@john17
M-ai intrebat de un sistem de franare mai bun si solutia este sa montezi discuri pe spate.
Mantaua mea avea trei pompe de frana identice.....doua montate in locul celei originale si una intre scaune pentru frana de mana.
Cele principale aveau un balansier din care reglai repartizarea fortei de franare intre fata si spate.
Daca o treci pe discuri pe spate se poate pastra vecha pompa de frana centrala dar obligatoriu trebuie o pompa suplimentara in masina pentru frana de mana pe care o inseriezi pe traseul conductei de frana pentru spate.
Pentru a o trece de pe tamburi pe discuri operatiunea este oarecum simpla:se demonteaza platanul care tine cilindul de frana si se face pe freza din duraluminiu un suport care prinde etrierul de doua din cele patru urechi de prindere ramase libere.
Inainte de a face suportii de dural procura-ti mai intai discurile de frana de diametrul dorit si care care sa se potriveasca pe suruburile rotii astfel poti face masuratorile corecte pentru frezorul care-ti va face suportii de dural.
Daca zici ca-l cunosti pe Nuta si daca stii ca masina mea a ajuns la el roaga-l sa te lase sa masori discurile de spate si-ti fac eu rost de ele din cataloagele mele de piese auto dupa dimensiuni.
Carburatoarele alea erau WEBER si erau de 50 parca.....dar exista o formula de calcul pentru a-ti alege dimensiunea optima de carburator functie de alezaj cursa si turatie maxima prin care calculezi debitul de aer absorbit de motor....asta in episodul urmator