04-04-09, 18:09
|
#31
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of: [RENAULT]
|
Re: Redline Tuning
La o masina pe benzina, de preferinta cu motor aspirat, prezenta unui filtru de aer sport se va cunoaste destul de bine, dar nu mai mult de 5-7% crestere a puterii. La motoarele mici, cresterea este aproape insignifianta. La un diesel, si mai ales la unul turbo (asa cum sunt majoritatea motoarelor diesel noi), filtrul de aer sport nu are cum sa aduca nicio crestere a puterii. Daca vrei sa verifici, iti recomand sa studiezi modul de functionare a motoarelor si diferentele dintre benzina si diesel. Am mai dat link-ul asta, poate totusi ai decenta sa-l si citesti inainte de a comenta aiurea: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=188298
De fapt, la cum te exprimi, e clar ca oricum nu vei intelege nimic din explicatiile respective asa ca mai bine crezi ce vrei.
Inca ceva: Dan, in locul tau as evita ironiile gratuite pe forumuri. Nu stii niciodata cu cine stai de vorba... O zi frumoasa si tie.
__________________
Renaut Megane Sedan Lux Privilege 2.2 2008
1.6l 16v 110 CP
Pioneer AVH-P3100DVD, Pioneer speakers, Focal Subwoofer, Renault Sport sparks, Borbet LV4 Alloy Wheels, LLumar window film
Last edited by ThunderRa; 04-04-09 at 18:28.
|
|
|
04-04-09, 19:40
|
#32
|
 Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 182
|
Re: Redline Tuning
daca crezi ca sint ironic imi pare rau.eu vorbesc din experienta si probe facute pe diverse masini.in mare parte ai dreptate pentru ca conteaza foarte mult citi cai are masina pe care il montezi.la un motor de 80,90 100 cp nu obtii mult ,dar se simte o schimbare la acceleratie si consum,iar la 2,5td sub 96 daca vrei pot sa iti arat ca functioneaza foarte bine si am consum redus (putem face o proba )
|
|
|
04-04-09, 20:06
|
#33
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of: [RENAULT]
|
Re: Redline Tuning
Dan, se intampla sa posed trei masini (doua benzinare si un diesel) si pe toate folosesc filtre sport k&n. Si nu sunt primele mele masini... Toate le-am masurat pe dyno inainte si dupa modificari, in Bucuresti. La motoarele diesel, filtrul de aer ar merge la fel de bine ca la benzina insa problema intervine din cauza managementului turbinei, management facut de ECU. Din aceasta cauza, pentru motoarele diesel se pune filtrul de aer si abia apoi se modifica softul daca vrei sa obtii ceva putere in plus. La benzina e cu totul alta mancare de peste insa mai ales la motoarele aspirate, la cele cu compresor si la cele cu intercooler. La turbo gasim aceleasi probleme. La motoarele turbo pe benzina, filtrele sport nu ajuta decat pana in momentul in care intra in functiune turbina. Odata aceasta in functiune, amestecul aer/benzina este reglat automat. La aspirate, senzorii detecteaza volumul mai mare de aer si se suplineste cantitatea de benzina, astfel se obtine un amestec mai bogat (echivalent cu o explozie mai puternica), de unde rezulta o crestere de putere.
Chiar si la benzinare, efectul maxim se obtine pe masinile cu carburatie si fara management software al amestecului sau cu soft modificat.
Ceea ce simti tu este de fapt o mica modificare a hartii de cuplu insa nu o crestere de cuplu sau putere. Modificarea la care ma refer se traduce de fapt intr-o crestere de cuplu la turatii mai mici, ceea ce da senzatia ca masina "trage" mai bine de la turatii mai mici, sacrificand insa turatiile inalte (ce castigi "jos" pierzi "sus").
|
|
|
04-04-09, 20:33
|
#34
|
 Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 182
|
Re: Redline Tuning
ai perfecta dreptate ,dar eu nu am TDI(pompa diuza)este un turbo diesel si nu am senzori care sa impiedice motorul sa traga mai mult aer iar pompa supraalimentata , teoria este teorie iar practica este cea mai buna dovada.eu nu contrazic pe nimeni,am citit si eu dar dupa cum bine stii parerile sint impartite.
