Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Drift Section - Sideways Action

Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc.

Reply
 
Thread Tools
Old 27-04-10, 16:20   #1
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default Benjamin Boulbes si BMW E36 M5 V8

Un alt invitat prezent la runda a 2-a din King of Europe Drift Series este Benjamin Boulbes, un drifter din Franta ce alearga pe un BMW E36 M5 V8.

Boulbi, asa cum i se spune in cercul de prieteni, a intrat in lumea driftului in urma cu un an, dupa ce timp de mai multi a fabricat piese de tuning (fibra de sticla). Descoperirea driftului ca sport s-a petrecut la unul din saloanele Paris Tuning Show, cand pentru prima data in Franta a avut loc o demonstratie de Drift organizata de echipa Yokohama. In acel moment, el impreuna cu prietenul sau ce avea un BMW E36 325i si-au dat seama ca derapajele controlate sunt de fapt un sport adevarat. Asta i-a facut sa renunte la fabricarea pieselor din fibra de sticla si sa se dedice in totalitate driftului.

Boulbi s-a apucat de acest sport cu un BMW E30 325i dupa care, la scurt timp, a achizitionat un BMW E36 M3 cu motor de 3.200 cmc si 320 cp. Odata ce s-a obisnuit cu masina, au inceput modificarile: a renuntat la interior in totalitate si a instalat scaune sport, roll cage si frana de mana hidraulica. In aceasta configuratie a participat in 2009 la runda a 4-a din King of Europe Drift Series, dar si in French Drift Championship.

Insa, in aceasta iarna, Boulbi si prieteni sai au hotarat ca motorul M3 de 3.200 cmc si 320 cp nu este destul de puternic. Tocmai de aceea, au decis sa instaleze un motor V8 de 5.000 cmc, imprumutat de pe BMW M5 E39, ce dezvolta 400 cp la 6600 rot/min. si 500 Nm la 3800 rot/min. Operatiunea nu a fost una tocmai usoara, fiind necesara modificarea suportilor motor si a instalatiei electrice in totalitate. Cutia de viteze este cea originala de M5, insa ambreiajul a primit niste pucuri mai rezistente necesare stresului caruia va fi supus. Diferentialul are un raport 3.63 si a fost modificat de catre Delage Sport pentru a fi 75% autoblocant.


In configuratia de fata, masina are o evacuare dubla custom pe 76mm, suspensie coilover D2 Drift, brate spate reglabile D2 si bare stabilizatoare fata/spate H&R


Exteriorul a fost pastrat in mare parte stock, o modificare remarcabila fiind jantele Momo pe 17 inci.


Boulbi nu are un palmares foarte bogat, singura clasare mai importanta fiind un loc 21 la general in French Drift Championship. Speram ca anul acesta sa obtina cat mai multe podiumuri.

__________________
SABLARE SI POWDERCOATING

EX BMW E30 325i 175 CP || EX posesor BMW E36 COUPE 2.5 24v 193 cp

Last edited by boy_wonder; 27-04-10 at 16:30.
MC Mate is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -