Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Drift Section - Sideways Action

Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc.

Reply
 
Thread Tools
Old 17-11-10, 11:57   #46
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI View Post
Depinde de unde privesti..de ex
in calificari - more angle = treaba
in battle - more angle = mergi ca melcu pe pista..si asta e cam naspa cand nu-l vezi pe Dobre in oglinzi..pt ca e in punctul mort .. aviz alora patiti
HaHaHa! Da, tare asta.

Totusi more angle la cliping point = win! ...dupa...dupa te rogi sa nu pici cu Dobre ) sau na...pliezi oglinzile )

Can't wait 2011 season
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 21-11-10, 01:36   #47
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by morpheusmaster View Post
HaHaHa! Da, tare asta.

Totusi more angle la cliping point = win! ...dupa...dupa te rogi sa nu pici cu Dobre ) sau na...pliezi oglinzile )

Can't wait 2011 season
varianta completa 'how to extra lock. drift tengoku'
https://www.youtube.com/watch?v=KP5zz...ayer_embedded#!

Pentru inceput: distantiere la bielete pentru un unghi mai mare de bracare
daca se pun distantiere pe bieleta originala nu mai ramane filet destul
se pun bielete TEIN cu tot cu capete de bara ca sunt mult mai rezistente si au filet mai mult.
polizeaza din stoper pentru mai mult unghi de bracaj
capete de bara reglabile KAZAMA, corecteaza Ackerman steering geometry
modificarile iti mai dau in plus pana la 1 si 3\4 ture de volan
se face loc in aripa interioara(cu ciocanul ) ) unde o sa agate roata dupa modificari

https://www.youtube.com/watch?v=61vCv...layer_embedded

Īn acest vid sunt afişate modificari mai avansate, precum şi compararea unghiului la masinile d1 cu cele stock

* D1 lock vs stock
* fuzeta modificata pentru o direcţie mai rapida(stock 1.5 ture de volan si 34 grade si fuzeta modificata 1.25 ture si 48 grade de ex.). Ackerman redus

se poarta si fuzete scurtate si apoi sudate la loc, am vazut ca tin dar de exemplu lui Dmitry i-a cedat o fuzeta de genul. la altii am vazut ca tine ok (Dunev).

Cum zicea si Razvan, Nissan are cea mai mare gama de produse aftermarket dintre toate marcile din lume
Pentru BMW-uri eu unu m-as duce la Calin la garaj sa faca el toate modificarile mai ales cand e vorba de directie, de franare sau de distributia greutatii.
__________________


WWW.PERFORMANCEZONE.RO
German engineering, french fleer, italian look ...nothing beats the japanese!
Keisuke is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 10:29   #48
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by Keisuke View Post
* fuzeta modificata pentru o direcţie mai rapida

salut my man,

despre asta e vb? (ma bag in legatura la sol mai serios in iarna asta si mai fur idei de la voi )

http://www.driftworks.com/shop/suspe...ster-hubs.html
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 11:31   #49
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI View Post
salut my man,

despre asta e vb? (ma bag in legatura la sol mai serios in iarna asta si mai fur idei de la voi )

http://www.driftworks.com/shop/suspe...ster-hubs.html


Asta e varianta mai scumpa dar varianta mai ieftina este sa tai din bratul de la fuzeta(sa-l scurtezi). E vorba de bratul unde intra capatul de bara.
https://www.youtube.com/watch?v=61vCv...layer_embedded MIN 2:35 ---->prima fuzeta este stock, a doua are bratul ala ce trebuie taiat mai scurt si a 3-a are bratul mai scurt si fuzeta mai lunga putin (partea roz).

3:21---exact ce ziceam, mai scurt
Keisuke is offline   Reply With Quote
Old 29-11-10, 20:51   #50
Rotti

Stage 4
 
Rotti's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 224
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by turb0 View Post
Rotti ziceai ca stie exact ce modificari si cum trebuie adaptata suspensia de M3 e36, dar nu cred ca intra el aici.

Scrie tu in mare ( sau chiar detaliat ) ce modificari-adaptari trebuiesc facute suspensiei pentru a fi montata pe o alta masina ( E30 ).

Acest topic este folositor tuturor.
E o aberatie asta, nu am spus niciodata asa ceva, suspensia de e36 m3 e aproape la fel de ineficienta ca si cea de e30 pt drift.
Cea mai buna modificare low-cost a suspensiei dupa parerea mea: pe fata arcuri si amortizoare tari pt e30, bineinteles obligatoriu jambe groase de 6 cil, iar pe spate arcuri si amortizoare sport de e36, se monteaza fara modificari. Urmatorul pas este suspensie dedicata
Rotti is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 11:20   #51
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by Rotti View Post
suspensia .. e36 m3 .. ineficienta .. e30 pt drift.
Eu nu sunt de acord
Sau macar nu sunt de acord pt fatza.
Pe fatza se pot face modificari care fac suspensia f ok pt drift.
Pt spate e simplu..cel mai bun lucru de facut este sa aruncam puntea si sa punem una de la e39 in sus..sau sa ne luam nissan
PS: am mai descoperit o duma Roti, presimt ca iese grav

LE: nu stiu daca am mai zis, E30 este o masina buna pt drift daca modificati TOT
bwahahahahahah
nu, fara misto, e ok baza dar te ia capu' pe tine pana-i dai de cap ei..

Iar E36 ( parerea mea fara suparare pt posesori dar e iarna si o ardem la tastatura) este un troleibuz lung, ingust si greu.
Astept injuraturile, vb.

Last edited by Razvan_DOI; 30-11-10 at 11:26.
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 12:45   #52
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI View Post
Iar E36 ( parerea mea fara suparare pt posesori dar e iarna si o ardem la tastatura) este un troleibuz lung, ingust si greu.
Astept injuraturile, vb.
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiimmmmmmm =)))))))) lol lolo looooohooohoool )

Cer scz pt offtopciul total dar noroc de picioare de mam prins de birou ca altfel pe spate eram ) ma Razvane ce imaginatie ai =)) troleibuz lung, ingust si greu.

BELEA!
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 20:21   #53
plictisit

Stage 5
 
plictisit's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,135
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Inferno Motorsport]
[Echipa de sprijin]
[4Rally]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

pentru multi, printre care si eu, bine ipotetic vorbind .. sa nu inteleaga nimeni altceva, e mai usor sa "incepi" pe bmw, cu un e30/e36, eu m-as fi gandit la e36 ca la asta am prins microbul, la e30 neah, me likey troleibuz asa, din motive ca, poate ai deja ceva cunostinte despre bmw decat despre nissan ca e mai comun, un + pentru incepatori in ale masinii, dar da din cate am citit nissan = win, cu de toate, dar un punct slab care l-am observat, ca trebuie mare grija la motor sau cedeaza, trebuie investit in interne aftermarket si etc, again doar din ce am citit, nu vorbesc in cunostinta de cauza, si un - pentru incepatori e ca nu cred ca sunt foarte multi oameni care sa se priceapa la nissan-uri .. cum sunt sa zicem la bmw, pentru mine e greu cel putin sa ma decid si daca as avea banii in mana sa pornesc un proiect, bmw/nissan, poate isi mai dau cu parerea si altii care sunt "in problema" eu fiind inafara

