Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Alte discutii Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 03-09-08, 23:39   #91
BC-20-LET
Audi Driver

Stage 5
 
BC-20-LET's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of:
[AUDI]
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

Nu cred ca intelegi ideea, nu acolo se tine daca e plina.
Gandeste-te ce se intampla daca ai un impact frontal destul de puternic sa ajunga pana acolo bucati de metal .
Treaba ta ...

Figurile costa, daca o ai ca masina de show si stai tot timpul cu capota ridicata inteleg dar nu cred ca e cazul .
__________________

Last edited by BC-20-LET; 03-09-08 at 23:42.
BC-20-LET is offline   Reply With Quote
Old 03-09-08, 23:51   #92
@dy_best

Stage 3
 
@dy_best's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 125
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

nu cred ca ar fi un pericol pt ca nu a fost si nici nu va fi plina si asta iam spus si eu ca nu se tine acolo cred ca a vrut sa ma impresioneze pt ca prima data cand am vazut masina nu avea butelia si restul instalatiei si referitor la cei 120 de cai nu pot sa spun cu certitudine ca ii are ( am spus ca are 120 pt ca asa mia zis el cica ar mai avea si pinioanele din cutie 1-2-5 modificate pt fuga dar aici nu am comfirmare) dar sigur masina este mai puternica pt ca are si fratimiu o tigra si nu are nici o sansa in fata mea nici la fuga nici la demaraj a lui nu are alt cv decat un filtru sport . app de teste dyno zi-mi cat te-a costat si unde as putea sa fac un test chiar sunt curios c putere are
@dy_best is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 00:17   #93
magnifiqo

Stage 5
 
magnifiqo's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,045
Member of:
[Opel]
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

Sincer si eu as fi foarte curios sa ce poate dEItY :d
magnifiqo is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 00:40   #94
cosmin_cosmin_1

Stage 5
 
cosmin_cosmin_1's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

Quote:
Originally Posted by stefanasss View Post
AJUTOR!!! Am fost azi la RAR cu tigruta mea sa o inmatriculez si cand o vazut neanea ala toba modificata si eleronul montat s-o crizat rau si m-o trimis sa le demontez.
Eleronul da-l jos ca si-asa ii sta urat cu el. Nu se potriveste deloc cu restul masinii. Deschide si tu un topic la Masina mea si o sa vezi cata lume o sa-ti spuna la fel. Daca ai toba schimbata (daca asa ai luat-o), vezi sa nu ai surpriza sa fie si catalizatorul scos, ca nu-ti mai ies noxele la rar.


Referitor la posibilitatile de modificare ale motorului de tigra, se poate elimina una din restrictii,si anume admisia,care cica ar fi gandita prost si ia din puterea motorului. Se poate pune un Powebox de la Mantzel care ar da in plus vreo 20 de cai din cate am inteles

Dar costa foarte mult si nu se merita. Ce se merita facut este o copie dupa o admisie mantzel, nu e decat o cutie patratoasa,calculata. Cand o s-o dau jos pe a mea (se da foarte greu...) o sa incerc sa-i iau dimensiunile, sa vad daca iese ceva.
cosmin_cosmin_1 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 00:58   #95
@dy_best

Stage 3
 
@dy_best's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 125
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

e cam aiureala cu rar asta a mea este in 2 culori gri carbon si gri diamant si cunosc o doamna care se ocupa cu masini le face asigurari ,acte contracte de vanzare cumparare dar se ocupa si cu inscrierea la rar deci e in tema cu situatia cand am luat masina la asta m-am gandit ca o sa am probleme cu inscrierea din cauza culorii dar aceasta doamna mi-a zis ca rar recunoaste masina asa cum vine ea asta e valabil doar pt prima imatriculare in RO iar daca nu se omologheza si din cate am inteles tot la ei se face.Acum astept si eu sa-mi vina randu la rar sa vad c iese din harababura asta. De filtru sport sigur nu se leaga ca a inscris-o fratimiu (asta daca ai filtru sport)
@dy_best is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 01:24   #96
BC-20-LET
Audi Driver

Stage 5
 
BC-20-LET's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of:
[AUDI]
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

Cosmin, admisia stock e gandita mai mult decat prost , traseul fiind mult prea lung, aerul care ajunge in camera de ardere fiind deja foarte cald .
Da , dar admisia Mantzel iti muta si clapeta de acceleratia .

Daca nu ma insel tot la Mantzel sau la o alta firma(dbilas) vazusem admisie cu 4 clapete de acceleratie, pentru fiecare cilindru , crestere de putere de 29cai si un pret de aprox. 1500 de euro .

De asemenea mai e o admisie , la Dbilas(flowtec) , la vreo 900-1000 de euro, care ar da cam acelasi castig cu cea de la Mantzel, 20cp .

Cu Phase 3 de la Mantzel, x14xe-ul ajunge la 132 de cai si 140nm si un pret total de aproape 6.000 de euro cand se poate opta pentru kitul turbo care e 5.000 de euro si ridica puterea la 190cp .
Oricum, nu as alege nici una din cele 2 variante, fiind extrem de scumpe, mai bine se face un transplant de motor(c20xe -150cp sau c20let - 204cp), mai ales ca gasesti la m-tech kiturile de adaptare si instructiuni .
Daca treaba e facuta ca la carte, se poate omologa la RAR (cu restul modificarilor necesare, roller cage , scaune omologate, stingator si asa mai departe) .

