Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Alte discutii Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 18-08-07, 23:46   #211
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: -- All About Opel Manta --

Poate ma juta si pe mine careva de pe aici ... am un OPEL MANTA din 84' aflat in stare buna cu o mica exceptie ) : l-am bushit de un taximetrist si acum plang dupa piese (aripa dr. fata, grila, ochelari faruri, spoiler si eventual capota).Eu mai am ceva piese de caroserie (mai am inca 2 MANTA aproape dezmembrate), dar nu gasesc spoiler (nu-mi spuneti ca se poate face din fibra ).In rest, masina este in stare mai buna decat ma asteptam cand am luat-o (este in proportie de 90% originala : tapiterie galben+negru -patratele, RECARO, praguri de 400, jante in 5 spite OPEL , eleron IRMSCHER si multe altele.... ) dar lovitura asta chiar m-a dat peste cap

Ajutati-ma sau mai bine scapati-ma de ea.Merita sa fie repusa pe drum ... chiar daca o dau nu uit niciodata senzatia demarajului cu o MANTA (2.0cmc, cutie GETRAG 5tr. ).
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 19-08-07, 00:20   #212
robert_zed2112

Stage 5
 
robert_zed2112's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,660
Member of:
[Old School Cars]
[Opel]
Default Re: -- All About Opel Manta --

incerc eu sa te ajut...macar jumate....
robert_zed2112 is offline   Reply With Quote
Old 19-08-07, 08:59   #213
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: -- All About Opel Manta --

Quote:
Originally Posted by crywolf View Post
Poate ma juta si pe mine careva de pe aici ... am un OPEL MANTA din 84' aflat in stare buna cu o mica exceptie ) : l-am bushit de un taximetrist si acum plang dupa piese (aripa dr. fata, grila, ochelari faruri, spoiler si eventual capota).Eu mai am ceva piese de caroserie (mai am inca 2 MANTA aproape dezmembrate), dar nu gasesc spoiler (nu-mi spuneti ca se poate face din fibra ).In rest, masina este in stare mai buna decat ma asteptam cand am luat-o (este in proportie de 90% originala : tapiterie galben+negru -patratele, RECARO, praguri de 400, jante in 5 spite OPEL , eleron IRMSCHER si multe altele.... ) dar lovitura asta chiar m-a dat peste cap

Ajutati-ma sau mai bine scapati-ma de ea.Merita sa fie repusa pe drum ... chiar daca o dau nu uit niciodata senzatia demarajului cu o MANTA (2.0cmc, cutie GETRAG 5tr. ).
Daca este vorba de spoilerul din imaginea atasata ti-l pot aduce eu din Ungaria in doua zile cu 160 RON.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	untitled.JPG
Views:	76
Size:	43.9 KB
ID:	325571  
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 19-08-07, 11:23   #214
yulydelacamp2005

Stage 3
 
yulydelacamp2005's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 120
Post Re: -- All About Opel Manta --

bara spate ... nu poti aduce ? ? ?
yulydelacamp2005 is offline   Reply With Quote
Old 19-08-07, 20:30   #215
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: -- All About Opel Manta --

Quote:
Originally Posted by zbvz View Post
Daca este vorba de spoilerul din imaginea atasata ti-l pot aduce eu din Ungaria in doua zile cu 160 RON.
Man, nu as putea spune din poza daca e bun sau nu, dar e spoiler clasic de MANTA (model dupa 1986), din cel cu proiectoare in spoiler.Da-mi te rog pe PM adresa ta de mail si iti dau poze cu masina.O sa vezi acolo ce imi trebuie si vezi ce poti sa imi aduci.Merci mult.

Eventual o vand .... daca o ia careva.
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 19-08-07, 20:55   #216
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: -- All About Opel Manta --

Quote:
Originally Posted by crywolf View Post
Man, nu as putea spune din poza daca e bun sau nu, dar e spoiler clasic de MANTA (model dupa 1986), din cel cu proiectoare in spoiler.Da-mi te rog pe PM adresa ta de mail si iti dau poze cu masina.O sa vezi acolo ce imi trebuie si vezi ce poti sa imi aduci.Merci mult.

Eventual o vand .... daca o ia careva.
Eu cred ca vrei sa vinzi nu sa cumperi.......
ce sa ne mai incurcam cu mailuri...iti dau nr de tel man.... .:0722649200 Florin.

Last edited by zbvz; 19-08-07 at 20:58.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 19-08-07, 21:05   #217
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: -- All About Opel Manta --

Quote:
Originally Posted by yulydelacamp2005 View Post
bara spate ... nu poti aduce ? ? ?
Am mai avut cereri si nu cred ca pot aduce bara spate de Manta din cate-mi aduc aminte.....
dar o sa sap in mod special pentru Opel Manta acum ca am intrat pe forum si o sa fac cerere speciala pentru ea cu toate ca nu mai oferteaza nimeni masina asta ...
Sper sa nu-mi dea "clientii" prin gura cu raspunsuri "gen tip model".....aaaa....este scump am gasit second mai ieftin......

Last edited by zbvz; 19-08-07 at 21:07.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 19-08-07, 23:08   #218
robert_zed2112

Stage 5
 
robert_zed2112's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,660
Member of:
[Old School Cars]
[Opel]
Default Re: -- All About Opel Manta --

deci....dak gasesti...imi iei si mie iti dau banii inainte...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	48F_manta.jpg
Views:	71
Size:	30.7 KB
ID:	326299  
robert_zed2112 is offline   Reply With Quote
Old 19-08-07, 23:21   #219
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: -- All About Opel Manta --

Sfat nr.....
Quote:
Originally Posted by zbvz View Post
O axa impinsa va solicita intinzatorul hidraulic al patinei mobile din cauza formei camelor....adica deschiderea supapelor va fi mult mai rapida si implicit fortele pe lantul de distributie mult mai mari.....
Se tuneaza intinzatorul hidraulic al lantului de distributie ca sa nu-ti rupi supapele&axa..... .
Se baga ceva saibe sub arcurile supapelor......acceleratia si deceleratia supapei acctionate de o axa impinsa va fi mai mare decat cea de serie....
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 21-08-07, 09:13   #220
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: -- All About Opel Manta --

Cu saibele sub arcuri n-as risca... Si asa deschiderea fiind mai mare arcurile se taseaza mai mult. Din ce am vz la altii nu sunt probleme cu arcurile originale, nu falfaie supapele in ture. Poate doar niste arcuri din aceeasi sursa cu axa.
Ref la sifonul de care ai amintit, intuiesc eu ca gaura e cea indicata de triunghiul rosu in cele 2 poze, ideea e ca nu stiu cat ulei sta acolo si cat poate sa preia din caldura, mai degraba mentine axa cu came "scufundata" si poate nu mai ajunge rotunda ca a mea care era pe masina. Totusi, cat de inalt sa fie sifonul? 3, 5, 10 mm?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	chiuli1.JPG
Views:	51
Size:	192.6 KB
ID:	326974   Click image for larger version

Name:	chiuli2.JPG
Views:	55
Size:	200.4 KB
ID:	326975  
john17 is offline   Reply With Quote
Old 21-08-07, 20:34   #221
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: -- All About Opel Manta --

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Cu saibele sub arcuri n-as risca... Si asa deschiderea fiind mai mare arcurile se taseaza mai mult. Din ce am vz la altii nu sunt probleme cu arcurile originale, nu falfaie supapele in ture. Poate doar niste arcuri din aceeasi sursa cu axa.
Ref la sifonul de care ai amintit, intuiesc eu ca gaura e cea indicata de triunghiul rosu in cele 2 poze, ideea e ca nu stiu cat ulei sta acolo si cat poate sa preia din caldura, mai degraba mentine axa cu came "scufundata" si poate nu mai ajunge rotunda ca a mea care era pe masina. Totusi, cat de inalt sa fie sifonul? 3, 5, 10 mm?
John nu intru cu tine in polemica de prost gust......deschiderea la axa este mai lunga nu mai mare....adica supapa se deschide mai repede si se inchide mai tarziu.....ale mele nu "falfaiau" nici la 8000 de ture cu saibele lui CARENINI sub ele.....italienii care au preparat-o sunt mai prosti ca tine.....
Apropo de motorul tau "20N" nu te mai chinui sa-l comprimi din chiulasa...pune doar pistoane de "20E"....
Pistoanele tale au o camera de ardere prelucrata in ele cu adancimea de 4.4 mm fata de pistoanele de "20E" care o au de 3.5 mm.....asa ca nu te mai chinui sa-ti comprimi motorul "20N" din chulasa....este mai simplu sa-ti pui pistoane de "20E" ca merg "d-acolo" si faci 110 cai.....
"20N"-ul tau are din cauza asta raport de compresie 8:1
iar "20E"-ul are raport de compresie 9.2:1 si face 110 cai ....
Vis a vis de sifon te sfatuiesc sa-l faci de 15 mm....daca nu ai incredere in mine suna la CARENINI si intreaba-l pe el.
Si daca tot vrei putere din motorul tau adevarata provocare este sa-ti pui pe acelasi bloc de 95 alezaj pistoane biele vilbrochen si chiulasa de "C24NE" care a fost montat pe frontera si omega "A" ......asta da provocare......faci 200 de cai foarte usor...
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 21-08-07, 22:09   #222
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: -- All About Opel Manta --

Sfat pentru cei ce vor sa faca curse cu Manta:
Incercati sa scapati de tot cauciucul ce tine de puntea spate tendoane stanga dreapta.....bara panhard included......
Bucsele din poliuretan sunt cea mai simpla solutie.
N.B. si la cuplajul ce prinde tubul de aluminiu al puntii de spate de caroserie(ala prin care trece cardanul)....franele de motor si acceleratiile intercalate la intervale scurte vor da o miscare elastica care va va "deranja".
rigidizarea lui ar fi o solutie castigatoare mai ales ca torsioneaza puntea si la frane.....

Last edited by zbvz; 21-08-07 at 22:14.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 22-08-07, 08:32   #223
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: -- All About Opel Manta --

Nu e vb de polemica de prost gust si nu contest priceperea celor care au preparat acea masina! Ai dreptate, e mai lunga deschiderea insa si inaltimea camelor e mai mare la axa mea, de aceea am spus ca nu as risca saibe. Urmeaza oricum sa fac un "popic" in loc de tachet hidraulic cu care sa verific tasarea arcurilor si distanta care ramane intre supape si piston inainte de a asambla definitiv motorul. Da, majorarea la 2.4 ar fi o solutie pe care as putea s-o aplic la alt bloc, deocamdata raman la 2.0. In locul pistoanelor de 20N am montat unele de 20S care nu au scobitura, doar 2 frezari in dreptul supapelor dar oricum nu creste raportul cat as vrea eu
Ai si sursa pt bucse? Pt fata am gasit pe net, nu ieftine, dar exista. Brate inteleg eu ca nu prea se arata (am mai intins antene in stg-dr)... Vazusem pe ebay parca la o firma "sofort neu", tre' sa mai sap si sa imi mai barai pretinii din Germania (eventual sa mai sparg si o banca pe parcurs).
Sper ca nu te-ai suparat, nu pretind ca le stiu eu pe toate si o parere avizata e binevenita oricand!
john17 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-07, 16:41   #224
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: -- All About Opel Manta --

Daca vrei sa-ti faci ceva "hard" poti sa-ti faci singur basculele din teava de otel a carei duritate trebuie sa o cunosti neaparat...faci un triunghi pentru bascula inferioara si un tirant pentru cea superioara.
Prinderile basculelor de caroserie le poti lasa pe vechiul sistem sau poti schimba locul de prindere in partea dinspre in spate a masinii ....important este sa-ti ranforsezi pe caroserie urechile de prindere al basculelor prin dublarea lor cu tabla sudata cu CO2.
Ca sa fie "treaba treaba" in loc de bucse monteaza rulmenti de tip "uniball".
Bascula superioara o poti face cu lungime variabila(ca o bieleta de directie) astfel incat sa-ti poti regla din ea caderea rotilor pe fata(operatiune imposibila la modelul de serie )
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 22-08-07, 17:07   #225
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: -- All About Opel Manta --

Ar fi o varianta, dar e nitelus "fastidioso" ca sa zic pe limba lui Carenini
Momentan vreau sa ies cu ea "evo 0" si daca se va dovedi ca are potential trec mai departe!
john17 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -