Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Zona tehnica Opel

Zona tehnica Opel Zona tehnica, secrete, tips&tricks Opel

Reply

Thread Tools
Old 07-07-07, 15:00   #1
mmmBetty

Stock

mmmBetty's Avatar

Default rateuri pe esapament

sal .sunt nou pe aici si am si eu o problema.am un opel astra 2001 1.6 16 valve.filtru sport ,evacure rapida remus ,motorul resoftat si dus in 130 de cai.problema mea este urmatoarea:dupa un timp circa o ora de mers cu masina incepe sa dea rateruri pe esapament si nu mai vrea sa se accelereze decat foarte greu si abia cand ajung peste 3000 de ture incepe sa isi dea drumul in suturi.trebuie sa ii dau cap de tura si vreo 10 min nu mai am treba cu ea ,si apoi incepe iar si tot asa ma tine .am cam verificat tot la ea.ca sunt mecanic si chiar incepe sa ma depasesca.pe tester nu imi da absolut nimica.singura concluzie care am ajuns eu este ca tot pe alimentare ,dar nu cred ca pompa ci supapa de reglare de debit de pe retur .eu va intreb daca ati mai patit cumva asa ceva .ms si sper sa ma ajutati
mmmBetty is offline   Reply With Quote
Old 08-07-07, 10:38   #2
cosmin_cosmin_1

Stage 5

cosmin_cosmin_1's Avatar

Default Re: rateuri pe esapament

poate problema e de la softul pe care l-ai pus, o avea vreu parametru gresit, un avans aiurea. ti-a facut si inainte sa pui softul nou?
cosmin_cosmin_1 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-07, 11:07   #3
mmmBetty

Stock

mmmBetty's Avatar

nope.a mers impecabil.masina e resoftata in germania ,si e facuta de vreo 2 ani .si nu am avut probleme cu ea.vam zis merge bine si o apuca,sau mai face iara daca merg cu ea sa zicem vro ora prin oras ,si apoi fac pauza cam vreo ora.si face rau de tot cand plec cu ea,vreo 5 min minute si apoi isi revine.o perioada si apoi iara face ,sau cateodata nu face deloc o zi intreaga .
Old 23-07-07, 15:38   #4
mmmBetty

Stock

mmmBetty's Avatar

mmm, nu e nici supapa ,nici pompa ,nici filtru de aer ca si ala e spor ,nu mai stiu ce sa ii fac. o vand