Last edited by BC-20-LET; 04-09-08 at 01:32.
BC-20-LET is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 01:52   #97
Vialy

Vicepresedinte Insane Racers

Stage 5
 
Vialy's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 814
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[INSANE RACERS]
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

Eu vreau sa elimin catalizatorul si sa pun TEAVA din cap pana in coada !

o face galagie prea mare ?
Vialy is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 01:56   #98
BC-20-LET
Audi Driver

Stage 5
 
BC-20-LET's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of:
[AUDI]
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

eu am eliminat doar catalizatorul si am pus teava in locul acestuia .

Pot sa-ti spun ca deja era diferenta sesizabila, multa mai zgomotoasa in decelerari si la 5000-6000 ture deja urla .

Doar cu teava goala cred ca va face un "pic" de zgomot, vezi nu sa ai probleme cu domnii militieni .
Eu zic sa pui teava si o finala cu silencer .
BC-20-LET is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 11:36   #99
Vialy

Vicepresedinte Insane Racers

Stage 5
 
Vialy's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 814
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[INSANE RACERS]
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

Vreau sa aflu si eu exact care este catalizatorul ?

Este precedat de teava si urmat tot de teava , sa inteleg ca se taie pur si simplu cu flexu dupa care se sudeaza o teava in locul ramas ???
__________________
NU MAI ESTE VALABIL
Vialy is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 11:57   #100
magnifiqo

Stage 5
 
magnifiqo's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,045
Member of:
[Opel]
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

Stefanasss asteptam sa iti faci un thread si sa pui poza cu masina ta si bine ai venit printre noi. Si eu imi astept randu la rar,il am tocmai pe 1 octombrie. Mai am de asteptat
magnifiqo is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 12:31   #101
Vialy

Vicepresedinte Insane Racers

Stage 5
 
Vialy's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 814
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[INSANE RACERS]
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

Quote:
Originally Posted by stefanasss View Post
nu prea are treaba catalizatorul cu zgomotul, ci cu emisiile de CO2, adica dak ai euro 2 dupa ce elimini catalizatorul devii NON-EURO. Nasol nu? Pt zgomot exista tobe, tevi modificate.
dap , dar catalizatorul incetineste gazele care se elimina prin evacuare , fapt care impiedica masina sa aiba un randament mai bun .

Sunt sigur ca o sa se simta si la acceleratie , eliminarea catalizatorului.
Vialy is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 16:17   #102
Dracushor

Stage 5
 
Dracushor's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 410
Member of:
[Opel]
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

Un Sfat... Daca aveti ceva probleme la R.A.R bagati niste BANcnote intre hartii si se va rezolva problema, doar si ei trebuie sa se hranesca :P
Dracushor is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 17:28   #103
Dracushor

Stage 5
 
Dracushor's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 410
Member of:
[Opel]
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

torpedou sau intre acte nu e tot una ?? pana la urma tot trebuie sa dai :P
Zine si noua cat te-a costat omologarea
Dracushor is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 17:59   #104
cosmin_cosmin_1

Stage 5
 
cosmin_cosmin_1's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

Parerea mea sincera este ca te lupti cu morile de vant. Sa-ti explic si de ce.
In primul rand, nu vad nicio legatura intre reprezentanta opel si omologarea tobelor si a eleronului, mai ales ca nu sunt piese de origine. Probabil ca ai vorbit cu un angajat de la relatii cu clientii si habar n-avea la ce te referi si ce ii explici, altfel nu-mi dau seama de ce te-au chemat.
Nu sta nimeni la RAR sa-ti omologheze eleronul si toba. La fel cum nu sta nimeni sa-ti omologheze folia. Pentru asta trebuie sa te duci la un atelier autorizat de RAR care sa-ti monteze o toba autorizata si probabil ca-ti dau un certificat de autenticitate sau ce o fi, la fel cum se da in cazul foliilor. Si cu certificatul ala trebuie sa te duci la RAR sa il arati in caz ca te intreaba. Asa vad eu lucrurile. Daca toba ta nu e certificata de niciun organ abilitat si nici nu e montata intr-un atelier autorizat, nu cred ca poti sa faci nimic.

Despre eleron, nu am auzit pe nimeni sa fi omologat asa ceva vreodata. Poate nu sunt destul de informat. De altfel, nu vad nici motivul pentru cel de la RAR s-ar lua de tine daca ar fi unul discret. Dar probabil ca si lui i s-a parut nasol parerea mea despre el o stii, nu-mi place deloc. Singurul motiv real pentru care cred ca te-a intors din cauza eleronului este ca iti acopera mult din unghiul vizual in spate.

Sfatul meu este sa le dai jos pe amandoua. Dupa ce termini cu RAR-ul, le montezi la loc. Este solutia simpla si rapida in cazul tau.

Last edited by cosmin_cosmin_1; 04-09-08 at 18:02.
cosmin_cosmin_1 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 19:44   #105
BC-20-LET
Audi Driver

Stage 5
 
BC-20-LET's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of:
[AUDI]
Default Re: Discutii intre membrii grupului Tigra Club

Ptr Stefana, catalizatorul mai are si alte roluri(google-it) .

Vialy, dinspre motor spre finala ai catalizator->teava->toba intermediara(sau cum se cheama)->teava->toba finala .

Ca si fapt divers, Tigra are moment de cuplu maxim la 4.000 rpm, dupa eliminarea catalizatorului pe graficul de la dyno a reiesit pe la 3300-3500ture si este mult mai zgomotoasa(evacuarea) , atat in accelerari cat si in frana de motor, evident,nu ?!
BC-20-LET is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -