O sugestie amicala ar fi sa mergeti la curse, sa participati, si dupa aia sa criticati. Grupele care sunt acum sunt mai mult decat ok, rezultatele se vad: in mai putin de 2 ani (cam de cand au inceput) s-a dezvoltat motorsportul la noi incat au ajuns la start masini cu ET de 8.8s/402m si sezonul inca nu e gata!
Si eu am avut probleme la un moment dat cu grupele (erau pe CP + coeficienti de tractiune) si am inteles mai apoi ca nu poti face pretentii cu masini slab modificate, sfatul meu e sa incetati sa gasiti curse virtuale intre 2.0T si V8 sau cate comparatii de genul asta si sa incercati sa faceti ceva la masinile voastre, daca tot nu sunteti multumiti ca luati bataie de la masina X. Poate asa prindeti si voi sindromul si o sa vedeti si voi cu alti ochi toata treaba asta
Sper sa nu fiu inteles gresit, nu zic ca eu am masina modificata sau ca am fost la 1052430 curse,etc. ci doar sa va sfatuiesc sa nu porniti vesnicele discutii care niciodata nu ajung la un numitor comun si sa faceti ceva la masina, doar asa poti castiga in fata unui adversar mai bun.
PS: mituc la faza cu turbo se pune coeficient daca este vorba de motoare care au fost supraalimentate ulterior, cele care sunt turbo de fabrica se incadreaza unde sunt. Se aplica coeficient doar daca masina era N/A la baza.