
Default Re: dB Drag Racing, Finala Mondiala 2011 - Italia

Ma bucur sa aflu ca cineva din Romania a acordat atentie Finalei Mondiale dB Drag.

Din cate stiu s-au doborat recorduri mondiale de catre europeni, precum am citit in articolul vostru raportul ar fi de 10 la 6 in favoarea europenilor.

Ar fi de apreciat daca ar apare din nou in Romania dB Drag Racing. Sunt ceva "barrrrr-aitori" si la noi in tara...
__________________
Pure Music
"The myth is stronger than the truth,
And the truth can sometimes lie
To see all from what it was
You need an uncorrupted eye..."
ionutmocioiu-on-facebook.com
IM is offline   Reply With Quote
Old 24-04-11, 17:17   #3
IM

Stage 5
 
IM's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 811
Default Re: dB Drag Racing, Finala Mondiala 2011 - Italia

Quote:
Originally Posted by ReLLaXX View Post
https://www.4tuning.ro/car-audio/fina...alia-8805.html - Articol

https://www.4tuning.ro/poze/saloane-t...011-10008.html - Galerie foto mai usor de urmarit

Vor urma si alte update-uri.
Update-uri?

Pana vor aparea altele, pun eu unul cu o echipa europeana, una din cele 10 din articolul vostru, ce a obtinut rezultate exceptionale, reusind sa doboare un record mondial. Ar fi intereresant sa aflam detalii despre celelalte echipe europene ce au reusit sa mentina raportul trofeelor obtinute in favoarea europenilor.

Echipa Germana GZ LPD - Seat Terra a obtinut titlul de Campioni Europeni & NWR in Clasa Super Street 1-2.
Rezultat - 169.2 dB
Echipa Italiana GZ- VS Audio a obtinut un rezultat de 164,5dB in Street MAx (Fiat Panda), obtinand devenind si ei noii campioni mondiali ai acestei clase.
Attached Images
File Type: bmp gz1.bmp (1.11 MB, 51 views)

Last edited by IM; 24-04-11 at 17:19.
IM is offline   Reply With Quote
Old 25-04-11, 12:08   #4
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: dB Drag Racing, Finala Mondiala 2011 - Italia

Quote:
Originally Posted by IM View Post
Update-uri?

Pana vor aparea altele, pun eu unul cu o echipa europeana, una din cele 10 din articolul vostru, ce a obtinut rezultate exceptionale, reusind sa doboare un record mondial. Ar fi intereresant sa aflam detalii despre celelalte echipe europene ce au reusit sa mentina raportul trofeelor obtinute in favoarea europenilor.

Echipa Germana GZ LPD - Seat Terra a obtinut titlul de Campioni Europeni & NWR in Clasa Super Street 1-2.
Rezultat - 169.2 dB
Echipa Italiana GZ- VS Audio a obtinut un rezultat de 164,5dB in Street MAx (Fiat Panda), obtinand devenind si ei noii campioni mondiali ai acestei clase.
Apropo de updateuri, asteptam filmele de la montaj (si asta chiar nu depinde de noi). Speram sa apara cat mai curand.

Multe informatii despre alte echipe (sau despre orice fel de echipe din dB Drag) gasesc cei ce vor sa caute, ma gandesc, daca sunt interesati. Asa ca o sa mai completez cu informatii "din domeniu" sau de la fata locului ceea ce ai evidentiat tu in textul de mai sus.

Pe rand: Andre Lohoff - GZ LPD, un tip care cel putin din vedere pare foarte de treaba. Genul de om pe care e bine sa-l ai in cercul de cunoscuti. Munceste mult pentru orice rezultat si acest lucru il aduce constant in prima linie.

Au obtinut punctele pentru aceasta finala mondiala cu un "point chaser" avand in vedere ca Terra de SS 1-2 a fost gata cu doar 2-3 zile inainte de eveniment.

In 2008 si 2009 Team GZ LPD au cedat 2 titluri consecutive lui Peter Augustijnen (Team Cactus Sounds) in SS 5+ iar anul acesta au ales varianta cu SS 1-2 avand in vedere ca se stie deja ca doua dintre masinile de top din aceasta clasa nu vor participa.

Una dintre ele a fost demontata si vanduta de ceva timp (TVE Soundsystems - Seat Terra - singura masina din lume cu incinta de sticla - wall) iar a doua nu ar fi fost prezenta oricum la finale din cauza lipsei punctelor necesare si distanta prea mare (dB Devils - Fiat Panda - incinta realizata integral din metal - wall). Aceste doua masini au setat scorul care trebuie batut in SS 1-2 la finalele 2008 si 2009.

https://www.youtube.com/watch?v=_hrEaYDiFeA

In acelasi an, Team GZ LPD in SS 5+:

https://www.youtube.com/watch?v=pfot0...eature=related

Recordul absolut in SS 1-2 stabilit de dB Devils in 2009:

https://www.youtube.com/watch?v=xxTQel55rjU

Recordul batut de Team GZ LPD este cel anual (avand in vedere ca acest contor de recorduri se reseteaza la fiecare inceput de sezon). Dar ei sunt inca departe de recordul de clasa. Interesant este ca in probe, acasa, Team GZ LPD a depasit bariera celor 169 db cu doar 4 amplificatoare, iar in concurs cu 8 amplificatoare nu au sarit de 168.6. Gurile rele spuneau ca noul con si combinatia de spidere suplimentare implementate prin adaugarea unui pachet secundar (cu tot cu inelul aferent de plastic) nu sunt inca o combinatie stabila pe noile Plutonium. De ce nu au refacut acel suport de la 0, greu de intuit. Probabil asa a fost "cost effective", desi, la nivelul ala... nu prea face sens. Dar astea sunt presupuneri, adevarul il stiu doar cei care au lucrat la acel sistem.

Masina celor de la GZ LPD merita tinuta sub observatie in sezonul actual, mai ales daca cei de la dB Devils nu vor mai participa anul acesta. Dar mai au ceva de munca daca vor sa atinga cu adevarat o performanta notabila.

Echipa VS Audio si-a luat clasa si pozitia pe ghinionul celor de la Electric Team Donato - campionii din sezonul 2009, cand au obtinut atunci titlul de campioni si recordul mondial absolut (166 db) depasind rezultatul lui Chris (proprietarul Cactus Sounds), multiplu campion in Street Max in sezoanele trecute.

La finalele 2010 (despre care discutam) Electric Team Donato au avut la un moment dat un scor de 166.2 db dar in masuratoarea de finala, fara nici un fel de explicatie ulterioara, amplificatoarele B2Audio au intrat in protectie cand scorul era putin sub 164 db. La 2 minute dupa ce au scos masina din zona de concurs au repetat un 166.1 fara probleme.

Cand o sa apara filmele o sa se vada cum cei de la VS Audio au fost cel putin surprinsi de aceasta intamplare si in acelasi timp de faptul ca au castigat. Nici ei nu se asteptau, mai ales ca scorul lor a fost cu 0.3 mai mic decat cel care le-a oferit titlul de campioni in 2008 (atunci foloseau alt brand de amplificatoare).

Pe post de concluzie vreau sa spun un lucru pe care am sa-l dezvolt la un moment dat. dB Drag este o competitie de top, unde implicarea si efortul sunt la un nivel greu de imaginat pentru cei care nu au luat efectiv contact cu fenomenul. Cu atat mai mult cand vine vorba de finale. Dar din pozitia unui observator am ajuns la parerea ca aceste pozitii si titluri se pot castiga prin trei metode: performanta, noroc (sau ghinionul altora) si strategie (incadrare in clase mai "libere"). De multe ori manifestarea ultimelor doua este mai spectaculoasa decat prima.

Totusi, toate aceste realizari sunt performante certe si certificate, ce merita tratate ca atare. Cand vine vorba de cantarirea lor depinde mult punctul fata de care le raportezi. Posibil ca noi sa nu avem "experienta" necesara ca sa facem acest lucru.

Poate avem noroc si vin si filmele saptamana aceasta. Si poate tot in aceasta perioada se updateaza si lista de recorduri si clasari dB Drag pentru anul 2010 (lucru care, surprinzator , inca nu s-a intamplat).
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -