02-07-15, 16:45
|
#7411
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
Re: Club Ford Capri
stiti careva bara stabilizatoare spate de la mk3 se potriveste pe mk 1 ?
|
|
|
05-07-15, 10:42
|
#7412
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Depinde de motorizare si de anul de fabricatie.
Pana in 1972 pe Capri nu erau bare de stabilizare pe spate. Iar dupa 1972 (perioada 08.72-02.87) au fost la fel pe toate caprele dar diferea diametrul (grosimea barei) in functie de puterea motorului, pt motoarele cu cilindree mica, mai slabute erau cu grosimea de 10 mm, pt motorizarile ceva mai tari erau cele de 12 mm iar pt cele mai tari se foloseau barele de 14 mm.
http://www.auto-retro-passion.ro/art...aza-45-de-ani/
...........'' In septembrie 1972, Ford-ul Capri a beneficiat de un prim facelift. La exterior au fost introduse noi faruri rectangulare si blocuri optice de mari dimensiuni in timp ce la interior plansa de bord a fost usor restilizata iar scaunele de conceptie noua. Tot acum au fost oferite noi dotari suplimentare. Suspensia a fost complet revizuita fiind dotata cu bare antiruliu iar motorizarile cu 4 cilindri in linie de 1.3 si 1.6L au fost inlocuite cu cele V4 de 1.3;1.5 si 1.7L in timp ce versiunea 3000 GT-GXL a inceput sa fie comercializata si pe piata europeana.''.........
Last edited by capricosti; 05-07-15 at 10:45.
|
|
|
13-07-15, 15:27
|
#7413
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Vand 4 jante pe 15 cu cauciucuri care le-am avut eu pe Capri.
Jantele sunt 6,5j x 15, ET 17, merg pe Capri fara sa fie nevoie de flanse distantier. Le-am renovat in urma cu vreo 5 ani dar nu prea le-am folosit (pt ca am preferat jantele pe 17 procurate cam tot pe atunci).
Cauciucuirile pe fata sunt Good Year Eagle F1 195/50/15 (le-am cumparat noi si sunt foarte putin rulate) iar pe spate sunt BF Goodrich 205/55/15(au uzura mai mare decat alea de pe fata, dar sunt inca foarte bune).
Pret set jante cu cauciucuri: 200 euro.
|
|
|
17-07-15, 11:53
|
#7414
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Eu nu ma refeream la cei care ar vrea sa restaureze in viitor un Capri ci la cei care au inceput un proiect de felul asta in urma cu mai multi ani.
Acum 5-7-8 ani erau vreo 30-40 de insi care incepusera sa lucreze la diverse capre...Cei mai multi nu erau interesati de restaurari pretentioase, vroiau doar sa le faca din nou functionale, eventual sa le tuneze putin, cum era moda pe timpul ala... Unii au renuntat sa le mai repare pt ca fie era prea scump, fie erau prea rable masinile respective ca sa mai merite munca si efort pt a le readuce la viata.
Sigur ca in Romania Capri-urile au avut de suferit pe vremuri din cauza ca nu se puteau procura piese pt ele, asa ca multi mergeau pe improvizatii sau adaptari de piese. In occident nu aveau problema asta si din cauza asta masinile de acolo sunt in general mai ok decat astea de pe la noi. Oricum, si acolo cei mai multi proprietari de Capri nu sunt colectionari ci nostalgici. Mai exista si o categorie de tineri care cumpara Capri pt amuzament, le schimba aspectul, motoarele si se distreaza cu ele...
|
Motorul a scos 207.6 CP pe dyno la englezi.
Deci n-au renuntat chiar toti.
Revin cu mai multe detalii.
|
|
|
19-07-15, 09:59
|
#7415
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Se confirma estimarea initiala facuta de tine inca de acum cativa ani.
Super, se pare ca asteptarea a luat sfarsit si efortul a meritat. Sunt convins ca acum ai cel mai tare Capri de pe meleagurile noastre
Dar nu inteleg cum de a ajuns pe Dyno la englezi ?
|
|
|
19-07-15, 12:03
|
#7416
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Probabil in tara nu exista engine dyno.
Doar ca de transportul pana in UK si inapoi mai puneai ceva piese pe el.
|
|
|
20-07-15, 09:37
|
#7417
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Costi, asa este, chiar in zona asta a fost estimarea.
