30-06-14, 09:42
|
#7351
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
Re: Club Ford Capri
cred ca am rezolvat:
http://motoarebarci.ro/nut-7-16-ro.html
daca va loviti de probleme cu suruburi sau piulite UNF gasiti pe aici, sau, la wurth.
spor!
|
|
|
30-06-14, 10:43
|
#7352
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
Re: Club Ford Capri
salut
stie careva daca pe varianta mk1 au fost deosebiri de caroserie pe decursul anilor? adica din 69 pina in 73? ma refer la forma capotei,a narii? sau la liniile masini?
Observ ca nara de pe capota din 69 difera fata de cea din 73..cea din 73 parca nu e asa pronuntata..gresesc oare?
|
|
|
30-06-14, 10:49
|
#7353
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Ca veni vorba de vanzari (si trecand peste frustrarile unora care vor sa cumpere ieftin dar se supara aiurea pe vanzatori ca nu vor sa-si dea masinile la pretul cu care le-au cumparat unor 'iubitori seriosi' )...
Si pe mine a inceput sa ma bata gandul sa-mi vand Capra.
Toamna trecuta am tras-o pe dreapta cu intentia s-o folosesc cand vine primavara, dar m-am obisnuit cu un plus de confort de la masina folosita intre timp (Audi A3), cu geamurile electrice, cu instalatia climatronic, cu ABS-ESP-ETC, cu xenoanele, cu motor si evacuare silentioase, samd si am inceput sa ma gandesc tot mai mult sa renunt la Capri. Insa de fiecare data cand trec prin curte si vad Capriul in sopron renunt la intentia de a-l vinde ! Pe urma, cand urc in Audi si plec de acasa iarasi ma gandesc sa vand capra pt ca ajunge cat m-am distrat cu ea pana anul trecut, si poate ar fi cazul s-o dau sa se mai distreze si altii. Si bineinteles, cand vad capra iar renunt la idea instrainari.
Asa ca pana ma mai gandesc daca s-o vand sau nu, m-am hotarat sa mai pun la punct cate ceva din problemele aparute de-a lungul celor 7 ani de utilizare zilnica. Cel mai tare m-a suparat ambreiajul pt ca a inceput sa cam patineze in tr 1 si 2 la turatii bruste. Pt multi problema nu ar fi contat dar la felul in care eram eu obisnuit sa merg cu Capri ezitarea de aprox o secunda (cat apuca sa patineze ambreiajul) ma enerva.
Asa ca am luat un kit complet de ambreiaj Sachs (disc, placa, rulment).
Si fiindca si franele incepusera sa nu mai fie tocmai ok m-am gandit sa le rezolv, asa ca am cumparat discuri noi QH (mai existau in oferta pt Capri si Brembo dar era dubios de mic pretul de 70 Lei/buc, asa ca am preferat sa dau aproape dublu pe QH), am schimbat garniturile de la etrieri si de la cilindru pompa frana, si bineinteles placutele de frana.
Am schimbat si bujiile vechi cu altele cu 4 electrozi (Bosch Super 4 FR 56). Am mai umblat putin la praguri fiindca apa si zapada din anii trecuti au cam lasat ceva urme (cand am cumparat Capriul, tablaria era foarte buna si nu a trebuit s-o carpesc), in special in zona unde se baga cricul si nu vroiam sa ma pomenesc ca-mi trece vreodata cricul prin prag cand vreau sa schimb o roata...
Toata distractia cu piesele noi si cu manopera a sarit oleaca peste 500 de euroi...
|
) se pare ca nu ai inteles ideea ..supararea mea este pe genul de nesimtiti care posteaza pe siteuri ca sunt mari iubitori de masini se milogesc de unu si de altu sa ia masina la pret de nimic,sa le faca rost ,ca e sarac,ca e iubitor de retro si pe urma apare la rubrica vanzari in maxim 2 saptamini la triplu pret.Am luat masini de la astfel de oameni care s-au prevalat de mizeria asta de colectionar iar pe urma au pus-o la vanzare triplu stiind ca sunt impatimit...poi oamenii aia au iubire pt retro?ia zi..in cazul tau dupa 7 ani de posesie si bani bagati si forumuri umplute de probleme de zi cu zi ale masinii crezi ca mai vb de bisnitareala?
|
|
|
30-06-14, 19:55
|
#7354
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by player77
) se pare ca nu ai inteles ideea ..supararea mea este pe genul de nesimtiti care posteaza pe siteuri ca sunt mari iubitori de masini se milogesc de unu si de altu sa ia masina la pret de nimic,.................
|
Ba da, am inteles ideea, dar nu iti inteleg supararea/frustrarea...
Daca vrei sa cumperi ceva si nu te intelegi cu vanzatorul la pret asta este , ghinion , cauti in alta parte ! Nu conteaza cu cat a cumparat ala, nu conteaza ce tehnici de negociere a folosit el la momentul achizitiei, nu conteaza ca vinde obiectul (''masina retro'' in cazul tau) dupa o ora, o zi, o saptamana sau doua, nu conteza ca vrea sa vanda din piata, de acasa sau de pe siteuri ...Nici daca e iubitor de vechituri sau colectionar autentic nu conteaza. In mod sigur nu vei fi tu singurul cumparator, iar daca nici alti potentiali cumparatori n-o sa-i ofere pretul cerut, in timp (zile-luni-ani ???) vanzatorul o sa reduca treptat pretul. Depinde de oferta cea mai buna.
Daca cineva primeste mostenire o masina retro, inseamna ca trebuie s-o dea gratis unui pasionat/colectionar/iubitor de masinii ??? Daca a capatat-o fara bani (mostenire) trebuie s-o dea mai departe tot fara banii ? (nu e nevoie de raspuns, ambele intrebari sunt retorice... )
|
|
|
30-06-14, 20:29
|
#7355
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by player77
salut
stie careva daca pe varianta mk1 au fost deosebiri de caroserie pe decursul anilor? adica din 69 pina in 73? ma refer la forma capotei,a narii? sau la liniile masini?
Observ ca nara de pe capota din 69 difera fata de cea din 73..cea din 73 parca nu e asa pronuntata..gresesc oare?
|
Caroseria a fost aceiasi la mk1 pe toata durata (69-73). Mici diferente au fost pe parcurs la stopuri, faruri, bare protectie, sau in functie de varianta (L, XL, GXL, GT, RS, etc) la dotari. La inceput pe Capri mk1 la motorizarile 1300-1700 capota de la motor era dreapta/plata, umflatura/narile erau disponibile numai la motorizarile mai mari (2.0-2.3-2.6-3.0-Perana). Abia dupa un an sau doi s-a folosit aceiasi capota la toate modelele indiferent de cilindree.
|
|
|
03-07-14, 08:52
|
#7356
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
Re: Club Ford Capri
se pare ca m-am bucurat prea devreme.
piulita pentru TCA pe care am gasit-o are pas mare si mie-mi trebuie cu pas fin. pe numele ei 7/16-20.
nu are nimeni niste piulite de TCA in plus? chiar si un TCA pe dreapta intreg ar fi bun, sau amandoua daca-s noi.
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
|
|
|
03-07-14, 21:27
|
#7357
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by silencer
se pare ca m-am bucurat prea devreme.
piulita pentru TCA pe care am gasit-o are pas mare si mie-mi trebuie cu pas fin. pe numele ei 7/16-20.
nu are nimeni niste piulite de TCA in plus? chiar si un TCA pe dreapta intreg ar fi bun, sau amandoua daca-s noi.
|
nu stiu daca e posibil dar poti intreba un strungar. la strung poate face pasul care il vrei. acu de unde strungar.. si bun....
|
|
|
15-09-14, 16:22
|
#7358
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Niste poze faine , un Capri mk2 pt piata din USA, si ceva Capri mk3...
|
|
|
19-09-14, 15:54
|
#7359
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
|
|
|
21-09-14, 10:32
|
#7360
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Adica vreo 22 000 euroi...
Tehnic masina are multe modificari care ii cresc valoarea (motor V8, 5000 cmc, suspensii meseriase, cv 5trepte, esapament smecher), insa ca aspect mai lasa de dorit, ma refer in special la interiorul reconditionat in mod stupid.
Pt atatia bani trebuia sa fie mai atent la detalii (culori, calitate materiale si executie folosite la interior).
Nu cred ca o sa fie cineva dispus sa dea o suma atat de mare doar pt modificarile tehnice.
|
|
|
23-09-14, 14:14
|
#7361
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by panaitescud
|
Salutare vecine
Da-mi te rog un email la florin_cars@yahoo.com, am incercat sa-ti dau PM dar ai dezactivata optiunea respectiva.
Vreau sa vorbim una alta, sau poate ma suni pe +40721.931.432, am ajuns prin tara pt putin timp sa-mi rezolv problemele cu niste bucuresteni neseriosi ce m-au lasat cu impozite pe cap.
|
|
|
22-10-14, 09:40
|
#7362
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Se pare ca pe la noi nu mai face nimeni nimic la capra din dotare...
In Anglia, un pustiulica a inceput in 2008 sa lucreze pe o ruginitura de Capri. Masina a trecut prin mai multe etape (am mai pus poze cu ea altadata), a facut-o intrun fel, a stricat-o si-a abandonat-o in garaj in 2012, iar anul asta a reluat munca la ea, a reparat-o, a revopsit-o si acum arata super.
|
|
|
22-10-14, 10:35
|
#7363
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Asta e cu ceva motor perfuzat Turbo.
Tipic pt englezi si cei cu bani de peste hotare.
Da-mi si mie linkul te rog, poate ii fac o vizita, ca tare m-as pune in spatele volanului sa vad cum e
Vad ca si miscarea Manta din Ro e cam slaba, in TM s-au pierdut cateva spre capitala, unele zac undeva dar nu situ unde, la cate poze am cu ele prin oras acum 5-6 ani, acum e pauza totala. Capre la fel, una singura se tot chinuie omul s-o vanda, Granada MK I doar una 4 sale, in rest tot ce era interesant si vechi a cam disparut, probabil s-au lasat proprietarii de net pt ca alta explicatie nu vad, sa fie toate youngtimerele ce populau forumurile acum 7-8 ani, disparute, moarte?
|
|
|
23-10-14, 09:07
|
#7364
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Da, e turbo, asta e ala ( ) cu motor de Nissan de care am mai pomenit (dar nu e singurul).
Aici poti vedea intreaga 'epopee', din dec 2008 pana in prezent:
http://retrorides.proboards.com/thread/51604?page=24
La volan nu stiu daca o sa te poti pune, dar sigur n-o sa te poti da cu el momentan. Masina era aproape gata pt MOT (ITP-ul la englezi) cand a aparut un scurt-circuit la insalatia electrica si ca sa nu ia foc masina si garajul, proprietarul a smuls la repezeala mai multe fire si furtune iar acum trebuie s-o ia de la capat cu reparatiile ca sa fie functionala...
Last edited by capricosti; 23-10-14 at 09:16.
|
|
|
23-10-14, 11:26
|
#7365
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Pffff, asta e masina cu noroc cat TURBO
|
|
|
|
|