Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Cluj

Reply
 
Thread Tools
Old 18-12-11, 21:09   #5941
spike1507

Stock
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 3
Default Re: Chat

Problema consta in faptul ca nu se aude nimic in boxe... Afisajul merge, merg toate functiile dar nu am sunet. Precizez ca am montat firele dupa schita din manual. Si ciudat e ca radiocasetofonul vechi merge si sunet si tot daca ii bag mufele....
spike1507 is offline   Reply With Quote
Old 19-12-11, 11:14   #5942
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Chat

Da dar la casetofonul nou probabil mufa pentru boxe is pozitionate pe alte pozitii....
baga is offline   Reply With Quote
Old 19-12-11, 11:24   #5943
Flaviu-Daniel

Stage 5
 
Flaviu-Daniel's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 301
Member of:
[VW]
Default Re: Chat

taie mufa si leagale direct pe culori sau daca nu te poti chinui un pic sa scoti "papuceii" aia din mufa si sa ii pozitionezi fiecare unde le este locul...
Flaviu-Daniel is offline   Reply With Quote
Old 19-12-11, 11:33   #5944
peter

Stage 5
 
peter's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,588
Member of:
[Xtreme Club Emotion]
[Hyundai]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Chat

Salutare ,

As vrea sa ajung la Cluj cu avionul,dar pretul la bilet mi se pare cam mare,Bucuresti-Cluj ar fi undeva la 700lei,si din cate am vazut as ajunge mai ieftin daca m-as duce in Roma

Va intreb pe voi poate ati mai facut drumuri de genul asta si stiti pe undeva oferte etc...


Am fost acum 2 sapt in Cj(best town in RO) si m-am distrat f tare,dar drumul este destul de lung si e obositor cu masina,mai ales ca o sa plec singur.


Multumesc,
__________________
Consiliere achizitie auto
peter is offline   Reply With Quote
Old 19-12-11, 23:19   #5945
CJ19TZU
Ford Driver

Stage 5
 
CJ19TZU's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of:
[FORD]
Default Re: Chat

da-i bataie cu trenu, dureaza mult, poti dormi la cuseta se e mult mai ieftin decat cu masina sau cu avionul
CJ19TZU is offline   Reply With Quote
Old 20-12-11, 08:56   #5946
peter

Stage 5
 
peter's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,588
Member of:
[Xtreme Club Emotion]
[Hyundai]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Chat

Da,m-am interesat si de tren...

55min avion vs 12h tren

multi bani vs putini bani


grea decizie
peter is offline   Reply With Quote
Old 20-12-11, 11:45   #5947
RA_2fast4u
Ford Driver

Stage 5
 
RA_2fast4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,611
Member of:
[FORD]
[FOTO]
Default Re: Chat

Eu sunt ... anti-tren dar, cluj-constanta daca nu il faci cu masina cam trenul e solutia, dar neaparat la cuseta! Iarna am impresia ca nu este avion cluj-cogalniceanu. Deci trebuie sa ajungi la bucuresti(probabil cu trenul) dupa aceea sa treci din gara pana la aeroport(nu e nostim deloc! ) asteptat in aeroport + aeroportul relativ departe de colojvar-center gara arunci un bat si esti in mijloc... daca nu vreai sa poposesti si prin bucuresti eu zic ca trenul e solutia nebuna, dar buna! )


In alta ordine de idei: Nu are cineva un incarcator original de masina pentru Iphone? Deoarece mi-am creeat o intrare de aux la cd-player, totul merge ok, dar cand imi conectez telefonul la incarcator intra paraziti (nu imi canta parazitii de ziua mea!! ) ), si as fi curios daca e de la incarcatorul meu.
RA_2fast4u is offline   Reply With Quote
Old 20-12-11, 20:15   #5948
werwceul

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,323
Default Re: Chat

cu 1000 ron mergi cu avion privat constanta cluj si retur
werwceul is offline   Reply With Quote
Old 20-12-11, 20:42   #5949
CJ19TZU
Ford Driver

Stage 5
 
CJ19TZU's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of:
[FORD]
Default Re: Chat

deci.. vrei sa zici ca avionu ala consuma de 5-6-700 de lei kerosen ? aproape cat o masina? =)) cred ca ai incurcat moneda putin...
CJ19TZU is offline   Reply With Quote
Old 20-12-11, 21:11   #5950
werwceul

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,323
Default Re: Chat

pentru tine este alta moneda, pentru cine este interesat moneda este LEUL ROMANESC !
werwceul is offline   Reply With Quote
Old 20-12-11, 22:59   #5951
CJ19TZU
Ford Driver

Stage 5
 
CJ19TZU's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of:
[FORD]
Default Re: Chat

mie nu prea imi vine sa cred ca poti merge cu avion privat cu 1000 de lei cj-ct-cj...
CJ19TZU is offline   Reply With Quote
Old 21-12-11, 07:18   #5952
radu_moto

Stage 3
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 114
Default Re: Chat

Quote:
Originally Posted by werwceul View Post
cu 1000 ron mergi cu avion privat constanta cluj si retur
COMUNITATEA CLUJANA 4TUNING ITI UREAZA DRUM BUN.


Am citit multe bancuri, adica pardon anunturi pe 4Tuning de vanzare masini cu consum de 5-6 in afara si 6-7 in oras dar le intreci pe toate.

radu_moto is offline   Reply With Quote
Old 21-12-11, 07:30   #5953
werwceul

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,323
Default Re: Chat

un avion ultra usor consuma consuma in jur de 8,3-8,8%
in continuare ramane valabila oferta
werwceul is offline   Reply With Quote
Old 21-12-11, 22:34   #5954
cumtecaut

Stage 5
 
cumtecaut's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 355
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Chat

buna asta cu cherosenul )
cumtecaut is offline   Reply With Quote
Old 21-12-11, 22:53   #5955
werwceul

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,323
Default Re: Chat

Avioanele ultra usoare au motoare de maxim 1400 cm3, care functioneaza cu benzina de 95, cumparata din orice benzinarie!
Le trebuie maxim 250m de decolare si intre 200-400 metrii la aterizare(sa nu se forteze franele prea tare)
Motoarele sunt motoare ca si pe dacia 1300 a bunicului din 1900 toamna, singura diferenta este toba de esapament care iasa pe ambele parti.
la o simpla cautare pe google se poate vedea specificatii tehnice, cui i-a fost greu, ii pun eu in link.
http://www.zenair.ro/?kituri-pentru-...ultrausoare,37
viteza de croaziera este in jur de 220km/h
motoarele au intre 90 si 115-120 cai
acesta este cel mai des intalnit pe asemenea avioane

Date tehnice 912UL - 100HP:
- Performante: 58,0kW (79,0 hp)@5500rpm
Max. 5 min.: 59,6kW
(81,0 hp)@5800rpm
- Cuplu motor: 103 Nm
(75,9ft.lbf.)@4800rpmMax. RPM: 5800rpm
- Alezaj: 79,5mm (3,13in.)
- Cursa pistonului: 61mm (2,40in.)
- Capacitate cilindrica: 1211,2cm3 (73,91cu.in.)
- Raport de compresie: 9,0:1
- Unitate de aprindere: double CDI
- Timp de aprindere: 4° pana la 1000 rpm peste 26°
- Performanta generatorului: 250W @ 5500rpm
- Tensiune: 13,5V

Mediu de functionare:
- Combustibil: min. RON 90*
min. AKI 87*
*cu plumb sau fara plumb sau AVGAS 100LL
- Ulei: API SG sau superior
- Lichid de racire: Conventional (raport de amestec 50:50) sau apa

Greutate motor:
Configuratie standard:
- Motor cu cutie de viteze standard: i = 2,273; optional: i = 2,43: 55,4kg (122,1lb.)

Optiuni greutate:
- Radiator de ulei: 0,5kg (1,1lb.)
- Radiator: 1,0kg (2,2lb.)
- Ambreiaj cu alunecare: 1,7kg (3,7lb.)
- Tub de aeraj: 1,3kg (2,8lb.)
- 2 filtre de aer: 0,15kg (0,3lb.)
- Sistem de exhaustare: 4,0kg (8,8lb.)
- Capac pentru ghidajul aerului: 0,8kg (1,8lb.)
- Pompa de vid: 0,8kg (1,8lb.)
- Regulator de pas hidraulic: 2,7kg (5,9lb.)
- Alternator extern: 40A / 12V DC: 3,0kg (6,6lb.)
- Cadru de suspensie a motorului: 2,0kg (4,4lb.)
- Instrument FLYDAT: 0,5kg (1,1lb.)


ps: au doar 2 locuri, la cele cu 4 locuri + compartiment de depozitare se schimba un pic datele problemei, la an 24 de exemplu motorul consuma 1litru/minut (cam 927grame mai exact) dar acelea zboara mult mai repede, le trebuie pista mult mai mare, nu pot ateriza pe orice camp/aerodrom + ca sunt cam vechiute

Last edited by werwceul; 21-12-11 at 22:55.
werwceul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -