La acesta a doua etapa dB Drag Racing / 2006, Echipa Ground Zero Romanian Competition Team s-a prezentat cu 3 masini, ocupand doua locuri 1 ai un loc 3.
Multumim tuturor acelora care au fost alaturi de noi.
In ultimile zile s-au depus eforturi fantastice pentru realizarea noulu sistem de pe masina lui Sandu - Oradea (Sound Identity)... dar din pacate aceea masina nu a putut participa.
Rezultatele obtinute de noi au fost in categoriile:
Super Street 1-2
Locul 1 - 160,0dB / 74Hz, Citroen AX - competitor Eftimie Giani
Locul 3 - 144,7 dB / 43Hz, Fiat Doblo - competitor Ionut Mocioiu
Extreme 2
Locul 1 - 145,x dB - fara concurenti in clasa, fiind singura masina inscrisa...
Cu toate ca Fiat-ul Doblo a obtinut 150dB la prima etapa de la Oradea, cu rezerve de putere... am decis sa realizam un perete in spatele scaunelor din fata, aducand astfel difuzoarele in plan vertical impreuna cu portul de bas reflex... si transformand spatiul din "van" in "small car"...
, ...
Din motive de lipsa de spatiu pentru transportul materialelor de reclama si datorita faptului ca am facut mari eforturi de a termina masina dealer-ului nostru din Oradea, ne-am vazut siliti sa mergem cu incinta din Fiat in pozitie orizontala. Toate calculele/ masuratorile anteriaore s-au redus la zero... si intram astfel intr-un "teren minat! ... Dar, decat sa nu participam deloc, am decis totusi sa o aruncam in "arena" incercand sa fortam sistemul pentru a ne apropia cat se poate de mult macar de vechiul rezultat de 150dB.
Vineri seara, incercand sa cuplam un al doilea amplificator monoblock in regim de functionare Master - Slave, negasind acest blestemat de cablu de legatura... am incercat sa ajustam ambele amplificatoare la acelasi nivel de amplificare folosind un voltmetru cu care masuram tensiunea de iesire pe fiecare subwoofer in parte...
Oboseala, stresul si nervii au avut ca rezultat final intreruperea unei bobine a unuia dintre subwoofer-e.
Cu toate astea, masina a mers in competitie, obtinad un modest loc 3...
Dar promitem ca vom reveni in forta la urmatorul eveniment, impreuna cu celelalte 3 masini care sunt in lucru, printre care si inlocuitorul batranului Citroen Ax... de data aceasta 100% pregatit in Romania!
Felicitari lui BlaK!
Felicitari lui Viperu!
Care au reusit sa treaca pragul de 150dB, in competitie si in antrenamente libere...
Felicitari organizatorilor!