Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 04-07-17, 22:38   #7501
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
.............

Costi, am gasit celelalte 2 grile de Capri MK2,............ am gasit unicul MK 2 3.0 ............... pe o strada cu cladiri vechi. Misto masinuta si cand am vazut grila...Din astea am eu,....
Acum vreo 2 luni am vazut ca pe o strada cu cladiri relativ noi , din apropiere (aprox 1 km) a aparut un Capri mk 3 care arata jalnic la exterior: tablarie, vopsea, ornamente, roti, faruri, etc sunt in stare proasta. In schimb interiorul e super fain, a fost reconditionat candva; scaune fata-spate, panouri usi imbracate in piele (sau imitatie) neagra. Cei care au facut lucrarea au fost intradevar meseriasi, inca nu am mai vazut lucratura la nivelul asta de calitate prin zona mea sau in pozele puse pe forumul asta de cei care si-au renovat interiorul la caprele lor.
Motorul nu era pe masina (probabil era la reconditionat) dar dupa evacuarea dubla trebuie sa fi fost V6 2.0 sau 2.3. Vopseaua era in mare parte neagra, dar foarte decolorata si matuita in unele locuri pana la straturile mai vechi de vopsea.

Am trecut de vreo 3-4 ori pe acolo, am sunat la poarta dar nu a raspuns nimeni, asa ca nu am putut afla daca masina va fi reparata sau urmeaza sa fie vanduta intreaga sau pt piese.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 05-11-17, 19:48   #7502
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

E neagra? Stiam un MK3 2.0 V6 GT(asa ii spunea el) negru in Arad, dar colegul e cu noi pe aici pe forumde multi ani, foarte inactiv insa.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 08-11-17, 09:17   #7503
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Nu cred ca e ala, am vazut Capri de care zici tu acum vreo 9-10 ani dar nu tin minte sa fi avut scaune asa faine. Si asta pe care l-am vazut acum a fost ultima data negru, exteriorul a avut insa mult de suferit in timp dar interiorul e impecabil, scaunele sunt Recaro, materialul folosit si cusaturile sunt de 10 cu felicitari.

Ca veni vorba de colegi de pe forum, am vazut ca 'nitu ovidiu82' a renuntat sa se mai lupte cu reconditionarea caprei si a scos-o la vanzare pe motiv ca s-a maturizat (proprietarul nu masina ) ...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 08-11-17, 10:13   #7504
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

Aah, 2.3 V6-le dungat. Asta e, speram sa ajungă pe mâini bune, nu a celor care le fac bucăți. Am trimis și eu 3 granade și 3 Taunus la AR, Șeitin și 5 din ele am înțeles că au ajuns la remarcat după ce tânărul s-a saturat de ele și una era la vânzare, la preț mic doar sa scape de ea, era cea mai bună, Taunus tc3 2 uși.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 09-11-17, 08:50   #7505
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Asta-i soarta celor mai multe masini vechi, REMAT-ul.

Adu-ti aminte cati proprietari de Capri si-au prezentat cu entuziasm proiectele de renovare pe forumul asta. Putine, chiar foarte putine, semnificativ de putine, exasperant de putine, deprimant de putine, etc de putine... au avut un final fericit. Majoritatea caprelor fie au ajuns deja la fier vechi, fie vor ajunge in curand acolo.
Vremea romantismului in materie de ''re-inviat' vechituri a apus. Cine nu a putut sa finalzeze o masina retro in urma cu 7-8-9 ani cand preturile la mecanici, tinichigii si vopsitori auto erau mult mai mici decat in prezent, are sanse zero acum de a termina reparatiile din cauza preturilor si a complexitatii lucrarilor.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 14-11-17, 12:19   #7506
adria1977

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 28
Default Re: Club Ford Capri

Si de ce sa ajunga la remat.....inainte sa treaca pe la vanzare aici sau pe un alt site? Normal asa ar fi, ca lege fireasca a lucrurilor, mai ales ca multi din acesti actuali proprietari au trecut prin perioada de cautare si stiu cum e. Dar asa cum e pe la noi, la vanzare vor ajunge cu un pret enorm si rugina pe masura
adria1977 is offline   Reply With Quote
Old 14-11-17, 13:04   #7507
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Pt ca orice masina ca sa poata fi radiata (mai devreme sau mai tarziu) trebuie predata la REMAT. La fel cum se intampla si cu oamenii, cand mor sunt dusi la cimitir...

Bineinteles ca ar fi grozav ca cei care au renuntat la proiectul reconditionarii sa vanda piese ieftine si fara rugina de la masinile lor vechi de vreo 40 de ani. Dar e cam greu.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 12-12-17, 00:44   #7508
jaguar211

Stage 2
 
jaguar211's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 50
Default Re: Club Ford Capri

buna seara
cam la asta am lucrat in ultimii 3 ani
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_6230.JPG
Views:	51
Size:	1.50 MB
ID:	3193780   Click image for larger version

Name:	IMG_6231.JPG
Views:	48
Size:	1.57 MB
ID:	3193781   Click image for larger version

Name:	IMG_6232.JPG
Views:	53
Size:	1.99 MB
ID:	3193782  

jaguar211 is offline   Reply With Quote
Old 13-12-17, 09:23   #7509
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Salut,
arata foarte bine masina, a meritat efortul de a finaliza lucrul la ea.
Bafta si sa te bucuri de ea la maxim !

Credeam ca 'moda' retro pe plaiurile noastre a trecut si ca eu sunt ultimul mohican care mai circula cu o masina atat de veche . Se pare ca m-am inselat, mai exista si alti mohicani
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 23-12-17, 22:54   #7510
adria1977

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 28
Default Re: Club Ford Capri

Un MK1 de vanzare se mai gaseste pe undeva? Se pare au cam disparut.....
adria1977 is offline   Reply With Quote
Old 24-12-17, 10:33   #7511
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

N-au disparut. In Romania mai greu de gasit dar pe la vecini (fosta Yugoslavie) si pe la nemti exista oferte cu pret mic (1750-2500 Euroi) la cateva mk1 la care insa este enorm de lucru:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...er=1&scopeId=C

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...er=1&scopeId=C

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...er=1&scopeId=C

Daca vrei unul mai ok gasesti intre 7 500-27 000 E:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...er=2&scopeId=C

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...er=4&scopeId=C

Daca vrei sa-ti cumperi unul de afara acum e momentul pt ca nu mai trebuie platita taxa...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 19-01-18, 16:56   #7512
pieserom

Stage 5
 
pieserom's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 772
Default Re: Club Ford Capri

Ford Capri Mk1, 70000km, motor 4V de vanzare!
Dragi colegi pasionati de "capre", am nevoie de un sfat, va rog!

Sunt nevoit sa vand Capriul, conjuncutra a facut ca lucrarile sa fie intrerupte acum cativa ani si de atunci restaurarea masinii sa fie oprita. Atunci ca si acum se afla in stadiul urmator: caroseria a fost restaurata in proportie de 90%, adica tot ce insemna structura de rezistenta (lonjeroane, praguri, et.c) a fost refacuta materiale noi, sudura in argon, decapat cu acid fosforic, apoi acoperit cu un strat de vopsea(grund) clorcauciuc (toate acestea au fost inclusiv injectate in praguri, lonjeroane,usi, contraaripi s.a.m.d.),n-a mai ramas decat pasajul de roata dr. spate de reconditionat.
Puntea de spate a fost reconditionata integral cu rulmenti noi, reglaje, sist. de franare nou, tamburi rectificati, samd.
Caseta de directie este deasemenea reconditionata.
Puntea fata este reconditionata, cu amortizoare noi, arcuri, discuri, rulmenti, etrieri, samd(inclusiv adaptarea rulmentilor de virare dintre flansele amortizorului)
Am cumparate : Seturile de garnituri pentru motor si diverse alte piese consumabile, inca un motor si o cutie de viteze plus alte piese de motor (pistoane , pinioane distributie, et.c)
Masina acum este dezmembrata surub cu surub, dar cu toate suruburile "puse bine".
Actele sunt "la zi", adica doar ITP-ul este expirat.
Mai sunt multe de zis despre masina, dar acum ce ma intereseaza este sa ma sfatuiti cam ce pret sa cer pe ea , deoarece sunt prins de cativa ani in alte proiecte si mi-ar parea rau sa se iroseasca o astfel de masina.
P.S.- pozele din timpul restaurarii (dintr-o faza incipienta) sunt personale, iar cele cu masina intreaga, desi nu sunt ale mele, reflecta aspectul masinii interior/exterior.
P.S.2- Va rog sa ma sfatuiti, caci dupa atata timp de suspendare a proiectului as prefera sa-l dau unui alt pasionat si sa renunt chiar daca imi dau seama ca nu voi putea primi pretul real al investitiei si efortului depuse, tinand cont ca masina este dezmembrata (de fapt pentru cunoscatori ar trebui sa fie un avantaj!!!).

