Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Drift Section - Sideways Action

Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc.

Reply
 
Thread Tools
Old 17-05-11, 07:43   #136
gonzy_et

Stage 5
 
gonzy_et's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 501
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by catalanu View Post
3.9 , 4.10 cam astea ar fi bune
Nu stiu ce sa zic, eu ganesca nu as pune asa scurt, mai ales raport 4,10 in carcasa mare cam greu gasesc, as incerca un raport de 3,65 dar nu poate nimeni sa povesteasca din experienta ( KNS, MOUSE,...?) fiindca si cu raportul asta de 3.25 cu blocant in a doua rupe aderenta dar mai greu tre so tin in ture.

Last edited by gonzy_et; 17-05-11 at 07:45.
gonzy_et is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 21:43   #137
IulianE36

Stage 5
 
IulianE36's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 461
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Mergi pe 3.45 cu incredere dak motoru e blana .
-E cel mai echilibrat !
-Este super permisiv la Cluch-Kick !
Trebuie sa faci in asa fel incat cu a 2 a cu cauciucuri 195/65/15 sa ai si tu undeva pe la 110-120 . Cam asta e un standard asa .

In caz ca motorul nu are chiar asa Forta e ok un 3.64 . Acum depinde de cutie mult !

3.91/4.10 sunt prea scurte nu ai ce face cu ele . JAC-u are 4.10 pe urs si nici nu ajungea bine la curba de initiere ca era in limitare cu a 2a . (2.5 12v)

Ideea este sa iti stea in cuplu cat mai des la o viteza cat mai mare sa nu o pierzi .Asa ca ,3.45 e ideal pentru ca motoru este mereu intre 2500 si 5-6mii.

Si faza cu carcasa mare ... depinde ! Sunt baieti la drift cu bmw-uri e30/e36 care se dau cu carcase mici de ani si nu s-au spart . Depinde si de noroc ! intr-adevar carcasa mare e greu de gasit dar merita e mai TZAPAN Ca si diferential !
Oricum ele se sparg de cele mai multe ori cand treci de pe umed pe uscat si de pe nisip pe asfalt pentru ca primesc shocurile alea nasoale . Lafel si cu Planetarele !
__________________

-Jumy Profile-

Last edited by IulianE36; 17-05-11 at 21:50.
IulianE36 is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 22:10   #138
gonzy_et

Stage 5
 
gonzy_et's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 501
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by IulianE36 View Post
Mergi pe 3.45 cu incredere dak motoru e blana .
-E cel mai echilibrat !
-Este super permisiv la Cluch-Kick !
Trebuie sa faci in asa fel incat cu a 2 a cu cauciucuri 195/65/15 sa ai si tu undeva pe la 110-120 . Cam asta e un standard asa .

In caz ca motorul nu are chiar asa Forta e ok un 3.64 . Acum depinde de cutie mult !

3.91/4.10 sunt prea scurte nu ai ce face cu ele . JAC-u are 4.10 pe urs si nici nu ajungea bine la curba de initiere ca era in limitare cu a 2a . (2.5 12v)

Ideea este sa iti stea in cuplu cat mai des la o viteza cat mai mare sa nu o pierzi .Asa ca ,3.45 e ideal pentru ca motoru este mereu intre 2500 si 5-6mii.

Si faza cu carcasa mare ... depinde ! Sunt baieti la drift cu bmw-uri e30/e36 care se dau cu carcase mici de ani si nu s-au spart . Depinde si de noroc ! intr-adevar carcasa mare e greu de gasit dar merita e mai TZAPAN Ca si diferential !
Oricum ele se sparg de cele mai multe ori cand treci de pe umed pe uscat si de pe nisip pe asfalt pentru ca primesc shocurile alea nasoale . Lafel si cu Planetarele !

Multumesc de informatie IULIAN asa o explicatie miam inchipuit cand am scris pe acest topic, tu vorbesti deja ca un Drifter batran si felicitari pentru tot ce ai realizat pana acuma am urmarit si topicul tau si am observat ca folosesti diff cu raport de 3,45 singura diferenta e ca tu ai cutie ZF si eu Getrag nu stiu este vreo diferenta mai ales in legatura cu raportul...?
In oricecaz o sa incerc un diff de 3,45 sudat sa vedem cum se comporta.
gonzy_et is offline   Reply With Quote
Old 18-05-11, 09:26   #139
cozo
Inferno Motorsport Member

Stage 5
 
cozo's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,383
Member of:
[Inferno Motorsport]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by IulianE36 View Post

3.91/4.10 sunt prea scurte nu ai ce face cu ele . JAC-u are 4.10 pe urs si nici nu ajungea bine la curba de initiere ca era in limitare cu a 2a . (2.5 12v)
Ai dreptate! Se ducea in limitare din cauza grupului dar nu asta era cauza principala. Cauza este cutie care este foarte scurta. Si la traseul care a fost, la betonul care era pe jos.....a 3 a nu urca in ture, a 2 a se ducea in limitare..... anul trecut la Suceava a mers excelent cu a 3 a pe asfalt......
__________________
sal
cozo is offline   Reply With Quote
Old 03-10-11, 18:39   #140
alingb

