24-06-05, 14:58
|
|
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Old School Cars]
|
Modificari motor de dacie 1.4
Salve tuturor, eu sunt un pic incepator, asa ca am sa incerc sa fac introducerea cat mai scurt posibila. Bottom line, intrebarea ar fi daca e cineva in Iasi care sa-si fi montat carburatoare orizontale, si eventual cam ce alte modificari a facut/unde.Mersi anticipat si incantat de cunostinta, Iasi
|
28-06-05, 08:01
|
|
 Stage 5
Member of: [Crazy Drivers]
|
Deci carburatoare care pot fi montate pe Dacie sunt cele de Cielo , carburatoarele de Renault Fuego asta o stiu sigur , sau poti sa-ti faci comanda de un Webber dublu corp si asta se potriveste ,dar ai de facut niste modificari . Pentru niste modificari facute la Dacie uitate pe site la Dacia Turbo trebuie sa fie cu poze unul sau doua filmuletze si lista cu modificari. Dacia are 120 cai cu numarul TM- -NOS sa o cauti ca trebuie sa mai fie pe site , o sati fie de folos .
|
28-06-05, 11:15
|
|
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
|
Date tehnice sau idei constructive
Salve Low_Ridah si mersi de post. Problema mea e ca in principiu cam stiu ce as vrea sa fac, dar experienta redusa in ale mecanicii ma fac sa ma gandesc de nspe mii de ori inainte sa ma bag. Acum am un solex dublu corp pe masina, si stiu ca e destul de dificil sa iil reglezi sa-ti pape sub 9 la suta in oras i sa mai si trag. Deocamdata masina se duce destul de bine, dar intotdeauna e loc de mai mult. In fond, asta e spiritu' tuningului, nu ?  Chestia e ca ma bate gandu' ca o sa trebuiasca de schimbat axa cu came, modificat arborele, chiulasa, supape schimbate, galerii marite, etc. Eventual poate are cineva idee unde pot gasi niste carburatoare Weber 40DCOE32. Nu as vrea sa schimb motoru', pentru ca imi doresc sa scot tot ce poate masina, plus ca m-a scos din destule situatii grele si mi-a intrat la suflet. In concluzie cam am nevoie de cineva care le are si ma poate ajuta.
|
|
|
28-06-05, 12:04
|
|
 Stage 5
|