p.s. be kind i'm new
__________________
There's a simple rule when buying a car. If it's been modified, especially lowered, walk away.
plictisit is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 22:58   #54
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by plictisit View Post
pentru multi, printre care si eu, bine ipotetic vorbind .. sa nu inteleaga nimeni altceva, e mai usor sa "incepi" pe bmw, cu un e30/e36, eu m-as fi gandit la e36 ca la asta am prins microbul, la e30 neah, me likey troleibuz asa, din motive ca, poate ai deja ceva cunostinte despre bmw decat despre nissan ca e mai comun, un + pentru incepatori in ale masinii, dar da din cate am citit nissan = win, cu de toate, dar un punct slab care l-am observat, ca trebuie mare grija la motor sau cedeaza, trebuie investit in interne aftermarket si etc, again doar din ce am citit, nu vorbesc in cunostinta de cauza, si un - pentru incepatori e ca nu cred ca sunt foarte multi oameni care sa se priceapa la nissan-uri .. cum sunt sa zicem la bmw, pentru mine e greu cel putin sa ma decid si daca as avea banii in mana sa pornesc un proiect, bmw/nissan, poate isi mai dau cu parerea si altii care sunt "in problema" eu fiind inafara

p.s. be kind i'm new
bmw=win in romania...
nissan = win in alte tari
aici ai piese la indemana ...
daca ti se rupe vreo planetara prin suceava sau timisoara da si gaseste planetara de s13
de urs .. pisica... ce crezi , gasesti

sezonu 2011 o sa fie B O M B A !!!
__________________
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 23:41   #55
mariusKNS

Stage 5
 
mariusKNS's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 448
Member of:
[Moderators]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by EvLSant0S View Post
bmw=win in romania...
nissan = win in alte tari
aici ai piese la indemana ...
daca ti se rupe vreo planetara prin suceava sau timisoara da si gaseste planetara de s13
de urs .. pisica... ce crezi , gasesti

sezonu 2011 o sa fie B O M B A !!!
ai si u dreptate dar ai vazut planetara de nissan rupta??eu nu.

Last edited by mariusKNS; 30-11-10 at 23:43.
mariusKNS is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 02:00   #56
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by mariusKNS View Post
ai si u dreptate dar ai vazut planetara de nissan rupta??eu nu.
ce-i aia planetara ?

P.S. Cred ca o sa vedem planetare rupte de S13 anul asta cate nu am vazut intr-o viata . S-a suparat Rares .

Last edited by Keisuke; 01-12-10 at 02:03.
Keisuke is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 03:37   #57
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by mariusKNS View Post
ai si u dreptate dar ai vazut planetara de nissan rupta??eu nu.
am zis ca idee planetara, ok , pompa de apa ?
plm.. sunt rare..
Quote:
Originally Posted by Keisuke View Post
ce-i aia planetara ?

P.S. Cred ca o sa vedem planetare rupte de S13 anul asta cate nu am vazut intr-o viata . S-a suparat Rares .
detaliaza
deci presimt c-o sa fie prea grav campionatu pe 2011, ideea e sa avem si noi macar 6-7 etape grave...
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 09:44   #58
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by Keisuke View Post
S-a suparat Rares .
Sal
Ma bucur mult pt Rares, la masina aia perfecta chiar ca doar o inima mare ii lipsea
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 09:45   #59
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by EvLSant0S View Post
deci presimt c-o sa fie prea grav campionatu pe 2011, ideea e sa avem si noi macar 6-7 etape grave...
exact, ideea e sa avem 6-7 etape pt ca masini sunt multe si grave, si io presimt ca o sa fie fff grav
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 23:32   #60
Tony626

Stage 5
 
Tony626's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 423
Member of:
[Nissan]
[MERCEDES]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii tehnice-modificarea masinii pt drift-E30 si nu numai

Quote:
Originally Posted by Keisuke View Post
ce-i aia planetara ?

P.S. Cred ca o sa vedem planetare rupte de S13 anul asta cate nu am vazut intr-o viata . S-a suparat Rares .
Planetara e piesa care cedeaza prima data(se rupe pur si simplu de langa diferential),iar a doua piesa e pompa de apa!
Cica vine omu(Tarnafes) sa seteze masina,si te lasa cu planetara rupta si cu pompa de apa sparta.
Asa ca piese de genu am pe stoc de rezerva.
Tony626 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -