Salutari tuturor,
Intr-un final am ajuns back to base adica in africa, dupa o calatorie plina de peripetii Africa-Romania-Uk-Africa.
De la 4tuning days am plecat direct spre Uk pentru a obtine licenta pentru campionatul Angliei de drift BDC si pentru a concura in runda 1.
Dupa vreo 3000km cu platforma dupa noi am ajuns in Milton Keneys, UK.
Daca nu ma insel era Joi dimineata, am dormit pana vineri dimineata cand in sfarsit aratam si noi mai umani putin ....
din pacate vesti proaste aveau sa vina, nissan-ul efectiv fara motiv nu mai vroia sa porneasca.... ApexiFC comander ECU-ul nu mai raspundea la nimik .... impreuna cu prietenul meu Jamie de la garage Mac am incercat tot posibilul dar nimik, asta era si vinerea de pasti in uk...
Jamie la sunat pe Julian Smith de la Garage-D un vestit D1 driver irlandez. La la atelier erau la modificat cel putin 20 de skyline-uri pt drift sau time atack.
Anyway pe la 3 dimineata in vinerea de paste din doua ECU-uri au reusit sa faca unul si sa porneasca masina. Am plecat direct spre Teeside unde sambata dimineata trebuia sa fiu prezent pentru examenul de licenta... Teeside era la 500km de unde eram noi
Am ajuns pe la 8 dimineata dupa ce tot drumul a nins si pe la 9 jumate eram pe circuit, din pacate vestile proaste nu se terminasera... masina la 4500-5000rpm decupla ca si cum ar lovi limitatorul.... nu am reusit sa o reparam acolo nestiind care e problema... pana la urma am decis sa imi dau licenta oricum si cu 5000rpm la dispozitie....
Am luat licenta la clasa Pro cu brio.
Aveam la dispozitie exact o sapamana sa reparam masina, am cumparat un nou ECU tot Apexi, singura problema era ca nu puteam gasi ce declanseaza si arde ECU-ul.... bineinteles joi noaptea la garage-D pe la 4 dimineata inca se lucra la masina mea.... problema pana la urma a fost la instalatia electrica care trece pe sub semiaripa si a fost atnsa de roata.
Noul ECU a fost montat si masina setata pe Dyno, rezultate:
413hp la 1,6 bar cu benzina de pompa.
Vineri dupa masa am ajuns la Teeside again pt practice... si totul a fost ok masina un monstru iar eu m-am descurcat f bine pe un circuit de treapta a treia ....
Sambata antrenamente dimineata, totul super ok dupa direct in calificari... unde au inceput problemele iar, de data asta ploaia abundenta ne-a prins cu gumele gresite si m-am clasat la final doar pe locul 20.
Oricum o experienta in adevaratul sens al cuvantului