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 82
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Buna ziua
TENGU , am vazut pe net un interviu cu tn cum explicai cum trebuie facut cerculetele si 8- urile dar nu le mai gasesc , am nevie de ele si multe altele pt ca trebuie sa fac un proiect si mi-ar prinde bine acele filmulete.
Multumesc
Contact te rog ID g.alin20
alingb is offline   Reply With Quote
Old 04-10-11, 12:15   #141
Mitza_pk

Stage 4
 
Mitza_pk's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 292
Member of:
[Echipa de sprijin]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

TENGU is no more dar uite filmuletele....

https://www.youtube.com/watch?v=YDCNCvJMw50

https://www.youtube.com/watch?v=bIwhD...eature=related

https://www.youtube.com/watch?v=byz54...eature=related

https://www.youtube.com/watch?v=unnrr...eature=related
__________________
Mitza_pk is offline   Reply With Quote
Old 17-10-11, 21:12   #142
alecs1

Stage 3
 
alecs1's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 112
Default Re: Preparare masina pentru drifting

o pagina buna pentru calculat diferentiale http://www.bokchoys.com/differential...calculator.htm


http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
alecs1 is offline   Reply With Quote
Old 20-10-11, 16:44   #143
CrBooster

Stage 3
 
CrBooster's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 84
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Si aici un tutorial pentru sudarea diferentialului http://www.drift.com/forums/showthread.php?t=2081
CrBooster is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 16:59   #144
Aiftimoaie ANREI

Stage 2
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 73
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Buna ziua pentru toti! Sunt nou pe aici dar am o mica nalamurire , unghiul de cadere negativ . in afara de suspensiile speciale de drift ce modificari mai trebuie la un bmw e36 pentru unghiul de cadere negativ pe fata ,chiar si pe spate ? as dori raspunsurile detaliate de la ce-i profesionisti si care stiu , chiar si poze !
Aiftimoaie ANREI is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 19:02   #145
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by Aiftimoaie ANREI View Post
Buna ziua pentru toti! Sunt nou pe aici dar am o mica nalamurire , unghiul de cadere negativ . in afara de suspensiile speciale de drift ce modificari mai trebuie la un bmw e36 pentru unghiul de cadere negativ pe fata ,chiar si pe spate ? as dori raspunsurile detaliate de la ce-i profesionisti si care stiu , chiar si poze !
Salut si bine ai venit printre noi.

Referitor la cele intrebate...nu ai neaparat nevoie de o suspensie "de drift" pentru unghi negativ (camber) ci de un TOP MOUNT care sa permita un astfel de reglaj. Acest top mount fie il achizitionezi separat si il atasezi suspensiei tale fie cumperi o suspensie sport (in general orice suspensie de tip "coilover" are astfel de topmount).

Am vazut ca ziceai de camber si pentru spate. Vorbind de drift si nu de "stance"...acest reglaj e recomandat sa fie pe 0 (camber 0 = roti drepte).

Succes!
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 19:30   #146
Aiftimoaie ANREI

Stage 2
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 73
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Da asai faza cu top monut-urile separat si o suspensie sport e mai ieftina , dar in afara de top muont ce alte modalitati ar fi ? am inteles ca se scurteaza capetele de bara ! e ceva valabil ! daca e explicati-mi si mie va rog ! ii multumesc pentru explicatii lui morpheusmaster,respect !

Last edited by Aiftimoaie ANREI; 27-11-11 at 19:32.
Aiftimoaie ANREI is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 20:32   #147
240sx

Stage 4
 
240sx's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 210
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by Aiftimoaie ANREI View Post
Da asai faza cu top monut-urile separat si o suspensie sport e mai ieftina , dar in afara de top muont ce alte modalitati ar fi ? am inteles ca se scurteaza capetele de bara ! e ceva valabil ! daca e explicati-mi si mie va rog ! ii multumesc pentru explicatii lui morpheusmaster,respect !
La astea se refera morph.



Pentru spate Camber Arms




nu sunt mare specialist da ce legatura are capatu de bara cu camber-ul ?? eu zic ca nici una damn...
240sx is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 20:39   #148
Aiftimoaie ANREI

Stage 2
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 73
Default Re: Preparare masina pentru drifting

eu nu spun din propria experienta spun ce am vazut pe forum in alte discutii ! Dar oricum merci de poze ! din cate am cautat am gasit brat spate inferior oscilant de la d2
Aiftimoaie ANREI is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 20:40   #149
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Pt. Unghi de Cadere negativ pe fata, la E36, ai nevoie de top-mount-uri reglabile, ca in poza de mai sus, iar ca sa ai libertate in a face reglajele, ar trebui sa treci la o suspensie de tip coilover, pt ca arcurile stoc sunt foarte mari in diametru fata de cele coilover care sunt la jumatate, si nu iti vor permite un reglaj optim. S-ar mai putea face din prelungirea bratului inferior, prin sudare, sau cu un brat aftermarket reglabil pe lungime ( eu le am pe amandoua, si topmount si brat mai lung pt. marirea ecartamentului pe fata). Pe spate , cum spune si Morpheus, e de preferat ca unghiul de cadere sa fie 0 sau maxim -0,5 pt. un contact maxim in timpul rularii in drift.
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning

Magazin on-line Audio Class

Magazin On-line Piese Auto

Furtune siliconice - conversii turbo
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 20:42   #150
Aiftimoaie ANREI

Stage 2
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 73
Default Re: Preparare masina pentru drifting

da cea mai buna alegere este sa se achizitioneze niste suspensii coilover !
Aiftimoaie ANREI is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -