Zona tehnica Opel Zona tehnica, secrete, tips&tricks Opel |
23-09-11, 20:35
|
#1
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 244
|
PROBLEME MARI!!!!
Va salut,
Am un opel vectra a cu motor de 2000, x20xev,benzina.
Mergand normal....cred ca aveam 30-40 km/h deodata acul turometrului a inceput sa mi se urce la 7000 rmp fara ca motorul sa mi se tureze!!!mi-a facut asa de vreo 3-4 ori dupa care motorul s-a oprit....dupa care m-am chinuit sa il repornesc vreo 10 minute.Aveti cumva idee care ar fi buba???
|
|
|
25-09-11, 15:56
|
#2
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 244
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
nu are nimeni nici o idee????
|
|
|
26-09-11, 09:51
|
#3
|
Stage 2
Join Date: Jun 2010
Posts: 53
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
Salut.Alternatorul...incearca.
|
|
|
30-09-11, 20:37
|
#4
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 244
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
revin cu mai multe detalii,cu pedala la fund si nu se duce mai mult de 4000 rpm,asta cu motoru rece.cand motorul se incalzeste....daca urca in 4000 moare deodata
|
|
|
01-10-11, 10:05
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 770
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
Injectoare ai pe ea? sa nu iti de'a prea multa benzina, sau prea putina si sa ai dai deschidere "mare" si benzina oha... zic si eu...
Da mai multe detalii... vad ca nimeni nu se inghesuie macar sa iti de'a o idee...
__________________
Desteptul cedeaza primul , are ceva mai bun de facut....
Nu te pune cu mintea prostului pt ca te va rapune , el are mintea odihnita !!!
|
|
|
01-10-11, 10:59
|
#6
|
Stage 4
Join Date: Sep 2011
Posts: 240
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
Salut. Ia legatura cu cineva din localitatea ta care sa iti faca o diagnoza amanuntita la masina. Daca ai oscilatii si la relantiu atunci trebuie sa cureti EGR-ThrottleBoby. De verificat presiunea in rampa(benzina).
|
|
|
01-10-11, 14:18
|
#7
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 244
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
Quote:
Originally Posted by ksper
Salut. Ia legatura cu cineva din localitatea ta care sa iti faca o diagnoza amanuntita la masina. Daca ai oscilatii si la relantiu atunci trebuie sa cureti EGR-ThrottleBoby. De verificat presiunea in rampa(benzina).
|
multumesc mult de reply,am dat comanda de adaptor special pt mufa mea de diagnoza si cand imi ajunge ma duc sa imi faca o diagnoza....daca nu vii tu cu adaptorul nu se agita nimeni,cel putin asa e la mine in medgidia
|
|
|
01-10-11, 14:56
|
#8
|
Stage 4
Join Date: Sep 2011
Posts: 240
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
Da, iti trebuie adaptor de la OBD 16pini la ALDL 10pini. Mufa pentru diagnoza cu siguranta stii unde este nu?
|
|
|
01-10-11, 15:10
|
#9
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 244
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
Quote:
Originally Posted by ksper
Da, iti trebuie adaptor de la OBD 16pini la ALDL 10pini. Mufa pentru diagnoza cu siguranta stii unde este nu?
|
este cumva aceea cum deschizi capota in dreapta sus???? si in stanga mufei vine o cutie cu relee si niste sigurante???
|
|
|
01-10-11, 15:24
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Sep 2011
Posts: 240
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
Mufa se afla pe ''oala'' amortizor stanga(zona sofer)
|
|
|
01-10-11, 15:27
|
#11
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 244
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
Quote:
Originally Posted by ksper
Mufa se afla pe ''oala'' amortizor stanga(zona sofer)
|
multumesc mult,am sa fac diagnoza si revin cu detalii
|
|
|
01-10-11, 15:35
|
#12
|
Stage 4
Join Date: Sep 2011
Posts: 240
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
Mai dar diagnoza poti sa o faci si tu fara soft(asta ca sa nu mai dai bani la diagnoza). Faci ''punte'' cu un fir intre pinii ''A'' si ''B'' de la mufa ta de pe masina(urmareste poza care ti-am trimis-o cu mufele OBD si ALDL. Dupa ce faci puntea sata te duci in masina ,apesi frana si acceleratia pana la fund si pui contactul. Din acest moment urmaresti martorul cu masinuta, sau cheita(galben) si ii urmaresti clipirile...Primele doua seturi de 12 clipiri este testul ECU. dupa cele 12 cipiri o sa faca o pauza mai lunga dupa care incepe iar clipirile si urmaresti cate face si notezi. Dupa fiecare cod de eroare se face o pauza mail unga.Adica:
***-***** cod 35
*-** test 12.
|
|
|
18-02-12, 22:21
|
#13
|
Stage 2
Join Date: Jun 2009
Posts: 74
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
Quote:
Originally Posted by ksper
Mai dar diagnoza poti sa o faci si tu fara soft(asta ca sa nu mai dai bani la diagnoza). Faci ''punte'' cu un fir intre pinii ''A'' si ''B'' de la mufa ta de pe masina(urmareste poza care ti-am trimis-o cu mufele OBD si ALDL. Dupa ce faci puntea sata te duci in masina ,apesi frana si acceleratia pana la fund si pui contactul. Din acest moment urmaresti martorul cu masinuta, sau cheita(galben) si ii urmaresti clipirile...Primele doua seturi de 12 clipiri este testul ECU. dupa cele 12 cipiri o sa faca o pauza mai lunga dupa care incepe iar clipirile si urmaresti cate face si notezi. Dupa fiecare cod de eroare se face o pauza mail unga.Adica:
***-***** cod 35
*-** test 12.
|
salut,ma numesc florin ,acest test cu agrafa il poti face si la opel frontera 2200 diesel
|
|
|
19-02-12, 02:24
|
#14
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 244
|
Re: PROBLEME MARI!!!!
salut,nu am mai postat de mult despre aceasta problema care inca persista.
am pus diagnoza pe ea si mi-a dat cod eroare 19 senzor de turatie semnal intermitent.schimbat vreo 4-5 senzori.schimbat instalatie electrica motor.cand am schimbat instalatia electrica de la motor insa am constatat acolo in habitaclu unde intra mufa in ECU ca aveam f multa apa.
|
|
|
|
|