Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Iasi

View Poll Results: ....
...... 0 0%
---- 0 0%
Voters: 0. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 15-05-11, 20:22   #5641
Victor VRE

Stage 4
 
Victor VRE's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 215
Member of:
[CHEVROLET]
[CITROEN]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Teoretic ar trebui sa aiba o omologare europeana (TUV, ceva), si atunci n-ai avea treaba. Daca n-au, nu le lua, e posibil sa ai probleme.

Anyway, auzisem de cineva cu un Mercedes cu triple aftermarket care a incurcat-o destul de urat, dar ma intreb eu, ce chinezi fabrica triple ptr MercedeS?
Victor VRE is offline   Reply With Quote
Old 16-05-11, 17:54   #5642
mituc

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 329
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Ce zice Vre si ce ti-am mai spus... De obicei daca au o omologare TUV sau MKF (Elvetia) RAR-ul te cam lasa in pace.
Si ar fi bine sa aiba TUV, pentru ca altfel patesti ca cei cu lampi HID in loc de halogen: RAR-ul inchide ochii si spune ca-s OK, treci granita la unguri si vine masina cu platforma inapoi acasa, si tu usurat de bani prin plata unor amenzi mari si a cheltuielilor de debarasare.
Desigur, poti avea norocul sa nu te opreasca nimeni sa te verifice, dar asta e altceva.

Asadar vezi cine le face si da-le un mail. Daca sint facute in state... la ei multe chestii sint apreciate ochiometric: tre' sa se vada de la nu stiu cite sute de metri si-s ok, poti sa-ti pui si stop de ceata in loc de bec de frina si nu te va freca polita la cap (doar prin florida si inca vreo 2-3 state sint mai pusi la punct cu standardele auto).
mituc is offline   Reply With Quote
Old 16-05-11, 19:05   #5643
Hyperyon

Stage 3
 
Hyperyon's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 165
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

mda..mi-a raspuns...si mi-a zis ca nu are nici o certificare
si chiar vreau stopurile alea...de multttt ...in mama lor..
dar oare de cele transparente se iau? sar chair asa tare in ochi ca sunt aftermarket? sau sa le cumpar si cand plec din tara sa le pun pe cele standard ))
__________________
Honda Civic 5D GT - 2011
Hyperyon is offline   Reply With Quote
Old 16-05-11, 19:31   #5644
Victor VRE

Stage 4
 
Victor VRE's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 215
Member of:
[CHEVROLET]
[CITROEN]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Chiar daca tie ti se par ok, daca nu-s certificate, fie ele si transparente, poate bat aiurea, scot ochii aluia din spate etc.
Victor VRE is offline   Reply With Quote
Old 16-05-11, 21:34   #5645
crvalx

Stage 3
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 160
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

as vrea si eu sa aflu raspunsul la intrebarea:
O masina consuma mai putin cand coboram pe liber sau cu frana de motor?
crvalx is offline   Reply With Quote
Old 16-05-11, 21:41   #5646
Victor VRE

Stage 4
 
Victor VRE's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 215
Member of:
[CHEVROLET]
[CITROEN]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Coborand pe liber va consuma la relanti, 0,7 l/h. In frana de motor intotdeauna consumul va fi 0 (ECU taie alimentarea cu combustibil), motorul va merge din inertie.
Victor VRE is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 14:29   #5647
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by Victor VRE View Post
Coborand pe liber va consuma la relanti, 0,7 l/h. In frana de motor intotdeauna consumul va fi 0 (ECU taie alimentarea cu combustibil), motorul va merge din inertie.
tinde spre 0, dar niciodata nu va fi 0....
bakal is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 15:14   #5648
Bogdan.IS
Audi Driver

Stage 5
 
Bogdan.IS's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 990
Member of:
[AUDI]
[PEUGEOT]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
tinde spre 0, dar niciodata nu va fi 0....
de acord , doar nu merge motorul cu aer ... consumul este ff mic .
Bogdan.IS is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 17:18   #5649
slip
BMW Driver

Stage 5
 
slip's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,170
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

spre ex la diesel .. asta e rostul motorului.. sa mearga pe compresie nu? deci in frana de motor e clar ca tinde catre 0 . daca gresesc.. sper sa ma corecteze cineva.
__________________
Old School MotorSport IASI !!
Pasiunea nu cunoaste limite !!
slip is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 17:53   #5650
jemis90
Opel Driver

Stage 5
 
jemis90's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 361
Member of:
[Opel]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by Victor VRE View Post
Coborand pe liber va consuma la relanti, 0,7 l/h. In frana de motor intotdeauna consumul va fi 0 (ECU taie alimentarea cu combustibil), motorul va merge din inertie.
Asta daca nu cumva ai bulit senzorul, si o arzi la consum degeaba Eu macar nu fac asa deci nu-l mai schimb.

Motorul nu merge din inertie la frana de motor ci teoretic "rotile invart motorul"--asta am auzit-o pe la aia mai batrani, asta o spun
__________________
Renault Megane2 Actual

Corsa b-sold / Rover 25-sold /Clio Mk1 sold
Family - /Logan 2005,Ibiza 2012,MCV 2013\
jemis90 is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 18:18   #5651
Victor VRE

Stage 4
 
Victor VRE's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 215
Member of:
[CHEVROLET]
[CITROEN]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

E oarecum fizica de liceu, bine, cine a facut sau cine s-a dus la ore.

La motoarele pe injectie, cand acestea merg in frana de motor, atunci cand este angajata o treapta de viteza, calculatorul de injectie taie toata alimentarea, deja totul se invarte in sens invers pentru a opri masina, si de asta nici nu mai e nevoie sa ii dea benzina/motorina. La relanti, ii va asigura minimul pentru functionare, pentru a nu se opri. Cred ca stiti cu totii ca motorul poti sa-l opresti in oricare treapta de viteza, right?
Victor VRE is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 18:19   #5652
mihayyy2000

Stage 5
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 486
Member of:
[FORD]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
tinde spre 0, dar niciodata nu va fi 0....
Apropo de consumuri mici: http://www.gsp.ro/sporturi/auto/foto...ia-240670.html

a reuşit să parcurgă 2.006 kilometri cu un singur rezervor de benzină.
mihayyy2000 is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 18:21   #5653
lilutosh

Stage 4
 
Join Date: May 2011
Posts: 207
Member of:
[KIA]
[Honda]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

) si eu care credeam ca scot consum mai mic daca o las la vale pe liber... acum daca stau sa ma gandesc de cand ori o scot pe liber 8-> ). asta nu o stiam. thx guys !
lilutosh is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 18:21   #5654
mihayyy2000

Stage 5
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 486
Member of:
[FORD]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by mihayyy2000 View Post
Apropo de consumuri mici: http://www.gsp.ro/sporturi/auto/foto...ia-240670.html

a reuşit să parcurgă 2.006 kilometri cu un singur rezervor de benzină.
Asta o fi mers la relanti sau cu frana de motor?
mihayyy2000 is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 18:25   #5655
lilutosh

Stage 4
 
Join Date: May 2011
Posts: 207
Member of:
[KIA]
[Honda]
Default Re: Cafeneaua Ieşenilor

Quote:
Originally Posted by mihayyy2000 View Post
Asta o fi mers la relanti sau cu frana de motor?
:O

este de cumparat si la noi masina asta ?
lilutosh is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -