Ca veni vorba de vanzari (si trecand peste frustrarile unora care vor sa cumpere ieftin dar se supara aiurea pe vanzatori ca nu vor sa-si dea masinile la pretul cu care le-au cumparat unor 'iubitori seriosi'
)...
Si pe mine a inceput sa ma bata gandul sa-mi vand Capra.
Toamna trecuta am tras-o pe dreapta cu intentia s-o folosesc cand vine primavara, dar m-am obisnuit cu un plus de confort de la masina folosita intre timp (Audi A3), cu geamurile electrice, cu instalatia climatronic, cu ABS-ESP-ETC, cu xenoanele, cu motor si evacuare silentioase, samd si am inceput sa ma gandesc tot mai mult sa renunt la Capri. Insa de fiecare data cand trec prin curte si vad Capriul in sopron renunt la intentia de a-l vinde ! Pe urma, cand urc in Audi si plec de acasa iarasi ma gandesc sa vand capra pt ca ajunge cat m-am distrat cu ea pana anul trecut, si poate ar fi cazul s-o dau sa se mai distreze si altii. Si bineinteles, cand vad capra iar renunt la idea instrainari.
Asa ca pana ma mai gandesc daca s-o vand sau nu, m-am hotarat sa mai pun la punct cate ceva din problemele aparute de-a lungul celor 7 ani de utilizare zilnica. Cel mai tare m-a suparat ambreiajul pt ca a inceput sa cam patineze in tr 1 si 2 la turatii bruste. Pt multi problema nu ar fi contat dar la felul in care eram eu obisnuit sa merg cu Capri ezitarea de aprox o secunda (cat apuca sa patineze ambreiajul) ma enerva.
Asa ca am luat un kit complet de ambreiaj Sachs (disc, placa, rulment).
Si fiindca si franele incepusera sa nu mai fie tocmai ok m-am gandit sa le rezolv, asa ca am cumparat discuri noi QH (mai existau in oferta pt Capri si Brembo dar era dubios de mic pretul de 70 Lei/buc, asa ca am preferat sa dau aproape dublu pe QH), am schimbat garniturile de la etrieri si de la cilindru pompa frana, si bineinteles placutele de frana.
Am schimbat si bujiile vechi cu altele cu 4 electrozi (Bosch Super 4 FR 56). Am mai umblat putin la praguri fiindca apa si zapada din anii trecuti au cam lasat ceva urme (cand am cumparat Capriul, tablaria era foarte buna si nu a trebuit s-o carpesc), in special in zona unde se baga cricul si nu vroiam sa ma pomenesc ca-mi trece vreodata cricul prin prag cand vreau sa schimb o roata...
Toata distractia cu piesele noi si cu manopera a sarit oleaca peste 500 de euroi...