|
|
|
04-04-09, 20:53
|
#35
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of: [RENAULT]
|
Re: Redline Tuning
Parerile pot fi impartite insa masuratorile pe dyno nu mint. Despre motorul tau, turbina functioneaza la o anumita presiune (esti in bransa si stii asta). Orice crestere a presiunii ar echivala cu o crestere a puterii. Din pacate, presiunea la care functioneaza turbina nu o poti mari cu filtrul de aer... Ceea ce simti tu este ceva mai mult cuplu la turatii joase, pana sa intre turbina in functiune. Odata intrata turbina, cu sau fara filtru ai aceleasi performante. Filtrul de aer nu creste cp sau cuplul la diesel decat combinat cu o modificare software sau cu o modificare a presiunii in turbina. Legile fizicii sunt mai greu de incalcat...
|
|
|
05-04-09, 17:59
|
#36
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of: [RENAULT]
|
Re: Redline Tuning
La benzina e oarecum valabil ce spui tu. Oarecum doar... Pentru ca un element filtrant mai fin inseamna volum de aer mai mic. Verifica cu o sita deasa si una mai rara. Apoi, filtrele sport adevarate (si nu facute in cala vapoarelor precum Pilot) isi bazeaza filtrarea pe lichidele speciale in care este imbibat elementul filtrant. Eu zic sa-ti mai verifici sursele. Site-ul knfilters.com te lamureste.
Oricum, la diesel nu se aplica ce spuneai tu mai sus. Vezi posturile mele anterioare ca am explicat deja de ce.
Last edited by ThunderRa; 05-04-09 at 18:02.
|
|
|
05-04-09, 21:07
|
#37
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of: [RENAULT]
|
Re: Redline Tuning
Nu am auzit decat de filtrele folosite de tunerii recunoscuti. Firmele din Vitan imi sunt complet necunoscute pentru ca pur si simplu nu le bag in seama. Te sfatuiesc sa te indrepti spre Green, K&N, Simota, Pipercross, etc. De fapt, la 18 ani nici eu nu as fi ascultat de altcineva asa ca tu crezi oricum ce vrei... Chiar nu am de gand sa ma apuc sa demonstrez axiome duminica seara.
Last edited by ThunderRa; 05-04-09 at 21:17.
|
|
|
06-04-09, 17:58
|
#38
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of: [RENAULT]
|
Re: Redline Tuning
Foarte corect. Cu toate astea, daca vrei sa fi cinstit cu cei care-ti sunt clienti, ar trebui sa le explici ca un filtru bun se curata mai rar, tine mai mult si te scapa de griji in privinta filtrarii. In plus, si aportul de performanta creste direct proportional cu pretul de achizitie...
By the way, cat ma costa un kit de curatare filtre K&N?
|
|
|
07-04-09, 19:17
|
#39
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of: [RENAULT]
|
Re: Redline Tuning
Merci. M-a "rezolvat" Johnson azi cand mi-a pus folia pentru ca citise forumul.
Last edited by ThunderRa; 07-04-09 at 20:56.
|
|
|
07-04-09, 20:57
|
#40
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of: [RENAULT]
|
Re: Redline Tuning
Multumesc. Deja arata mult mai bine ca ieri si cat voi avea bani am sa o tin tot asa...
|
|
|
09-04-09, 09:15
|
#41
|
 Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 182
|
body kit ,spoilere,praguri,eleroane ,grile,faruri,triple,filtre aer,turbo,turbocharger electric,kit admisie,evacuari,tobe ,suspensii sport,jante,cauciucuri,vopsea cameleon,ax came ,p istoane+biele forjate,fise,bujii ETC
ASIGURAM MONTAJ tel.0743944265
reparatii spoilere praguri in fibra de sticla,grafica auto(aerograf)
Last edited by Ali_ump; 16-04-09 at 09:27.
|
|
|
27-04-09, 17:45
|
#42
|
 Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 182
|
Re: Redline Tuning
Aducem la comanda orice masina pentru dezmembrare.
Relatii telefon 0743944265
|
|
|
27-04-09, 22:28
|
#43
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 477
Member of: [AUDI] [Opel]
|
Re: Redline Tuning
ThunderRa scuza-ma de intrebare si de unde postez acest mesaj... esti cumva medic?  ti-am vazut masina pe la spital
|
|
|
28-04-09, 07:40
|
#44
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of: [RENAULT]
|
Re: Redline Tuning
 Busted....
Oarecum... sunt psiholog clinician principal in sectia oncologie si sef serviciu managementul calitatii in spitalul judetean.
|
|
|
28-04-09, 08:19
|
#45
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,028
Member of: [2 Roti] [Old School Cars] [VW]
|
Re: Redline Tuning
D'acolo vin banii investiti in masinuta :>
|
|
|
|
|