Daca pun 3 carburatoare, probabil il duc in 230, dar momentan vreau sa termina masina, asa ca o sa fie doar straightforward.
Florin, a costat ceva, dar nu asta a fost problema, ci faptul ca englezoiul (Ric Wood) nu vroia as mi-l trimita prin curierul contactat de mine, pt ca nu avea dovada faptului ca ajunge in Romania motorul, dat fiind ca acest curier nu actiona cu flota lui local si a apelat la un alt curier... in fine, pana la urma am lucrat direct cu acel curier local, m-a costat mai putin si a fost totul ok.
|
|
|
22-07-15, 14:38
|
#7418
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Da, acum ca ai rezolvat cu motorul cel mai bun lucru este sa faci si restul (tinichigerie, transmisie, finalizare interior-exterior) si dupa ce e totul gata o sa poti sa mai aduci modificari/imbunatatiri la motor.
Oricum, 207 cp sunt suficienti pt o jucarie de genul asta ...........
|
|
|
22-07-15, 15:35
|
#7419
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by zolley
stiti careva bara stabilizatoare spate de la mk3 se potriveste pe mk 1 ?
|
Capra ta nu avea bara stabilizatoare, vrei sa-i adaptezi odata cu marirea motorului si a rotilor?
|
|
|
28-07-15, 22:49
|
#7420
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by florin_cars
Capra ta nu avea bara stabilizatoare, vrei sa-i adaptezi odata cu marirea motorului si a rotilor?
|
nu are deloc si nu am nici macar ca model dupa care sa fac unul la comanda!
|
|
|
29-07-15, 17:44
|
#7421
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
Re: Club Ford Capri
daca aveti careva motor de 1.6 cu carburator ford vv puneti va rog cateva poze de la admisie / vacum / si furtunele de pe acolo ce unde se leaga si se baga !!! pls
|
|
|
30-07-15, 08:53
|
#7422
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by zolley
nu are deloc si nu am nici macar ca model dupa care sa fac unul la comanda!
|
Am eu una de vanzare data jos de pe MKII-ul meu.
Pare-mi-se ca este de 16 mm.
Insa trebuie sa ai prinderile pe puntea spate.
Te intreseaza?
ps: nu ai cum sa faci la comanda asa ceva
Last edited by Silencer Power; 30-07-15 at 08:55.
|
|
|
30-07-15, 12:38
|
#7423
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by zolley
nu are deloc si nu am nici macar ca model dupa care sa fac unul la comanda!
|
Nu ai inteles, capra ta nu a fost dotata cu bara stabilizatoare, nu stiu cum de nu ai inteles ce scrie in mesajul lui Costi. Tu aveai cum are Dacia, alea 2 'brate' a caror denumire imi scapa acum in romaneste, in engleza sunt trailing arms.
Edit: motorul tau stiu de la cine este si ce caruta de bani ai dat aiurea dar provine cumva de pe o Sierra din Anglia? Si nu ma refer la faptul ca ai pus poza cu una..
Last edited by florin_cars; 30-07-15 at 12:44.
|
|
|
09-08-15, 10:54
|
#7424
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
Re: Club Ford Capri
[QUOTE=florin_cars;5808829]Nu ai inteles, capra ta nu a fost dotata cu bara stabilizatoare, nu stiu cum de nu ai inteles ce scrie in mesajul lui Costi. Tu aveai cum are Dacia, alea 2 'brate' a caror denumire imi scapa acum in romaneste, in engleza sunt trailing arms.
Da stiu ca nu are bara stabilizatoare ce 2 'brate' dar al meu nu are nici alea ( lipsesc ) si am gasit pe net un mk3 ce se dezmembreaza de acela ma gindeam sa ii pun bara !
|
|
|
10-08-15, 11:54
|
#7425
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Asta era ideea, daca nu era echipata masina cu bara stabil. inseamna ca nici nu-i poti pune una usor, lipsesc suportii, in special ce-i din lonjeroane, puntea s-ar putea sa aiba suporti universali pt bara stabil. si trail arms.
Eu zic sa-ti procuri piesele lipsa, e mai putina bataie de cap
De motor imi raspunzi te rog la ce te-am intrebat?
|
|
|
|
|