Cu stima , Christi.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1969-ford-capri-mk1-1500-xl-polovniautomobili-03.jpg
Views:	38
Size:	159.7 KB
ID:	3195713   Click image for larger version

Name:	1969-ford-capri-mk1-1500-xl-polovniautomobili-06.jpg
Views:	50
Size:	121.2 KB
ID:	3195714   Click image for larger version

Name:	1969-ford-capri-mk1-1500-xl-polovniautomobili-07.jpg
Views:	23
Size:	86.7 KB
ID:	3195715  

Click image for larger version

Name:	1969-ford-capri-mk1-1500-xl-polovniautomobili-08.jpg
Views:	21
Size:	91.5 KB
ID:	3195716   Click image for larger version

Name:	download (1).jpg
Views:	28
Size:	87.6 KB
ID:	3195717   Click image for larger version

Name:	download (2).jpg
Views:	23
Size:	81.5 KB
ID:	3195718  

Click image for larger version

Name:	download (3).jpg
Views:	24
Size:	96.1 KB
ID:	3195719   Click image for larger version

Name:	download (4).jpg
Views:	26
Size:	85.4 KB
ID:	3195720   Click image for larger version

Name:	download (5).jpg
Views:	31
Size:	92.5 KB
ID:	3195721  

Click image for larger version

Name:	download (6).jpg
Views:	26
Size:	75.5 KB
ID:	3195722   Click image for larger version

Name:	download (7).jpg
Views:	20
Size:	78.2 KB
ID:	3195723   Click image for larger version

Name:	download (8).jpg
Views:	25
Size:	75.5 KB
ID:	3195724  

Click image for larger version

Name:	download (9).jpg
Views:	21
Size:	72.2 KB
ID:	3195725  
__________________
TEL CONTACT: 0721590344 SAU 0766664330
pieserom is offline   Reply With Quote
Old 11-04-18, 20:25   #7513
nicmoise

Stock
 
Join Date: Apr 2018
Posts: 2
Default Re: Club Ford Capri

Salut si bine v-am gasit!
Am mostenit de vreo opt luni un Capri MK1 din 1970 si de atunci tot caut forumul asta!
Masina are motor 1,3l V4 de 50 CP, este facuta la Koln si este in stare destul de buna. I-am schimbat frinele (inclusiv etrieri si cilindri), i-am reglat/curatat carburatorul si am luat ITP-ul destul de usor.
Acum caut un tinichigiu / vopsitor in Constanta si nu prea gasesc, ca nu vrea nimeni sa se bage la vechituri.
Pun si citeva poze.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG-20180110-WA0018.jpg
Views:	61
Size:	223.0 KB
ID:	3199957   Click image for larger version

Name:	IMG-20180110-WA0022.jpg
Views:	42
Size:	215.3 KB
ID:	3199958   Click image for larger version

Name:	exterior.jpg
Views:	45
Size:	263.0 KB
ID:	3199959  

Click image for larger version

Name:	IMG-20180110-WA0011.jpg
Views:	32
Size:	205.8 KB
ID:	3199960  
nicmoise is offline   Reply With Quote
Old 15-04-18, 08:55   #7514
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Salut,
arata foarte bine masinuta in pozele puse de tine. Probabil a fost ingrijita bine de-a lungul vremii sau a mai fost reconditionata in trecut.

E greu de gasit tinichigii si mecanici rabdatori si constiinciosi dispusi sa lucreze pe masini vechi unde trebuie multa atentie. Vezi ca este un topic aici pe ''4 tuning'' al userului Gti Turbo care reconditioneaza un Renault 5 Gti (asa se si numeste topicul lui). Din postarile lui am inteles ca e din Constanta si a facut tinichigeria la ceva baieti din oras care au lucrat foarte bine. Poate rezolvi cu ei lucrarile de tinichigerie la masina ta.
Bafta !

In alta ordine de idei, incepand de ieri am scos iarasi Capri meu pe strazi pt urmatoarele 6 luni
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 15-04-18, 09:55   #7515
nicmoise

Stock
 
Join Date: Apr 2018
Posts: 2
Default Re: Club Ford Capri

Multumesc mult pentru pont.

Masina a stat numai in garaj, de data asta e adevarata povestea , o cunosc de 40 de ani! Kilometrajul arata 20850, dar are numai cinci cifre la contor, in realitate e 120850, am notitele facute de unchiul meu la fiecare schimb de ulei.

Problema cea mai mare a fost ca nu a mai circulat de loc din 2003 si pina acum, de asta erau frinele complet blocate. De pornit, a pornit destul de usor, insa curge ulei si antigel pe la toate garniturile. Normal, trebuie schimbate toate, plus toate bucsile.

Vopseaua e matuita toata si are citeva puncte de rugina pe la aripi, dar aparent nu are alte probleme majore.
nicmoise is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -